КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

УХВАЛА

Справа № 520/16670/18

Провадження № 1-кс/520/7013/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16.11.2018 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси Федулеєва Ю.О., при секретарі судового засідання Цвігун А.В., розглянувши у судовому засіданні в місті Одесі клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_1, яке погоджене прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №12015160500011799 від 10.12.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання, протягом 2015-2016 р., директор ТОВ "СТРОЙСОЦСТАНДАРТРОЗВИТОК" ОСОБА_3, будучи службовою особою, реалізуючи свій злочинний намір, направлений на особисте збагачення внаслідок заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, а саме частиною бюджетних коштів, отриманих від Управління капітального будівництва Одеської міської ради через ТОВ "ЮГ-УКРСТРОЙ" на виконання ремонтно-будівельних робіт відповідно до укладених договорів субпідряду №28/07/15 від 27.08.2015 та №15/01/16 від 15.01.2016, маючи прямий умисел на службове підроблення, а саме внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, достовірно знаючи про те, що на підприємстві за весь час його існування працевлаштовані лише він як директора та головний бухгалтер ОСОБА_4, яка являється його рідною матір'ю, трудові договори (контракти) з іншими працівниками не укладалися, в порушення умов Договору підряду, Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва, склав завідомо неправдиві офіційні документи - паперові акти приймання виконаних будівельних робіт ф. №КБ-2в, в яких безпідставно завищив вартість ремонтно-будівельних робіт за рахунок завищення єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що відображається у графі ОСОБА_5 Загальновиробничі витрати кожного акту, які підписав та засвідчив печаткою підприємства, та на підставі яких в подальшому заволодів бюджетними коштами, внаслідок чого державі в особі Управління капітального будівництва Одеської міської ради завдано матеріальні збитки на суму 413 537 гривень 70 копійок, що становить великий розмір (більше 250 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, 250Х1218 грн.= 304500 грн.).

Крім того, ОСОБА_3, перебуваючи на посаді директора ТОВ "СТРОЙСОЦСТАНДАРТРОЗВИТОК" , будучи службовою особою, продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на заволодіння грошовими коштами, діючи умисно, без будь - якого документального оформлення фактів виконання робіт та одержання/використання матеріалів під час проведення ремонтно-будівельних робіт міського дитячого оздоровчо-спортивного комплексу Вікторія , розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, перерахував з розрахункового рахунку підприємства ТОВ "СТРОЙСОЦСТАНДАРТРОЗВИТОК" №26008312145001, відкритий в АБ Південний , грошові кошти в загальній сумі 1 738 909,20 грн. на банківські рахунки підприємств - суб'єктів господарської діяльності, що мають ознаки фіктивності, а саме:ТОВ ТК СК-ГРУП , ТОВ Укртехбізнес , ТОВ АРТ Світ Стар , ТОВ Трейд Комплект . При цьому, ОСОБА_3, усвідомлював фіктивність вищевказаних підприємств та не мав наміру створення правових наслідків, а лиш використовував їх як підставу для перерахування коштів з розрахункових рахунків Товариства.Таким чином, внаслідок вищевказаних дій державі в особі Управління капітального будівництва Одеської міської ради завдано матеріальні збитки на суму 1 738 909,20 гривень, що становить особливо великий розмір (більше 600 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, 600Х1218 грн.= 730 800 грн.).

В ході проведення досудового розслідування, виникла необхідність отримати інформацію та копію документів з ГУ ДФС в Одеській області ДФС України щодо складених актів проведених перевірок на ТОВ "ЮГ-УКРСТРОЙ" , ТОВ "СТРОЙСОЦСТАНДАРТРОЗВИТОК" , ПП "МОНОЛІТ" . У зв'язку з цим до Головного управління ДФС направлено запит про надання відповідної інформації, однак отримано відповідь, що вказані документи будуть надані лише в ході проведення тимчасового доступу до речей та документів.

Сторона обвинувачення звертається з клопотанням, обґрунтовуючи таке клопотання тим, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та підтверджують скоєння кримінального правопорушення та причетність до скоєння вказаного кримінального правопорушень інших осіб, а також існує реальна загроза зміни або знищення документів та неможливість іншими способами встановити обставини, які передбачаються довести за допомогою цих документів

Вказане клопотання сторона обвинувачення просить розглянути без виклику службових осіб Головного управління ДФС в Одеській області Державної фіскальної служби України, з огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

В судове засідання слідчий та прокурор не з'явилися, разом з цим від слідчого надійшла заява, в якій остання просила розгляд клопотання здійснювати за її відсутності.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.

Згідно ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв'язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Згідно ч. 4 ст. 132 КПК України, для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов'язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Слідчим суддею встановлено, що відповідно до листа Головного управління ДФС в Одеській області Державної фіскальної служби України, слідчому була надана відповідь на запит про надання копій актів перевірок по підприємствам, в якій було зазначено, що копії вказаних актів перевірок можливо отримати лише у разі наявності ухвали слідчого судді, відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши клопотання та долучені в його обґрунтування матеріали, слідчий суддя приходить до переконання про наявність обґрунтованої підозри за фактом можливого вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, що може бути підставою для застосування заходу забезпечення кримінального провадження.

Слідчий суддя враховує, що відомості, які містяться в зазначених у клопотанні документах як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення події кримінального правопорушення, обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, для належної кваліфікації скоєного кримінального правопорушення та містять відомості про осіб, які можуть бути причетні до скоєння кримінального правопорушення та можуть бути використані як докази .

Відтак, слідчий суддя приходить до переконання, що завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, може бути досягнуто в результаті застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження.

З урахуванням викладеного, враховуючи, що інформація, яка міститься у володінні Головного управління ДФС в Одеській області Державної фіскальної служби України в інший спосіб отримана бути не може, разом з тим, така інформація є необхідною для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в кримінальному провадженні, зокрема для встановлення події кримінального правопорушення, осіб, які можуть бути причетними до його вчинення, подальшої належної кваліфікації, в цілях також забезпечення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування, слідчий суддя приходить до переконання про можливість задоволення клопотання слідчого. З метою запобігання зміні або пошкодження зазначених у клопотанні документів, вказане клопотання слід розглянути без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 93, 132, 160, 163, 309 КПК України , слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_1, яке погоджене прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №12015160500011799 від 10.12.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4, 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України - задовольнити.

Надати старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції в Одеській області капітану поліції ОСОБА_1, та іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи по розслідуванню кримінального провадження №12015160500011799 від 10.12.2017 року, та прокурорам відділу прокуратури Одеської області, які здійснюють процесуальне керівництво по кримінальному провадженні №12015160500011799 від 10.12.2017 року, або працівникам оперативного підрозділу за відповідним доручення слідчого/прокурора дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, а саме доступ до:

1. У період з 01.01.2015 по 14.11.2018 матеріалів проведених перевірок на ТОВ "ЮГ-УКРСТРОЙ" код ЄДРПОУ 37224235, а саме:

- акт камеральної перевірки податкової звітності з ПДВ (про несвоєчасне подання, порушення податкового законодавства) №7743/15-32-12-12/37224235 від 22.09.2017 р., податкове повідомлення-рішення (форма'Н') №0100161212 від 16.11.2017р.;

- акт про результати камеральної перевірки даних, щодо порушення граничних термінів сплати узгоджених податкових зобов'язань №2434/15-32-12-12/37224235 від 20.06.2017 р., податкове повідомлення-рішення (форма'Н') №0002431201 від 27.06.2017р.

2. У період з 01.01.2015 по 14.11.2018 матеріали проведених перевірок на ТОВ "СТРОЙСОЦСТАНДАРТРОЗВИТОК" код ЄДРПОУ 37421222, а саме:

- акт від 07.12.2017 №13785/15-32-12-12/37421222, ППР №0003061212 від 11.01.2018 ф. Н на суму 17095,67 грн., за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних по ПДВ;

- акт від 12.10.2017 №9599/15-32-12-12/37421222, ППР №0101651212 від 17.11.2017 ф. Н на суму 8869,76 грн., за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних по ПДВ;

- акт від 28.03.2018 №5787/15-32-12-12/37421222, ППР №0066381212 від 11.04.2018 ф. ПС на суму 170 грн. за несвоєчасне надання декларації з податку на прибуток;

- акт від 31.07.2018 №21279/15-32-12-12/37421222, ППР №0173341212 від 17.08.2018 ф. ПС на суму 1020 грн. за несвоєчасне надання декларації з ПДВ;

- акт від 08.06.2018 №18041/15-32-12-12/37421222, ППР №0173291212 та №0173301212 від 17.08.2018 ф. Ш на загальну суму 308,67 грн. за несвоєчасну сплату ПДВ;

- акт від 26.03.2018 №5321/15-32-12-12/37421222, ППР №0070031212 від 13.04.2018 ф. Н на суму 3738,98 грн., за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних по ПДВ.

3. У період з 01.01.2015 по 14.11.2018 матеріали проведених перевірок на ПП "МОНОЛІТ" код ЄДРПОУ 30445708, а саме:

- акт про результати камеральної перевірки даних,щодо порушення граничних термінів сплати авансових внесків з податку на прибуток №3611/15-1 від 29.05.2015, Податкове повідомлення-рішення (форма 'Ш') №0011171501 від 29.05.2015 на суму 5,93 грн., Податкове повідомлення-рішення (форма'Ш') №0011181501 від 29.05.2015 на суму 1373,20 грн.;

- акт про результати камеральної перевірки даних, щодо порушення граничних термінів сплати податку на прибуток №5795/12-1 від 17.11.2016р., Податкове повідомлення-рішення (форма 'Ш') N0030201201 від 08.12.2016 на суму 570,27 грн.;

- акт про результати камеральної перевірки даних, щодо порушення граничних термінів сплати податку на прибуток №24569/15-32-12-12/30445708 від 06.08.2018р., Податкове повідомлення-рішення (форма'Ш') N НОМЕР_1 від 13.08.2018 року на суму 2284,20 грн.;

- акт про результати камеральної перевірки даних, щодо порушення граничних термінів сплати податку на прибуток №27271/15-32-12-10/30445708 від 19.09.2018р.,

з можливістю ознайомитись з ними та вилучити з місця зберігання копії документів, які перебувають у володінні Головного управління ДФС в Одеській області Державної фіскальної служби України, яке знаходиться за адресою: місто Одеса, вулиця Семінарська, 5.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

Попередити посадових осіб Головного управління ДФС в Одеській області Державної фіскальної служби України, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, набирає законної сили після її постановлення.

Слідчий суддя Федулеєва Ю. О.

Дата ухвалення рішення 16.11.2018
Зареєстровано 18.11.2018
Оприлюднено 19.11.2018

Судовий реєстр по справі 520/16670/18

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Ухвала від 28.12.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 28.12.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 28.12.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 07.12.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 27.11.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 16.11.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 07.11.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 07.11.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 01.11.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 01.11.2018 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм Месенджер

Опендатабот для телефону