Рішення
від 15.11.2018 по справі 826/2765/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

15 листопада 2018 року № 826/2765/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Мазур А.С., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА

до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0059311206 від 24.01.2018,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА (далі - позивач) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва із позовною заявою до Головного управління ДФС у м. Києві (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві від 24.01.2018 № 0059311206, форма Н застосування штрафів за платежем Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 88 466, 57 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідачем було проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА , за результатами якої складено Акт перевірки № 28062/26-15-12-06/40118125 від 22.12.2017, відповідно до якого встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних за січень-листопад 2017 року в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, визначених п. 201.10 Податкового кодексу України (далі - ПК України).

Товариство з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА вважає висновки, що містяться в Акті перевірки та відображені в податковому повідомленні-рішенні безпідставними, оскільки ним, як добросовісним платником податків, своєчасно направлялися на реєстрацію складені податкові накладні та вчинялися дії для їх реєстрації в межах строків, визначених ст. 201 ПК України.

У зв'язку з викладеним позивач вважає податкове повідомлення-рішення № 0059311206 від 24.01.2018 протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Відповідач у відзиві на позовну заяву проти позову заперечив, посилаючись на те, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення винесено у відповідності до вимог чинного законодавства, у зв'язку з порушенням Товариством з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених ст. 201 ПК України.

У відповіді на відзив позивач підтримав обставини, викладені у позовній заяві, та зазначив що несвоєчасна реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних № 75 від 30.08.2017, № 76 від 30.08.2017, № 54 від 14.09.2017, № 44 від 27.06.2017 та № 74 від 10.08.2017 відбулася у зв'язку з обставинами, що не залежали від волі позивача. Фактично виконання позивачем обов'язку з реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлено в залежність від дій Державної фіскальної служби, за які позивач відповідальності не несе.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.02.2018 відкрито провадження в адміністративній справі, ухвалено здійснювати розгляд за правилами загального позовного провадження та призначено справу до розгляду в підготовче засідання на 26.03.2018.

У судових засіданнях 26.03.2018 та 10.05.2018 оголошувалися перерви.

Ухвалою Окружного адміністративного суду від 10.07.2018 закрито підготовче засідання та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 11.09.2018.

Судове засідання, призначене на 11.09.2018, не відбулося у зв'язку з перебуванням судді Мазур А.С. у відпустці та відкладено розгляд справи на 23.10.2018, про що складено відповідну довідку.

23.10.2018 суд відповідно до вимог ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Головним управлінням ДФС у м. Києві проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ ВІСЕН УКРАЇНА .

За результатами перевірки Головним управлінням ДФС у м. Києві складено акт про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ ВІСЕН УКРАЇНА за січень-листопад 2017 року № 28062/26-15-12-06/40118125 від 22.12.2017 (далі - Акт перевірки), яким встановлено порушення позивачем граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних за січень - листопад 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначених п. 201 ст. 201 Податковим кодексом України (далі - ПК України).

На підставі Акту перевірки Головним управлінням ДФС у м. Києві прийнято податкове повідомлення-рішення № 0059311206 від 24.01.2018, яким до позивача застосовано штрафи за платежем Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 88 466, 57 грн.

Дослідивши спірні правовідносини та надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини, які виникли між сторонами регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України, органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим кодексом України.

Згідно з пунктом 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Згідно статті 76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.

Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.

Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.

Згідно пункту 86.2 статті 86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Згідно пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пункт 201.10 статті 201 ПК України передбачає, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до пунктів 11-15 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Крім того, суд звертає увагу, що відповідно до положень статті 109 Податкового кодексу України, податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України.

Отже, податкове правопорушення - противоправне, винне діяння, в вигляді навмисної або ненавмисної дії або бездіяльності суб'єкта податкових відносин, який порушує права і інтереси учасників даного виду суспільних відносин, за яке законодавством встановлена певна відповідальність фінансового, адміністративного або кримінального характеру. Протиправність податкового правопорушення полягає в недотриманні правової форми даного діяння, винність полягає в здійсненні даного порушення навмисно або з необережності.

Тобто, визначальною умовою для застосування штрафних (фінансових) санкцій є вчинення порушення вимог податкового законодавства, що вчинено за наявності протиправних дій суб'єкта господарювання націлених на вчинення такого порушення.

Таким чином оцінка правомірності поведінки платників податків здійснюється на підставі норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, з врахуванням наявності, такої обов'язкової умови як наявність вини у діях платника податку при вчиненні порушення. Відсутність такої вини унеможливлює можливість притягнення до відповідальності за податкові правопорушення.

У зв'язку з викладеним, для притягнення Товариства з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА до відповідальності за несвоєчасну реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових податкових наладних № 44 від 27.06.2017, № 74 від 10.08.2017, № 75 від 30.08.2017, № 76 від 30.08.2017, № 54 від 14.09.2017, передбаченої п. 120 1 . 1 ст. 120 1 ПК України, необхідна наявність в діях позивача протиправності діяння (дії чи бездіяльності) та вини, яка виражається в намірі порушити встановлений ПК України порядок та строки реєстрації податкових накладних.

Факт складання та подання на реєстрацію ТОВ ВІСЕН УКРАЇНА податкових накладних № 30 від 30.08.2017 та № 49 від 30.08.2017 на загальну суму 1 176 734, 39 грн. (в тому числі ПДВ 196 122, 40 грн.) кожна, податкових накладних № 29 від 30.08.2017, № 47 від 30.08.2017, № 57 від 30.08.2017 на загальну суму 503 563, 80 грн. (в тому числі ПДВ 83 927, 30 грн.) кожна, складених за результатами взаємовідносин позивача з ПП ДОНМЕД , податкової накладної № 17 від 14.09.2017 на загальну суму 5 673, 50 грн. (в тому числі ПДВ 945, 58 грн.), складеної за результатом взаємовідносин позивача з ТОВ Денза Констракшен , податкових накладних № 31 від 27.06.2017, № 43 від 27.06.2017 на загальну суму 1 582, 70 грн. (в тому числі ПДВ 263, 78 грн.) кожна, складених за результатами взаємовідносин позивача з ТОВ Макроклімат , податкових накладних № 60 від 10.08.2017, № 38 від 10.08.2017, № 14 від 10.08.2017 на загальну суму 83 140, 58 грн. (в тому числі ПДВ 13 856, 76 грн.) кожна, складених за результатами взаємовідносин позивача та ТОВ Кліматтех , є достатнім підтвердженням виконання позивачем свого обов'язку, передбаченого п. 201 ст. 201 ПК України щодо складання податкової накладної на дату виникнення податкових зобов'язань та їх реєстрації у порядку та у строки, визначені у п. 201 ст. 201 ПК України.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА вимушене було складати та подавати на реєстрацію податкові накладні № 75 від 30.08.2017, № 76 від 30.08.2017, № 54 від 14.09.2017, № 44 від 27.06.2017 та № 74 від 10.08.2017, оскільки, з незалежних від нього обставин Державна фіскальна служба України не реєструвала в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, що передували зазначеним.

У зв'язку з викладеним несвоєчасна реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних № 75 від 30.08.2017, № 76 від 30.08.2017, № 54 від 14.09.2017, № 44 від 27.06.2017 та № 74 від 10.08.2017 відбулася у зв'язку з обставинами, що не залежали від волі позивача. Фактично виконання позивачем обов'язку з реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлено в залежність від дій Державної фіскальної служби, за які позивач відповідальності не несе.

Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА не може нести відповідальності за дії Державної фіскальної служби України при відсутності вини, оскільки, таким чином порушуються основні конституційні засади щодо дотримання принципу справедливості як невід'ємного елемента верховенства права, індивідуальний характер відповідальності, забезпечення доведеності вини.

На підставі викладеного, враховуючи, що реєстрація податкових накладних з порушенням термінів їх реєстрації, встановлених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, відбулася не з вини позивача, то підстави для застосування штрафних санкцій відсутні.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно і всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно з ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідач правомірність своїх дій та прийнятих рішень не довів, натомість доводи позивача знайшли своє підтвердження та обґрунтування.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст. 2, 4, 5, 9, 12, 77, 90, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА (04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, буд. 2/А, код ЄДРПОУ 40118125) задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) від 24.01.2018 № 00059311206.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ВІСЕН УКРАЇНА (04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, буд. 2/А, код ЄДРПОУ 40118125) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) судові витрати за сплату судового збору у розмірі 3 524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано, відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя А.С. Мазур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.11.2018
Оприлюднено19.11.2018
Номер документу77912778
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/2765/18

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 14.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Рішення від 15.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 10.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні