Ухвала
від 02.08.2006 по справі ас-51/136-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

АС-51/136-06

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,  

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

про закриття провадження у справі

"02" серпня 2006 р.                              Справа № АС-51/136-06

вх. № 7313/1-51

Суддя господарського суду Харківської області Буряк Л.В.

при секретарі судового засідання Мартиновій В.Г.

за участю представників сторін:

позивача - Горелкова В.М., дов. № 06-130/1056 від 15.05.2006р.;

відповідача - не з"явився;

по справі за позовом  Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів м. Харків   

до  Товариства з обмеженою відповідальністю "Глобал Софт", м. Харків  

про стягнення 1814,01 грн.

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Харківське обласне відділення Фонду України соціального захисту інвалідів, звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача 1814,01 грн. штрафних санкцій за нестворені робочі місця для працевлаштування інвалідів, обгрунтовуючи свої вимоги тим, що відповідач зобов'язаний був створити у 2005р. 1 робоче місце для працевлаштування інвалідів, але фактично протягом дванадцяти місяців 2005р. середньооблікова чисельність інвалідів - штатних працівників на підприємтсві становила 0 осіб, тобто відповідачем не виконаний норматив 1 робоче місце.

У судове засідання представник позивача надала наступні документи: копію листа-запита до Київського райцентру зайнятості від 31.03.2006р. за № 06ю-82/524; копію листа-відповіді від 11.04.2006р. за № 349. Представник позивача також надав у судове засідання довідку Головного управління статистики у Харківській області від 21.06.2006р. за № 6752/12-06, згідно якої Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобал Софт" (ідентифікаційний код: 30882250) видалено з ЄДРПОУ 19.05.2006р. на підставі реєстраційної картки виконавчого комітету міської ради, м.Харкова про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (номер запису 14801120004018230).

Представник відповідача у судове засідання не з"явився.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представника позивача, суд встановив, що Фонд України соціального захисту інвалідів діє відповідно затверджених на підставі ст. 10 та ст. 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” Порядку сплати підприємствами (об'єднаннями), установами і організаціями штрафних санкцій до відділень Фонду соціального захисту інвалідів, акумуляції, обліку та використанню цих коштів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1767 від 28 грудня 2001 р. та Положення Про Фонд України соціальної захищеності інвалідів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України  № 92 від 18.07.1991 р.

Відповідно до даних звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005р.(середньооблікова чисельність та фонд оплати праці)середньорічна заробітна плата на підприємстві відповідача на одного працівника склала  у 2005р. 3566,67  грн.

Статтею 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, встановлено, що для   підприємств   (об'єднань),   установ і організацій  незалежно  від  форми  власності і   господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування  інвалідів  у  розмірі  чотирьох  відсотків   від загальної чисельності   працюючих,   а   якщо  працює  від  8  до 25 чоловік - у кількості одного робочого місця.  

Згідно зі ст.20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні"  підприємства (об'єднання ), установи і організації незалежно від форми власності і господарювання, де кількість працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим частиною першою ст.19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду України соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається у розмірі середньорічної заробітної плати на відповідному підприємстві (в об'єднанні), в установі, організації за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом. Згідно ч.3 ст.20 Закону сплату штрафних санкцій підприємства (об'єднання), установи і організації провадять відповідно до ч.3 ст.20 Закону  за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов'язкових платежів).

Згідно ст. 18 вищенаведеного закону працевлаштування інвалідів здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань праці та соціальної політики, органами місцевого самоврядування,   громадськими організаціями інвалідів.  

Згідно звіту відповідача за 2005р. про зайнятість та працевлаштування інвалідів, кількість робочих місць, які необхідно було створити для працевлаштування інвалідів склала 0 місць, що є невірним розрахунком, при встановлені  4% нормативу  виходячи з 9 осіб середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу.

Суд зазначає, що  відповідач у 2005р. не сприймав ніяких заходів щодо забезпечення певної кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів, не надсилав повідомлення до районного центру зайнятості про наявність робочих місць, що підтверджується листом Київського районного центру зайнятості м.Харкова                 № 349 від 11.04.2006р.

Таким чином, відповідач неналежно виконав встановлений законодавством обов'язок з працевлаштування інвалідів.

Відповідно до ч.5 п.1 ст.157 КАС України, суд закриває провадження у справі у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою особи, яка була стороною у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва, або ліквідації підприємства, установи, організації, які були стороною у справі.Враховуючи, що 19.05.2006р. відповідача було видалено з ЄДРПОУ (номер запису 14801120004018230), суд вважає за необхідне закрити провадження у справі у зв"язку з ліквідацією підприємства, яке є стороною у справі.

Враховуючи, що 19.05.2006р. відповідача було видалено з ЄДРПОУ (номер запису 14801120004018230), суд вважає за необхідне закрити провадження у справі у зв"язку з ліквідацією підприємства, яке є стороною у справі.

Керуючись статтями 18, 19, 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", ст. ст. 69-71,76,79,86,104,122,138,139, п.1 ч.5 ст. 157, 160, 165, 185-186, 254, розділами VI-VII "Прикінцевих та перехідних положень" Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Закрити провадження у справі.

На ухвалу через суд першої інстанції може бути подана заява про апеляційне оскарження протягом п'яти днів з дня отримання копії цієї ухвали.

Апеляційна скарга може бути подана через суд першої інстанції протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Копія апеляційної скарги одночасно направляється до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строків для подачі заяви про апеляційне оскарження.  

Суддя                                                                                            Буряк Л.В.

 

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення02.08.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу77995
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —ас-51/136-06

Ухвала від 02.08.2006

Господарське

Господарський суд Харківської області

Буряк Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні