Ухвала
від 21.11.2018 по справі 757/57647/18-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/57647/18-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 листопада 2018 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого в особливо важливих справах ГСУ Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів,

В С Т А Н О В И В :

21.11.2018 року до провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах першого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень у сфері економіки Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 погоджене прокурором четвертого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих Головного слідчого управління Департаменту процесуального керівництва у кримінальних провадженнях, підслідних Державному бюро розслідувань Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Обґрунтовуючи внесене клопотання сторона кримінального провадження зазначає, що управлінням з розслідування кримінальних проваджень у сфері економіки Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42016000000000525 від 19.02.2016, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 205, ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, що невстановлені досудовим розслідуванням особи в період 2015-2017 р.р. вчинили ухилення від сплати податків у особливо великому розмірі, шляхом надання відомостей та документів від суб`єктів підприємницької діяльності з ознаками фіктивності для подальшого відображення їх в документах податкової та бухгалтерської звітності товариств з метою мінімізації податкового навантаження. Зокрема отримано відомості від оперативного підрозділу ГУ ДФС у Київській області про те, що в період господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) відповідальним за фінансово-господарську діяльність підприємства виступав ОСОБА_5 (керівник та засновник указаного підприємства), який будучи допитаним у якості свідка повідомив, що до реєстрації та ведення фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ніякого відношення не має та ніколи не мав.

Крім того, у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у банківських установах навіть не відкривались рахунки, а було лише відкрито спеціальних рахунок з електронного адміністрування податків у ІНФОРМАЦІЯ_3 , необхідний для безпідставної реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних в адресу вигодонабувачів податкових накладних по безтоварним удаваним операціям. Реєстрація податкових накладних по безтоварним операціям в адресу вигодонабувачів відбулась в один день 11.07.2018.

Зокрема, проведеним аналізом автоматизованої системи співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) сформовано податковий кредит для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ). Основним контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », від якого надходять бюджетні кошти. 11.07.2018 шляхом реєстрації податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на загальну суму ПДВ 1 408 812,70 грн. сформовано «фіктивний» податкових кредит на указану суму.

Також установлено відображення у документах податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » придбання товарів та робіт від підприємства з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), яке не є виробником таких товарів і за даними Єдиного реєстру податкових накладних та документів податкової звітності відобразило їх нібито придбання від іншого підприємства з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у котрого по ланцюгу постачання відображено придбання цукру. Тобто у дійсності зазначені СГД не є ні виробниками товарів, ні їх покупцями чи постачальниками. Разом з тим, реквізити та банківські рахунки указаних підприємств з ознаками фіктивності використовувались як механізм для подальшого обготівкування та привласнення коштів, сплачених у їх адресу. При цьому, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресами не знаходяться, їх місцезнаходження невідоме. У вказаних СГД відсутні необхідні виробничі, трудові ресурси, складські приміщення тощо.

Крім цього, аналізом документів податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) установлено відображення в адресу указаного підприємства операцій з постачання від ряду підприємств з ознаками фіктивності. При цьому, оскільки у вказаних підприємств відсутнє документальне відображення руху товару (придбання), поставка якого відображається в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою уникнення автоматичного блокування автоматизованою системою ДФС реєстрації податкових накладних по неіснуючим господарським операціям із зазначеним вигодонабувачем, їх сформовано в сумі до 99 999 грн. ПДВ від кожного за звітний період. Це дало змогу обійти автоматичну систему ДФС стосовно блокування податкових накладних по неіснуючим господарським операціям і безпідставно сформувати податкового кредиту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в сумі понад 6 млн.грн.

Ураховуючи виявлення у ході досудового розслідування явних ознак умисного ухилення від сплати податків службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особливо великих розмірах, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, надання їм належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, в адресу зазначеного підприємства слідчим направлено вимогу про надання відомостей та засвідчених копій документів стосовно фінансово-господарських взаємовідносин із зазначеними контрагентами з ознаками фіктивності. У відповідь отримано листа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 16.10.2018 № 198 про відмову надати витребовувані відомості копії документів з посиланням на главу 15 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів, який здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

В судове засідання слідчий та прокурор не з`явились. Прокурор подав до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності, в якій вимоги вказаного клопотання підтримав, просив його задовольнити.

На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику представника особи, у володінні якої знаходяться речі і документи.

Згідно норми ч. 4 ст. 107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Як вбачається зі змісту п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, та містить конфіденційну інформацію, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчий суддя дослідивши в нарадчій кімнаті матеріали клопотання, дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст. 108, 160, 162-164, 166, 309 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати слідчому в особливо важливих справах Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи Генеральної прокуратури України, зокрема старшому слідчому в особливо важливих справах першого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень у сфері економіки Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України ОСОБА_6 , слідчому в особливо важливих справах першого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень у сфері економіки Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України ОСОБА_7 , слідчому слідчого відділу Оболонського управління поліції ГУНП у м. Києві старшого лейтенанта поліції ОСОБА_8 , слідчому слідчого відділу Голосіївського управління поліції ГУНП у м. Києві старшого лейтенанта поліції ОСОБА_9 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, котрі перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ), з можливістю отримання їх засвідчених належним чином копій, а саме до документів та відомостей, які свідчать про фінансово-господарські взаємовідносини між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ЄДРПОУ НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ЄДРПОУ НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ЄДРПОУ НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ЄДРПОУ НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ЄДРПОУ НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ЄДРПОУ НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ЄДРПОУ НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ЄДРПОУ НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ЄДРПОУ НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ЄДРПОУ НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ЄДРПОУ НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ЄДРПОУ НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (ЄДРПОУ НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (ЄДРПОУ НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (ЄДРПОУ НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (ЄДРПОУ НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (ЄДРПОУ НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (ЄДРПОУ НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (ЄДРПОУ НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (ЄДРПОУ НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (ЄДРПОУ НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (ЄДРПОУ НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (ЄДРПОУ НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (ЄДРПОУ НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (ЄДРПОУ НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (ЄДРПОУ НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (ЄДРПОУ НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (ЄДРПОУ НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (ЄДРПОУ НОМЕР_53 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (ЄДРПОУ НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (ЄДРПОУ НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (ЄДРПОУ НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (ЄДРПОУ НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (ЄДРПОУ НОМЕР_58 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (ЄДРПОУ НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (ЄДРПОУ НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (ЄДРПОУ НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (ЄДРПОУ НОМЕР_62 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (ЄДРПОУ НОМЕР_63 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (ЄДРПОУ НОМЕР_64 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (ЄДРПОУ НОМЕР_65 ) за період з 01.01.2018 року по 21.11.2018 року, а саме: договорів (угод, контрактів), додаткових угод до них, рахунків-фактур (рахунків на оплату), видаткових накладних, актів прийому-передачі товарів (виконаних робіт, послуг), товарно-транспортних накладних, платіжних доручень про проведені розрахунки за придбані товари (роботи, послуги), відомостей щодо наявності дебіторсько-кредиторської заборгованості із указаними контрагентами, а також документів, стосовно підтвердження продажу (використання) товарів (робіт, послуг), отриманих від перерахованих підприємств-контрагентів.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей та документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в 2-х примірниках

Примірник № 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження № 757/57647/18-к

Примірник № 2 - наданий прокурору ОСОБА_4

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення21.11.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78010840
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей і документів

Судовий реєстр по справі —757/57647/18-к

Ухвала від 21.11.2018

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Смик С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні