Постанова
від 20.11.2018 по справі 909/467/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 909/467/18

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

20.11.2018 м. Івано-Франківськ

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Шкіндер П.А., секретар судового засідання Кучма І.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, вул.Незалежності, 20, м.Івано-Франківськ, 76018

до боржника: Приватного підприємства "Леді-ІФ", АДРЕСА_1

про банкрутство

за участю:

розпорядник майна: арбітражний керуючий ОСОБА_1, (посвідчення № 1170 від 14.10.2013 )

від кредиторів не з"явилися

від боржника: не з'явився

в с т а н о в и в

Кредитор ОСОБА_2 управління ДФС в Івано-Франківській області звернувся до Господарського суду Івано-Франківської області із заявою про порушення справи про банкрутство боржника ПП "Леді-ІФ" на підставі ст.ст.10-12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мотивуючи свої вимоги неспроможністю боржника задовольнити протягом більше трьох місяців вимоги кредитора, безспірний розмір яких сукупно становить більше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати.

Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 04.06.2018 відкрито провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "Леді-ІФ" визнано безспірні вимоги ініціюючого кредитора в сумі 5873906,92грн. заборгованості, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_3, вирішено інші процедурні питання.

Оголошення про відкриття провадження у справі оприлюднено на офіційному веб-сайті 10.07.2018 за № 52717

Ухвалою суду від 25.10.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів, зобов'язано розпорядника майна ОСОБА_3 надати суду протокол зборів кредиторів боржника, на яких обрано комітет кредиторів боржника та вирішено питання щодо подальшої процедури банкрутства, а також протокол засідання комітету кредиторів, на якому вирішено питання про відкриття ліквідаційної процедури або процедури санації боржника, призначення ліквідатора або керуючого санацією боржника, аналіз фінансового становища боржника та призначено підсумкове засідання суду на 20.11.2018р.

16.11.2018 розпорядником майна арбітражним керуючим ОСОБА_3 подано до суду звіт про проведену в ході процедури розпорядження майном роботу, звіт про фактичні результати аналізу фінансово-господарської діяльності ПП "Леді-ІФ", протокол зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів, на яких вирішено питання щодо визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. Крім того, подано звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.

В судове засідання з"явився розпорядник майна, в судовому засіданні розпорядником майна повідомлено про виконану в ході процедури розпорядження майном роботу.

Розпорядником майна боржника заявлено клопотання про визнання банкрутом ПП "Леді -ІФ" , відкриття ліквідаційної процедури, просить затвердити звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, відшкодування витрат.

Заслухавши розпорядника майна, розглянувши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає клопотання комітету кредиторів таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до положень ст.27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі.

До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

У підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

Як слідує з матеріалів справи, 07.11.2018 розпорядником майна проведено загальні збори кредиторів (протокол №1), на яких заслухано звіт розпорядника майна про хід проведення процедури розпорядження майном боржника та вирішено звернутись до суду із клопотанням про відкриття ліквідаційної процедури щодо ПП "Леді-ІФ" та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3

За приписами ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.

Комітетом кредиторів на засіданні комітету 07.11.2018 (протокол -№1) прийнято рішення про визнання боржника банкрутом, відкриття процедури ліквідації.

Присутня в судовому засіданні представник ініціюючого кредитора підтримала клопотання комітету кредиторів, посилаючись на можливість погашення боргу не інакше як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.

Як слідує з матеріалів справи, розпорядником майна відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" було проведено Аналіз фінансово-господарської діяльності ПП "Леді-ІФ".

Відповідно до проведеного аналізу фінансового стану підприємства боржника встановлено, що ПП "Леді-ІФ" має ознаки критичної неплатоспроможності; підприємство відсутні зазаначеною адресою ( АДРЕСА_2); у підприємства відсутня можливість погасити у повному обсязі кредиторську заборгованість за рахунок майна і грошових коштів.

В судовому засіданні розпорядник майна зазначив, що протягом всієї стадії процедури розпорядження майном, виявлення кредиторів, пропозицій щодо укладання мирової угоди або санації боржника, в тому числі заяв від інвесторів та інших осіб, бажаючих прийняти участь у санації боржника з метою поліпшення фінансового стану боржника, в передбачений законом строк не надходило, внаслідок чого підстави для відновлення платоспроможності боржника відсутні.

Таким чином, як підкреслив розпорядник майна, за результатами проведеного аналізу фінансово-господарського стану боржника ним зроблено висновок, що відновлення платоспроможності боржника за рахунок власних активів неможливо, внаслідок чого є доцільним та економічно обґрунтованим задоволення вимог кредиторів шляхом застосування відносно ПП "Леді-ІФ" ліквідаційної процедури згідно положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Розпорядником майна проведено інвентаризацію майна боржника, за результатами якої жодних активів не виявлено.

Як зазначив розпорядник майна ПП "Леді-ІФ" на зборах кредиторів 07.11.2018, оскільки господарська діяльність підприємства не здійснюється, пропозицій про укладання мирової угоди чи проведення санації не надходило, кредиторські вимоги боржником не погашені, майнові активи у боржника відсутні, провести процедуру санації та відновити платоспроможність боржника наразі неможливо.

Так при винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст.205 Господарського кодексу України, відповідно до положень ч.4 якої суб'єкт господарювання може бути оголошений за рішенням суду банкрутом, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.

В силу приписів абз.3 ст.1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суб'єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відтак, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, тобто недостатність майна для задоволення вимог кредиторів.

Тому, при винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури суд в обов'язковому порядку повинен з'ясувати як актив, так і пасив боржника, розмір якого підлягає визначенню відповідно до затвердженого судом реєстру вимог кредиторів, та співставити дані обох величин.

Якщо встановлення пасиву боржника відбувається на попередньому засіданні суду, то остаточна правова оцінка активу і пасиву боржника та можливість відновлення платоспроможності боржника надається в підсумковому засіданні суду в процедурі розпорядження майном боржника.

Приписи Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" покладають на розпорядника майна обов'язок здійснення аналізу фінансової та господарської діяльності боржника та надання господарському суду і комітету кредиторів звіту про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника.

Відомості про фінансово-майновий стан боржника повинні бути надані комітету кредиторів та на основі яких комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури.

Завдання підсумкового засідання суду полягає в з'ясуванні ознак банкрутства для визначення наступної судової процедури, виходячи з клопотання комітету кредиторів, однак остаточна їх оцінка надається судом.

Прийняття рішення стосовно доцільності визнання боржника банкрутом, незважаючи на клопотання комітету кредиторів, залишається за господарським судом, як того вимагає ст.1 Закону.

Як слідує з матеріалів справи, кредиторська заборгованість боржника, визнана господарським судом, складає 5892313,61 грн., майнові активи відсутні, що свідчить про неплатоспроможність та неможливість погасити борг за рахунок власних активів.

Проаналізувавши фінансовий стан ПП "Леді-ІФ" суд зауважує, що, враховуючи відсутність інвестиційних пропозицій поновити платоспроможність боржника неможливо, фінансовий стан підприємства характеризується ознаками неплатоспроможності, а у такому разі задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.

За приписами статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Згідно ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.

Комітетом кредиторів на засіданні 07.11.2018 заслухано звіт розпорядника майна про хід проведення процедури розпорядження майном боржника, інформацію щодо майнового стану підприємства, розглянуто питання подальшої процедури банкрутства боржника та прийнято рішення про визнання боржника банкрутом, відкриття процедури, призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3

Згідно ст.37 Закону у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Відповідно наведеної норми Закону банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Доказів на спростування своєї неплатоспроможності боржником не надано.

Таким чином, вище наведені обставини свідчать про відсутність господарської діяльності боржника, наявність непогашених, визнаних судом грошових вимог кредитора, що підтверджує неспроможність боржника задовольнити вимоги кредиторів, які визнані судом і включені до реєстру вимог кредиторів, не інакше, як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.

Суд також враховує, що станом на день розгляду справи пропозицій від інвесторів щодо можливості відновлення платоспроможності боржника не надходило, клопотання щодо укладення мирової угоди комітетом кредиторів не подано.

Разом з тим, суд зауважує, що в разі зміни певних обставин - надходження заяв інвесторів або пропозицій боржника про укладення мирової угоди, комітет кредиторів в межах своєї компетенції може вирішити питання та клопотати перед судом про припинення процедури ліквідації та введення процедури санації або укладення мирової угоди з метою відновлення платоспроможності боржника.

З огляду на викладене, враховуючи відсутність інших пропозицій по судовим процедурам банкрутства, суд вважає за необхідне подані комітетом кредиторів та розпорядником майна клопотання задовольнити та визнати боржника банкрутом і відкрити щодо нього ліквідаційну процедуру строком на 6 місяців, оскільки погашення вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, можливо не інакше, як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.

Відповідно до статті 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Відповідно до статті 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно положень ст.114 Закону кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.

Ліквідатором боржника суд призначає арбітражного керуючого ОСОБА_3, який виконував повноваження розпорядника майна боржника в даній справі, що не протирічить приписам статті 4 Закону, відповідно до якої одна і та ж особа може здійснювати повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство відповідно до вимог цього Закону, та, відповідно до поданої заяви, не має обмежень, встановлених ст.114 Закону.

Відповідно до статей 38 та 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, в порядку, визначеному Положенням про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженому постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013р. №16, суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника ПП "Леді-ІФ" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду в мережі Інтернет.

Ліквідатором надано до суду звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації, в якому арбітражний керуючий ОСОБА_3 просить суд затвердити звіт про нарахування грошової винагороди у розмірі 33466,00грн. за період здійснення повноважень розпорядника майна ПП "Леді-ІФ" з 21.06.2018 по 05.11.2018 та звіт про нарахування відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном у розмірі 300грн.

Відповідно до Протоколу №1 від 07.11.2018 щодо розгляду першого питання порядку денного розпорядник майна ПП Леді-ІФ ОСОБА_3, який надав комітету кредиторів звіт про нарахування і виплату грошової винагороди та здійснених витрат розпорядника майна ПП Леді-ІФ станом на 05.11.2018р., із розрахунку грошової винагороди в розмірі двох мінімальних заробітних плат за місяць виконання ним повноважень розпорядника майна, що була встановлена Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 21.06.2018 р. та складає за період із 21.06.2018 р. по 05.11.2018 р. нарахованих 300,00 грн. здійснених витрат; 33 466,00 грн. грошової винагороди, які на даний час не виплачені. На засіданні комітету кредиторів виступила голова комітету кредиторів ПП Леді-ІФ , яка висловила заперечення, щодо поданого звіту в частині нарахування грошової винагороди із розрахунку двох мінімальних заробітних плат за місяць виконання повноважень розпорядника майна; також зазначила, що нарахування грошової винагороди слід розраховувати із розміру двох прожиткових мінімумів за місяць виконання повноважень розпорядника майна, що за період із 21.06.2018 р. по 05.11.2018 р. складає 15 857,96 грн. Пропозиція була поставлена на обговорення та голосування " за" проголосували - одноголосно, вирішили: погодити поданий звіт станом на 05.11.2018 р. про нарахування і виплату грошової винагороди та здійснених витрат за період з 21.06.2018 р. по 05.11.2018 р. виконання арбітражним керуючим ОСОБА_3 повноважень розпорядника майна ПП Леді-ІФ в розмірі 300,00 грн. здійснених витрат та 15 857,96 грн. грошової винагороди.

Щодо поданого звіту , суд зазначає наступне.

Арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Відповідно до ч. 2 ст. 115 України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

7. Розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Суд відзначає, що згідно розділу ІІ. Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України від 06.12.2016р. №1774 цей Закон набирає чинності з 1 січня 2017 року, встановлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат.

До внесення змін до законів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

Відповідно до ч. 3 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат.

Отже, до сума до оплати за один місяць виконання обов"язків ліквідатора боржника складає 1600 грн. х2=3200 грн.

5 днів червня +5 днів листопада +320грн. за 5 місяців ( з липня по жовтень)

Разом до сплати підлягає сума 64000 грн. (20 місяців х 3200 грн.)

З огляду на викладене, суд вважає, що за таких обставин слід затвердити звіт

станом на 05.11.2018 р. про нарахування і виплату грошової винагороди та здійснених витрат за період з 21.06.2018 р. по 05.11.2018 р. виконання арбітражним керуючим ОСОБА_3 повноважень розпорядника майна ПП Леді-ІФ в розмірі 300,00 грн. здійснених витрат та 15 857,96 грн. грошової винагороди, затверджений Протоколом засідання комітету кредиторів від 07.11.2018.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 22, 26, 27, 37, 38, 40, 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

п о с т а н о в и в:

1. Припинити процедуру розпорядження майном Приватного підприємства "Леді-ІФ", АДРЕСА_1 ( код ЄДРПОУ 35915876)

2. Визнати Приватне підприємство "Леді-ІФ", м.Івано-Франківськ, юридична адреса: АДРЕСА_3 ( код ЄДРПОУ 35915876) банкрутом.

3. Відкрити ліквідаційну процедуру Приватного підприємства "Леді-ІФ", АДРЕСА_1 ( код ЄДРПОУ 35915876)

строком на 6 місяців.

4. Припинити повноваження розпорядника майна Приватного підприємства "Леді-ІФ", арбітражного керуючого ОСОБА_3Я.(Свідоцтво № 1170 від 20.06.2013).

5. Призначити ліквідатором банкрута - Приватного підприємства "Леді-ІФ", арбітражного керуючого ОСОБА_3Я.(Свідоцтво № 1170 від 20.06.2013); адреса: 79054, м.Львів, вул. Любинська, 102/147.

6. Ліквідатору здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду повідомлення про визнання банкрутом Приватного підприємства "Леді-ІФ", АДРЕСА_1 ( код ЄДРПОУ 35915876), текст якого додається.

8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.

9. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважати таким, що настав.

10. Припинити з 20.11.2018р. нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

11. Скасувати арешт, накладений на майно боржника чи інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

12. Вимоги та зобов'язання боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

13. Виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснювати у випадках і порядку, передбаченому розділом ІІІ (Ліквідаційна процедура) Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

14. Ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_3 І по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.

15. Затвердити звіт станом на 05.11.2018 р. про нарахування і виплату грошової винагороди та здійснених витрат за період з 21.06.2018 р. по 05.11.2018 р. виконання арбітражним керуючим ОСОБА_3 повноважень розпорядника майна ПП Леді-ІФ в розмірі 300,00 грн. здійснених витрат та 15 857,96 грн. грошової винагороди.

Постанова господарського суду набрала законної сили 20.11.2018р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строки, встановлені ст.256 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст постанови складено і підписано 21.11.2018р.

Суддя ШКІНДЕР П.А.

Дану ухвалу направити:

1. Заявнику;

2. Боржнику;

3. Відділу державної виконавчої служби Івано-Франківського міського управління юстиції (вул. Галицька, 45, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76000);

4. Арбітражному керуючому ОСОБА_3 (АДРЕСА_4, Україна, 79054).

5. Відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців управління реєстраційних процедур Івано-Франківської міської ради (вул. Незалежності, 9, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76000);

6. Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Івано-Франківській області (вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018).

7. Головному управлінню статистики у Івано-Франківській області, Адреса: 76018, м.Івано-Франківськ, вул.Василіянок,6

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення20.11.2018
Оприлюднено22.11.2018
Номер документу78014888
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/467/18

Ухвала від 11.06.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 11.06.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 14.05.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Постанова від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Постанова від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 25.10.2018

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 16.10.2018

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 25.09.2018

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П.А.

Ухвала від 21.06.2018

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні