Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
22 листопада 2018 р. справа № 520/9134/18
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Біленський О.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (61145, АДРЕСА_1, рнокпп НОМЕР_1) до Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова (код ЄДРПОУ 41248278, 61022, м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром., 4 під., 6 поверх) про визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова, в якому просить суд:
- визнати неправомірними дії Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова (код за ЄДРПОУ 41248278), що полягають у неврахуванні заробітної плати з 01.07.2006 по 31.03.2007 в АТ Укрмісцевпромпроект (код за ЄДРПОУ 02972701) та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007 з 01.10.2007 по 31.10.2007 в НВ ТОВ Нартекс (24129909) під час перерахунку пенсії ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1) за заявою від 29.07.2007 Ф10 №6757, починаючи з 01.08.2008;
- зобов'язати Шевченківське об'єднане управління Пенсійного фонду України міста Харкова (код ЄДРПОУ 41248278) перерахувати пенсію ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1) та врахувати при проведенні перерахунку пенсії від заробітної плати за заявою від 29.07.2008 Ф10 №6757, згідно ч.4 ст.42 ЗУ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відомості про заробітну плату з 01.07.2006 по 31.03.2007 в АТ Укрмісцевпромпроект (код за ЄДРПОУ 02972701) та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007 в НВ ТОВ Нартекс (код за ЄДРПОУ 24129909) за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку та виплатити заборгованість, що виникла починаючи з 01.08.2008.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 29.10.2018 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі згідно з положеннями п.2 ч.1 ст.263 КАС України, якою унормовано, що суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.
Згідно з положеннями ч.4 ст.229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до положень ч.2 ст.263 КАС України, справи, визначені частиною першою цієї статті, суд розглядає у строк не більше тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі.
Згідно з положеннями ч.1 та ч.2 ст.262 КАС України, розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі. Розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п'ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що в червні 2018 року у позивача виникло право на перерахунок пенсії, як працюючому пенсіонеру. Позивач звернулась до відповідача з заявою про перерахунок пенсії за стажем та одночасно отримала відомості персоніфікованого характеру - форму ОК-5 - за період 2000-2018 рік. У отриманому розрахунку з підсистеми ІКІС ПФУ позивач виявила помилку, а саме після звірення даних встановила, що заробітки починаючи з 01.07.2006 по 31.03.2007 та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007, за формою ОК-5 не збігаються з даними, що містяться в розрахунку заробітної плати з підсистеми призначення та виплати пенсій ІКІС ІІФУ, а саме - взято виключно заробітну плату, яку позивач отримувала в АТ Житлобуд-2 (код 01270361). За даними форми ОК-5 - у період з 01.07.2006 по 31.03.2007 та 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007 позивач працювала та отримувала заробітну плату також в АТ Укрмісцевпромпроект (код 02972701) та НВ ТОВ Нартекс (24129909). 07.08.2018 позивач звернулась до Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова з заявою та, посилаючись на ст. 19, ст.46 Конституції України, абз. 5 ст.40, ч.2 ст.46 ЗУ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , прохала усунути вказане порушення та виплатити всю заборгованість, яка виникла у зв'язку з неправильно розрахованим коефіцієнтом заробітної плати, починаючи з моменту порушення, тобто з 01.08.2018. Листом від 23.08.2018 відповідач повідомив, що вказане порушення усунуто. Правильно розраховану пенсію позивач почала отримувати після подання вказаної заяви. До її звернення з заявою від 07.08.2018 коефіцієнт стажу складав 1,96779. Після усунення порушення коефіцієнт заробітку складає 2,20957. Проте, відповідач відмовляється виплачувати заборгованість, що виникла з його вини змоменту виникнення порушення, тобто з 01.08.2008. Позивач вважає вказані дії протиправним, а позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.
Представник відповідача надав до суду відзив на позов, в якому зазначив, що ОСОБА_1 перебуває на обліку в Шевченківському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова з 05.05.2001 року та отримує пенсію за віком. 29.07.2008 ОСОБА_1 подала заяву про перерахунок пенсії від стажу та заробітку, до якої надала копію трудової книжки та довідки про роботу в АТ Житлобуд - 2 та ЗАТ Проектний та науково - дослідний інститут Харківський промбудндіпроект . Відомостей про роботу за сумісництвом в АТ Укрмісцевпромпроект та НВ ТОВ Нартекс позивачем надані не були, в трудовій книжці записів про періоди роботи в вищезазначених організаціях за сумісництвом не відображені. Також представник відповідача зазначає, що позивачем порушено строки звернення з даним адміністративним позовом до суду. Представник відповідача вважає, що Шевченківське об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Харкова діяло в межах покладених повноважень та згідно чинного законодавства України і не порушило права та законні інтереси позивача.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 є пенсіонером та перебуває на обліку в Шевченківському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова з 05.05.2001 року.
29.07.2008 року позивач зверталась до Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Харкова з заявою про перерахунок пенсії від стажу роботи та заробітної плати. До вказаної заяви було надано копію трудової книжки та довідки про роботу АТ Житлобуд - 2 та ЗАТ Проектний та науково - дослідний інститут Харківський промбудндіпроект . З урахуванням вказаних відомостей в 2008 році було здійснено перерахунок пенсії.
18.07.2018 року позивач звернулась до Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова з заявою про перерахунок пенсії від стажу та одночасно отримала відомості персоніфікованого характеру - форму ОК-5 - за період 2000-2018 рік.
У отриманому розрахунку з підсистеми ІКІС ПФУ позивач виявила помилку, а саме після звірення даних встановила, що заробітки починаючи з 01.07.2006 по 31.03.2007 та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007, за формою ОК-5 не збігаються з даними, що містяться в розрахунку заробітної плати з підсистеми призначення та виплати пенсій ІКІС ІІФУ, а саме - взято виключно заробітну плату, яку позивач отримувала в АТ Житлобуд-2 (код 01270361).
При цьому, за даними форми ОК-5 - у період з 01.07.2006 по 31.03.2007 та 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007 позивач працювала та отримувала заробітну плату також в АТ Укрмісцевпромпроект (код 02972701) та НВ ТОВ Нартекс (24129909).
07.08.2018 позивач звернулась до Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова з заявою та, посилаючись на ст. 19, ст.46 Конституції України, абз. 5 ст.40, ч.2 ст.46 ЗУ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , прохала усунути вказане порушення та виплатити всю заборгованість, яка виникла у зв'язку з неправильно розрахованим коефіцієнтом заробітної плати, починаючи з моменту порушення, тобто з 01.08.2018.
Листом №609/Ф-11 від 23.08.2018 відповідач повідомив, що позивачу відкориговано заробіток за 2006-2007 рік (сумісництво). Доплата по перерахунку пенсії нарахована на вересень 2018 року. У вказаному листі також зазначено, що відомості про роботу за сумісництвом в АТ Укрмісцевпромпроект та НВ ТОВ Нартекс позивачем надані не були, в трудовій книжці записів про періоди роботи в вищезазначених організаціях за сумісництвом не відображені, тому підстави для проведення перерахунку пенсії та виплати заборгованості з 01.08.2008 року відсутні.
Не погодившись з вказаною позицією відповідача, позивач звернулась до суду з даним позовом.
Відносно строку звернення позивача до суду з адміністративним позовом, суд зазначає, що ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 29.10.2018 року про відкриття спрощеного провадження у справі встановлено, що з огляду на приписи ч.2 ст.46 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", суд прийшов до висновку, що позов заявлено у межах строків передбачених ч.2 ст.122 КАС України, отже строк звернення до суду не є пропущеним.
Надаючи нормативно-правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Згідно із преамбулою Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 № 1058-IV (з наступними змінами та доповненнями, далі - Закон № 1058-IV) цей Закон, розроблений відповідно до Конституції України та Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом.
Згідно частини 1статті 8 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи мають громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку чи визнані особами з інвалідністю в установленому законодавством порядку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж, а в разі смерті цих осіб - члени їхніх сімей, зазначені у статті 36 цього Закону, та інші особи, передбачені цим Законом.
Статтею 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" врегульовані питання персоніфікованого обліку у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування.
Частиною першою статті 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено, що персоніфікований облік у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування здійснюється з метою обліку застрахованих осіб, учасників накопичувальної системи пенсійного страхування та їх ідентифікації, а також накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про облік застрахованих осіб і реалізацію ними права на страхові виплати у солідарній системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування та накопичувальній системі пенсійного страхування.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки. Унікальний номер електронної облікової картки формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера електронної облікової картки. Порядок та строки впровадження унікальних номерів електронних облікових карток застрахованих осіб, порядок ведення персональних електронних облікових карток визначаються Пенсійним фондом.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 22 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" відомості, що містяться в системі персоніфікованого обліку, використовуються виконавчими органами Пенсійного фонду для: підтвердження участі застрахованої особи в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування; обчислення страхових внесків; визначення права застрахованої особи або членів її сім'ї на отримання пенсійних виплат згідно з цим Законом; визначення розміру, перерахунку та індексації пенсійних виплат, передбачених цим Законом; надання застрахованій особі на її вимогу або у випадках, передбачених цим Законом та Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ; надання страховим організаціям, що здійснюють страхування довічних пенсій; надання аудитору, який відповідно до цього Закону здійснює аудит Накопичувального фонду; обміну інформацією з централізованим банком даних з проблем інвалідності.
Відповідно до частин 1, 2, 4 статті 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.
Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності зазначеним Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.
У відповідності до ч.1 ст. 1 ст.40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 1998 року №794 затверджено Положення про організацію персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування (далі - Постанова №794) згідно пункту 1 якої, персоніфікований облік полягає в збиранні, обробленні, систематизації та зберіганні передбачених законодавством про пенсійне забезпечення відомостей про фізичних осіб, що пов'язані з визначенням права на виплати з Пенсійного фонду та їх розмір за загальнообов'язковим державним пенсійним страхуванням.
Відповідно до пункту 5 Постанови №794 персоніфікований облік здійснює Пенсійний фонд та його органи на місцях (далі - уповноважений орган). Пунктом 6 Постанови №794 передбачено, що уповноважений орган з додержанням вимог статті 23 Закону України Про інформацію має право своєчасно одержувати в установленому порядку від фізичних осіб та роботодавців відомості, передбачені пунктом 1 цієї Постанови. Згідно п.7 Постанови №794 уповноважений орган створює і забезпечує функціонування єдиного державного автоматизованого банку відомостей про фізичних осіб та з цією метою організовує збирання, оброблення, систематизацію і зберігання відомостей про фізичних осіб.
Пунктами 9.1-9.3 Інструкції про порядок обчислення і сплати підприємствами, установами, організаціями та громадянами збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів, а також обліку їх надходження до Пенсійного фонду України, яка затверджена Постановою правління Пенсійного фонду України №16-6 від 19.10.2001р. та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 29 листопада 2001 року за №998/6189 (далі-Інструкція) визначено поняття організації персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування.
З аналізу вищенаведених норм вбачається, що на підставі відомостей, поданих роботодавцями і громадянами, які самостійно сплачують страхові внески, в централізованому банку даних Пенсійного фонду України на кожну застраховану особу відкривається електронна персональна облікова картка з постійним страховим номером, який відповідає персональному номеру фізичної особи з Державного реєстру фізичних осіб ( ідентифікаційному номеру фізичної особи).
Персональна облікова картка застрахованої особи - документ, що централізовано зберігається у вигляді електронної таблиці Державного автоматизованого банку відомостей про застрахованих осіб у Пенсійному фонді України.
Відкривається картка після реєстрації застрахованої особи в місцевому відділі Пенсійного фонду. У цій картці накопичуються та зберігаються всі відомості про доходи, перераховані внески застрахованої особи до Пенсійного фонду, а також інші відомості (про стаж, умови праці), які необхідні для правильного призначення пенсії. Зазначені відомості доповнюються щорічно відомостями від усіх роботодавців з урахуванням випадків трудової міграції та роботи за сумісництвом.
Згідно обставин справи між сторонам вник спір щодо проведення перерахунку пенсії позивача від заробітної плати з урахуванням відомостей про заробітну плату з 01.07.2006 по 31.03.2007 в АТ Укрмісцевпромпроект (код за ЄДРПОУ 02972701) та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007 в НВ ТОВ Нартекс (код за ЄДРПОУ 24129909) за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку та виплати заборгованості, що виникла за період з 01.08.2008 року по 01.08.2018 року у зв'язку з невірним розрахунком коефіцієнту заробітної плати.
Суд зазначає, що починаючи з 01.07.2000 року заробітна плата враховується для обчислення пенсії за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а не на підставі додаткових первинних документів.
Судом встановлено, що згідно індивідуальних відомостей персоніфікованого обліку про застраховану особу в УПФУ є інформація щодо розміру заробітної плати ОСОБА_1 за період з 01.07.2006 по 31.03.2007 в АТ Укрмісцевпромпроект (код за ЄДРПОУ 02972701) та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007 в НВ ТОВ Нартекс (код за ЄДРПОУ 24129909), а тому відповідач мав належні відомості щодо заробітної плати позивача та мав можливість та обов'язок здійснити перерахунок пенсії позивача у 2008 році, з урахуванням цих даних.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Зважаючи на встановлені у справі обставини та з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог.
Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 КАС України.
Керуючись ст.ст. 19, 139, 205, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 (61145, АДРЕСА_1, рнокпп НОМЕР_1) до Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова (код ЄДРПОУ 41248278, 61022, м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром., 4 під., 6 поверх) про визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати неправомірними дії Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова (код ЄДРПОУ 41248278, 61022, м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром., 4 під., 6 поверх), що полягають у неврахуванні заробітної плати з 01.07.2006 по 31.03.2007 в АТ Укрмісцевпромпроект (код за ЄДРПОУ 02972701) та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007 в НВ ТОВ Нартекс (24129909) під час перерахунку пенсії ОСОБА_1 (61145, АДРЕСА_1, рнокпп НОМЕР_1) за заявою від 29.07.2007 року Ф10 №6757, починаючи з 01.08.2008 року.
Зобов'язати Шевченківське об'єднане управління Пенсійного фонду України міста Харкова (код ЄДРПОУ 41248278, 61022, м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром., 4 під., 6 поверх) перерахувати пенсію ОСОБА_1 (61145, АДРЕСА_1, рнокпп НОМЕР_1) та врахувати при проведенні перерахунку пенсії від заробітної плати за заявою від 29.07.2008 року Ф10 №6757, згідно ч.4 ст.42 ЗУ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відомості про заробітну плату з 01.07.2006 по 31.03.2007 в АТ Укрмісцевпромпроект (код за ЄДРПОУ 02972701) та з 01.11.2006 по 31.12.2006, з 01.02.2007 по 28.02.2007, з 01.07.2007 по 31.08.2007, з 01.10.2007 по 31.10.2007 в НВ ТОВ Нартекс (код за ЄДРПОУ 24129909) за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку та виплатити заборгованість, що виникла починаючи з 01.08.2008 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Шевченківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України міста Харкова (код ЄДРПОУ 41248278, 61022, м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром., 4 під., 6 поверх) судові витрати по сплаті судового збору на користь ОСОБА_1 (61145, АДРЕСА_1, рнокпп НОМЕР_1) у розмірі 704 (сімсот чотири гривні) 80 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне судове рішення складено 22.11.2018 року.
Суддя Біленський О.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2018 |
Оприлюднено | 23.11.2018 |
Номер документу | 78018194 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Біленський О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні