Ухвала
від 22.11.2018 по справі 461/8489/18
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/8489/18

Провадження № 1-кс/461/9870/18

УХВАЛА

Іменем України

22.11.2018 року слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , при секретарі судових засідань ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м.Львові клопотання старшого слідчого СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів

в с т а н о в и в :

Старший слідчий СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , за погодженням із заступником начальника відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні Прокуратури Львівської області ОСОБА_4 , звернувся до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, з можливістю вилучення оригіналів документів у паперовому та електронному вигляді, що знаходяться у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , що стосуються державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за період часу з 01.01.2016 року по 01.09.2018 року, а саме: копія ліцензії на виробництво лікарського засобу або документа, виданого уповноваженим органом країни виробника, який свідчить про наявність у виробника ліцензії на виробництво ліків; перелік країн, в яких на лікарські засоби видані ліцензії на виробництво; перелік країн, в яких лікарський засіб зареєстрований разом з переліком країн, у яких були подані заяви про його реєстрацію; копія короткої характеристики лікарського засобу (SPC), зареєстрованої в країні виробника/заявника; проект короткої характеристики лікарського засобу; пропонований текст маркування та текст інструкції для медичного застосування; зразки та/або макети первинної та вторинної упаковок, етикеток; інформація про незалежних експертів; сертифікат якості на три виробничі серії лікарського засобу або один сертифікат на одну вироблену серію із зобов`язанням надати сертифікати на дві інші серії, як тільки вони стануть доступними; хімічна, фармацевтична та біологічна документація про лікарські засоби (зокрема, проект технологічного регламенту або відомості про технологію виробництва, відомості про склад ліків і методи контролю вихідних даних, матеріали щодо методів контролю їх якості та інше); фармакологічна та токсикологічна документація; звіти про до клінічні випробування; звіти про клінічні випробування, а також документів, передбаченихнаказом МОЗ України від 26.08.2005 року № 426, що відповідно стосуються державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 за період часу з 01.01.2016 року по 01.09.2018 року.

Своє клопотання обґрунтовує тим, що впродовж 2017року службовіособи ТзОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »,маючи умиселна заволодіннябюджетних коштів,під часзакупівлі таподальшої реалізаціїлікарських засобівв державніта комунальнімедичні закладиохорони здоров`яЛьвівської області,за попередньоюзмовою групоюосіб,вчинили заволодінняшляхом зловживанняслужбовим становищембюджетними коштами,чим спричинилиматеріальну шкодудержавним тамісцевим бюджетамЛьвівської області,з наступнихфактичних обставин.За періодз 01.01.2017року по31.03.2018року ТзОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »реалізовано вакциниІндіраб вкількості 16389шт.(№1 9877шт.та №10 6512шт.)на загальнусуму 34098649грн.(вт.ч.ПДВ),з якихсума реалізаціїпідприємствам здержавною (комунальною)формою власності склала1780819,9тис.грн.(вт.ч.ПДВ).Крім цього,протягом зазначеногоперіоду ТзОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »зазначений препаратреалізовувався наступнимсуб`єктам підприємницькоїдіяльності:ТзОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (загальнавартість реалізованоївакцини зПДВ склала1438936,00грн.з ПДВ);ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »(загальнавартість реалізованоївакцини зПДВ склала8335300,00грн.з ПДВ);ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(загальнавартість реалізованоївакцини зПДВ склала17063894,55грн.з ПДВ);ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »(загальнавартість реалізованоївакцини зПДВ склала3353808,00грн.з ПДВ);ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »(загальнавартість реалізованоївакцини зПДВ склала521550,10грн.з ПДВ);ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »(загальнавартість реалізованоївакцини зПДВ склала1502012,50грн.з ПДВ);ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »(загальнавартість реалізованоївакцини зПДВ склала87740,00грн.з ПДВ). У зв`язку з цим виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до вищевказаних документів. Просить клопотання задоволити.

На підставі ч.2 ст.163 КПК України слідчий суддя вважає за можливе розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходиться речі, оскільки наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза їх зміни чи знищення.

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, просив таке задоволити.

Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Старшим слідчим СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018140000000435від 26.07.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Органом досудового розслідування встановлено, що впродовж 2017 року службові особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », маючи умисел на заволодіння бюджетних коштів, під час закупівлі та подальшої реалізації лікарських засобів в державні та комунальні медичні заклади охорони здоров`я Львівської області, за попередньою змовою групою осіб, вчинили заволодіння шляхом зловживання службовим становищем бюджетними коштами, чим спричинили матеріальну шкоду державним та місцевим бюджетам Львівської області, з наступних фактичних обставин.

Одночасно встановлено, що протягом 2017 року ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в режимі імпорт ввезено на територію України 4 партії (05.02.2017 року ВМД № 73188, 30.04.2017 року ВМД № 310275, 05.09.2017 року ВМД № 322200 та 05.12.2017 року ВМД № 331398) імунологічного препарату «Вакцини для людей INDIRAB Rabbies ОСОБА_5 /Індіраб Вакцина антирабічна очищена, інактивована, ліофілізована, виготовлена на культурі клітин Веро у формі «in-bulk» - 1 флакон з ліофілізованим порошком та 1 ампула з розчинником по 0,5 мл (натрію хлорид для ін`єкцій 0,3%) в пластиковому пеналі у пачці з картону в загальній кількості 99840 доз, вартістю 339456 дол. США. Постачальником зазначених лікарських засобів виступила компанія « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (Індія).

За період з 01.01.2017 року по 31.03.2018 року ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » реалізовано вакцини Індіраб в кількості 16389 шт. (№ 1 9877 шт. та № 10 6512 шт.) на загальну суму 34098649 грн. (в т.ч. ПДВ), з яких сума реалізації підприємствам з державною (комунальною) формою власності склала 1780819,9 тис. грн. (в т.ч. ПДВ). Крім цього, протягом зазначеного періоду ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначений препарат реалізовувався наступним суб`єктам підприємницької діяльності: ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (загальна вартість реалізованої вакцини з ПДВ склала 1438936,00 грн. з ПДВ); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (загальна вартість реалізованої вакцини з ПДВ склала 8335 300,00 грн. з ПДВ); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (загальна вартість реалізованої вакцини з ПДВ склала 17063894,55 грн. з ПДВ); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (загальна вартість реалізованої вакцини з ПДВ склала 3353808,00 грн. з ПДВ); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (загальна вартість реалізованої вакцини з ПДВ склала 521550,10 грн. з ПДВ); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (загальна вартість реалізованої вакцини з ПДВ склала 1502 012,50 грн. з ПДВ); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (загальна вартість реалізованої вакцини з ПДВ склала 87 740,00 грн. з ПДВ).

ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювало реалізацію вакцин Індіраб за наступними цінами: вакцина Індіраб №1 353,1 грн з ПДВ та №10 3509,6 грн. з ПДВ.

Відповідно до даних бухгалтерського обліку ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », середня виробнича собівартість реалізованої вакцини у 2017 році склала: № 1 119,49 грн та № 10 1094,44 грн., а у 1 кв. 2018 - № 1 107,35 грн та № 10 1088,01 грн. Водночас, за рахунок додаткового включення до собівартості зазначених лікарських засобів «адміністративних витрат», «збутових витрат», «інших оперативних витрат» та «прибутку» оптово-відпускна ціна вакцини №1 у 2017 році склала 330,0 грн. без ПДВ, № 10 3280 грн. без ПДВ, а у 1 кв. 2018 році 330,0 грн. без ПДВ, № 10 3313,17 грн. без ПДВ.

До категорії «інших оперативних витрат» ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » віднесено фінансову підтримку покупців вакцини для впровадження системи управління якістю, відповідно до якої, фармвиробник, у випадку придбання покупцем вакцини в обсягах понад 200000 грн., надає йому фінансову підтримку у вигляді добровільної, безповоротної фінансової допомоги. Зокрема, ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено відповідні додаткові договори до угод на постачання лікарського засобу вакцина Індіраб з подальшим наданням фінансової допомоги наступним покупцям: ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (сума наданої фінансової допомоги 1829028,04 грн.); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (сума наданої фінансової допомоги 3465154,34 грн.); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (сума наданої фінансової допомоги 617796,60 грн.); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (сума наданої фінансової допомоги 176456,38 грн.); ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (сума наданої фінансової допомоги 300402,5 грн.).

Як наслідок, сума наданої зазначеним вище фармдистрибюторам фінансової допомоги в розмірі 6388837,86 грн. віднесена ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до «інших витрат операційної діяльності» та включена до собівартості реалізованої вакцини, а зазначені вище СПД в подальшому реалізували лікарський засіб в бюджетні медичні установи по повній собівартості та без врахування наданої виробником фінансової допомоги.

Частка цих витрат, що припадає на одиницю готової продукції (вакцини Індіраб) включена в ціну реалізації вакцини та склала: у 2017 році для вакцини №1 64,07 грн. та вакцини №10 665,68 грн. та у 1 кв. 2018 році для вакцини №10 64,93 грн. та вакцини №10 648,91 грн.

Таким чином, за період з 01.01.2017 року по 31.03.2018 року ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » реалізувало вакцини Індіраб в державні та комунальні установи в кількості 1062 упаковок загальною вартістю 1780819,66 грн. (з ПДВ) із включенням у собівартість лікарського засобу фінансової допомоги, наданої приватним комерційним структурам. Водночас, без врахування витрат на надання фінансової допомоги приватним фармдистрибюторам, сума реалізації вакцини державним та комунальним підприємствам мала б становити 1422115,66 грн. (з ПДВ), різниця становить 358703,54 грн., що підтверджується результатами дослідження №27/13-01-16-01-06/20810310 від 18.09.2018 року фінансово-господарської діяльності ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 01.01.2017 року по 31.03.2018 року проведеного державними ревізорами ІНФОРМАЦІЯ_11 .

Досліджуючи вищевказані обставини органом досудового розслідування встановлено можливі факти нанесення шкоди державним (комунальним) медичним закладам охорони здоров`я (економічним інтересам держави) внаслідок безпідставного включення у собівартість продукції, яка реалізовувалася безпосередньо ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за бюджетні кошти, витрат про надання приватним фармдистрибюторам безповоротної фінансової допомоги в розмірі 358703,54 грн.

Крім цього, отримані дані свідчать про можливе заволодіння службовими особами ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_2 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_3 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , адреса: АДРЕСА_4 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , адреса: АДРЕСА_5 ) та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_6 ) бюджетними коштами в загальному розмірі 6388837,86 грн. у зв?язку із неврахуванням останніми, отриманої від ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », фінансової допомоги під час визначення цін на вакцину «Індіраб», яка в подальшому реалізовувалась ними в державні (комунальні) медичні заклади охорони здоров`я.

ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є уповноваженою ІНФОРМАЦІЯ_12 .

Слідчим суддею встановлено, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Таким чином, враховуючи те, що вказана інформація та документи, можуть мати доказове значення у даному кримінальному провадженні, такі необхідні для встановлення істини у справі, а також є достатні підстави вважати, що такі документи знаходяться у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задоволити частково та надати слідчому дозвіл на тимчасовий доступ до вищевказаних документів з можливістю вилучення копій вищевказаних документівза період з 01.01.2017 року по 01.09.2018 року, оскільки слідчим не доведено, з якою метою необхідно вилучити оригінали вказаних документів.

Керуючись ст.ст.159, 163, 164, 165, 372, 376 КПК України, слідчий суддя

у х в а л и в :

Клопотання задоволити частково.

Старшому слідчому СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , іншим слідчим, які входять в групу слідчих у даному кримінальному провадженні, або у відповідності до вимог ст. 40,41 КПК України за дорученням останніх на оперативних працівників СУ ГУНП у Львівській області, або у відповідності до вимог п.6 ст.218 КПК України за постановою про доручення проведення слідчих (розшукових) дій на іншій території, яка знаходиться під юрисдикцією іншого органу досудового розслідування, співробітників оперативних підрозділів ГУ КЗЕ Служби безпеки України,надати тимчасовий доступ до речей і документів, що знаходяться у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , що стосуються державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за період з 01.01.2017 року по 01.09.2018 року, із можливістю вилучення копій наступних документів у паперовому та електронному вигляді: зразки та/або макети первинної та вторинної упаковок, етикеток; сертифікат якості на три виробничі серії лікарського засобу або один сертифікат на одну вироблену серію із зобов`язанням надати сертифікати на дві інші серії, як тільки вони стануть доступними; хімічна, фармацевтична та біологічна документація про лікарські засоби (зокрема, проект технологічного регламенту або відомості про технологію виробництва, відомості про склад ліків і методи контролю вихідних даних, матеріали щодо методів контролю їх якості та інше); фармакологічна та токсикологічна документація; звіти про доклінічні випробування; звіти про клінічні випробування, а також документів, передбаченихнаказом МОЗ України від 26.08.2005 року № 426, що відповідно стосуються державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 за період часу з 01.01.2017 року по 01.09.2018 року; інформація про незалежних експертів; ліцензії на виробництво лікарського засобу або документа, виданого уповноваженим органом країни виробника, який свідчить про наявність у виробника ліцензії на виробництво ліків; перелік країн, в яких на лікарські засоби видані ліцензії на виробництво; перелік країн, в яких лікарський засіб зареєстрований разом з переліком країн, у яких були подані заяви про його реєстрацію; короткої характеристики лікарського засобу (SPC), зареєстрованої в країні виробника/заявника; проект короткої характеристики лікарського засобу; пропонований текст маркування та текст інструкції для медичного застосування.

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення, тобто до 22.12.2018 року.

Роз`яснити наслідки невиконання ухвали, передбачені ст.166 КПК України.

Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення22.11.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78037606
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей і документів

Судовий реєстр по справі —461/8489/18

Ухвала від 26.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 26.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні