ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №813/2684/18
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 листопада 2018 року
м.Львів
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючої судді Крутько О.В.,
за участю секретаря судового засідання Василько А.В.,
представника позивача Мельника М.А.,
представника відповідачів Чабана О.С.,
розглянув у відкритому судовому засіданні у місті Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (далі- ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" , позивач) до Головного управління ДФС у Львівській області (далі - ГУ ДФС у Львівській області, відповідач 1), Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач 2) про визнання протиправними рішень, зобов'язання до вчинення дій, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТЕХСЕРВІС" звернулося з позовом у якому згідно заяви про уточнення позовних вимог просить суд:
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №626498/3200347 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №62 від 16.02.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №628770/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №57 від 08.02.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №626465/32003437 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №59 від 13.02.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №628780/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 26.02.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657473/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 21.03.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №655285/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 15.03.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657458/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №64 від 22.03.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657464/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 16.03.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №655335/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №61 від 21.03.2018 року;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657478/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №30 від 20.03.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №62 від 16.02.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №57 від 08.02.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №59 від 13.02.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №63 від 26.02.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №63 від 21.03.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №24 від 15.03.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №64 від 22.03.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №27 від 16.03.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №61 від 21.03.2018 року;
-зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №30 від 20.03.2018 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТЕХСЕРВІС" отримало рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №626498/32003437 від 02.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №62 від 16.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №628770/32003437 від 03.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №57 від 08.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №626465/32003437 від 02.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №59 від 13.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №628780/32003437 від 03.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №63 від 26.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №657473/32003437 від 19.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №63 від 21.03.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі згідно договору; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №655285/32003437 від 18.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №24 від 15.03.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; ненадано акт виконаних робіт та перелік документів згідно договору; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №657458/32003437 від 19.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №64 від 22.03.2018 року з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, ПД надане без підпису і печатки банку; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №657464/32003437 від 19.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №27 від 16.03.2018 року з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, ПД надане без підпису і печатки банку; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №655335/32003437 від 18.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №61 від 21.03.2018 року з підстав ненадання платником податку копій документів, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, ненадано перший платіж згідно специфікації, ПД без відмітки і печатки банку та відповідні документи згідно договору; рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області №657478/32003437 від 19.04.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №30 від 20.03.2018 року з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, ПД надане без підпису і печатки банку. Вважає вказані рішення протиправними, оскільки до повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинено подані пояснення та належні документи на підтвердження господарських операцій.
Ухвалою від 26.06.2018 року позовну заяву залишено без руху та запропоновано позивачу у 10-денний термін з моменту отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху усунути недоліки позовної заяви, зазначені в мотивувальній частині ухвали. Позивач усунув недоліки позовної заяви 10.07.2018 року.
Ухвалою від 11.07.2018 року відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 11.09.2018 року.
11.09.2018 року підготовче засідання відкладено на 02.10.2018 року.
02.10.2018 року протокольною ухвалою суду залучено до участі у справі в якості відповідача Державну фіскальну службу України, підготовче засідання відкладено на 25.10.2018 року.
25.10.2018 року протокольною ухвалою закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 22.11.2018 року.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задоволити.
Представник відповідачів проти позову заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Вважає, що Комісією прийняті оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у зв'язку із не наданням платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні (відсутні акти приймання-передачі, проплата проведена із порушенням договору) та надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, ПД надані без підпису і печатки банку. Вважає, що ПН/РК від 16.02.2018 року №62, від 08.02.2018 року №57, від 13.02.2018 року №59, від 26.02.2018 року №63, від 21.03.2018 року №63, від 15.03.2018 року №24, від 22.03.2018 року №64, від 16.03.2018 року №27, від 21.03.2018 року №61, від 20.03.2018 року №30 відповідають вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріям ризиковості платника податків".
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідачів, оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТЕХСЕРВІС" є юридичною особою створеною 02.09.2002 року.
Основним видом діяльності ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" є установлення та монтаж машин і устаткування (код КВЕД 33.20). в межах зазначеного виду діяльності надаються наступні послуги: монтаж краново-маніпуляторних установок, переобладнання великовантажних транспортних засобів краново-маніпуляторних установок, їх технічне обслуговування, ремонт, заміна складових частин, заміна комплектуючих, демонтаж, роздрібна торгівля гідравлічним обладнанням і запасними частинами, діагностика, виготовлення та встановлення навісного обладнання, виготовлення рукавів високого тиску.
Специфіка зазначеного виду діяльності полягає в тому, що для надання послуг ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" придбаває відповідне устаткування, матеріали та надає відповідні послуги.
У зв'язку із цим, ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" отримало дозвіл №0602.16.46 від 20.10.2016 року на виконання монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки; вантажопідіймальні крани і машини; підйомники (краново-маніпуляторні установки, автопідіймачі, завантажувальні гаки, гідравлічні борти, гідравлічні платформи).
Згідно з штатним розписом ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС", на підприємстві працевлаштовано 24 працівника, кількість яких також підтверджена щомісячними звітами ЄСВ та квартальними звітами форми №1ДФ.
ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" здійснює свою діяльність у орендованих складських офісних приміщеннях - загальною площею 1000 м2, що підтверджується договорами №3. Зазначені об'єкти знаходяться за адресою: Львівська область, м.Сколе, вул.Героїв Маківки 4.
12.01.2018 року між ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (продавець) та Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю Дружба-Нова (покупець) укладено договір №1201/1, відповідно до якого продавець зобов'язується здійснити постачання і монтаж техніки на шасі автомобілів СТОВ Дружба-Нова .
Відповідно до п.1.2 договору №1201/1, вартість, кількість, строки і порядок оплати, найменування, серійний номер, рік виписку, завод-виробник і стан техніки, а також умови і строк поставки техніки визначається сторонами в даному договорі та в специфікації до цього договору, яка є невід'ємною його частиною.
Відповідно до п.3.1 договору №1201/1, покупець оплачує вартість техніки (стаття 2 договору, специфікація) в гривнях, шляхом здійснення банківських платежів на поточний рахунок продавця, зазначений в цьому договорі.
Кількість платежів та строки їх оплати визначаються в специфікації до цього договору (п.3.2 договору №1201/1).
На виконання договору №1201/1 СТОВ Дружба-Нова перерахувало позивачу аванс у сумі 573333,23 грн. та 573350,65 грн., у зв'язку із чим позивачем складено та подано до реєстрації податкову накладну №62 від 16.02.2018 року, податкову накладну №57 від 08.02.2018 року, податкову накладну №59 від 13.02.2018 року та податкову накладну №63 від 26.02.2018 року.
28.09.2017 року між ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (продавець) та Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю ГОВТВА (покупець) укладено договір №2809/7, відповідно до якого продавець зобов'язується здійснити постачання і монтаж техніки на шасі автомобілів СТОВ ГОВТВА .
Відповідно до п.1.2 договору №2809/7, вартість, кількість, строки і порядок оплати, найменування, серійний номер, рік виписку, завод-виробник і стан техніки, а також умови і строк поставки техніки визначається сторонами в даному договорі та в специфікації до цього договору, яка є його невід'ємною частиною.
Відповідно до п.3.1 договору №2809/7, покупець оплачує вартість техніки (стаття 2 договору, специфікація) в гривнях, шляхом здійснення банківських платежів на поточний рахунок продавця, зазначений в цьому договорі.
Кількість платежів та строки їх оплати визначаються в специфікації до цього договору (п.3.2 договору №2809/7).
На виконання договору №2809/7 СТОВ ГОВТВА 27.03.2018 року здійснена оплата у розмірі 564868,38 грн.
21.03.2018 року було здійснено відвантаження товару у зв'язку із чим виникла перша подія, з якою позивачем складено та подано до реєстрації податкову накладну №63 від 21.03.2018 року.
20.02.2018 року між ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (виконавець) та Державним підприємством Лисянське лісове господарство (замовник) укладено договір №ГЛ-1802201, відповідно до якого виконавець зобов'язується здійснити постачання і монтаж краново-маніпуляторної установки Hiab 070 на автомобіль ДП Лисянське лісове господарство .
Відповідно до п.2.1 договору №ГЛ-1802201 вартість товару і монтаж складає 272400,00 грн. в т.ч. ПДВ - 45400,00 грн., що на момент укладання цього договору є еквівалентом 8000,000 євро.
Відповідно до п 2.2 договору, оплата товару і його монтажу проводиться у наступному порядку: оплата у розмірі 30% від суми договору, що складає 81720,00 грн. після підписання сторонами даного договору згідно виставлених рахунків, але не пізніше дня передачі автомобіля від замовника виконавцю; оплата у розмірі 70% від суми договору, що складає 190680,00 грн. на протязі трьох банківських днів з моменту готовності товару до відвантаження.
На виконання договору №ГЛ-1802201 ДП Лисянське лісове господарство . Перераховано аванс в сумі 110000,00 грн., у зв'язку із чим позивачем складено та подано до реєстрації податкову накладну №24 від 15.03.2018 року.
23.01.2018 року між ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (продавець) та Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю МРІЯ (покупець) укладено договір №0501/3, відповідно до якого продавець зобов'язується здійснити постачання і монтаж техніки на шасі автомобілів СТОВ МРІЯ .
Відповідно до п.1.2 договору №0501/3, вартість, кількість, строки і порядок оплати, найменування, серійний номер, рік виписку, завод-виробник і стан техніки, а також умови і строк поставки техніки визначається сторонами в даному договорі та в специфікації (додаток 1 і 2) до цього договору, яка є його невід'ємною частиною.
Відповідно до п.3.1 договору №0501/3, покупець оплачує вартість техніки (стаття 2 договору, специфікація) в гривнях, шляхом здійснення банківських платежів на поточний рахунок продавця, зазначений в цьому договорі.
Кількість платежів та строки їх оплати визначаються в специфікації до цього договору (п.3.2 договору №0501/3).
На виконання договору №0501/3 позивач передав у власність СТОВ МРІЯ краново-маніпуляторну установку Palfinger PK10000, а СТОВ МРІЯ 27.03.2018 року здійснено оплату у розмірі 555228,80 грн.
22.03.2018 року було здійснено відвантаження товару у зв'язку із чим виникла перша подія, з якою позивачем складено та подано до реєстрації податкову накладну №64 від 22.03.2018 року.
02.02.2018 року між ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Кранова компанія Озон-ЛТД (покупець) укладено договір №ГЛ-1802022, відповідно до якого продавець зобов'язується здійснити постачання краново-маніпуляторної установки Palfinger РК32080.
Відповідно до п.2.1 договору, вартість товару складає 1437978,00 грн. в т.ч. ПДВ - 239663,00 грн.
Відповідно до п.2.2 договору, оплата товару проводиться в наступному порядку: предоплата у розмірі 20% від суми договору, що складає 287595,60 грн. на протязі трьох банківських днів з моменту підписання сторонами даного договору; доплата у розмірі 80 % від суми договору, що складає 1150382,40 грн. не пізніше 90 днів з моменту підписання сторонами даного догвору.
На виконання договору №ГЛ-1802022 ТОВ КК Озон ЛТД 16.03.2018 року перераховано позивачу аванс у сумі 27000,00 грн., у зв'язку із чим позивачем складено та подано до реєстрації податкову накладну №27 від 16.03.2018 року.
23.01.2018 року між ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (продавець) та Сільськогосподарським товариством з омеженою відповідальністю Чернівчанка-Агро (покупець) укладено договір №0501/2, відповідно до якого продавець зобов'язується здійснити постачання і монтаж техніки на шасі автомобілів СТОВ Чернівчанка-Агро .
Відповідно до п.1.2 договору №0501/2, вартість, кількість, строки і порядок оплати, найменування, серійний номер, рік виписку, завод-виробник і стан техніки, а також умови і строк поставки техніки визначається сторонами в даному договорі та в специфікації (додаток 1 і 2) до цього договору, яка є його невід'ємною частиною.
Відповідно до п.3.1 договору №0501/2, покупець оплачує вартість техніки (стаття 2 договору, специфікація) в гривнях, шляхом здійснення банківських платежів на поточний рахунок продавця, зазначений в цьому договорі.
Кількість платежів та строки їх оплати визначаються в специфікації до цього договору (п.3.2 договору №0501/2).
На виконання умов договору №0501/2 СТОВ Чернівчанка-Агро 21.03.2018 року переховано позивачу 500976,00 грн., у зв'язку із чим позивачем складено та подано до реєстрації податкову накладну №61 від 21.03.2018 року.
16.03.2018 року між ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Агропромислова компанія Розкішна (замовник) укладено договір №ГЛ-1803162 відповідно до якого позивач зобов'язується здійснити постачання і монтаж краново-маніпуляторної установки Hiab 090.
Відповідно до п.2.1 договору №ГЛ-1803162 вартість товару і монтаж складає 280356,00 грн. в т.ч. ПДВ - 46726,00 грн., що на момент укладання цього договору є еквівалентом 8500,00 євро.
Відповідно до п 2.2 договору, оплата товару і його монтажу проводиться у наступному порядку: оплата у розмірі 30% від суми договору, що складає 84106,80 грн. після підписання сторонами даного договору згідно виставлених рахунків, але не пізніше дня передачі автомобіля від замовника виконавцю; оплата у розмірі 70% від суми договору, що складає 196429,20 грн. на протязі трьох банківських днів з моменту готовності товару до відвантаження.
На виконання умов договору №ГЛ-1803162 ТОВ АК Розкішна 20.03.2018 року перераховано позивачу кошти у сумі 84106,80 грн., у зв'язку із чим позивачем складено та подано до реєстрації податкову накладну №30 від 20.03.2018 року.
Позивачем отримано квитанції, в якій містилась інформація про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних, відповідно до пункту 201.16 ст.201 ПК України, оскільки податкові накладні відповідає вимогам пп. 1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Додатково запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Позивачем на підтвердження реальності операції відображеної у податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, надіслано відповідачу пояснення та документи на підтвердження реальності здійснення операції.
02.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №626498/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №62 від 16.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору.
03.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №628770/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №57 від 08.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору.
02.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №626465/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №59 від 13.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору.
03.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №628780/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №63 від 26.02.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі та проплата проведена з порушенням згідно договору.
19.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №657473/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №63 від 21.03.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; відсутній акт приймання-передачі згідно договору.
18.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №655285/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №24 від 15.03.2018 року з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; ненадано акт виконаних робіт та перелік документів згідно договору.
19.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №657458/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №64 від 22.03.2018 року з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, ПД надане без підпису і печатки банку.
19.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №657464/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №27 від 16.03.2018 року з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, ПД надане без підпису і печатки банку.
18.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №655335/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №61 від 21.03.2018 року з підстав ненадання платником податку копій документів, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, ненадано перший платіж згідно специфікації, ПД без відмітки і печатки банку та відповідні документи згідно договору.
19.04.2018 року комісією Головного управління ДФС у Львівській області прийнято рішення №657478/32003437 про відмову у реєстрації податкової накладної №30 від 20.03.2018 року з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, ПД надане без підпису і печатки банку
Суд при вирішенні адміністративної справи виходив з наступного.
Згідно з п.201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
За приписами пункту 74.2 статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).
Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні норми містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
01.01.2018 набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році" №2245-VIII від 07.12.2017. Вказаним Законом, пункт 201.16. Податкового кодексу України викладено в новій редакції, за якою: "Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України".
На виконання вказаної норми Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №117 від 21.02.2018 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (надалі - Постанова КМУ №117).
Пунктом 3. Порядку зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ПН/РК не підлягають моніторингу та реєструються в ЄРПН за умови відповідності одній із цих ознак:
- ПН, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
- обсяг постачання, зазначений в ПН/РК, зареєстрованих у ЄРПН у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК, становить менше 500 тис. грн. та керівник платника обіймає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
- одночасно значення показників D та P мають такі розміри: D > 0,03, P < P м х 1,4, де:
D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T;
S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК, сум єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;
T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником в ПН/РК, зареєстрованих у ЄРПН за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК;
P - сума ПДВ, зазначена платником у ПН/РК, зареєстрованих у ЄРПН у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію ПН/РК;
P м - найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у ПН/РК, зареєстрованих платником в ЄРПН за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК.
Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховує ДФС станом на перше число календарного місяця і 10 числа платник може переглянути зазначений показник в електронному кабінеті.
Пунктом 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено, що у разі, коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Як вбачається із змісту квитанцій №9067717222, №9064263758, №9067626704, №9067712638, №9064365239, №9064353250, №9053194437, №9053220102, №9053166786, №9053220611 контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пп. 1.6. п.1. "Критеріїв ризиковості платника податку".
Згідно з пп.1.6. п.1. Критеріїв ризиковості платника податку, оприлюднених листом ДФС України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18, комісії Головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
1)платник податку зареєстрований (перереєстрований)з а адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);
2)дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;
3)платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
4)платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
5)платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
6)платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України;
7)наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Відповідачами не було надано суду жодних доказів щодо приналежності позивача до перелічених категорій ризикових платників податків.
Відповідно до п.п. 14-16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Виключного переліку документів, що надаються на підтвердження господарської операції не встановлено.
Судом встановлено, що на підтвердження реальності господарської операції позивач надав контролюючому органу ДФС України письмові пояснення та копії первинних документів, а саме: свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС", копія дозволу №0602.16.46 від 20.10.2016 року, копія штатного розпису ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС", копія договору оренди №3, копія договору №1201/1 від 12.01.2018 року, копія платіжного доручення №19152 від 15.02.2018 року, копія банківської виписки щодо рахунку ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 від 16.02.2018 року, копія рахунку-фактури №СФ-000579 від 15.02.2018 року, копія вмд 006158 від 26.03.2018 року, копія цмр №Р750698 від 21.03.2018 року, копія інвойсу 2012578825 від 21.03.2018 року, копія платіжного доручення №19030 від 13.02.2018 року, копія банківської виписки щодо ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 за 14.02.2018 року, копія рахунку-фактури №СВ-000557 від 08.02.2018 року, копія видаткової накладної №РН-0000018 від 13.02.2018 року, копія довіреності №ДНД00000331 від 12.02.2018 року, копія договору №2809/7 від 28.09.2017 року, копія платіжного доручення №19039249 від 27.03.2018 року, копія банківської виписки щодо ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 за 27.03.2018 року, копія рахунку-фактури №СВ-000594 від 21.03.2018 року, копія вмд 122284 від 26.12.2017 року, копія цмр №729611 від 26.12.2017 року, копія інвойсу 2012543443 від 13.12.2017 року, копія видаткової накладної №РН-0000021 від 21.03.2018 року, копія договору №ГЛ-1802201 від 20.02.2018 року, копія платіжного доручення №18922 від 15.03.2018 року, копія банківської виписки щодо ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 за 15.03.2018 року, копія рахунку-фактури №ГЛ-0000112 від 14.03.208 року, копія рахунку-фактури №ГЛ-0000163 від 12.03.2018 року, копія вмд 105536 від 17.05.2018 року, копія цмр №267326 від 17.05.2018 року, копія фактури 6/17f від 17.05.2018 року, копія видаткової накладної №ГЛ-0000100 від 12.04.2018 року, копія довіреності №0026 від 16.03.2018 року, копія договору №0501/3 від 23.01.2018 року, копія платіжного доручення №626 від 27.03.2018 року, копія банківської виписки щодо ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 від 27.03.2018 року, копія рахунку-фактури №СВ-00596 від 22.03.2018 року, копія вмд 003473 від 19.02.2018 року, копія цмр №Р744415 від 15.01.2018 року, копія інвойсу 2012562051 від 15.02.2018 року, копія видаткової накладної №РН-000022 від 22.03.2018 року, копія довіреності №50 від 21.03.2018 року, копія договору №ГЛ-1802022 від 02.02.2018 року, копія платіжного доручення №26 від 16.03.2018 року, копія банківської виписки щодо ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 за 16.03.2018 року, копія рахунку-фактури №ГЛ-0000049 від 02.02.2018 року, копія вмд 001785 від 29.01.2018 року, копія цмр №18-01-250 від 25.01.2018 року, копія інвойсу 18/01 від 24.01.2018 року, копія договору №0501/2 від 23.01.2018 року, копія платіжного доручення №687 від 21.03.2018 року, копія банківської виписки щодо ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 за 21.03.2018 року, копія рахунку-фактури №СВ-000590 від 12.03.2018 року, копія вмд 104465 від 03.05.2017 року, копія цмр №17-04-283 від 28.04.2017 року, копія інвойсу 17/005 від 27.04.2017 року, копія договору №ГЛ-1803162 від 16.03.2018 року, копія платіжного доручення №5797 від 20.03.2018 року, копія банківської виписки щодо ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВІС" №2600538382 за 20.03.2018 року, копія рахунку-фактури №ГЛ-0000121 від 19.03.2018 року.
Матеріалами справи підтверджено, що реєстрація податкових накладних здійснювалися із зв'язку із виникненням першої події, а саме перерахунку авансу на виконання умов договорів. Крім того, податковим органом не взято до уваги, що позивачем на підтвердження оплати долучені копії банківських виписок по рахунках позивача, які містять відомості по оплату згідно платіжних доручень.
Незважаючи на це, комісією Головного управління ДФС України у Львівській області прийняті рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №626498/3200347 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №62 від 16.02.2018 року, №628770/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №57 від 08.02.2018 року, №626465/32003437 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №59 від 13.02.2018 року, №628780/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 26.02.2018 року, №657473/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 21.03.2018 року, №655285/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 15.03.2018 року, №657458/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №64 від 22.03.2018 року, №657464/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 16.03.2018 року, №655335/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №61 від 21.03.2018 року, №657478/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №30 від 20.03.2018 року.
Відповідно до п.21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
-ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
-надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Суд зазначає, що рішення відповідача 1 про відмову у реєстрації податкових накладних містить формальну підставу для його прийняття, що зазначена у Постанові КМУ №117, а саме не надання копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, однак в оскаржуваних рішеннях не зазначено, якими мотивами керувалася Комісія ГУ ДФС у Львівській області, вважаючи, що надані документи не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних.
Позивачем надано необхідні документи, які засвідчують факт виконання укладених позивачем договорів, проведення оплати за поставлений товар та виконання послуг..
Суд також зазначає, що відмова у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує факту здійснення платником податків господарських операцій, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складалися податкові накладні.
Таким чином, суд дійшов висновку, що, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій позивачем, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1)на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2)з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3)обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4)безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6)розсудливо; 7)з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8)пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9)з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10)своєчасно, тобто протягом розумного строку.
У спірних правовідносин відповідач діяв не у спосіб, передбачений законом.
Відповідно до ст.90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Згідно ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на вищенаведене, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими, не спростованими суб'єктом владних повноважень, а відтак позов належить задоволити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №626498/3200347 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №62 від 16.02.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №628770/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №57 від 08.02.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №626465/32003437 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №59 від 13.02.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №628780/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 26.02.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657473/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 21.03.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №655285/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 15.03.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657458/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №64 від 22.03.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657464/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 16.03.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №655335/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №61 від 21.03.2018 року. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657478/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №30 від 20.03.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №62 від 16.02.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №57 від 08.02.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №59 від 13.02.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №63 від 26.02.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №63 від 21.03.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №24 від 15.03.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №64 від 22.03.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №27 від 16.03.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №61 від 21.03.2018 року. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №30 від 20.03.2018 року.
Відповідно до вимог ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст.14, 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В :
Позов задоволити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №626498/3200347 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №62 від 16.02.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №628770/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №57 від 08.02.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №626465/32003437 від 02.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №59 від 13.02.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №628780/32003437 від 03.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 26.02.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657473/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №63 від 21.03.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №655285/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 15.03.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657458/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №64 від 22.03.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657464/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 16.03.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №655335/32003437 від 18.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №61 від 21.03.2018 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657478/32003437 від 19.04.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №30 від 20.03.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №62 від 16.02.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №57 від 08.02.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №59 від 13.02.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №63 від 26.02.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №63 від 21.03.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №24 від 15.03.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №64 від 22.03.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №27 від 16.03.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №61 від 21.03.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №30 від 20.03.2018 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Львівській області (79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 39462700) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТЕХСЕРВІС" (82600, Львівська область, Сколівський район, м.Сколе, вул.Героїв Маківки, буд.4, код ЄДРПОУ 32003437) судовий збір у розмірі 17 620,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 23.11.2018 року.
Суддя Крутько О.В
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2018 |
Оприлюднено | 27.11.2018 |
Номер документу | 78073979 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Крутько Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні