Рішення
від 15.11.2018 по справі 0240/2618/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

15 листопада 2018 р. Справа № 0240/2618/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Дмитришеної Р.М.,

секретаря судового засідання: Макарової К.В.

представника позивача: Московка О.О.

представника відповідача: Вербицької Н.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Інвест Україна"

до: Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області

про: визнання протиправним та скасування припису

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністратвиного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Інвест Україна" з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування припису.

В обґрунтування заявленого позову позивач зазначив, що 22.06.2018 старшим державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель на території Вінницької області ГУ Держгеокадастру у Вінницькій області Ковальовим В.О. за наслідками проведеної перевірки складено Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об'єктом - земельної ділянки за №596-ДК/373/АП/09/01/-18. В даному Акті вказано про використання земельних ділянок площею 27,25 га ТОВ Агро Інвест Україна не за призначенням (для вирощування сільськогосподарських культур, а не для сінокосіння чи випасання худоби).

Старшим державним інспектором винесено припис №596-ДК/0241Пр/03/01/18, відповідно до якого вказано, що земельні ділянки загальною площею 27,25 га використовуються позивачем для вирощування сільськогосподарських культур (кукурудзи), а не для сінокосіння чи випасання худоби, як це передбачено договорами оренди землі від 12.09.2013. Крім того, в 30-денний термін вказано усунути порушення вимог законодавства.

Вважаючи проведену перевірку незаконною, проведеною з порушенням норм чинного законодавства, а припис №596-ДК/0241Пр/03/01/18 від 06.07.2018 таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Ухвалою суду від 10.08.2018 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження та призначено підготовче засідання у справі.

На виконання вимог ухвали суду від 10.08.2018 та приписів КАС України стороною відповідача подано до суду відзив на адміністративний позов, зі змісту якого вказав, що на підставі наказу ГУ Держгеокадастру у Вінницькій області №595-ДК від 07.06.2018, 22.06.2018 державним інспектором проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства використання земельних ділянок як об'єкта перевірки, площею 6,7500 га кадастровий номер 0524580400:01:003:0349, площею 20,5000 га кадастровий номер 0524580400:01:003:0350, за межами населеного пункту на території Бушинської сільської ради Тиврівського району.

За результатами проведення перевірки були складені акт обстеження земельної ділянки №596-ДК/152/АО/10/01/-18 від 22.06.2018, акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об'єктом - земельної ділянки №595-ДК/373/АП/09/01/-18 від 22.06.2018, припис №595-ДК\0241Пр/03/01/-18 від 06.07.2018, протокол про адміністративне правопорушення №595-ДК/0188П/07/01/-18 від 06.07.2018.

В ході обстеження вищезазначених земельних ділянок було виявлено, що вони використовуються ТОВ Агро Інвест Україна в особі генерального директора ОСОБА_6 для вирощування сільськогосподарської культури (кукурудзи), а не для сінокосіння чи випасу худоби, як передбачено договорами оренди землі, що є порушенням вимог п. а ч.1 ст. 96 Земельного кодексу України.

Стосовно тверджень позивача щодо проведення перевірки без його участі, вказали, що державний контроль за дотриманням вимог земельного законодавства проводився стосовно земельних ділянок як об'єктів перевірки, а не за суб'єктом господарювання. При обстеженні земельних ділянок були присутні голова Бушинської сільської ради - ОСОБА_7 та спеціаліст 2 категорії - землевпорядник ОСОБА_8 Земельні ділянки на місцевості були визначені за допомогою вищезазначених осіб сільської ради, наданих планово-картографічних матеріалів та уточнені за допомогою веб-сайту Публічна кадастрова карта України з прив'язкою до місцевих предметів.

Відповідачем зазначено, серед іншого, щодо безпідставності тверджень позивача, що він не був присутнім при винесенні припису, оскільки 04.07.2018 представником позивача ОСОБА_9 були підписані всі матеріали перевірки про їх вручення.

Наголошено, що перевірка проведена, а припис винесений з дотриманням вимог чинного законодавства, відтак в задоволенні заявленого позову відповідач просить відмовити повністю.

12.09.2018 представником позивача подано до суду відповідь на відзив. Вказано, що повідомлення про виклик для надання пояснень у зв'язку з виявленим порушенням земельного законодавства нічим не підтверджені, докази про отримання такого повідомлення - відсутні. Твердження відповідача, що об'єктом перевірки є не саме підприємство, а використання земельних ділянок абсурдні і не логічні, оскільки, з акту перевірки вбачається, що земельні ділянки використовуються ТОВ Агро Інвест Україна .

05.10.2018 представником відповідача подано заперечення на відповідь на відзив, в яких вказано, що стосовно посилань позивача на застосування положень Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", то вищезазначені норми закону регулюють проведення перевірок стосовно діяльності суб'єктів господарської діяльності. В даному випадку перевірка здійснювалась стосовно об'єкту - земельної ділянки. Крім того, зазначено щодо доводів позивача, що квитанція Укрпошти не може бути належним доказом отримання листа, що ГУ не має відношення до порядку та форми формування квитанцій Укрпошти. Додатково наголошено, що представником позивача ОСОБА_9 були підписані усі матеріали перевірки в тому числі оскаржуваний припис.

Ухвалою суду 26.10.2018 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті.

В судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги, надавши пояснення, що відтворюють зміст позовної заяви та відповіді на відзив.

Представник відповідача заперечила щодо задоволення адміністративного позову з підстав викладених у відзиві, запереченнях. Наголосила, що ГУ Держгеокадастру діяло у межах наданих повноважень, у спосіб передбачений законодавством, відтак оскаржуваний припис скасуванню не підлягає.

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, встановив наступне.

ТОВ "Агро Інвест Україна" є юридичною особою зареєстрованою у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом ЄДРПОУ 34478187, види діяльності товариства серед іншого 01.11 вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур, насіння олійних культур, керівник ОСОБА_6.

12.09.2013 Головним управлінням Держземагенства у Вінницькій області в особі начальника ОСОБА_10 (орендодавцем) укладено договори оренди землі з ТОВ "Агро Інвест Україна" (орендарем) №50, №51. Так, орендодавцем передано в оренду строком на 9 років 3 місяці земельну ділянку площею 20,5000 га, у тому числі пасовища 20,5000 га кадастровий номер 0524580400:01:003:0350, земельну ділянку площею 6,7500 га, у тому числі пасовища 6,7500 га кадастровий номер 0524580400:01:003:0349.

22.06.2018 старшим державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель на території Вінницької області Ковальовим В.О. за участю сільського голови ОСОБА_7, спеціаліста з земельних питань ІІ категорії ОСОБА_8 проведено перевірку з питань дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок площею 6,7500 га кадастровий номер 0524580400:01:003:0349, площею 20,5000 га кадастровий номер 0524580400:01:003:035068, за межами населеного пункту на території Бушинської сільської ради Тиврівського району. Складено Акт обстеження земельної ділянки №596-ДК/152/АО/10/01/-18.

За результатами перевірки встановлено, що земельні ділянки, які перебувають на праві оренди ТОВ Агро Інвест Україна в особі генерального директора ОСОБА_11 відповідно до договору оренди землі від 12.09.2013, загальною площею 27,25 використовуються для вирощування сільськогосподарської культури (кукурудзи), а не для сінокосіння чи випасання худоби, як передбачено договорами оренди землі від 12.09.2018. Тобто фактичне використання земель не відповідає їх цільовому призначенню, встановленому при передачі ділянок у користування, що є порушенням п. а ч.1 ст. 96 Земельного кодексу України.

06.07.2018 ГУ Держгеокадастру винесено припис №595-ДК/0241Пр/03/01/-18, яким встановлено, що фактичне використання земель не відповідає їх цільовому призначенню, встановленому при передачі ділянок у користування, що є порушенням п. а ч.1 ст. 96 Земельного кодексу України. Вказаний факт та дії генерального директора ТОВ Агро Інвест Україна згідно вимог ст. 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель кваліфікується як невиконання вимог щодо використання земель за цільовим призначенням. Приписано в 30-денний термін усунути порушення вимог земельного законодавства, а саме: використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням.

Крім того, 06.07.2018 державним інспектором Гріщенко Л.В. складено протокол про адміністративне правопорушення №595-ДК/0188П/07/01/-18 відносно директора ТОВ Агро Інвест Україна ОСОБА_6 та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення №595-ДК/0181По/08/01/-18.

Не погоджуючись з винесеним приписом позивач, звернувся до суду з вимогами про його скасування.

Визначаючись щодо заявленого позову, суд керується та виходить з наступного.

Статтею 14 Конституції України визначено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб визначений Конституцією та законами України.

Згідно ст. 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Закон України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" визначає правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" одним з основних завдань державного контролю за використанням та охороною земель є забезпечення додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами земельного законодавства України.

Державний контроль за використанням та охороною земель, дотримання вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюється, зокрема, шляхом проведення перевірок (ст .9 Закону).

Відповідно до статті 10 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право: безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель; давати обов'язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов'язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; складати акти перевірок; викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов'язаних з порушенням земельного законодавства України.

Відповідно до ст.1 Про державний контроль за використанням та охороною земель невиконання вимог щодо використання земель за цільовим призначенням - невикористання земельної ділянки, крім реалізації науково обґрунтованих проектних рішень, або фактичне використання земельної ділянки, яке не відповідає її цільовому призначенню, встановленому при передачі земельної ділянки у власність чи наданні в користування, в тому числі в оренду, а також недодержання режиму використання земельної ділянки або її частини в разі встановлення обмежень (обтяжень).

Відповідно р.1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою КМУ від 14.01.2015 №15 Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Відповідно до п.25-1 розділу 4 Положення №15 Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань організовує та здійснює державний нагляд (контроль) використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення.

Розділом 7 Положення №15 передбачено, що Держгеокадастр здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Суд зауважує на тому, що державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Ковальов В.О., як посадова особа Головного управління та з урахуванням Закону Про державний контроль за використанням та охороною земель діяв в межах визначених повноважень.

Оскільки уповноваженою особою ГУ Держгеокадастру Вінницькій області проводилась перевірка не суб'єкта господарювання - ТОВ "Агро Інвест Україна", а об'єкта - земельних ділянок, підстав для застосування у даному випадку приписів Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" №877-V від 05.04.2007, яким визначено правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) не було. Тому суд, відхиляє твердження представника позивача стосовно дій відповідача щодо проведення перевірки без встановлених законом №877-V від 05.04.2007 підстав для її проведення, повідомлення про її проведення, проведення перевірки без участі керівника чи представника товариства.

Результати перевірки оформлено актом від 22.06.2018 №595-ДК/373/АП/09/01/-18.

Відповідачем на адресу товариства направлено повідомлення про виклик для надання пояснень у зв'язку з виявленим порушенням земельного законодавства на 10 год. 00 хв. 04.07.2018., та повторне повідомлення про виклик директора ТОВ ОСОБА_6 для надання пояснень на 10-00 год. 06.07.2018 вказано, що при собі необхідно мати паспорт, довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, документи, що посвідчують право власності, право користування (оренди) вказаних земель.

06.07.2018 ГУ Держгеокадастру винесено припис №595-ДК/0241Пр/03/01/-18, яким встановлено, що фактичне використання земель не відповідає їх цільовому призначенню, встановленому при передачі ділянок у користування, що є порушенням п. а ч.1 ст. 96 Земельного кодексу України. Вказаний факт та дії генерального директора ТОВ Агро Інвест Україна згідно вимог ст. 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель кваліфікується як невиконання вимог щодо використання земель за цільовим призначенням. Приписано в 30-денний термін усунути порушення вимог земельного законодавства, а саме: використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням.

В контексті даної спірної ситуації судом встановлено, що 06.07.2018 представник позивача ОСОБА_9 підписав та ознайомився з матеріалами проведеної перевірки.

Разом з тим, суд відхиляє позицію представника відповідача щодо підписання матеріалів перевірки та ознайомлення з ними належним представником позивача з огляду на наступне.

Так, судом досліджено копію довіреності від 06.06.2018 виданої на ім'я ОСОБА_9 генеральним директором ТОВ "Агро Інвест Україна" ОСОБА_6. Вказаною довіреністю уповноважено ОСОБА_9 "бути представником в усіх державних, громадських та будь-яких інших підприємствах, установах, організаціях незалежно від їх підпорядкування, форм власності та галузевої належності в органах нотаріату, територіальних органах держгеокадастру та його структурних підрозділах, інших фондах, підприємствах і організаціях та їх територіальних відділеннях та відділах, з усіх питань, що пов'язані з підготовкою, реєстрацію та подачею всіх документів необхідних для проведення повноважними організаціями земельних торгів в яких бере участь Довіритель. З метою отримання права оренди (користування) будь-яких земельних ділянок та безпосередньо приймати участь у таких земельних торгах." В силу повноважень, що ґрунтуються на цій довіреності, представникові надано зокрема право підпису.

Відповідно до ст.244 Цивільного кодексу України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.

Слід вказати, що даною довіреністю уповноважено ОСОБА_9 з правом підпису лише щодо питань необхідних для проведення повноважними організаціями земельних торгів в яких бере участь Довіритель.

Тобто, суд зауважує, що підписуючи та ознайомлюючись з матеріалами перевірки ОСОБА_9 не був належним представником ТОВ "Агро Інвест Україна".

Досліджуючи оскаржуваний припис на предмет його правомірності та відповідності вимогам закону, суд зважає на таке.

Відповідно до частини 1 статті 18 Земельного кодексу України до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об'єктами, які за основним цільовим призначенням поділяються на категорії.

Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень (частина 1 статті 20 ЗК України).

Відповідно частини 5 статті 20 ЗК України земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33-37 цього Кодексу.

В розумінні Закону України "Про оренду землі" земельна ділянка надана в оренду має використовуватись відповідно до її цільового призначення, вказаного у договорі.

В силу статті 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Цільове призначення земельної ділянки - використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку (стаття 1 Закону України "Про землеустрій").

В силу п. а частини 1 статті 96 ЗК України землекористувачі зобов'язані забезпечувати використання землі за цільовим призначенням та за свій рахунок приводити її у попередній стан у разі незаконної зміни її рельєфу, за винятком випадків незаконної зміни рельєфу не власником такої земельної ділянки.

Статтею 35 Закону України "Про охорону земель" встановлено вимоги до власників і землекористувачів, у тому числі орендарів, земельних ділянок при здійсненні господарської діяльності, серед яких забезпечувати використання земельних ділянок за цільовим призначенням та дотримуватися встановлених обмежень (обтяжень) на земельну ділянку.

Судом досліджено договори оренди землі укладені 12.09.2013 Головним управлінням Держземагенства у Вінницькій області в особі начальника ОСОБА_10 (орендодавцем) з ТОВ "Агро Інвест Україна" (орендарем) №50, 51. Так, орендодавцем передано в оренду строком на 9 років 3 місяці земельну ділянку площею 20,5000 га, у тому числі пасовища 20,5000 га кадастровий номер 0524580400:01:003:0350, земельну ділянку площею 6,7500 га, у тому числі пасовища 6,7500 га кадастровий номер 0524580400:01:003:0349.

Згідно умов використання земельної ділянки, зазначених у вище перелічених договорах, зокрема пунктах 14-15 "Земельна ділянка передається в оренду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Цільове призначення земельної ділянки - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код цільового призначення - 01.01)". Вказані договори зареєстровані у визначеному законом порядку та на момент проведення перевірки та винесення оскаржуваного припису недійсними не визнавались, зміни до них не вносились.

Суд, зважає, що в даному випадку категорія переданих земель в оренду позивачеві зазначена як "сінокоси", проте, умовами договорів укладених 12.09.2013 Головним управлінням Держземагенства у Вінницькій області в особі начальника ОСОБА_10 (орендодавцем) з ТОВ "Агро Інвест Україна" (орендарем), передбачено, що земельна ділянка передається в оренду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Цільове призначення земельної ділянки - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код цільового призначення - 01.01).

Тобто, власне самими умовами договорів оренди спростовано позицію представника Держгеокадастру стосовно того, що земельні ділянки використовуються не за цільовим призначенням: не для сінокосіння чи випасу худоби, а для вирощування сільськогосподарської культури (кукурудзи), тобто ведення товарного сільськогосподарського виробництва, як то передбаченого чинними договорами оренди землі від 12.09.2013.

Згідно частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Підсумовуючи все вищевикладене, суд зазначає, що оскаржуваний припис №595-ДК/241Пр/03/01/-18 від 06.07.2018 винесено без урахування усіх обставин, що мали значення для його прийняття, а відтак є протиправним та підлягає до скасування.

Частина 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що позовні вимоги підлягають до задоволення, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області області на користь позивача сплачений судовий збір в розмірі 1762,00 грн.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Інвест Україна" - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області №595-ДК/0241Пр/03/01/-18 від 06.07.2018 року виданого державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель на території Вінницької області - Ковальовим В.О.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Інвест Україна" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області сплачений при зверненні до суду судовий збір у сумі 1762 грн.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

ТОВ "Агро Інвест Україна" (23355, Вінницька область, Тиврівський район, с. Велика Вулига, вул. Варшава, 2, код ЄДРПОУ 34478187); Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області (21027, м. Вінниця, вул. Келецька, 63, код ЄДРПОУ 39767547)

Рішення у повному обсязі складено: (26.11.2018)

Суддя Дмитришена Руслана Миколаївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2018
Оприлюднено28.11.2018
Номер документу78115588
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0240/2618/18-а

Рішення від 15.11.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 26.10.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 10.08.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні