Ухвала
від 26.11.2018 по справі 808/1793/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПРО ЗАКРИТТЯ ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВІ

26 листопада 2018 року Справа № 808/1793/18 м. Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Батрак І.В.,

за участю секретаря судового засідання Лялько Ю.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження клопотання представника позивача по адміністративній справі

за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 65, код ЄДРПОУ 38625593)

до Державного підприємства Запорізький державний цирк (69035, м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 41, код ЄДРПОУ 02174833)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Міністерство культури України (01601, м. Київ, вул. Івана Франка, 19, код ЄДРПОУ 37535703)про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю)

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі - позивач) звернулась до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Державного підприємства Запорізький державний цирк (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Міністерство культури України, в якому просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі відповідача, розташованої за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Олександра Невського, буд. 69/1 шляхом зобов'язання відповідача повністю зупинити експлуатацію будівлі за вказаною адресою, окрім робіт, пов'язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень.

Ухвалою суду від 22.05.2018 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін, призначене перше судове засідання на 13.06.2018.

Ухвалою суду від 13.06.2018 провадження у справі зупинено за клопотанням сторін з метою надання часу для примирення до 18 вересня 2018 року.

Згідно з ухвалою від 18.09.2018 продовжений процесуальний строк, визначений ухвалою суду від 13.06.2018 до 23 жовтня 2018 року.

23.10.2018 провадження у справі поновлено.

Відповідно до ухвали суду від 23.10.2018 розгляд справи відкладено на 14 листопада 2018 року.

У період з 29.10.2018 по 19.11.2018 суддя Батрак І.В. була відсутня на роботі на підставі листка непрацездатності, що підтверджується довідкою від 20.11.2018 №02-35/18/64, у зв'язку із чим розгляд справи призначений на 26 листопада 2018 року.

Представники сторін у судове засідання не з'явились, проте 15 листопада 2018 року звернулись до суду із заявою (вх. №36922) про примирення.

Представник третьої особи у судове засідання також не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду був повідомлений належним чином.

За приписами ч. 6 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, суд визнав за доцільне вирішити справу за наявними в ній матеріалами, в порядку письмового провадження.

Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.

Згідно з частиною п'ятою статті 47 КАС України сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії судового процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.

Відповідно до частин першої, третьої, четвертої, п'ятої статті 190 КАС України, сторони можуть повністю або частково врегулювати спір на підставі взаємних поступок. Примирення сторін може стосуватися лише прав та обов'язків сторін. Сторони можуть примиритися на умовах, які виходять за межі предмета спору, якщо такі умови примирення не порушують прав чи охоронюваних законом інтересів третіх осіб. Умови примирення не можуть суперечити закону або виходити за межі компетенції суб'єкта владних повноважень.

Умови примирення сторони викладають у заяві про примирення сторін. Заява про примирення сторін може бути викладена у формі єдиного документа, підписаного сторонами, або у формі окремих документів: заяви однієї сторони про умови примирення та письмової згоди іншої сторони з умовами примирення.

До ухвалення судового рішення у зв'язку з примиренням сторін суд роз'яснює сторонам наслідки такого рішення, перевіряє, чи не обмежені представники сторін у праві вчинити відповідні дії.

Умови примирення сторін затверджуються ухвалою суду. Затверджуючи умови примирення сторін, суд цією самою ухвалою одночасно закриває провадження у справі.

Так, згідно із заявою сторін про примирення, виходячи з положень ст. 190 КАС України, приймаючи до уваги усунення частини порушень відповідачем, повідомляють суд про досягнення сторонами примирення у адміністративній справі.

Судом встановлено, що заява про примирення сторін підписано уповноваженими представниками сторін: начальником Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області та директором Державного підприємства Запорізький державний цирк , які наділені відповідними повноваженнями.

Дослідивши умови примирення сторін, суд встановив, що умови примирення не суперечать чинному законодавству та не порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси, а відтак, суд вважає за можливе затвердити умови примирення.

У відповідності до пункту 3 частини першої статті 238 КАС України, суд закриває провадження у справі якщо сторони досягли примирення.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для закриття провадження у справі у зв'язку з примиренням сторін на умовах, визначених в заяві про примирення по даній адміністративній праві.

Відповідно до частини першої статті 140 КАС України у разі вирішення справи шляхом примирення, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу п'ятдесяти відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

В матеріалах справи міститься платіжне доручення від 08.05.2018 №2033, згідно із яким встановлено, що під час звернення до суду із даним позовом позивачем був сплачений судовий збір у сумі 1 762,00 грн.

Враховуючи закриття провадження у зв'язку з примиренням сторін, суд вважає за необхідне повернути на позивачу 50% документально підтверджених судових витрат по сплаті судового збору у сумі 881,00 грн.

Керуючись ст. ст. 47, 142, 190, 205, 229, 238, 243, 248, 256 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Затвердити примирення між сторонами на наступних умовах:

Державне підприємство Запорізький державний цирк визнає правомірність вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області щодо порушень, які зазначені в Акті перевірки №23 від 13.04.2018, і усунув частину порушень, що підтверджується наданими відповідачем доказами та Актом №13 позапланової перевірки від 21.05.2018, проведеної на підставі клопотання відповідача, а саме такі порушення:

- Двері в коридорі адміністративного корпусу, які ведуть до кас, відчиняються не в напрямку виходу з будівлі;

- Двері, що відчиняються з приміщень у коридор (адміністративна частина будинку), зменшують нормовану ширину шляху евакуації;

- У коридорі адміністративної частини будівлі опорядження (облицювання) стін здійснено з матеріалів з вищою пожежною небезпекою, ніж Г1, В1, Д1, Т2;

- Двері технічних, складських приміщень, електрощитових не виконано протипожежними 2-го типу з межею вогнестійкості не менше ЕІ 30;

- Не проведено своєчасно технічне обслуговування вогнегасників;

- Не надані документи, що підтверджують важкозаймистість декорацій, сценічного оформлення, драпірування в залах для глядачів та експозиційних залах, фойє. Дерев'яні конструкції сценічної коробки не оброблені вогнезахисними засобами, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- Пожежні кран-комплекти не перевірені на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;

- Приміщення складського призначення не визначені за категорією щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до вимог ДСТУ Б В. 1.1- 36:2016 Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою , а також не визначено клас зони згідно з Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (далі - НПАОП 40.1-1.32-01), з позначенням на вхідних дверях до приміщення, а також у межах зон усередині приміщень та ззовні;

- Не проведено ідентифікацію об'єкту;

- Не забезпечено працівників об'єкта засобами колективного та індивідуального захисту.

Для усунення двох останніх порушень, Державне підприємство Запорізькій державний цирк проводить роботу, а саме заключений договір щодо монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, автоматичної системи пожежогасіння за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 41, в зв'язку з чим, Державне підприємство Запорізькій державний цирк зобов'язується усунути всі не усуненні ними порушення:

- Приміщення цирку та одноповерхові наземні гаражі не обладнані системою пожежної сигналізації, відповідно до вимог додатку А (обов'язковий), таблиці А.1, пункту 5.2 ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту - строк виконання до 31 грудня 2018 року;

- Склади декорацій, бутафорії та реквізиту, столярна майстерня, фуражна, інвентарні та господарські комори, приміщення зберігання та виготовлення реклами, приміщення виробничого призначення та обслуговування арени, приміщення для тварин, горищний підкупольний простір над залою для глядачів, естакадою і над гімнастичним майданчиком, кармани арени й портали виходів на арену та естрада не обладнано системами пожежогасіння, відповідно до вимог додатку А (обов'язковий), таблиці А.1, п. 5.2 ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту - строк виконання до 31 грудня 2018 року.

Також, цією заявою про примирення Державне підприємство Запорізькій державний цирк просить Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області в періоди з 14 по 28 січня 2019 року провести позапланову перевірку з метою підтвердження усунення ним вище вказаних порушень.

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області погоджується з запропонованим Державним підприємством Запорізькій державний цирк терміном усунення порушень. Акт перевірки буде документальним доказом виконання або не виконання Державним підприємство Запорізькій державний цирк своїх обов'язків визначених умовами даної заяви про примирення.

Закрити провадження в адміністративній справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області до Державного підприємства Запорізькій державний цирк , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Міністерство культури України про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Повернути Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області з Державного бюджету України сплачену платіжним дорученням від 08.05.2018 №2033 (оригінал міститься в матеріалах справи №808/1793/18) суму судового збору у розмірі 881,00 грн. (вісімсот вісімдесят одна гривня 00 копійок).

Повторне звернення до суду зі спору між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав не допускається.

Ухвала про затвердження умов примирення виконується сторонами в порядку і строки, які нею визначені.

Ухвала про затвердження умов примирення є виконавчим документом та у разі невиконання може бути подана для її примусового виконання в порядку, визначеному законодавством для виконання судових рішень.

Ухвала, постановлена судом в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, у відповідності до ч. 2 ст. 256 КАС України набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.В.Батрак

Дата ухвалення рішення26.11.2018
Оприлюднено28.11.2018
Номер документу78119202
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —808/1793/18

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 18.09.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні