Ухвала
від 23.11.2018 по справі 296/11531/18
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/11531/18

1-кс/296/5663/18

УХВАЛА

Іменем України

23 листопада 2018 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області підполковника поліції ОСОБА_3 про доручення проведення судово-економічної експертизи,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий 23.12.2018р. звернувся до Корольовського районного суду м. Житомира з клопотанням про доручення проведення експертизи у кримінальному провадженні.

В обґрунтування поданого клопотання вказав, що в провадженні СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12018060000000142 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи управління охорони здоров`я Житомирської міської ради та комунальної установи «Центральна міська лікарня №1», діючи за попередньою змовою групою осіб із службовими особами суб`єктів господарювання, протягом 2017-2018 років, шляхом зловживання своїм службовим становищем, вчиняли дії направлені на штучне завищення цін в особливо великих розмірах та лобіювання інтересів окремих суб`єктів господарювання під час проведення процедур закупівель за бюджетні кошти та під час здійснення фінансово-господарських взаємовідносин з поставки до комунальних установ охорони здоров`я м. Житомира товарно-матеріальних цінностей. Зазначені неправомірні дії службових осіб управління охорони здоров`я Житомирської міської ради, комунальної установи «Центральна міська лікарня №1» та суб`єктів господарювання спричинили тяжкі наслідки, привласнивши бюджетні кошти на суму понад 500 тисяч гривень.

Попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №120180600000000142 від 06.06.2018 року - ч.5 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення про проведення процедури закупівель №UA-2017-09-18-002697-c, №UA-2017-10-24-002206-a управлінням охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839) було призначено аукціон щодо закупівлі обладнання: «Відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка призначений для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту» та «Відеоколоноскопу».

Відповідно до укладеного договору №1042Н/2017 від 22.12.2017р. замовником являється управління охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839), учасником ТОВ «Здраво» (ЄДРПОУ 34603398), предмет договору: ДК 021:201533160000-9 Устаткування для хірургічних блоків, а саме: Відеоколоноскоп OPTERA в комплекті 1 шт., сума договору становить 3 145 992.00 грн. Крім того, відповідно до акту прийому передачі основних засобів на підставі рішення від 03.01.2018 №1 відеоколоноскоп OPTERA передано для подальшої експлуатації до комунальної установи «Центральна міська лікарня №2».

Відповідно до укладеного договору №881Н/2017 від 10.11.2017р., замовником являється управління охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839), учасником ТОВ «Здраво» (ЄДРПОУ 34603398), предмет договору: ДК 021:201533120000-7 системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, а саме: відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка призначений для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту, сума договору становить 2 010 000.00 грн. Крім того відповідно до акту прийому передачі основних засобів на підставі рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.01.2018 №1 відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка (СV-170 системний відеоцентр OPTERA) передано для подальшої експлуатації до комунальної установи «Центральна дитяча міська лікарня».

В результаті аналізу тендерної документації, ланцюгів поставки медичного обладнання при виконанні договорів на постачання комплексів, які здійснювало ТОВ «Здраво» в період з 15.10.2017 по 31.12.2017 року за кошти місцевого бюджету на замовлення управління охорони здоров`я Житомирської міської ради, встановлено ознаки привласнення коштів у значних розмірах за рахунок штучного завищення вартості імпортованого обладнання та вірогідної змови учасників тендеру.

Крім того, в ході проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм розвитку охорони здоров`я в Управлінні охорони здоров`я Житомирської міської ради за період з 01.01.2016 по 31.05.2018 року встановлено недотримання тендерним комітетом УОЗ Житомирської міської ради законодавства про закупівлі, зокрема:

- не дотриманні вимоги абзацу 10 ч.1 ст.10 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звітів про виконання договору протягом 3-х днів з дня закінчення строку дії договору, його виконання по 19 договорах, в тому числі: за договором від 12.12.2017 №1042Н/2017 (дата закінчення строку дії якого 31.12.2017 року) звіт про виконання договору оприлюднено на веб порталі лише 03.04.2018 та за договором від 10.11.2017 №881Н/2017 (дата закінчення строку дії якого 31.12.2017 року) звіт про виконання договору оприлюднено на веб порталі лише 15.03.2018 та інше.

У ході досудового розслідування виникла необхідність у призначенні судово-економічної експертизи.

Слідчий в засідання суду не з`явився.

Відповідно до вимог ч.3 ст.244 КПК України неприбуття слідчого в судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Згідно ст. 242 КПК України експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання та враховуючи, що для вирішення ряду питань в ході розслідування даного кримінального провадження необхідні спеціальні знання, прийшов до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 110, 242, 243, 244 КПК України,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області підполковника поліції ОСОБА_3 - задовольнити.

Призначити у кримінальному провадженні №12018060000000142 судово-економічну експертизу, проведення якої доручити експертам Житомирського відділення КНДІСЕ.

На розв`язання експертам поставити наступні запитання:

- чи підтверджуються документально висновки аудиторського звіту від 21.09.2018 №04-10/15 за результатами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм розвитку охорони здоров`я в Управлінні охорони здоров`я Житомирської міської ради за період з 01.01.2016 по 31.05.2018 з питань дослідження законодавства про закупівлі, в частині, що стосується забезпечення Управлінням охорони здоров`я Житомирської міської ради дотримання вимог законодавства про закупівлі та ефективне використання коштів при здійсненні закупівлі медичного обладнання для міських закладів охорони здоров`я під час проведення процедури закупівель №UA-2017-09-18-002697-c, №UA-2017-10-24-002206-a.

Надати в розпорядження експертів:

- матеріали Аудиторського звіту за результатами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм розвитку охорони здоров`я за період з 01.01.2016 по 31.05.2018 року.

Для ознайомлення експерту надати матеріали кримінального провадження (на вимогу експерта).

Копiю ухвали направити директору Житомирського відділення КНДІСЕ.

Відповідно до ст.ст. 69, 70 КПК України попередити про те, що за завідомо неправдивий висновок, відмову без поважних причин від виконання покладених обов`язків у суді, невиконання інших обовязків експерт несе відповідальність, встановлену законом.

Зобов`язати експертну установу після проведення експертизи висновок експертизи направити на адресу СУ ГУНП в Житомирській області старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_4 , старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_5 , старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_6 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_7 , слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_8 або іншим особам за їх дорученням.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення23.11.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78123555
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —296/11531/18

Ухвала від 23.11.2018

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Маслак В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні