Справа № 342/552/18
Провадження № 2/342/464/2018
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 листопада 2018 року м. Городенка
Городенківський районний суд Івано-Франківської області в складі:
головуючого судді Ничик Г.І.,
з участю: секретарів судового засідання Гев'юк М.М., Петруняк Н.А., представника позивача ОСОБА_1, відповідачки ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Городенка справу за позовом управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації до ОСОБА_2 про стягнення надміру виплаченої соціальної допомоги,
В С Т А Н О В И В :
Позивач звернувся в суд з позовом до ОСОБА_2 про стягнення надміру виплаченої державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї у розмірі 9722,84 грн. за період з 01.08.2017 року по 31.03.2018 року, в т.ч.: в розмірі 5429 грн. 05 коп. призначення платежу повернення надміру виплачених коштів за минулі роки та в сумі 4293, 79 грн. призначення платежу повернення надміру виплачених коштів за 2018р. . Свої вимоги мотивує тим, що 15.08.2017 р., 05.02.2018р. ОСОБА_2 зверталася в ОСОБА_3 праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації з заявами про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям. До своєї заяви від 15.08.2017 р. відповідачка додала декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомог, в р. 2 якої вказала відомості про доходи, в т.ч.: допомогу, яку отримує в управлінні праці та зарплату в Мірам . Згідно п.8 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям документів головний спеціаліст відділу прийому громадян УПСЗН ОСОБА_4 у заяві зазначила, що для розгляду заяви ОСОБА_2 необхідно до 15.09.2017р. додати довідку про дохід та довідку про земельну ділянку. У визначений строк ОСОБА_2 додала довідку Поточищенської сільської ради № 859 від 22.08.2017р. про склад сім'ї ОСОБА_5, довідку Городницької сільської ради № 764 від 21.08.2017 р. про склад сім'ї ОСОБА_2 та дві довідки про розміри земельних ділянок: № 860, видану 22.08.2017р. Поточищенською сільською радою та № 765, видану 21.08.2017р. Городницькою сільською радою. На підставі поданих документів, відповідно до Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям , 18.09.2017р. було прийнято рішення про призначення відповідачці державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям на шість місяців: з 01.08.2017р. по 31.01.2018р., в розмірі 3102,71 грн., виходячи з розрахунку середньомісячного сукупного доходу сім'ї 1099,38 грн.
До своєї заяви від 05.02.2018р. ОСОБА_2 додала декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомог, де у розділі 2 вказала, що отримує допомогу, джерело доходу - управління праці, чоловік отримує догляд за перестарілим, інших доходів не отримують; довідку Поточищенської сільської ради № 61 від 22.01.2018р. про склад сім'ї ОСОБА_5, довідку Городницької сільської ради № 45 від 23.01.2018 р. про склад сім'ї ОСОБА_2; дві довідки про розміри земельних ділянок: № 62, видану 22.01.2018р. Поточищенською сільською радою та № 46, видану 23.01.2018р. Городницькою сільською радою; довідку № 204 від 05.02.2018р, видану філією приватного акціонерного товариства Зернопродукт МХП Перспектив .
09.02.2018 року був здійснений розрахунок середньомісячного сукупного доходу сім'ї ОСОБА_2 для призначення державної соціальної допомоги, який становив 1166,18 грн. та прийнято рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з 01.02.2018р. по 31.07.2018р., в розмірі 3207,98 грн.
Під час проведення з 28.12.2017р. по 26.03.2018р. в УПСЗН Городенківської РДА ОСОБА_3 Західного офісу Державної аудиторської служби в Івано-Франківській області планової ревізії використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот за період з 01.01.2014р. по 31.12.2017р. було встановлено, що ОСОБА_2 приховала відомості, які вплинули на визначення розміру державної соціальної допомоги, оскільки в період, що брався до розрахунку, вона працювала та отримувала заробітну плату, що підтверджується індивідуальними відомостями про застраховану особу (Форма ОК-5).
Проведеною 29.03.2018 року перевіркою правильності повноти інформації, що надається заявниками для призначення житлових субсидій та соціальних допомог визначена сума зайво отриманих ОСОБА_2 коштів - 6514,86 грн., що відображено в Акті № 158. Згідно перерахунку призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям від 29.03.2018р., при якому до розрахунку було взято щомісячну одноразову допомогу при народженні дитини, дохід від здачі майна в оренду, заробітну плату, яку отримувала ОСОБА_2 та компенсаційну виплату особі, яка здійснює догляд за особою, яка досягла 80 років, яку отримував ОСОБА_5, - встановлено, що середньомісячний сукупний дохід сім'ї становив 2185,19 грн. Згідно рішення від 29.03.2018р. про перерахунок призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям розмір державної соціальної допомоги ОСОБА_2 з 01.08.2017 р. по 30.11.2017 р. - 2016,90 грн., з 01.12.2017 р. по 31.01.2018 р. - 2188,97 грн. Згідно ст. 7 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям та п.12 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, затвердженого Постановою КМУ від 24.02.2003 року № 250 - у разі коли особами, які входять до складу сім'ї, навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на соціальну допомогу та визначення її розміру, виплата соціальної допомоги припиняється з місяця, в якому виявлено порушення. На наступний строк допомога може бути призначена не раніше ніж через шість місяців починаючи з першого числа місяця виявлення порушення.
Оскільки порушення виявлено 29 березня 2018р., допомога за цей місяць була виплачена відповідачці, загальна сума надміру виплачених коштів становить 9722,84 грн.
Відповідно до п.28 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, 30.03.2018 року відповідачці направлялись повідомлення № 694 від 03.04.2018 р. та № 859 від 19.04.2018р. про повернення надміру отриманих коштів, однак відповідачка категорично заперечує проводити відшкодування, тому УПСЗН звернулось в суд з даним позовом.
В судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги з підстав, зазначених в позові, просить позов задовольнити. Також пояснила, що в зв'язку з проведенням службового розслідування відповідно до Закону України Про державну службу , управлінням було надіслано запит до ТзОВ Мірам , чи видавалася довідка про доходи ОСОБА_2, з листа-відповіді ТзОВ Мірам від 07.05.2018р. встановлено, що довідка про доходи за лютий-квітень 2017 року видавалася ОСОБА_2 19.07.2017р. № 217. Однак, таку довідку відповідачка не здавала в УПСЗН, як додаток до заяви про призначення допомоги від 15.08.2017 р., що відображено у відривному талоні від заяви від 15.08.2017р., де зазначено, що необхідно додати до 15.09.2017р. довідку про дохід і довідку про земельну ділянку.
Відповідачка ОСОБА_2 позов не визнала. В судовому засіданні пояснила, що в ТОВ Мірам вона працювала офіційно з 08.02.2017 р. по 03.04.2017 р. Вона пригадує, що довідку про дохід в ТОВ Мірам від 19.07.2017 р. вона занесла в соцзабез , однак підтвердити це не може, доказів отримання від неї довідки їй не давали. Думає, що подана нею довідка про дохід пропала в УПСЗН. Відповідачка ствердила, що у відривному талоні до її заяви від 15.08.2017р. дійсно є її підпис в графі ознайомився , після запису відповідальної особи УПСЗН про необхідність додати довідку про дохід і довідку про земельну ділянку. Відповідачка надала суду копію довідки № 167/1 від 28.02.2017р. про те, що вона дійсно працює в ТОВ Мірам на посаді швачки згідно наказу від 07.02.2017р. Також відповідачка вважає, що позивач несвоєчасно здійснив перевірку достовірності даних для отримання нею допомоги.
Суд, заслухавши представника позивача, відповідачку, свідка ОСОБА_6, дослідивши письмові докази, дійшов наступного.
Відповідно до вимог ст.12 ЦПК України цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Предметом доказування є обставини, що підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення (ч. 2 ст. 77 ЦПК України). Згідно ст. 81 ЦПК України кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях (ч. ч. 1, 6 ст. 81 ЦПК України). Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Згідно ст.1 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям - це щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім'ям у грошовій формі в розмірі, який залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім'ї. Ст. 4 згаданого Закону визначено, що для надання державної соціальної допомоги подається заява уповноваженим представником сім'ї до місцевої державної адміністрації або до виконавчого комітету сільської, селищної ради, який передає заяву про надання державної соціальної допомоги до місцевої державної адміністрації. Форми заяви, довідки про склад сім'ї, декларації про доходи та майно встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення. У заяві дається згода сім'ї на збір інформації про неї, про її власність, доходи та майно, що необхідна для мети цього Закону. Місцеві державні адміністрації для мети цього Закону мають право користуватися всіма офіційними джерелами інформації, в тому числі й інформацією органів доходів і зборів.
Державна соціальна допомога призначається з місяця звернення, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи. Рішення про призначення державної соціальної допомоги чи про відмову в її наданні приймається місцевою державною адміністрацією протягом десяти календарних днів і наступного після його прийняття дня надсилається уповноваженому представнику малозабезпеченої сім'ї. Рішення про відмову в наданні державної соціальної допомоги має бути вмотивованим і містити роз'яснення порядку його оскарження. Порядок призначення та виплати державної соціальної допомоги встановлюється Кабінетом Міністрів України. Пунктом 2 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 250 (далі - Порядок) визначено, що державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям призначається і виплачується у грошовій формі малозабезпеченим сім'ям, які постійно проживають на території України, мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий від прожиткового мінімуму для сім'ї.
Згідно з положеннями пункту 6 Порядку - для призначення соціальної допомоги уповноважений представник сім'ї подає органу праці та соціального захисту населення документи, в т.ч. заяву; документ, що посвідчує особу уповноваженого представника сім'ї; декларацію про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім'ї); довідку про наявність та розмір земельної частки (паю).
Судом встановлено, що ОСОБА_2 15.08.2017 р. звернулася до позивача з заявою про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї за формою, затв. Наказом міністерства соціальної політики України 21.04.2015 р. (а.с. 4-5). В кінцевій частині заяви в розділі, заповненому відповідальною особою управління праці та соціального захисту населення зазначено, що для розгляду заяви необхідно додати до 15.09.2017 р. такі документи: довідку про дохід та довідку про земельну ділянку, що засвідчено підписом та прізвищем відповідальної особи, а також підписом заявника, яка ознайомилася та, відповідно отримала аналогічну відривну частину заяви (відривний талон). В р.ІІ Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомог, ОСОБА_2 зазначила, що вона отримує допомогу в управлінні праці і зарплату в Мірам , ОСОБА_5 здійснює догляд за перестарілим , однак відповідачка не вказала розмір доходів.
Відповідно до п.8 Порядку - соціальна допомога призначається з місяця звернення, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи. У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє уповноваженого представника сім'ї, які документи повинні бути подані додатково. Орган соціального захисту населення видає уповноваженому представнику сім'ї повідомлення про прийняття заяви та документів із зазначенням дати прийняття.
В кінцевій частині поданої ОСОБА_2 заяви про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї в розділі, заповненому відповідальною особою управління праці та соціального захисту населення зазначено, що для розгляду заяви необхідно додати до 15.09.2017 р. такі документи: довідку про дохід та довідку про земельну ділянку, що засвідчено підписом та прізвищем відповідальної особи, а також підписом заявника, яка ознайомилася та, відповідно, - отримала аналогічну відривну частину заяви (відривний талон).
У визначений строк відповідачка додала в УПСЗН довідки: Поточищенської сільської ради № 859 від 22.08.2017р. про склад сім'ї ОСОБА_5, № 860 від 22.08.2017р. про розміри земельних ділянок; Городницької сільської ради № 764 від 21.08.2017 р. про склад сім'ї ОСОБА_2, № 765 від 21.08.2017р. про розміри земельних ділянок. Відповідно до п. 14, п. 16 Порядку - розмір соціальної допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для сім'ї та її середньомісячним сукупним доходом, але не може бути більшим ніж 75 відсотків прожиткового мінімуму для сім'ї,який визначається згідно з Методикою обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги, що затверджується Мінсоцполітики, Мінекономрозвитку, Мінфіном, Держстатом, МОНмолодьспортом . Розмір соціальної допомоги з 1 квітня 2015 р. збільшується на кожну дитині віком до 13 років на 250 гривень, а на кожну дитину віком від 13 до 18 років - а 500 гривень. Максимальний розмір соціальної допомоги з урахуванням збільшення розміру на кожну дитину, яка входить до складу малозабезпеченої сім'ї, ві може бути більшим за прожитковий мінімум для сім'ї.
На підставі поданих ОСОБА_2 документів, відповідно до Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям , 18.09.2017р. УПСЗН було прийнято рішення про призначення відповідачці державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям на шість місяців: з 01.08.2017р. по 31.01.2018р., в розмірі 3102,71 грн., виходячи з розрахунку середньомісячного сукупного доходу сім'ї 1099,38 грн.(а.с. 12). Зазначена допомога була виплачена відповідачці.
05.02.2018р. ОСОБА_2 звернулася до позивача з заявою про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї (а.с. 13-14) та подала декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомог, де у розділі ІІ вказала, що отримує допомогу в управлінні праці, чоловік здійснює догляд за перестарілим, інших доходів не отримують та додала довідки на 4 аркушах (а.с. 15-18). 09.02.2018 року був здійснений розрахунок середньомісячного сукупного доходу сім'ї ОСОБА_2 для призначення державної соціальної допомоги, який становив 1166,18 грн. та прийнято рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з 01.02.2018р. по 31.07.2018р., в розмірі 3207,98 грн. (а.с. 20-21). Актом №158 від 29.03.2018 року про проведення перевірки правильності та повноти інформації, що надається заявниками для призначення житлових субсидій та соціальної допомоги виявлено, помилку в розрахунку розміру соціальної допомоги, призначеної у відповідності з заявою від 15.08.2017р. та довідками про доходи; внаслідок помилки розмір соціальної допомоги було завищено на 6514,86 грн. та заявнику ОСОБА_2 переплачено зазначений розмір за період з 01.08.2017р. по 31.01.2018р.
Виписка з системи персоніфікованого обліку форми ОК-5, сформована 29.03.2018р., яка містить: відомості про страхувальників, які подавали відомості до системи персоніфікованого обліку щодо найманого персоналу; помісячну суму заробітку страхувальника ОСОБА_2 з 2008 року по 02 місяць 2018р. для нарахування пенсії, кількість днів стажу в місяці, позначку про сплату страхових внесків. Із зазначених індивідуальних відомостей з системи персоніфікованого обліку форми ОК-5 ОСОБА_2 (номер облікової картки НОМЕР_1) встановлено, що ОСОБА_2 мала заробіток для нарахування пенсії в страхувальника - товаристві з обмеженою відповідальністю Мірам (код 37050984) в 2017 р., в т.ч.: в 2-му місяці - 2817 грн., в 3-му місяці - 3208,57 грн., в 4-му місяці - 489,28 грн.
Допитана в судовому засіданні свідок ОСОБА_6, головний спеціаліст відділу прийому громадян ОСОБА_3 правці та соціального захисту населення Городенківської РДА, пояснила суду, що в її обов'язки при прийомі документів входить перегляд правильності заповнення заяви , перевірка правильності оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідні види допомоги, звіряння відомостей, наведені в заяві, з пред'явленим паспортом та іншими документами, які передбачені відповідними нормативними актами для призначення допомоги; видача заявникові відривного талона про прийняття заяви та документів. Свідок ствердила, що відповідачка зверталась з заявою про призначення їй соціальної допомоги як малозабезпеченій сім'ї, подала 15.08.2017 р. заяву та декларацію, і мала донести довідки про дохід і земельні ділянки, про що було зазначено в кінцевій частині поданої ОСОБА_2 заяви та у виданому останній відривному талоні. Також пояснила, що нею ведеться запис реєстрації приймання заяв і документів для призначення всіх видів соціальної допомоги, в якому за № 1569, що відповідає реєстраційному номеру заяви про заявника ОСОБА_2 та про документи, які заявнику необхідно донести.
Оглянутий в судовому засіданні журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення всіх видів соціальної допомоги, містить запис за № 1569 від 15.08.2017р. про реєстрацію приймання заяви від ОСОБА_2, жительки с. Городниця, номер особової справи 609389, в переліку документів, які необхідно донести зазначено документи: доходи, зем.довідки.
В зв'язку з проведенням службового розслідування відповідно до ЗУ Про державну службу позивачем направлявся запит ТОВ Мірам з приводу видачі довідки про доходи ОСОБА_2, на який отримано відповідь, що така довідка видавалась 19.07.17р. № 217. Наведене свідчить, що після 15.08.2017 р., тобто дати звернення ОСОБА_2 з заявою про призначення допомоги, їй довідка про доходи не видавалась.
29.03.2018р. УПСЗН Городенківської РДА прийнято рішення про перерахунок призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям ОСОБА_2, та визначено розмір державної соціальної допомоги з 01.08.2017 р. по 30.11.2017 р. - 2016,90 грн., з 01.12.2017 р. по 31.01.2018 р. - 2188,97 грн. При цьому згідно розрахунку від 29.03.2018 р. середньомісячний сукупний дохід сім'ї за 6 місяців, які передують місяцю звернення за допомогою становив 2185,19 грн. (а.с. 25-26).
Довідкою УПСЗН Городенківської РДА № 1116 від 21.05.2018р. стверджено, що ОСОБА_2 надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям в розмірі по 1085,81 грн. щомісячно протягом серпня 2017р.- січня 2018 р. та в березні 2018р. - 3207,98 грн., всього 9722,84 грн.
З матеріалів справи вбачається, що в поданій відповідачкою ОСОБА_2 15.08.17 декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, вона взагалі не зазначила розмір доходу, який вона отримувала в 2017р. в ТОВ Мірам (а.с. 7).
Посилання відповідачки на те, що позивач своєчасно не здійснив перевірки достовірності даних, отриманих від неї при зверненні за призначенням допомоги не заслуговують на увагу, оскільки ні ЗУ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям ні Положенням такий строк не визначено.
Ч.4 ст. 7 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям встановлено, що у випадку, якщо сім'єю навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на державну соціальну допомогу та на визначення її розміру, виплата призначеної державної соціальної допомоги припиняється з місяця, в якому виявлено порушення. На наступний строк державна соціальна допомога може бути призначена не раніше ніж через шість місяців починаючи з першого числа місяця виявлення порушення. Згідно з пунктом 12 Порядку у разі коли особами, які входять до складу сім'ї, навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на соціальну допомогу та визначення її розміру, виплата соціальної допомоги припиняється з місяця, в якому виявлено порушення. На наступний строк допомога може бути призначена не раніше, ніж через шість місяців починаючи з першого числа місяця виявлення порушення. Матеріалами справи доведено, що ОСОБА_2 припинено виплату допомоги з підстав, визначених п. 28 Порядку.
Відповідно до положень ст. 1166 ЦК України, майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.
Оскільки відповідачка з метою отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям у декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням усіх видів соціальної допомоги, не вказала відомості про отримані нею доходи у виді заробітної плати за лютий-квітень 2017 р., що вплинуло на встановлення права на призначення соціальної допомоги та визначення її розміру, внаслідок чого ОСОБА_2 були надміру виплачені кошти в загальній сумі 9722,84 грн., тому суд вважає позов обґрунтованим і таким що підлягає до задоволення.
На повідомлення позивача про необхідність повернення надміру виплачених коштів № 694 від 03.04.2018р. та на № 859 від 19.04.2018р., де зазначено реквізити для сплати надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї у розмірі 9722,84 грн. за період з 01.08.2017 року по 31.03.2018 року, в т.ч.: в розмірі 5 429 грн. 05 коп. - призначення платежу повернення надміру виплачених коштів за минулі роки та в сумі 4293, 79 грн. - призначення платежу повернення надміру виплачених коштів за 2018р. , - відповідачка не зреагувала. Суд вважає, що слід стягнути надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї з ОСОБА_2 на зазначені позивачем рахунки.
Питання розподілу судових витрат суд вирішує відповідно до вимог ст. 141 ЦПК України.
На підставі наведеного, ст. 1166 ЦК України, Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям , Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 р. № 250 Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, керуючись ст.ст. 206, 258, 259, 263-265, 268, 273, 352, 354 ЦПК України, суд, -
У Х В А Л И В:
Позов задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, на користь управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації на розрахунковий рахунок № 35416041008387, МФО 836014, код 03193287 надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї у розмірі 9722,84 грн. (дев'ять тисяч сімсот двадцять дві грн.84 коп.) за період з 01.08.2017 року по 31.03.2018 року, в т.ч.: в розмірі 5 429 грн. 05 коп. призначення платежу повернення надміру виплачених коштів за минулі роки та в сумі 4293, 79 грн. призначення платежу повернення надміру виплачених коштів за 2018р. .
Стягнути з ОСОБА_2 на користь управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації судовий збір в розмірі 1762 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Івано-Франківського апеляційного суду або через Городенківський районний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Місце знаходження позивача - управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації - вул. Шевченка, 77, м. Городенка, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 03193287.
Місце проживання відповідачки ОСОБА_2 - вул. ОСОБА_7 (Молодіжна), 14, с. Городниця, Городенківський район, Івано-Франківська область, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1.
Повне судове рішення складене 26.11.2018 року.
Суддя: Ничик Г. І.
Суд | Городенківський районний суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2018 |
Оприлюднено | 28.11.2018 |
Номер документу | 78124489 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Городенківський районний суд Івано-Франківської області
Ничик Г. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні