ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 листопада 2018 року м. ПолтаваСправа № 440/3720/18
Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Удовіченка С.О., розглянув у письмовому провадженні справу за позовом Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області до Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-
В С Т А Н О В И В:
24 жовтня 2018 року Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області в якому просив:
- застосувати до Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації підсобної будівлі за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с.Савинці, вул. Кооперативна, 5а, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки,
- встановити Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити користуватися за призначенням підсобною будівлею за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с.Савинці, вул. Кооперативна, 5а, та відключити її від електроенергії.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 29 жовтня 2018 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Савинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області при експлуатації підсобної будівлі не дотримується вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, що підтверджується матеріалами перевірки, а подальша її експлуатація створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи без його участі в порядку письмового провадження (а.с. 60).
22 листопада 2018 року до Полтавського окружного адміністративного суду надійшов лист №127 директора Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області ОСОБА_4, в якому зазначено, що з позовом згідні, розгляд справи проводити без участі представника відповідача (а.с. 57).
Відповідно до приписів частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Згідно із частиною дев'ятою статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З огляду на відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, а також зважаючи на неприбуття осіб, які беруть участь у справі, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, та відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд вирішив розглядати справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали позовної заяви, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
Судом встановлено, що Савинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23549119) зареєстрована як юридична особа (а.с. 17).
02 квітня 2018 року Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області було видано наказ (з основної діяльності) №115 "Про проведення позапланових перевірок суб'єктів господарювання, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, утворених ними негосподарюючих суб'єктів щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту". Зазначеним наказом передбачено у квітні - червні 2018 року провести позапланові перевірки зокрема, Савинської загальноосвітньої школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області (а.с. 19-21).
У період з 23 квітня 2018 року по 02 травня 2018 року уповноваженою на перевірку посадовою особою провідним інспектором Оржицького РС ГУ ДСНС України у Полтавській області було здійснено позапланову перевірку об'єктів Савинської загальноосвітньої школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області за адресою: с.Савенці, вул. Кооперативна, 5а, Оржицький район, Полтавська область, 37722.
02 травня 2018 року директору Савинської загальноосвітньої школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області особисто під підпис були вручені акт від 02 травня 2018 року №25, складений за результатами проведення позапланової перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (надалі - Акт), та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 02 травня 2018 року №25 (а.с. 23-29).
Директор Савинської загальноосвітньої школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області не мав зауважень та заперечень щодо проведеної перевірки та складеного акту перевірки, про що свідчить відповідний запис у розділі "Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеної перевірки та складеного акта перевірки" вказаного Акту.
20 липня 2018 року Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області було видано наказ (з основної діяльності) №272 "Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки у липні - серпні 2018 року". Зазначеним наказом передбачено у липні -серпні 2018 року провести позапланові перевірки виконання приписів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної і пожежної безпеки, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю) (а.с. 30-32).
10 серпня 2018 року директору Савинської загальноосвітньої школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області особисто під підпис було вручено акт від 10 серпня 2018 року №85, складений за результатами позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (а.с. 34-37).
Описом виявлених порушень вищезазначеного Акту серед інших порушень зафіксовані наступні факти недотримання вимог пожежної безпеки, які мають місце у підсобній будівлі Савинської загальноосвітньої школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області, а саме:
- не обладнання будівлі захистом від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до вимог (ДСТУ Б.В. 2.5-38:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд") (пункту 1.21 розділу IV Правил пожежної безпеки України);
- не оброблені дерев'яні конструкції горищних приміщень всіх будівель вогнезахисним розчином (пункт 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки України);
- територія об'єкта, а також будинки, споруди, приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки. Знаки безпеки, їх кількість, а також місця їх встановлення повинні відповідати ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (пункт 8 розділу I Правил пожежної безпеки України);
- територія, будинок, приміщення, не забезпечено первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками х піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізолюючого матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку (пункт 3.6 розділу V Правил пожежної безпеки України);
- електровимикачі та розетки встановлені на горючі основи (конструкції) (пункт 1.2-1.4 розділу V Правил пожежної безпеки України);
- в приміщеннях будівлі допущена експлуатація світильників з лампою розжарювання без захисного скла (ковпака) (пункт 1.18 розділу IV Правил пожежної безпеки України);
- з'єднання жил проводів виконане за допомогою скручування (пункт 1.6 розділу IV Правил пожежної безпеки України);
- не обладнані автоматичною пожежною сигналізацією приміщення та будівлі відповідно вимогам ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" (пункт 1.2-1.4 розділу V Правил пожежної безпеки України);
- шляхи евакуації з підсобного приміщення захаращені (пункт 2.37 розділу III Правил пожежної безпеки України).
Вважаючи виявлені порушення такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються ОСОБА_5 України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі - ОСОБА_5 № 877-V).
Відповідно до статті 1 ОСОБА_5 № 877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (стаття 1 ОСОБА_5 № 877-V).
Згідно зі статтею 5 зазначеного ОСОБА_5 № 877-V, органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.
Відповідно до частини 1 статті 7 ОСОБА_5 № 877-V, для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
Частиною сьомою статті 7 ОСОБА_5 України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Також статтею 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами , під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).
Так, враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
У даному разі перевіркою було встановлено, що у підсобній будівлі Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області, розташованої за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с.Савинці, вул. Кооперативна, 5А, відповідачем порушено Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ від 30 грудня 2014 року № 1417.
Згідно пунктів 1,2 Розділу І "Загальні положення", ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд та є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Серед порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки мають місце недотримання вимог пункту 1.2-1.4 розділу V, пункт 8 розділу I, пункту 2.5 розділу III, пункту 1.21 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні.
Відповідно до пункту 1.2-1.4 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту". Якщо для захисту окремих пожежонебезпечних ділянок у приміщеннях, які згідно з нормативними документами не підлягають обов'язковому оснащенню автоматичними системами пожежогасіння, застосовують автономні системи пожежогасіння, ці приміщення можуть забезпечуватися первинними засобами пожежогасіння на 50 % їх норм належності для цих приміщень. Проектування, монтування, експлуатування і технічне обслуговування автономних систем пожежогасіння слід здійснювати відповідно до чинних нормативних документів та технічної документації підприємств-виготовлювачів. Підтримання експлуатаційної придатності СПЗ повинно проводитися відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Пунктом 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні встановлено, що в будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності.
Пунктом 1.21 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні встановлено, що захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку необхідно виконувати відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд".
Пунктом 8 розділу II Правил пожежної безпеки в Україні встановлено, що територія об'єкта, а також будинки, споруди, приміщення мають бути забезпечені відповідними знаками безпеки. Знаки безпеки, їх кількість, а також місця їх встановлення повинні відповідати ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности".
Відповідно до пункту 2.37 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні не допускається: захаращувати шляхи евакуації меблями, обладнанням, різними матеріалами.
Суд бере до уваги, що встановлені перевіркою та зафіксовані у акті перевірки №85 від 10 серпня 2018 року порушення наведених вище положень Правил пожежної безпеки в Україні, зумовлюють можливість виникнення пожежі та /або неможливість гасіння пожежі на початковій стадії її виникнення, підвищення протипожежного навантаження, тощо, тобто створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
Встановлено, що захід реагування у вигляді повного зупинення об'єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки є доцільним у разі допущення порушень, які реально створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Відповідач відзив на позов або доказів на підтвердження усунення порушень, наведених в акті перевірки №85 від 10 серпня 2018 року, не надав.
Частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
У зв'язку із вищевикладеним суд приходить до висновку про необхідність застосування до Савинської загальноосвітньої школа І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації підсобної будівлі Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області, розташованої за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с.Савинці, вул. Кооперативна, 5А.
Відповідно до частини першої статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні.
З огляду на викладене, суд вважає за можливе встановити порядок виконання судового рішення шляхом заборони Савинській загальноосвітній школіи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області користуватися підсобною будівлею, розташованою за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с.Савинці, вул. Кооперативна, 5А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (код ЄДРПОУ 38610079, адреса місцезнаходження: вул. Маршала Бірюзова, 26/1, м.Полтава, 36007) до Савинської загальноосвітньої школи I-II ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23549119, адреса місцезнаходження: с.Савинці, Оржицький район, Полтавська область, 37722) про застосування заходів реагування - задовольнити.
Застосувати до Савинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23549119) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації підсобної будівлі за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с.Савинці, вул. Кооперативна, 5а, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Встановити Савинській загальноосвітній школи І-ІІ ступенів імені ОСОБА_1 ОСОБА_2ОСОБА_3 районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23549119) наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити користуватися за призначенням підсобною будівлею за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с.Савинці, вул. Кооперативна, 5а, та відключити її від електроенергії.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються у відповідності до пункту 15.5 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції ОСОБА_5 України № 2147-VIII від 03 жовтня 2017 року).
Суддя ОСОБА_6
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2018 |
Оприлюднено | 29.11.2018 |
Номер документу | 78155501 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.О. Удовіченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні