Рішення
від 28.11.2018 по справі 0740/881/18
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

28 листопада 2018 року м. Ужгород№ 0740/881/18 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Плеханова З.Б.

при секретарі Копосович Е.О.

за участю:

позивача: Тячівська місцева прокуратура Закарпатської області , представник - Кобзар С.П.

відповідача: Середньоводянська сільська рада , представник - не зявився

третьої особи: Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне Рахівського району , представник -не зявився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Тячівської місцевої прокуратури Закарпатської області до Середньоводянської сільської ради, третя особа : Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне Рахівського району про визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Тячівська місцева прокуратура Закарпатської області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом до Середньоводянської сільської ради, третя особа : Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне Рахівського району, яким просить:

1. Прийняти дану позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

2. Визнати бездіяльність Середньоводянської сільської ради Рахівського району Закарпатської області щодо невиконання вимог земельного законодавства та законодавства про освіту у частині тривалого безпідставного невжиття заходів щодо виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж закріплення земельних ділянок в натурі (на місцевості) та одержання правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне, протиправною.

3. Зобов'язати Середньоводянську сільську раду Рахівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,2203 га, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне, що знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області та належить Середньоводянській сільській раді Рахівського району Закарпатської області.

4. Визнати бездіяльність Середньоводянської сільської ради Рахівського району Закарпатської області щодо невиконання вимог законодавства про освіту у частині тривалого безпідставного невжиття заходів щодо державної реєстрації нерухомого майна Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне (будівля ДНЗ, котельня, сарай) загальною площею 337,05 кв.м. та загальною інвентаризаційною вартістю з урахування зносу зазначених будівель - 824764,0 грн, яке знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області, протиправною.

5.Зобов'язати Середньоводянську сільську раду Рахівського району Закарпатської області вжити заходів щодо проведення державної реєстрації на нерухоме майно Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне (будівля ДНЗ, котельня, сарай) загальною площею 337,05 кв.м. та загальною інвентаризаційною вартістю з урахування зносу зазначених будівель - 824764,0 грн,, що знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області та належить Середньоводянській сільській раді Рахівського району Закарпатської області.

6. Відповідно до положень ст.257 КАС України, прошу дану справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження.

1. Позиції сторін

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ним, в ході вивчення стану додержання вимог земельного законодавства встановлено, що засновником та головним розпорядником Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне Рахівського району, є Середньоводянська сільська рада, яка здійснює його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріали, контролює будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування. Проте, правовстановлюючі документи на земельну ділянку, на якій розміщений ДНЗ с. С.Водяне, відсутні, що створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування ДНЗ та здійснення виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. Бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні з виготовленням технічної документації та оформленні правовстановлюючих документів на земельну ділянку може призвести до нецільового використання цієї земельної ділянки, що є порушенням ст. 63, 80 Закону України Про освіту . Таким чином, Середньоводянська сільська рада будучи суб'єктом, який відповідає за матеріально-технічне забезпечення ДНЗ, здійснює контроль за додержанням вимог законодавства у сфері дошкільної освіти, не виконала покладені на неї законом обов'язки та не вжила всіх необхідних заходів щодо проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно цього закладу. Вказане свідчить про бездіяльність з боку відповідача щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, яку використовує дошкільний навчальний заклад.

Підставами звернення прокурора до суду стало порушення вимог земельного законодавства, що створює передумови для зловживань щодо розпорядження земельною ділянкою, ризики нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, що, у свою чергу, є не виконання гарантій держави у сфері освіти.

За цим позовом прокурор набуває статусу позивача, оскільки орган, уповноважений здійснювати функції щодо зобов'язання оформити належним чином право користування земельною ділянкою Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне відсутній. З огляду на що просив задовольнити позовні вимоги.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги з мотивів наведених вище та просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином, що стверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, яке міститься у матеріалах даної адміністративної справи. Відзив на даний адміністративний позов з обґрунтуванням своєї позиції суду не надав.

Представник третьої особи - Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне Рахівського району в судове засідання також не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином, що стверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, яке міститься у матеріалах даної адміністративної справи. Свої пояснення щодо позову суду не надав.

Заслухавши представника позивача, встановивши обставини справи на підставі досліджених в судовому засіданні доказів, проаналізувавши норми права, які підлягають або не підлягають застосуванню до даних правовідносин, надавши оцінку кожному аргументу сторін та мотиви суду, з яких суд дійшов до висновків у справі, констатує наступне.

2. Обставини, встановлені судом.

Судом встановлено, що у ході вивчення Рахівським відділом Тячівської місцевої прокуратури стану додержання земельного законодавства встановлено, що дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне Рахівського району Закарпатської області є комунальною організацією (установою, закладом), видом діяльності якої є дошкільна освіта та який знаходиться за юридичною адресою: 90613, Закарпатська область, Рахівський район, с. Середнє Водяне, вул. Вікторія (колишня назва - Будьонного), буд. № 2 (надалі по тексту - ДНЗ с. С.Водяне) діє на підставі статуту та знаходиться на території Середньоводянсьої сільської ради.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ДНЗ с. С.Водяне знаходиться за юридичною адресою: 90613, Закарпатська область, Рахівський район, с. Середнє Водяне, вул. Вікторія (колишня назва - Будьонного), буд. № 2 (надалі по тексту - ДНЗ с. С.Водяне) , код ЄДРПОУ 34909442 ( а.с.60-65).

Згідно рішення виконавчого комітету Середньоводянської сільської ради від 24.09.2002 ДНЗ с. С.Водяне функціонує з 01.11.2002 року ( а.с.40).

За даними Середньоводянської сільської ради 15.09.2017 спеціалістами Комунального підприємства Бюро технічної інвентаризації Рахівської районної ради виготовлено технічний паспорт, згідно якого будівля ДНЗ збудована у 1965 році, площа будівлі ДНЗ становить 275,77 кв.м, а інвентаризаційна вартість з урахуванням зносу - 738945 грн. Загальна площа будівлі ДНЗ з допоміжними спорудами (котельня та сарай) складає 337,05 кв.м., а загальна інвентаризаційна вартість з урахування зносу зазначених будівель -824764,0 грн.( а.с.34-39).

Відповідно до інформації № 222 від 29.03.2018 року Середньоводянської сільської ради Рахівського району Закарпатської області, наданої на запит прокурора, а також витягом з реєстру речових прав на нерухоме майно, правовстановлюючі документи на земельну ділянку, на якій розміщений ДНЗ с. С.Водяне, відсутні. Державна реєстрація прав на будівлі та споруди ДНЗ с.Середнє Водяне, які знаходяться за юридичною адресою: 90613, Закарпатська область, Рахівський район, с.Середнє Водяне, вул. Вікторія (колишня назва - Будьонного), буд. № 2, не проведено. ( а.с.15).

Рішенням відповідача від 07.09.2018 року за № 188 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у комунальну власність територіальної громади с.Середнє в особі Середньоводянської сільської ради для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти площею 0,2168 га за адресою с. Середнє Водяне вулиця Вікторія,2.

3. Мотиви суду та норми права, застосовані судом.

Відповідно до п.1.3., 1.5. статуту Дошкільного навчального закладу С.Водяне Рахівського району Закарпатської області, погодженого начальником управління освіти, молоді та спорту Рахівської РДА та затвердженого сільським головою Середньоводянської сільської ради ОСОБА_2 2.01.2016 року., ДНЗ с. С.Водяне є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з власними реквізитами, розрахунковий рахунок в органах Державного казначейства. Засновником та головним розпорядником ДНЗ с. С.Водяне є Середньоводянська сільська рада. яка здійснює його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріали, контролює будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування.(а.с.31)

Відповідно до п. 2.1 Статуту зазначений ДНЗ розрахований на 85 дітей дошкільного віку.( а.с.31).

Відповідно до пункту 9.1 Статуту , зазначеному ДНЗ передано в оперативне управління земельну ділянку площею 0,10 га, на якій розміщені спортивні та ігрові майданчики, зони відпочинку та господарські будівлі.( а.с.33).

Відповідно до п. 11.2. Статуту , контроль за дотриманням дошкільним навчальним закладом державних вимог щодо змісту рівня її обсягу виховання здійснюється місцевими органами державної виконавчої влади відділом освіти Рахівської райдержадміністрації ( а.с.330.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України , органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно статті 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад належить розпорядженнями землями територіальних громад.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" № 280/97-ВР від 21 травня 1997 року (далі- Закон №280/97).

Приписами статті 2 вказаного Закону визначено, що місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно зі статтею 25 Закону №280/97 , сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Положеннями п.30 ч.1 статті 26 вказаного вище Закону , визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються зокрема, питання прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об'єктів комунальної власності майна, відчуженого у процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, про надання у концесію об'єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади.

Статтею 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема, щодо надання у користування земельних ділянок та здійснення контролю за додержанням земельного законодавства, використанням та охороною земель.

Відповідно до вимог чинного законодавства України земельна ділянка, на якій розміщено майно ДНЗ повинна бути оформлена на праві постійного користування з обов'язковою державною реєстрацією цього права.

Так, частиною 2 ст. 80 Закону України Про освіту визначено, що порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Відповідно до ч. 1 ст. 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Відповідно до п. ґ ч. 2 ст. 92 Земельного кодексу України права ч/ постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до ч. 1 ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до ст. ст. 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Відповідно до ч. 1,3 ст. З Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до, цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Відповідно до частин першої, другої статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", загальними засадами державної реєстрації прав є: гарантування державою об'єктивності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження; обов'язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав; публічність державної реєстрації прав; внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом; відкритість та доступність відомостей Державного реєстру прав.

Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Проте, з часу державної реєстрації ДНЗ с. С.Водяне, тобто з 21.06.2007, Середньоводянська сільська рада, будучи суб'єктом, який відповідає за матеріально-технічне забезпечення ДНЗ, здійснює контроль за додержанням вимог законодавства у сфері дошкільної освіти, не виконав покладені на нього законом обов'язки та не вжив необхідних заходів щодо укладення договору із суб'єктами діяльності, які мають ліцензію на проведення землевпорядних робіт щодо виготовлення технічної документації на земельну ділянку щодо передачі її у постійне користування ДНЗ с. С.Водяне, проведення державної реєстрації прав на земельну ділянку за цим закладом.

Санітарним Регламентом для дошкільних навчальних закладів, який затверджено наказом Міністерства охорони здоровя України 24.03.2016 № 234 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693 визначено вимоги до облаштування дошкільного закладу.

Зокрема, пунктом 2 розділу І Санітарного регламенту передбачено, що використання території, будівель, приміщень, споруд, обладнання дошкільних навчальних закладів іншими юридичними та фізичними особами з метою, що не пов'язана з навчально-виховним процесом та життєдіяльністю дітей, забороняється.

Відповідно до ст. 38 Закону України Про дошкільну освіту матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Частиною 3 ст. 22 Закону України Про освіту визначено, що заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Відповідно до п. 11.3 Статуту зміст, форма та періодичність контролю, не пов'язаного з навчально-виховним процесом у закладі, встановлюється засновником дошкільного закладу, тобто Середньоводянською сільською радою.

Аналіз правових норм свідчить на користь висновку, що право власності на будівлю виникають з моменту державної реєстрації цих прав. При цьому, державна реєстрація таких прав є обов'язковою.

Відповідно до ч.3 ст. 66 Закону України Про освіту , сільські, селищні ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечують діяльність та розвиток закладів освіти, здійснюють інші повноваження у сфері освіти, передбачені законом.

Згідно ч. 2 ст. 19 Закону України Про дошкільну освіту органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти, здійснюють інші повноваження відповідно до Конституції України, законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про освіту , цього Закону та положень про них.

Статтею 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що територіальним громадам сіл, селищ належить право комунальної власності на заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права. Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.

Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Аналіз правових актів та матеріалів справи, дає підстави вважати, що відповідачем не було забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,2203 га, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне, що знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області та належить Середньоводянській сільській раді Рахівського району Закарпатської області.

Вищевказане свідчить про бездіяльність з боку відповідача щодо не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку . на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне, і дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог щодо зобов'язання Середньоводянську сільську раду Рахівського району вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,2168 га, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне, та щодо проведення державної реєстрації на нерухоме майно Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне (будівля ДНЗ, котельня, сарай) загальною площею 337,05 кв.м. та загальною інвентаризаційною вартістю з урахування зносу зазначених будівель - 824764,0 грн., що знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області та належить Середньоводянській сільській раді Рахівського району Закарпатської області. Оскільки права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов'язковій державній реєстрації відповідно до Закону № 1952 і відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне, створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування ДНЗ, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

За наведених обставин, суд приходить до висновку, що адміністративний позов є таким, що належить до задоволення у повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 242-246 КАСУ, суд,-

В И Р І Ш И В:

1.Адміністративний позов Тячівської місцевої прокуратури Закарпатської області до Середньоводянської сільської ради, третя особа : Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне Рахівського району про визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

2.Визнати бездіяльність Середньоводянської сільської ради Рахівського району Закарпатської області щодо невиконання вимог земельного законодавства та законодавства про освіту у частині тривалого безпідставного невжиття заходів щодо виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж закріплення земельних ділянок в натурі (на місцевості) та одержання правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне - протиправною.

3. Зобов'язати Середньоводянську сільську раду Рахівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,2168 га, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад с. Середнє Водяне, що знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області та належить Середньоводянській сільській раді Рахівського району Закарпатської області.

4. Визнати бездіяльність Середньоводянської сільської ради Рахівського району Закарпатської області щодо невиконання вимог законодавства про освіту у частині тривалого безпідставного невжиття заходів щодо державної реєстрації нерухомого майна Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне (будівля ДНЗ, котельня, сарай) загальною площею 337,05 кв.м. та загальною інвентаризаційною вартістю з урахування зносу зазначених будівель - 824764,0 грн, яке знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області - протиправною.

5.Зобов'язати Середньоводянську сільську раду Рахівського району Закарпатської області вжити заходів щодо проведення державної реєстрації на нерухоме майно Дошкільного навчального закладу с. Середнє Водяне (будівля ДНЗ, котельня, сарай) загальною площею 337,05 кв.м. та загальною інвентаризаційною вартістю з урахування зносу зазначених будівель - 824764,0 грн., що знаходиться в с. Середнє Водяне, вул. Вікторія, буд. № 2 Рахівського району Закарпатської області та належить Середньоводянській сільській раді Рахівського району Закарпатської області.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд.

СуддяЗ.Б. Плеханова

Повний текст виготовлено та підписано 03 грудня 2018 року.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2018
Оприлюднено04.12.2018
Номер документу78255279
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0740/881/18

Рішення від 28.11.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 31.10.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 23.08.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні