Рішення
від 30.11.2018 по справі 0840/3414/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ІМЕНЕМ УКРАЇНИ РІШЕННЯ   30 листопада 2018 року Справа №  0840/3414/18  м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стрельнікової  Н.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження  адміністративну справу за  позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю “ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС” до Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування наказу,- ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю “ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС” (далі – позивач) звернувся до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування наказу, в якому позивач просить суд: - визнати протиправним та скасувати наказ заступника начальника Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області від 14.08.2018 № 2756 “Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС”. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що наказ від 14.08.2018 № 2756 “Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС” прийнятий відповідачем неправомірно, оскільки в даному випадку у податкового органу не виникло право на проведення перевірки на підставі пп.78.1.4 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, оскільки позивачем на письмовий запит відповідача в передбачений строк надано письмові пояснення. Представник відповідача позов не визнав, надавши свій письмовий відзив (вх.№29280 від 18.09.2018), зазначивши, що у  зв'язку з виявленням недостовірності даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих ТОВ "ТД ПОЛІТЕХСІСТЕМС", ГУ ДФС у Запорізькій області на підставі пп. 20.1.2 п. 20.1 ст. 20, п. 73.3. ст. 73 Податкового кодексу України в адресу позивача надіслано запит за №14958/10/08-01-14-08-11 від 24.05.2018 «Про надання інформації пояснень та їх документальних підтверджень» щодо відображення у податковій звітності та у бухгалтерському обліку операцій з придбання (оприбуткування) товарів, які протягом 2017 - 1 кв.2018р. реалізовані на адресу ТОВ «Запорізький завод кольорових сплавів». 27.06.2018 року отримано лист ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС» від 26.06.2018 №26/06-1, в якому підприємством не надано пояснення та їх документальне підтвердження, щодо виявлених недостовірних даних, зазначених у письмовому запиті контролюючого органу. У зв'язку з чим, керуючись вимогами пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п. 75.1 ст.75, п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78 ПКУ заступником начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області 14.08.2018 видано наказ № 2756 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС» з питання правомірності визначення податкових зобов'язань з податку на прибуток за 2017 - І квартал 2018 року та податку на додану вартість за період січень 2017 - березень 2018 року, при оприбуткуванні та реалізації товарів ТОВ «Запорізький завод кольорових сплавів». Вказаний наказ вручено уповноваженому представнику ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС» 16.08.2018. Таким чином, вважає спірний наказ правомірним, просить у позові відмовити.   Ухвалою суду від 27.08.2018 відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Перше судове засідання призначено на 24.09.2018. Згідно ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Статтею 258 КАС України передбачено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі. Відповідно до п. 10 ч.1 ст. 4 КАС України,  письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом. Отже, відповідно до вищевказаних приписів КАС України, справу розглянуто судом в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.    Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне. Товариство з обмеженою відповідальністю “ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС” зареєстроване як юридична особа код ЄДРПОУ 40989426, перебуває на податковому обліку в органах Державної фіскальної служби у Запорізькій області. 24.05.2018 ГУ ДФС у Запорізькій області сформовано та надіслано позивачу запит №14958/10/08-01-14-08-11 про надання письмових пояснень та їх документального підтвердження. Листом від 26.06.2018 вих.№26/06-1 позивачем надано контролюючому органу відповідь. Наказом заступника начальника ГУ ДФС у Запорізькій області від 14.08.2018 № 2756 призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС» з 15 серпня 2018 року тривалістю 5 робочих днів, за період діяльності 2017 року - І кварталу 2018 року, з питання правомірності визначення податкових зобов'язань з податку на прибуток за 2017 - І квартал 2018 року та з податку на додану вартість за період січень 2017 - березень 2018 року, при оприбуткуванні та реалізації товарів ТОВ «Запорізький завод кольорових сплавів» (ЄДРПОУ 31549003). Не погоджуючись із прийнятим наказом, вважаючи відсутніми підстави для проведення перевірки відповідно до пп.78.1.4 п. 78.1. ст. 78 Податкового кодексу України, оскільки позивачем було надано у встановлені строки пояснення на запит, позивач звернувся до суду із цим позовом. Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи суд виходить із наступного. Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України №2755-VI від 02.12.2010 (надалі – ПК України). Зокрема ПК України визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (абз. 1 п. 1.1 ст. 1 ПК України). Підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України визначено, що контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення. Пунктом 75.1 статті 75 ПК України встановлено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи. Згідно з абз. 1- 6 пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 ПК України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок. Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка. Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні контролюючого органу. Порядок проведення документальних позапланових перевірок встановлено статтею 78 ПК України. Підстави для проведення документальної позапланової перевірки визначені в п. 78.1 ст. 78 ПК України, серед яких зокрема є: отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків відповідно валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (пп. 78.1.1. п. 78.1 ст.78 ПК України); виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (пп. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПК України). Як встановлено судом зі змісту оскаржуваного наказу, позапланова документальна виїзна перевірка позивача призначена у зв'язку з ненаданням платником пояснень та їх документальних  підтверджень  на письмовий запит контролюючого органу (вих. №14958/10/08-01-14-08-11 від 24.05.2018). Наказ видано на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп.75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПК України. Суд зазначає, що приписами пп. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПК України передбачено як підставу для проведення позапланової документальної перевірки не надання платником податків пояснень та їх документального підтвердження на письмовий запит контролюючого органу протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту, у разі виявлення недостовірності даних, що міститься у податкових деклараціях, поданих платником податків. Підпунктом 20.1.14 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право у разі виявлення порушення вимог податкового чи іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, надсилати платникам податків письмові запити щодо надання засвідчених належним чином копій документів. Наведений законодавчий припис кореспондується з положеннями п. 73.3 ст. 73 цього ж Кодексу. Так, абзацом 1  п. 73.3 ст. 73 ПК України визначено, що контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження. Абзацами 6,7, 9 п. 73.3 ст. 73 ПК України визначено, що письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи; виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків. В свою чергу абзацами 2 – 5 п. 73.3 ст. 73 ПК України передбачено, що такий запит підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу і повинен містити: 1) підстави для надіслання запиту відповідно до цього пункту, із зазначенням інформації, яка це підтверджує; 2) перелік інформації, яка запитується, та перелік документів, які пропонується надати; 3) печатку контролюючого органу. Як свідчать матеріали справи 24.05.2018 ГУ ДФС у Запорізькій області сформовано та надіслано позивачу запит №14958/10/08-01-14-08-11 про надання письмових пояснень та їх документального підтвердження. В запиті вказано, що: - за результатами аналізу показників, що містяться у звітності (даних податкової декларації з податку на прибуток, звіті про фінансові результати, податкових деклараціях з ПДВ) ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС" (код за ЄДРПОУ 40989426), даних Єдиного реєстру податкових накладних та податковій інформації, отриманої й опрацьованої відповідно до ст.72, 73, 74 Податкового кодексу України, що відповідно до п.74.3 ст.74 Податкового кодексу України використовується для виконання покладених на контролюючі органи завдань, згідно з якими в порушення норм частини першої ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та пунктів 2.1 і 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за №168/704, встановлено невідповідність (заниження) чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у звітах про фінансовий результат за 2017 рік, 1 квартал 2018 та доходу від будь-якої діяльності в податкових деклараціях з податку на прибуток за 2017 рік, 1 квартал 2018 при співставленні з задекларованими обсягами реалізації в деклараціях з ПДВ за відповідні періоди. - згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ "ТД ПОЛІТЕХСІСТЕМС" за 2017р., січень-березень 2018р. встановлено формування податкового кредиту за рахунок накладних з номенклатурою: орендна плата за промисловий майданчик з козловим краном, орендна плата за кімнату в будівлі ВПК за відповідні періоди, обробка даних та видача сертифікату відкритого ключа ЕЦП для юридичної особи на 2 роки, постачання КП Програмний комплекс «FRЕЕDОМ» з правом використання до закінчення терміну дії відкритого ключа ЕЦП. - ТОВ "ТД ПОЛІТЕХСІСТЕМС" не відображено в Звіті про фінансовий результат доходи від безоплатно одержаних оборотних активів по рядку «інші операційні доходи» та відповідно, не відображено доходи від безоплатно одержаних оборотних активів в деклараціях з податку на прибуток за 2017, 1 кв. 2018, які мають бути розраховані та відображені з урахуванням відсутності легального джерела походження металобрухту, про що свідчить відсутність зареєстрованих податкових накладних від підприємств-постачальників, якими мали бути доставлені товари (роботи, послуги), в подальшому реалізовані ТОВ "ТД ПОЛІТЕХСІСТЕМС" та відображені ним у податкових накладних складених на адресу ТОВ «Запорізький завод кольорових сплавів» (ЄДРПОУ 31549003). - вказане свідчить про недотримання ТОВ "ТД ПОЛІТЕХСІСТЕМС" норм п.44.1 ст.44, у пп.134.1.1 п.134.1 ст.134, п, 135.1 ст.135, ст. 201.10 Податкового кодексу України, частини першої ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та пунктів 2.1 і 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704, Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за №159/28289, що призвело до недостовірності даних визначення інших операційних доходів та, як наслідок, заниження сум податку на прибуток по розрахункам за звітний період, недостовірності відображення показників придбання товарів та необоротних активів на митній території України без податку на додану вартість в податкових деклараціях з ПДВ. У зв'язку з цим та керуючись нормами пп.16.1.5 і 16.1.7 п.16.1 ст.16, пп.20.1.2 п.20.1 ст.20, пункту 1 і 3 абз. третього, абз. п'ятого пп.73.3 ст.73, п.п. 78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, відповідач просив позивача протягом п'ятнадцяти робочих днів з дня, наступного за днем отримання цього запиту надати інформацію (пояснення та їх документальні підтвердження) з приводу наведених вище фактів. При цьому, необхідно обов'язково надати, засвідчені підписом посадової особи ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС» та скріплені печаткою (за наявності), копії документів, що безпосередньо стосуються питань, перелічених вище. - зокрема, але не вичерпно: договір(ори) — купівлі-продажу товарів; про надання послуги; найму (оренди); перевезення вантажів; зберігання тощо /регулюється цивільним законодавством/; документально оформленні повноваження на здійснення господарської операції осіб, які в інтересах платника податків одержують продукцію, - письмові договори; довіреності; затверджений керівником платника податків перелік осіб, які мають право давати дозвіл (підписувати первинні документи) на здійснення господарської операції; первинні документи щодо придбання(одержашш)/продажу(поетавки) товарів або послуг - накладні; акти приймання-пєредачі, надання тощо з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки; первинні документи щодо транспортування продукції - з урахуванням наявності типових форм та галузевої специфіки, наприклад, товарно-транспортні накладні; первинні та інші документи щодо обліку руху активів всередині підприємства, лімітно-забірні картки, накладні на внутрішнє переміщення ТМЦ або складського обліку, відомості обліку залишків матеріалів на складі та інше); документи згідно з типовими формами первинної облікової документації з обліку основних засобів; обліку; інші облікові документи вузькогалузевого характеру, що відповідно до нормативних актів застосовуються в окремій сфері діяльності; документи щодо підтвердження відповідності продукції, процесів та послуг - декларації про відповідність, сертифікати відповідності, застосування яких передбачено нормативно-правовими актами; розрахункові документи платіжні доручення, платіжні вимоги-доручення, розрахункові чеки (їх корінці), документи щодо проведення розрахунків за акредитивами, векселі; регістри бухгалтерського обліку, до яких перенесено інформацію із запитуваних первинних документів, регістри бухгалтерського обліку по коштах, розрахунках і поточних зобо'язаннях (зокрема, рахунки 31, 20, 28, 63, 36, 10, 15); фінансову і статистичну звітність та адміністративні дані, в показниках яких знайшли і зображення документально оформлені господарські операції; документи дозвільного характеру та ліцензії, без наявності яких суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності; документи, що підтверджують використання придбаної продукції (отриманих послуг) у власній господарській діяльності або її подальшу реалізацію (надання послуг), придбаної від зазначеного контрагента, а також, у разі наявності залишків нереалізованого товару, їх документальне підтвердження; де та на яких умовах, зберігаються придбаний та нереалізований товар. -крім того надати пояснення та документальне підтвердження щодо відображення у бухгалтерському та податковому обліку взаємовідносин з контрагентами-постачальниками металобрухту ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС» (код за ЄДРПОУ 40989426) за 2017 рік, за 1 квартал 2018р. який було реалізовано на ТОВ «Запорізький завод кольорових сплавів» (ЄДРПОУ 31549003) у липні-грудні 2017р., січні-березні 2018р. Листом від 26.06.2018 вих. №26/06-1 ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС» крім іншого повідомило про те, що запит не відповідає вимогам чинного законодавства, у зв'язку із чим підприємство звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит, тобто  відмовило в наданні інформації. Дослідивши вказаний письмовий запит контролюючого органу, суд дійшов висновку, що останій містить вказівки як на юридичні підстави його надіслання, тобто норми закону, згідно яких контролюючий орган має право на отримання запитуваної податкової інформації, так і на фактичні підстави для направлення відповідного запиту певні обставини, що обумовили необхідність реалізації податковим органом відповідних владних повноважень. З урахуванням обставин справи, досліджених доказів відповідач  мав всі підстави для надіслання позивачу запиту. В свою чергу відмова позивача у наданні пояснень та їх документального підтвердження не ґрунтується на законі. З урахуванням обставин справи суд вважає, що у відповідача були наявні об'єктивні підстави для прийняття ГУ ДФС у Запорізькій наказу №2756 від 14.08.2018 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки". Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідачем як суб'єктом владних повноважень доведено правомірність своїх дій з винесення спірного наказу. Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність необхідної сукупності підстав для відмови у задоволенні адміністративного позову. У разі відмови у задоволенні адміністративного позову судові витрати здійсненні позивачем, на його користь не присуджуються. Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.ст. 2, 5, 9, 79, 90, 139, 243 - 246 КАС України, суд, - ВИРІШИВ: У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю “ТОРГОВИЙ ДІМ ПОЛІТЕХСІСТЕМС” (69106, м.   Запоріжжя, вул. Північне шосе, буд. 22Д, код ЄДРПОУ  40989426) до Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 39396146) про визнання протиправним та скасування наказу - відмовити у повному обсязі. Рішення суду набирає законної сили  у порядку та строки, передбачені ст. 255 КАС України та може бути оскаржене у порядку та строки, передбачені ст.ст. 293, 295, 296 та 297  КАС України. Повний текст рішення складено 30.11.2018.   Суддя                                                             Н.В. Стрельнікова  

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2018
Оприлюднено05.12.2018
Номер документу78255378
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0840/3414/18

Ухвала від 20.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Рішення від 30.11.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні