Ухвала
від 27.11.2018 по справі 405/8384/18
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/8384/18

1-кс/405/4436/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" листопада 2018 р. м. Кропивницький

слідчий суддяЛенінського районногосуду м.Кіровограда ОСОБА_1 ,секретар судовогозасідання ОСОБА_2 ,за участюпрокурора ОСОБА_3 ,слідчого ОСОБА_4 ,розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС першого відділу управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017000000001712від 25.05.17року, про надання дозволу на проведення обшуку,

ВСТАНОВИВ:

слідчий за погодженням із прокурором звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку за місцемреєстрації ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 ,а самеу квартирі за адресою: АДРЕСА_1 , право власності на яке зареєстровано за ОСОБА_6 , зметою відшукання і вилучення речей та предметів, які підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди; надані з метою схилення до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та (або) матеріального забезпечення кримінального правопорушення чи як винагорода за його вчинення; набуті в результаті вчинення кримінального правопорушення, доходи від них, або на які було спрямоване кримінальне правопорушення.

На обґрунтування клопотання зазначив, що слідчими управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України та прокуратури Кіровоградської області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017000000001712 від 25.05.2017, за фактами створення злочинної організації та вчинення її учасниками тяжких та особливо тяжких злочинів у сфері господарської діяльності та службових злочинів, зокрема створення (придбання) суб`єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб) з метою прикриття незаконної діяльності, чим завдано велику матеріальну шкоду державі, систематичного ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах та подальшої легалізації (відмивання) доходів, здобутих злочинним шляхом, в особливо великих розмірах, зловживання службовим становищем службовими особами податкових та митних органів Державної фіскальної служби України, що спричинило тяжкі наслідки, а також за фактами сприяння учасникам злочинної організації та укриття їх злочинної діяльності, підроблення документів, які подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи, підроблення, збуту та використання інших офіційних документів, за ознаками складу кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 255, ч. 2 ст. 256, ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 205-1, ч. 2 ст. 209, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що невстановленими особами створено стійке ієрархічнеоб`єднаннядекількох осіб(п`ятьі більше),члени якогоабо структурнічастини якогоза попередньоюзмовою зорганізувалисядля спільноїдіяльності зметою безпосередньоговчинення тяжкихабо особливотяжких злочинівучасниками цієїорганізації,керівництва чикоординації злочинноїдіяльності іншихосіб,або забезпеченняфункціонування яксамої злочинноїорганізації,так іінших злочиннихгруп,тобто створили злочинну організацію з метою систематичного ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах та подальшої легалізації грошових коштів, здобутих злочинним шляхом.

Злочинна діяльність вказаних осіб здійснюється на території м. Києва, Київської, Одеської, Миколаївської, Херсонської областей та інших регіонах України та пов`язана з незаконним експортом сільськогосподарської продукції невстановленого походження без нарахування та сплати передбачених законом податків, зборів та інших обов`язкових платежів.

З метою досягнення своїх злочинних цілей організаторами через інших підпорядкованих їм членів злочинної організації регулярно реєструються суб`єкти підприємницької діяльності з ознаками фіктивності.

Після, цього у фермерських господарствах, підприємств-зернотрейдерів та у невстановлених осіб підпорядкованими членами злочинної організації скуповуються зернові культури у великій кількості, при цьому у фінансово-господарській документації та податковій звітності вказані відомості не відображаються, податки до державного бюджету не сплачуються.

Далі, учасники злочинної організації, використовуючи корупційні зв`язки на митниці, яка знаходиться у морських портах, оформлюють експортні контракти з підприємствами нерезидентами на поставку зерна за кордон.

Здобуті злочинним шляхом грошові кошти у особливо великому розмірі розподіляються між учасниками злочинної організації, спрямовуються для фінансування подальшої злочинної діяльності злочинної організації, надаються у якості неправомірної вигоди посадовим та службовим особам державних органів влади, місцевого самоврядування, правоохоронних та контролюючих органів за сприяння останніх у незаконній діяльності злочинної організації.

При цьому джерела походження таких коштів приховуються або маскуються учасниками злочинної організації.

На теперішній час здійснюються слідчі (розшукові) заходи направлені на встановлення повного переліку підприємств, що пов`язані з вказаною злочинною групою осіб та якими здійснюється зазначена протиправна діяльність.

Під час досудового розслідування кримінального провадження № 42017000000001712 від 25.05.2017 слідчими отримано ухвалу Жовтневого районного суду м. Маріуполя Донецької області від 09.10.2017, якою надано дозвіл на проведення документальної позапланової перевірки низки підприємств, в тому числі ТОВ «Зернолідер» (код 39406515), ТОВ «Карго-Тім 20» (код 39881060), ТОВ «Люкс Лойєрс Компані» (код 39109945), ТОВ «Фермерське Об`єднання «Початок» (код 38760158), ТОВ «Скайконс» (код 39955844), ТОВ «Суперстроун» (код 40097430) (далі Підприємства) з питань дотримання податкового законодавства щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, в тому числі при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з контрагентами за період з 01.01.2016 року по 09.10.2017.

Термін проведення перевірки згідно ухвали з 16.10.2017 по 27.10.2017 включно, тобто на протязі 10 робочих днів.

Організація та проведення документальних позапланових перевірок вказаних Підприємств, здійснювалась співробітниками ГУ ДФС в Одеській області.

Виявлені факти, вказують на те, що Головним управлінням ДФС в Одеській області незважаючи на встановлені ухвалою слідчого судді умови та строки проведення перевірки, змінено дату початку перевірки, її тривалість і період який підлягав перевірці, та не дотримано законодавчих норм, якими передбачено організацію проведення документальних позапланових невиїзних перевірок.

Так, на виконання вимог п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України та на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Маріуполя Донецької області ОСОБА_7 , начальником ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_8 прийнято накази від 12 жовтня 2017 року №5044, №5045, №5046, №5047, №5048 та від 25 жовтня 2017 року №5412 про проведення документальних позапланових виїзних перевірок Підприємств за період з 01.01.2016 по 30.09.2017, з 17.10.2017 та з 27.10.2017 відповідно.

Однак встановлено, що перевірки у визначені ухвалою слідчого судді строки, тобто з 16.10.2017 по 27.10.2017, проведені не були.

Під час виїзних перевірок службовими особами ГУ ДФС в Одеській області було встановлено, що Підприємства та їх керівники за вказаними податковими адресами не знаходяться. Ці обставини унеможливили вручити накази, пред`явити направлення на проведення перевірок та розпочати документальні позапланові виїзні перевірки, про що складено акти від 17.10.2017 №670/15-32-14-01/39881060, №667/15-32-14-01/38760158, №666/15-32-14-01/39955844, №669/15-32-14-01/40097430, №003747/15-32-14-15/39406515 та від 27.10.2017 №707/15-32-14-01/39109945. Після чого, направлено службові записки до оперативного підрозділу ГУ ДФС в Одеській області для здійснення заходів щодо встановлення місцезнаходження Підприємств та їх посадових осіб.

Таким чином, строк дії ухвали слідчого судді від 09.10.2017 про надання дозволу на проведення документальних позапланових перевірок сплинув, ще під час здійснення оперативним підрозділом ГУ ДФС в Одеській області заходів по встановленню місцезнаходження Підприємств.

У свою чергу, сплив строку дії ухвали, постановленої в порядку Кримінального процесуального кодексу України для забезпечення кримінального провадження в частині збирання доказів, свідчить про припинення такої дії для осіб, яких вона стосувалась і вчинення будь-яких дій на її реалізацію.

Однак, у ході досудового розслідування встановлено, що 21.11.2017 виконуючою обов`язки начальника першим заступником начальника ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_5 видано і підписано накази №6125, №6126, №6127, №6128, №6129, №6130 про внесення змін до наказів ГУ ДФС в Одеській області від 12.10.2017 та від 25.10.2017 якими, враховуючи доповідні записки виконуючої обов`язки заступника начальника ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_9 , змінено вид перевірки (з виїзної на невиїзну) та дату її початку (з 21.11.2017).

При цьому, перевірки Підприємств наказано провести з підстав визначених підпунктом 78.1.11 пунктом 78.1 статті 78Податкового кодексуУкраїни (далі ПКУ), незважаючи, що термін дії ухвали закінчився станом на час прийняття наказів. Отже, призначення проведення перевірок наказами від 21.11.2017, здійснено поза межами строку дії вказаної ухвали.

При цьому, наведені в актах перевірок обставини, вказують про наявність на той час, інших достатніх підстав, які б і так надали ГУ ДФС в Одеській області право на проведення документальних позапланових перевірок Підприємств, тобто не посилаючись на ухвалу слідчого судді, строк дії якої сплинув.

В подальшому, на підставі зазначених наказів, відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78 ПКУ та ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Маріуполя ОСОБА_7 від 09.10.2017, службові особи ГУ ДФС в Одеській області з 21 листопада 2017 року (тобто в день прийняття наказів) розпочали документальні позапланові невиїзні перевірки зазначених Підприємств.

За результатами перевірок ГУ ДФС в Одеській області складено наступні акти та виписано податкові повідомлення-рішення на загальну суму ухилення від сплати податку на прибуток та податку на додану вартість 193млн. 680тис. 792 грн., а саме:

- акт від 04.12.2017 року № 000752/15-32-14-15/39406515 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Зернолідер»;

- акт від 05.12.2017 року № 1787/15-32-14-01/39881060 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Карго-Тім 20»;

- акт від 05.12.2017 року за № 1788/15-32-14-01/38760158 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ФО «Початок»;

- акт від 05.12.2017 року за № 1794/15-32-14-01/39955844 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Скайконс»;

- акт від 06.12.2017 року № 1795/15-32-14-01/40097430 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Суперстроун»;

- акт від 06.12.2017 року № 1796/15-32-14-01/39109945 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Люкс Лойєрс Компані».

Встановлені досудовим розслідуванням факти вказують на те, що рішення прийняті виконуючою обов`язки начальника першим заступником начальника ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_5 про проведення документальних позапланових невиїзних перевірок Підприємств, оформлені наказами від 21.11.2017 не відповідають вимогам ч.2ст.19 Конституції України, п.3.1 ст.3, п.п.21.1.1 п.21.1 ст.21, п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78, п.79.1, п.79.2 ст.79, з урахуванням п.78.4 ст.78 ПКУ, п.п.1.2.3, п.п.1.2.7 п.1.2 розділу І Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС України від 31.07.2014 року №22 (далі Методичні рекомендації).

Зокрема, невідповідність рішень виконуючою обов`язки начальника першим заступником начальника ГУ ДФС в Одеській області вимогам нормативно-законодавчих актів полягає у прийнятті рішення:

- посилаючись на ухвалу слідчого судді, строк дії якої сплинув, змінивши передбачені нею умови та строки проведення перевірок (ч.2ст.19 Конституції України, п.3.1 ст.3, п.п.21.1.1 п.21.1 ст.21, п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78 ПКУ);

- розпочати перевірки Підприємств в день прийняття наказів (п.79.2 ст.79, з урахуванням п.78.4 ст.78 ПКУ);

- видати накази про внесення змін, не враховуючи положення п.п.1.2.3, п.п.1.2.7 п.1.2 розділу І Методичних рекомендацій.

До того ж, накази ГУ ДФС в Одеській області від 21.11.2017 за №6125, №6126 та №6128, стали підставою для проведення перевірок, наслідком яких стало прийняття ГУ ДФС в Одеській області оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, які, в подальшому, визнані судами незаконними та такими, що підлягають скасуванню.

Так, рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 02.04.2018 позовні вимоги представника ТОВ «Скайконс» до ГУ ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 26.12.2017 №0049951401, №0049961401, №0049971401, №0049981401 задоволено, податкові повідомлення-рішення скасовано. Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.06.2018 по справі № 815/235/18 рішення Одеського окружного адміністративного суду від 02.04.2018 залишено без змін, ГУ ДФС в Одеській області на користь Державного бюджету України зобов`язано сплатити судовий збір за подачу апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції у розмірі 925050, 00 грн.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 02.04.2018 позовні вимоги представника ТОВ «Суперстроун» до ГУ ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 22.12.2017 №0049571401, №0050611401, №0050621401, №0049581401, №0051061402 задоволено, податкові повідомлення-рішення скасовано, ГУ ДФС в Одеській області на користь Державного бюджету України зобов`язано сплатити судовий збір за подачу апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції у розмірі 616700, 00 грн.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 13.08.2018 позовну заяву ТОВ «Люкс Лойєрс Компані» до ГУ ДФС в Одеській області про визнання протиправними дій, скасування наказів №5412від 25.10.2017 та №6126 від 21.11.2017,визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №№0051121401, 0051131401, 0051151402, 0051141402, 0206281307, 0206271307, 0206261307 від 20.12.2017, рішення № 0206301307, 0206311307 від 20.01.2018 та вимогу про сплату боргу №0206291307 від 20.01.2018, рішення та вимоги про сплату боргу - задоволено частково, а саме: скасовано накази ГУ ДФС в Одеській області року, визнано протиправним та такими що підлягають скасуванню податкові повідомлення-рішення, рішення та вимогупро сплату боргу (недоїмки) ГУ ДФС в Одеській області. Також, ГУ ДФС в Одеській області на користь Державного бюджету України зобов`язано сплатити судовий збір за подачу апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції у розмірі 516 272, 73 грн.

У своїх рішеннях суди звертають увагу на не дотримання ГУ ДФС в Одеській області умов порядку проведення перевірок щодо ознайомлення платників з наказами про перевірку, відомостями про дату її початку та місце проведення у встановлений законом спосіб до її початку (дані актів перевірок свідчать, що вони розпочаті в день видання наказів про їх проведення), що призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності її правових наслідків.

Також суди враховують факт скасування ухвалою колегії суддів апеляційного суду Донецької області від 27.12.2017, за апеляційною скаргою представника юридичної особи ТОВ «Меркс Стайл», ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Маріуполя від 09.10.2017 про надання дозволу ДФС України та її територіальним підрозділам на проведення документальної позапланової перевірок Підприємств.

Зокрема, суд вважає що із скасуванням апеляційним судом Донецької області ухвали слідчого судді від 09.10.2017 як незаконної, підстава для призначення та проведення позапланових документальних перевірок не існувала, адже судове рішення, скасоване апеляційною інстанцією, не може породжувати будь-які правові наслідки, у тому числі можливість проведення за нею спірної перевірки, оформлення її результатів та винесення податкових повідомлень-рішень.

Таким чином, незаконні рішення службових осіб ГУ ДФС в Одеській області призвели до унеможливлення держави, в особі ДФС України, вимагати сплати нарахованих сум податків на прибуток та на додану вартість із власників та керівників Підприємств у розмірі 193 млн. 680 тис. 792 грн. та навпаки призвели до обов`язку сплати судового збору у розмірі 2млн. 058тис. 023 грн.

Органом досудового розслідування отримано висновки спеціаліста від 04.05.2018, згідно яких встановлено, що зокрема, ТОВ «Скайконс» в порушення п.44.1, п.44.2 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), занижено податок на прибуток на загальну суму 85 735 160 грн. та в порушення п. 185.1 ст.185 Податкового кодексу України, занижено податок на додану вартість всього на суму 633 022 грн. за період, що перевірявся.

Аналогічний висновок отримано і щодо ТОВ «Суперстроун», яким підтверджено заниження податку на прибуток у розмірі 28 590 289, 55 грн. та податку на додану вартість на суму 838 387, 40 грн. за період, що перевірявся.

У ході досудового розслідування, згідно інформації ДЗЕ Національної поліції України встановлено, що реалізація експортної схеми (далі - Схема) із легалізації незаконно придбаної сільськогосподарської продукції організована за участі та прикриття службових осіб ГУ ДФС в Одеській області, які входять до складу злочинної групи (далі - Група) і скоїли/скоюють корупційні злочини в інтересах Групи з метою одержання неправомірної вигоди.

Під час митного оформлення документів щодо таких експортних операцій зернових та технічних культур, службові особи митних органів ГУ ДФС в Одеській області, які входять до складу Групи та діють в її інтересах, зловживають своїм службовим становищем всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди умисно не вживали та не вживають заходів для припинення здійснення експортних операцій на підставі підроблених документів, погоджували/погоджують надані документи, чим сприяють Групі в реалізації Схеми.

Установлено, що після використання в Схемі, українські суб`єкти господарювання штучно ліквідуються Групою з метою приховання факту вчинення злочинів.

Зазначені вчинені протиправні дії Групи та реалізація Схеми також стали можливими у зв`язку з використанням службовими особами ГУ ДФС в Одеській області свого службового становища всупереч інтересам служби з метою одержання неправомірної вигоди, якими у період 2015-2018 років умисно не відображаються порушення податкового законодавства України в ході проведення планових та позапланових податкових перевірок ряду задіяних в Схемі транзитно-конвертаційних підприємств, що призвело до тяжких наслідків.

Органом досудовогорозслідування перевіряєтьсяфакт прикриттята сприяннявчиненню вказанихкримінальних правопорушень ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,РНОКПП НОМЕР_1 ,зареєстрована заадресою: АДРЕСА_1 , яка займає посаду першого заступника начальника Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області.

Установлено, що начальник ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_10 , перший заступник начальника ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_5 , начальник управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_9 під час перебування на посаді можуть сприяти незаконній діяльності «конвертаційних центрів» Одеського регіону шляхом супроводження такої діяльності та надання вказівок на не проведення перевірок підприємств, що входять до таких центрів, не вжиття передбачених законом заходів реагування, спрямованих на припинення протиправної діяльності та відшкодування збитків завданих державі, внаслідок вчинення безтоварних операції з метою мінімізації податкових зобов`язань та формування незаконного податкового кредиту тощо.

За прикриття злочинної діяльності «конвертаційних центрів» та реальних суб`єктів господарювання особисто ОСОБА_10 може систематично отримувати неправомірну вигоду у вигляді готівкових грошових коштів близько 1 млн. грн. щомісячно, що є особливо великим розміром.

Завдяки наявним корумпованим зв`язкам серед керівництва ГУ ДФС в Одеській області невстановлені особи продовжують здійснювати експортні операції з легалізації незаконного придбаної сільськогосподарської продукції, що супроводжується ухиленням від сплати податків, неповерненням валютної виручки із за кордону тощо. За попередніми підрахунками вказаною злочинною групою за період 2015-2018 років експортовано за кордон незаконно придбаного зерна на суму близько 8 млрд. 463 млн. грн. без повернення валютної виручки, унаслідок чого злочинцям до бюджету не сплачено ані копійки.

Згідно оперативної інформації, за вказівкою ОСОБА_10 його радник ОСОБА_11 безпосередньо контактує із підприємцями для отримання незаконної вигоди, яку передає особистому водію ОСОБА_10 ОСОБА_12 .

Крім того, ОСОБА_11 отримує від першого заступника начальника ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_5 та начальника управління аудиту ОСОБА_9 готівкові грошові кошти, отримані від незаконної діяльності суб`єктів підприємницької діяльності регіону та «конвертаційних центрів», які також через водія ОСОБА_12 передає особисто ОСОБА_10 .

У подальшому, готівкові грошові кошти, які отримані від зазначеної злочинної діяльності використовуються для особистого збагачення, передачі керівництву ДФС України, надання неправомірної вигоди іншим особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування тощо.

При розгляді клопотання в суді прокурор та слідчий підтримали його повністю.

Заслухавши прокурора, слідчого та вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя прийшов до наступних висновків.

Відповідно до ч.1 ст.234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Одночасно п.4 ч.5 ст.234 КПК України визначено, що слідчий суддя зобов`язаний відмовити у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

В зв`язкуз цимвідзначається,що заданим клопотаннямслідчим недоведена наявністьдостатніх підставвважати,що відшукуваніречі ідокументи знаходятьсяза місцемреєстрації ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 ,а самеу квартирі за адресою: АДРЕСА_1 , а тому визначені законом підстави для проведення обшуку за даним клопотанням слідчого відсутні.

Керуючись ст. 234, 235, 369-372 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Відмовити в задоволенні клопотання слідчого в ОВС першого відділу управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017000000001712від 25.05.17року про надання дозволу на проведення обшуку за місцем реєстрації ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме у квартирі за адресою: АДРЕСА_1 , право власності на яке зареєстровано за ОСОБА_6 .

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Ленінського

районного суду м. Кіровограда ОСОБА_13 Загреба

Дата ухвалення рішення27.11.2018
Оприлюднено01.03.2023
Номер документу78262598
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення обшуку

Судовий реєстр по справі —405/8384/18

Ухвала від 27.11.2018

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Загреба А. В.

Ухвала від 27.11.2018

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Загреба А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні