Ухвала
від 26.11.2018 по справі 200/12839/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна  Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху           26 листопада 2018 р.                                                  Справа №200/12839/18-а               приміщення суду за адресою:  84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського,  1   Суддя Донецького окружного адміністративного суду Чучко В.М., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами Державного підприємства «Мирноградвугілля» до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення від 22.09.2018 року №0077394512 про нарахування штрафу у сумі 1 143 671,93 грн. за період з 31.12.2013 року по 30.03.2015 року, штрафу у сумі 11 032 691,80 грн. за період з 29.01.2015 року по 23.08.2018 року та нарахування пені у сумі 5 931 274,84 грн., загалом 18 107 638,57 грн.,-                                                        ВСТАНОВИВ: Державне підприємство «Мирноградвугілля» (далі за текстом – ДП «Мирноградвугілля», позивач) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Донецькій області (надалі – ГУ ДФС, відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення від 22.09.2018 року №0077394512 про нарахування штрафу у сумі 1 143 671,93 грн. за період з 31.12.2013 року по 30.03.2015 року, штрафу у сумі 11 032 691,80 грн. за період з 29.01.2015 року по 23.08.2018 року та нарахування пені у сумі 5 931 274,84 грн., загалом 18 107 638,57 грн. Відповідно до ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України   (надалі -   КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленими   ст. 160 КАС України. Приписами частини третьої  ст.161 КАС України   передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає   Закон України «Про судовий збір» (далі-Закон № 3674-VI). Частиною 1   ст. 4 Закону № 3674-VI   передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого   законом   на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» визначено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб, у місячному розмірі станом на 1 січня 2018 року становить 1 762,00 грн. Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону № 3674-VI, розмір ставки судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою ставка становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. З позовної заяви вбачається, що позивачем заявлена вимога майнового характеру, про скасування рішення в сумі 18 107 638,57  грн. Таким чином за подання до адміністративного суду адміністративного позову з одною майновою  вимогою, позивачу необхідно сплатити судовий збір в розмірі 271 614,58 грн. (18 107 638,57  х 1,5%). Разом з цим, позивачем до адміністративного позову додано клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі, оскільки сума судового збору є суттєвою і позивач не має зараз можливості її сплатити. Ознайомившись із заявленим клопотанням позивача, суд виходить з такого. У відповідності до частини 1 ст. 2 Закону України «Про судовий збір» платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом. Частиною 1 ст. 133 КАС України передбачено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Майновий стан сторони (належні стороні майнові права та обов'язки) має визначатися судом у світлі конкретних обставин певної справи, включаючи спроможність заявника сплатити. Отже, визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень майнового стану сторони. Особа, яка заявляє відповідне клопотання, повинна навести доводи і подати належні і допустимі, у розумінні ст. ст. 73, 74 КАС України, докази на підтвердження того, що її майновий стан перешкоджав (перешкоджає) сплаті судового збору у встановленому законодавством порядку і розмірі. Стаття 133 КАС України у регулюванні правовідносин із розстрочення, відстрочення сплати судового збору є загальною нормою, а спеціальною нормою є стаття 8 Закону України «Про судовий збір». Так, з приписів ст. 8 Закону України «Про судовий збір» вбачається, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. А отже, з аналізу статті 8 Закону України «Про судовий збір» вбачається, що ця норма розповсюджується тільки на фізичних осіб і не передбачає можливості відстрочення (розстрочення, звільнення, зменшення) судового збору юридичним особам. Таким чином суд вважає, що діючим законодавством встановлено вичерпний перелік підстав відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати, а також суб'єктний склад осіб, яким може бути відстрочено та/або розстрочено сплату судового збору, а тому за даних обставин позивачу необхідно усунути недоліки позовної заяви шляхом сплати судового збору  відповідно до заявленої вимоги майнового характеру, про що надати суду оригінал квитанції. З урахуванням наведеного, позивачу необхідно надати до суду документ про сплату судового збору в сумі 271 614,58 гривень за наступними реквізитами: Р/р 34318206084034, отримувач коштів: Слов`янське УК/м.Слов`янськ/22030101, код отримувача за ЄДРПОУ 37803368, банк отримувача – Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код класифікації доходів бюджету: 22030101, призначення платежу: *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті);Судовий збір, за позовом
  (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Донецький окружний адміністративний суд  (назва суду, де розглядається справа). Відповідно до частини 1 статті 169 КАС України  суддя встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених   статтею 160,161 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Керуючись ст. ст. 160, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, -                                                                УХВАЛИВ: Позовну заяву Державного підприємства «Мирноградвугілля» до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення від 22.09.2018 року №0077394512 про нарахування штрафу у сумі 1 143 671,93 грн. за період з 31.12.2013 року по 30.03.2015 року, штрафу у сумі 11 032 691,80 грн. за період з 29.01.2015 року по 23.08.2018 року та нарахування пені у сумі 5 931 274,84 грн., загалом 18 107 638,57 грн. - залишити без руху. Позивачу у десятиденний строк з моменту отримання копії даної ухвали усунути недоліки поданого адміністративного позову шляхом надання суду оригіналу квитанції про сплату судового збору (або платіжного доручення зі штампом відповідного банку). У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною і буде повернута позивачу. Копію ухвали направити позивачу. Текст ухвали розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/). Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання суддею.              Суддя                                                                                  Чучко В.М.

Дата ухвалення рішення26.11.2018
Оприлюднено06.12.2018
Номер документу78284236
СудочинствоАдміністративне
Сутьнарахування штрафу у сумі 1 143 671,93 грн. за період з 31.12.2013 року по 30.03.2015 року, штрафу у сумі 11 032 691,80 грн. за період з 29.01.2015 року по 23.08.2018 року та нарахування пені у сумі 5 931 274,84 грн., загалом 18 107 638,57 грн

Судовий реєстр по справі —200/12839/18-а

Ухвала від 22.12.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні