Рішення
від 03.12.2018 по справі 240/4816/18
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 грудня 2018 року м. Житомир

справа № 240/4816/18

категорія 5.6

Житомирський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Горовенко А.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження у приміщенні суду за адресою: 10014, місто Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23, адміністративну справу за позовом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКС Полісся" про стягнення 3408 грн,-

встановив:

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення звернулась до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКС "Полісся", в якому просить стягнути з позивача на його користь штраф та пеню у розмірі 3408 грн за реквізитами: УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31111056026011 в Казначействі України (ЕАП) у м.Києві, МФО 899998. Поле призначення платежу: +;2659;101;;;;;; сплата штрафу згідно з рішенням Національної ради від 12.07.2018 №917, без ПДВ.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що згідно з рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №917 від 12.07.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю "ТКС "Полісся" (далі - ТОВ "ТКС "Полісся") зобов"язано у тридцятиденний термін з дня отримання рішення сплатити до Державного бюджету України штраф у розмірі 2400 грн. Вказує, що у зв'язку з неподанням, несвоєчасним поданням позивачем інформації передбаченої ч.4 ст.12 Закону України Про телебачення і радіомовлення несплатою відповідачем штрафу у встановлений термін, Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення було прийняте рішення №1405 від 06.09.2018 про звернення до суду про стягнення штрафу з ТОВ "ТКС "Полісся".

Відповідно до ухвали Житомирського окружного адміністративного суду від 25.10.2018 провадження у справі відкрито. Справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвала про відкриття провадження була направлена відповідачу за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, однак поштове відправлення повернулося до суду 03.12.2018 із відміткою "за закінченням терміну зберігання", а тому відповідно до ч.6 ст.7, ч. 11 ст.126 КАС України, ухвала про відкриття скороченого провадження вважається врученою належним чином.

Відповідач у строк, встановлений ч.1 ст.261 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), зазначений в ухвалі про відкриття провадження не надіслав до суду відзив на позовну заяву.

Відповідно до положень ч. 5 ст. 262, ч. 1 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Суд зазначає, що судове рішення у справі, постановлене у письмовому провадженні, складено у повному обсязі відповідно до ч.4 ст.243 КАС України, з врахуванням положень ст.263 КАС України - не більше тридцяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Однак суд зазначає, що складення повного судового рішення відкладалося до 03.12.2018, до дати надходження до суду відомостей про вручення відповідачу рекомендованого поштового повідомлення з ухвалою про відкриття провадження у справі.

Суд, розглянувши матеріали справи, оцінивши наявні докази за своїм внутрішнім переконанням, зазначає наступне.

Згідно із частиною першою статті 1 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" від 23.09.1997 №538/97-ВР (далі - Закон №538/97-ВР) Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.

Відповідно до статті 13 Закону №538/97-ВР Національна рада здійснює, зокрема, нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення.

Статтею 21 Закону №538/97-ВР встановлено, що Національна рада застосовує санкції до порушників законодавства про телебачення і радіомовлення відповідно до вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення".

За визначенням статті 1 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" від 21.12.1993 №3759-XII (далі - Закон №3759-XII), провайдер програмної послуги - суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії, виданої Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення, на договірних засадах надає абонентам можливість перегляду пакетів програм, використовуючи для передавання цих програм ресурси багатоканальних телемереж.

Встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю "ТКС "Полісся" було отримано ліцензію провайдера програмної послуги HP №1002-п від 10.11.2011.

Згідно зі частиною четвертою статті 12 Закону №3759-XII структура власності суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення визнається прозорою, якщо інформація, оприлюднена на його офіційному веб-сайті та надана Національній раді, дає змогу визначити всіх осіб, які мають пряму та/або опосередковану істотну участь у юридичній особі чи можливість значного або вирішального впливу на управління та/або діяльність юридичної особи, у тому числі відносини контролю між усіма особами в ланцюгу володіння корпоративними правами щодо цієї юридичної особи, а також визначити кінцевого бенефіціарного власника.

Інформація про структуру власності суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення розміщується на його офіційному веб-сайті відповідно до вимог цього Закону.

Суб'єкт інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення щороку подає Національній раді інформацію про свою структуру власності в порядку та за формою, що встановлюються Національною радою. Неподання, несвоєчасне подання такої інформації або подання інформації, що не відповідає дійсності, є підставою для застосування Національною радою санкцій відповідно до цього Закону.

У разі виявлення технічної помилки в інформації про структуру власності, поданій Національній раді, суб'єкт інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення повинен упродовж двох тижнів її виправити.

Відповідно до частини дев'ятої статті 40 Закону №3759-XII провайдер програмної послуги зобов'язаний:

а) щороку, до 31 березня, оприлюднювати на своєму офіційному веб-сайті та подавати до Національної ради звіт за попередній (звітний) рік діяльності, в якому зазначаються: відомості про будь-які зміни у структурі власності за звітний рік; відомості про всіх кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) та пов'язаних осіб (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса); відомості про осіб, які впродовж звітного року надавали провайдеру програмної послуги фінансування (кредити, позики, фінансову допомогу тощо), якщо загальна сума такого фінансування від однієї особи впродовж звітного року становила 125 і більше мінімальних заробітних плат;

б) розміщувати на своєму офіційному веб-сайті інформацію про структуру власності.

Враховуючи інформацію, зазначену в Акті робочої групи з опрацювання відомостей та документів про структуру власності телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, щодо неподання (несвоєчасного подання) інформації про структуру власності, Національною радою прийнято рішення від 12.07.2018 №917, яким вирішено визнати порушення Товариством з обмеженою відповідальністю "ТКС "Полісся" частини четвертої статті 12, частини дев'ятої статті 40 Закону України "Про телебачення та радіомовлення". Зобов'язано Товариство з обмеженою відповідальністю "ТКС "Полісся" у тридцятиденний термін з дня отримання рішення сплатити до Державного бюджету України штраф у розмірі 2400 грн (а.с. 9 та зворот).

Позивачем надано докази надіслання 16.07.2018 рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №917 від 12.07.2018 на адресу відповідача листом з рекомендованим поштовим повідомленням №0100163719252 (а.с.11-13).

Докази сплати відповідачем штрафу в розмірі 2400 грн у матеріалах справи відсутні.

Абзацом 2 ч.1 ст.75 статті 40 Закону №3759-XII передбачено, що ліцензіат вважається належним чином повідомлений Національною радою про прийняте рішення через п"ять днів з моменту надіслання йому копії такого рішення рекомендованим листом.

За прострочення сплати ТОВ "ТКС "Полісся" штрафу у розмірі 2400,00 грн, відповідачу нараховано пеню у розмірі 1008 грн (за 42 дні, з 21.08.2018 по 01.10.2018 х 1% від суми штрафу). Загальна сума заборгованості складає 3408 грн.

Відповідно до частин третьої, четвертої статті 75 Закону №3759-XII у разі застосування санкції у вигляді штрафу ліцензіат зобов'язаний сплатити штраф у тридцятиденний термін з дня отримання рішення про накладення штрафу. За кожен день прострочення сплати нараховується пеня у розмірі одного відсотка суми штрафу. У разі відмови ліцензіатом від сплати штрафу штраф стягується за рішенням суду. Суми штрафів зараховуються до Державного бюджету України.

У зв'язку із несплатою ТОВ "ТКС "Полісся" штрафу у термін, визначений ст. 75 ТОВ "ТКС "Полісся", Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення було прийняте рішення №1405 від 06.09.2018 про звернення до суду про стягнення штрафу з ТОВ "ТКС "Полісся (а.с. 8).

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідач відзиву на позовну заяву до суду не надіслав, доказів оскарження рішення від 12.07.2018 №917, як і доказів сплати штрафу в сумі 2400 грн та пені у розмірі 1008 грн суду не надав.

З огляду на викладене, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення та їх задоволення.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 4, 6-9, 32, 77, 90, 139, 242-246, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, Житомирський окружний адміністративний суд,-

вирішив:

Позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (вул.Прорізна, буд.2, м.Київ, 01601, код ЄДРПОУ 00063928) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКС Полісся" (вул.Південня, буд.16, м.Житомир, 10002, код ЄДРПОУ 36682204) про стягнення 3408 грн, - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКС "Полісся" на користь Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення 3408 (три тисячі чотириста вісім) грн 00 (нуль) коп, з яких: 2400 (дві тисячі чотириста) грн 00 коп - штраф; 1008 (одна тисяча вісім) грн 00 (нуль) грн - пеня, за реквізитами: УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31111056026011 в Казначействі України (ЕАП) у м.Києві, МФО 899998. Поле призначення платежу: +;2659;101;;;;;; сплата штрафу згідно з рішенням Національної ради від 12.07.2018 №917, без ПДВ.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено в повному обсязі: 03 грудня 2018 року.

Суддя А.В. Горовенко

Дата ухвалення рішення03.12.2018
Оприлюднено05.12.2018
Номер документу78285670
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення 3408 грн

Судовий реєстр по справі —240/4816/18

Рішення від 03.12.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Горовенко Анна Василівна

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Горовенко Анна Василівна

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Горовенко Анна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні