Рішення
від 22.11.2018 по справі 1740/2069/18
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

22 листопада 2018 року м. РівнеСправа №1740/2069/18

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Щербакова В.В., за участю секретаря судового засідання Мидловець Л.О., сторін та інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник ОСОБА_1,

відповідача: представник ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

ОСОБА_3 підприємства "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" доУправління Держпраці у Рівненській області про визнання протиправним та скасування постанови, В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" (далі - ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ") звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління Держпраці у Рівненській області про визнання протиправним та скасування постанови від 25.07.2018 №РВ128/980/000302/ПН-ФС про накладення штрафу в сумі 372300грн.

Позовні вимоги мотивовано тим, що висновки акта інспекційного відвідування, на підставі якого прийнята оспорювана постанова, не ґрунтуються на достовірних, об'єктивних та належним чином встановлених і відображених у акті даних, не відповідають фактичним обставинам та суперечать чинному законодавству.

Ухвалою від 27.08.2018 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження. Разом з тим, встановлено відповідачу строк для подачі відзиву на позовну заяву (відзив).

У встановлений судом строк відповідачем до суду подано відзив, у якому він заперечив проти задоволення позовних вимог.

Ухвалою суду від 20.09.2018 судом вжито заходи забезпечення позову шляхом зупинення стягнення за оспорюваною постановою.

Ухвалою суду від 22.10.2018 судом продовжено строк підготовчого провадження строком на тридцять днів.

22.11.2018 протокольною ухвалою судом закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та суду пояснив, що головними державними інспекторами Управління Держпраці у Рівненській області Савчук Ю.В. та Крот О.Л., відповідно до наказу від 05.07.2018 № 572 та на підставі направлення на інспекційне відвідування від 05.07.2018 №438-н/09-27 здійснювалось в період з 05.07.2018 по 06.07.2018 інспекційне відвідування з питань додержання вимог законодавства про працю в Рівненській філії ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ", що знаходиться за адресою: м. Рівне, вул. Дубенська, 37, офіс 302. Під час вказаного контрольного заходу складено ОСОБА_1 про неможливість проведення інспекційного відвідування № РВ128/980/НП від 05.07.2018 з підстав, що головні інспектори не були допущені до виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування, в яких використовується наймана праця, а саме до кімнати 308 (другі двері по коридору зліва) та другі двері по коридору справа на третьому поверсі в будівлі по вул. Дубенській, 37 у м. Рівне. Вказує, що Рівненська філія ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" розташоване за адресою: 33000, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дубенська, 37, офіс 302, а вказані в акті приміщення не використовуються позивачем у своїй господарській діяльності. Вважає недостовірною та не підтвердженою належними доказами вказану в акті від 05.07.2018 інформацію щодо недопуску посадових осіб відповідача до виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування в яких використовується наймана праця, а саме до кімнати 308. З цих підстав просив суд задовольнити позовні вимоги повністю.

У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечила, надавши пояснення тотожні відзиву. Зокрема, вказала, що 05.07.2018 о 15:20 годин, під час спроби здійснення інспекційного відвідування у Рівненській філії ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" за адресою: м. Рівне, вул. Дубенська, 37, третій поверх кімната 308, було створено перешкоду у діяльності інспекторам праці ОСОБА_4 та ОСОБА_5. Інспекційне відвідування неможливо було провести у зв'язку з ненаданням доступу до виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування, в яких використовується наймана праця (м. Рівне, вул. Дубенська, 37, третій поверх кімната 308), що є порушення п. 11 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого Постановою КМУ № 295 від 26.04.2017. В подальшому відповідачем правомірно складено акт про неможливість проведення інспекційного відвідування № РВ128/980/НП від 05.07.2018 та 25.07.2018 винесена оскаржувана постанова про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами №РВ128/980/000302/ПН-ФС. Просила суд відмовити в задоволенні адміністративного позову повністю.

Заслухавши представників сторін та свідків, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення повністю з огляду на наступне.

Судом встановлено, що у відповідності до відомостей з ЄДРПОУ ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" (код ЄДРПОУ 36999449) має статус юридичної особи (реєстраційний номер відомостей ГУРС 69402), а Рівненська філія ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" має статус без права юридичної особи (реєстраційний номер відомостей ГУРС 69399).

Рівненська філія ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" розташоване за адресою: 33000, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дубенська, 37, офіс 302, що підтверджено відомостями з ЄДРПОУ.

05.07.2018 Управлінням Держпраці у Рівненській області видано наказ № 572 Про інспекційне відвідування з питань додержання законодавства про працю у Рівненській філії ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ".

На підставі вказаного наказу, Управлінням Держпраці у Рівненській області видано направлення на інспекційне відвідування від 05.07.2018 №438-н/09-27 з питань додержання вимог законодавства про працю, проведення якого установлено з 05.07.2018 по 06.07.2018 включно.

05.07.2018 о 15:20 год. головними інспекторами Управлінням Держпраці у Рівненській області Савчук Ю.В. та Крот О.Л. було здійснено спробу провести інспекційне відвідування у Рівненській філії ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" за адресою: м. Рівне, вул. Дубенська, 37, офіс 308. Інспекційне відвідування неможливо було провести у зв'язку з ненаданням доступу до виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування, в яких використовується наймана праця (м. Рівне, вул. Дубенська, 37, третій поверх кімната 308).

В подальшому 05.07.2018 відповідачем було складено акт про не можливість проведення інспекційного відвідування № РВ128/980/НП.

10.07.2018 позивачем направлено до Управління Держпраці у Рівненській області зауваження до акту про не можливість проведення інспекційного відвідування № РВ128/980/НП від 05.07.2018.

12.07.2018 позивачем подано начальнику Управління Держпраці у Рівненській області скаргу на дії головних державних інспекторів Савчук Ю.В. та Крот О.Л.

25.07.2018 Управлінням Держпраці у Рівненській області прийнято постанову про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами № РВ128/980/000302/ПН-ФС про накладення штрафу в сумі 372300грн.

Не погоджуючись з вказаною постановою Управлінням Держпраці у Рівненській області, ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" звернулося до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, які виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст.43 Конституції України, держава створює умови для здійснення громадянами права на працю. Нагляд і контроль за додержанням законодавства про працю є важливими способами захисту трудових прав працівників, гарантією забезпечення законності в трудових відносинах.

Положенням про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №96 (далі - Положення №96), визначено, що центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб, є Державна служба України з питань праці (Держпраці) (п.1).

Згідно з п.7 Положення №96, Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №100, територіальним органом Держпраці на території Рівненської області є Управління Держпраці у Рівненської області.

До завдань Держпраці належить, зокрема, державний нагляд (контроль) за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю, а також зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування (п.4 Положення №96).

Правові та організаційні засади проведення державного нагляду (контролю) визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та регулюється Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон №877-V).

Статтею 1 Закону №877-V встановлено, що державний нагляд (контроль) діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки ОСОБА_5, органів місцевого самоврядування (далі органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходами державного нагляду (контролю) є планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Статтею 6 Закону №877-V визначено, що підставами для здійснення позапланових заходів є:

- подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;

- виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених суб'єктом господарювання у документі обов'язкової звітності, крім випадків, коли суб'єкт господарювання протягом місяця з дня первинного подання повторно подав такий документ з уточненими достовірними даними або якщо недостовірність даних є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності. У разі виявлення органом державного нагляду (контролю) помилки у документі обов'язкової звітності він упродовж десяти робочих днів зобов'язаний повідомити суб'єкта господарювання про необхідність її виправлення у строк до п'яти робочих днів з дня отримання повідомлення. Невиправлення помилки у встановлений строк є підставою для проведення позапланового заходу;

- перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);

- звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу. У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи органів державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб'єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред'явили документи, передбачені цим абзацом;

- неподання суб'єктом господарювання документів обов'язкової звітності за два звітні періоди підряд без поважних причин або без надання письмових пояснень про причини, що перешкоджали поданню таких документів;

- доручення Прем'єр-міністра України про перевірку суб'єктів господарювання у відповідній сфері у зв'язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;

- настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов'язано з діяльністю суб'єкта господарювання.

Відповідно до положень ст.7 Закону №877-V, для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає відповідний наказ, який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, і предмет перевірки, та на підставі якого оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу, що підписується керівником або заступником керівника органу державного нагляду (контролю) (із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові) і засвідчується печаткою. Перед початком перевірки суб'єкта господарювання посадові особи, які проводять перевірку, пред'являють керівнику суб'єкта господарювання або уповноваженій ним особі направлення та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу, і надають суб'єкту господарювання копію направлення на перевірку, а також інформують цих осіб про мету перевірки.

При цьому, плановий чи позаплановий захід щодо суб'єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником (ч.11 ст.4 Закону №877-V).

Процедуру здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю юридичними особами (включаючи їх структурні та відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами) та фізичними особами, які використовують найману працю визначає Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №295 (далі - Порядок №295).

Пунктом 2 Порядку №295 встановлено, що державний контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється у формі проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань інспекторами праці:

- Держпраці та її територіальних органів;

- виконавчих органів міських рад міст обласного значення та сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад (з питань своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин) (далі - виконавчі органи рад).

Відповідно до п.5 Порядку №295, інспекційні відвідування проводяться, зокрема, за рішенням керівника органу контролю про проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин, прийнятим за результатами аналізу інформації, отриманої із засобів масової інформації, інших джерел, доступ до яких не обмежений законодавством, та джерел, зазначених у підпунктах 1, 2, 4-7 цього пункту (пп.3); за повідомленням посадових осіб органів державного нагляду (контролю), про виявлені в ході виконання ними контрольних повноважень ознак порушення законодавства про працю (пп.5).

Згідно з п. 11 Порядку №295, в якому зазначено, що інспектори праці за наявності службового посвідчення безперешкодно, без попереднього повідомлення мають право:

- під час проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав, визначених пунктом 5 цього Порядку, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування, в яких використовується наймана праця;

Пунктом 16 Порядку №295 встановлено, що у разі створення об'єктом відвідування перешкод у діяльності інспектора праці (відмова у допуску до проведення відвідування (ненадання інформації, необхідної для проведення інспекційного відвідування або невиїзного інспектування; перешкода в реалізації інших прав, передбачених пунктом 11 цього Порядку), відсутності об'єкта відвідування або уповноваженої ним особи за місцезнаходженням (адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, інших документах, що стали підставою для проведення відвідування), відсутності документів, ведення яких передбачено законодавством про працю, складається акт про неможливість проведення інспекційного відвідування або невиїзного інспектування із зазначенням відповідних причин, який за можливості підписується керівником об'єкта відвідування або іншою уповноваженою особою.

Із дослідженого в судовому засіданні акту про не можливість проведення інспекційного відвідування № РВ128/980/НП від 05.07.2018 встановлено наступне.

05.07.2018 о 15:20 год., під час спроби здійснення інспекційного відвідування у Рівненській філії ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" за адресою: м. Рівне, вул. Дубенська, 37, третій поверх кімната 308 було створено перешкоду у діяльності інспекторам праці ОСОБА_4 та ОСОБА_5. Інспекційне відвідування неможливо було провести у зв'язку з ненаданням доступу до виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування, в яких використовується (вул. Лубенська 37, м. Рівне, третій поверх кімната 308),що є порушення п. 11 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 295 від 26.04.2017.

Суд критично оцінює висновки Управління Держпраці у Рівненській області викладені в акті від 05.07.2018 з огляду на таке.

Згідно з відомостями з ЄДРПОУ Рівненська філія ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" розташоване за адресою: 33000, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дубенська, 37, офіс 302.

ОСОБА_5 того, відповідно до з договору оренди державного майна № 1083-2013 від 19.03.2013 року, укладеного між ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" та Регіональним відділенням Фонду державного майна України Рівненській області, для розміщення Рівненської філії ПП «ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ» орендується державне нерухоме майно - нежитлове приміщення третього поверху гуртожитку, 38,1 кв.м. по вул. Дубенській, 37 у м. Рівне, що перебуває на балансі Рівненського державного аграрного коледжу, а саме офіс № 302. Будь-які інші приміщення для розміщення Рівненської філії ПП "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" не орендуються та не знаходяться у користуванні.

Допитані судом в якості свідків ОСОБА_6 та ОСОБА_7 пояснили, що в Рівненській філії «Оптимальне Таксі» працюють з 2017 року, офіційно працевлаштовані, факти порушень трудового законодавства щодо графіку роботи, відпусток, своєчасної виплати заробітної плати їм не відомі. Також їм не відомо про факти не допуску ( перешкоджання) у проведенні перевірки працівникам Управлінням Держпраці у Рівненській області.

Таким чином, складання акта за адресою, яка не відповідає зазначеній у наказі та направленні на перевірку, не може свідчити про недопущення суб'єктом господарювання до перевірки посадових осіб відповідача, а відтак не може бути належним та допустимим доказом такого недопущення в розумінні положень КАС України.

Враховуючи вищенаведені обставини справи, суд дійшов висновку про відсутність у відповідача правових підстав для застосування штрафної санкції передбаченої абзацом 7 частини 2 статті 265 Кодексу законів про працю України (відмова у допуску до проведення відвідування), оскільки факт не допуску не був підтверджений в ході судового розгляду справи.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Разом з тим, частина 2 статті 2 КАС України передбачає, що у справах щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Так, перевіряючи оспорюване рішення суб'єкта владних повноважень відповідно до закріплених у ч.2 ст.2 КАС України критеріям, суд дійшов висновку, що таке рішення прийняте не обґрунтоване, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, а відтак є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зважаючи на викладене, суд приходить до висновку, що відповідачем, всупереч вимогам КАС України, не доведено правомірності прийняття оспорюваної постанови, а тому адміністративний позов підлягає до задоволення повністю.

Враховуючи положення ч.1 ст.139 КАС України, суд стягує на користь позивача понесені ним судові витрати, які підлягають відшкодуванню, за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову Управління Держпраці у Рівненській області від 25.07.2018 №РВ128/980/000302/ПН-ФС.

Стягнути із суб'єкта владних повноважень - Управління Держпраці у Рівненській області (вул.Лермонтова, 7, м.Рівне, 33028; ідентифікаційний код 39780243), за рахунок його бюджетних асигнувань, на користь позивача ОСОБА_3 підприємства "ОПТИМАЛЬНЕ ТАКСІ" (вул.Автовокзальна, 25а, оф.1, м.Київ 114, 04114; ідентифікаційний код 36999449) судовий збір в сумі 5584,50грн. (п'ять тисяч п'ятсот вісімдесят чотири гривні п'ятдесят копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд (пп.15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 03 грудня 2018 року.

Суддя Щербаков В.В.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2018
Оприлюднено05.12.2018
Номер документу78289548
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1740/2069/18

Постанова від 26.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 22.03.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 22.11.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Рішення від 22.11.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 20.09.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні