Рішення
від 20.11.2018 по справі 664/2722/17
ЦЮРУПИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

20.11.2018 Справа № 664/2722/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2018 року Цюрупинський районний суд

Херсонської області

у складі: судді Заславець Н.В.,

секретар судового засідання Степанова С.К.,

за участі: позивача ОСОБА_1, представника позивача ОСОБА_2,

представника КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області ОСОБА_3, представника відділу культури Олешківської районної державної адміністрації ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Олешки Олешківського району Херсонської області в порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про визнання незаконним і скасування наказу про звільнення, переведення на рівнозначну посаду, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу та стягнення компенсації за заподіяну незаконним звільненням моральну шкоду,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про зобов'язання видачі наказу про звільнення за переведенням на посаду, про видачу наказу про прийняття на посаду за переведенням , стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу та стягнення заподіяної моральної шкоди у зв'язку з незаконним звільненням. Зазначені позовні вимоги були уточнені позивачем під час проведення підготовчого судового засідання 29.05.2018 року, а саме, позивач просила зобов'язати відповідача ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області видати наказ про звільнення ОСОБА_1 з 0,5 ставки посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Цюрупинського центру культури та дозвілля імені ОСОБА_6 за сумісництвом з 01.11.2017 року по переведенню на 0,5 ставки посади балетмейстера в Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області; про зобов'язання Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області видати наказ про прийняття ОСОБА_1 на 0,5 ставки посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка за сумісництвом з 02.11.2017 року по переведенню з посади балетмейстера Цюрупинського центру культури та дозвілля імені ОСОБА_6; про стягнення з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу в сумі 18027,32 гривень ; та про стягнення з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області та з Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області компенсації за спричинену моральну шкоду у зв'язку з незаконним звільненням по 22500,00 гривень.

В судовому засіданні (а.с. 129) позивач подала письмову заяву, в якій відмовилася від частини позовних вимог та просила: визнати незаконним і скасувати наказ виконуючого обов'язки начальника ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області від 28 жовтня 2017 року № 226-к про звільнення ОСОБА_1 з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка з 02.11.2017 року через відсутність клопотання Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області ; зобов'язати ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області видати наказ про звільнення ОСОБА_1 з 0,5 ставки посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Цюрупинського центру культури та дозвілля імені ОСОБА_6 за сумісництвом з 01.11.2017 року по переведенню на 0,5 ставки посади балетмейстера в Комунальному закладі Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області; зобов'язати Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області видати наказ про прийняття ОСОБА_1 на 0,5 ставки посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка за сумісництвом з 02.11.2017 року по переведенню з посади балетмейстера Цюрупинського центру культури та дозвілля імені ОСОБА_6; стягнути з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу ;стягнути з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області та з Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області компенсації за спричинену моральну шкоду у зв'язку з незаконним звільненням по 22500,00 гривень.

Позовні вимоги ОСОБА_1 обгрунтовано тим, що вона відповідно до наказу начальника відділу культури працювала в Цюрупинському центрі культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка (надалі за текстом - Центр культури або Цюрупинський Центр культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка) на посаді балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка за сумісництвом на 0,5 ставки з оплатою праці по 11 розряду згідно штатного розпису. Центр культури підпорядковувався ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області (надалі за текстом - ОСОБА_5 культури або ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області). На базі цього центру було утворено Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області. За розпорядженням голови Олешківської райдержадміністрації від 28.07.2017 року № 90-ос вирішено ліквідувати ОСОБА_5 культури шляхом його приєднання до Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту. За наказом в.о. начальника ОСОБА_5 культури від 31.07.2017 року № 23 була розпочата процедура скорочення чисельності і штату працівників Центру культури. За наказом в.о. начальника ОСОБА_5 культури від 31.07.2017 року № 24 було прийнято рішення про попередження працівників Центру культури про наступне звільнення у зв'язку зі змінами в організації праці та скороченням чисельності працівників. Попередженням планувалося запропонувати працівникам, які підлягають звільненню, вакантні посади в Комунальному закладі Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області. 02.08.2017 року під розпис вона ознайомилася з попередженням в.о. начальника ОСОБА_5 культури про її можливе наступне звільнення відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 40 та 49-2 КЗпП України у зв'язку зі скороченням чисельності та посад у Центрі культури та припиненням ОСОБА_5 культури. Їй було запропоновано рівноцінну посаду в Комунальному закладі Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т. Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області та попереджено, що у випадку відмови від запропонованої посади трудові відносини з нею будуть припиненні за п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України. 09.08.2017 року вона звернулася із заявою до начальника ОСОБА_5 культури про згоду на звільнення з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області з 01.11.2017 року. Цією ж датою - 09.08.2017 року вона звернулася із заявою до директора Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т. Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про прийняття на роботу по переведенню до цього закладу на посаду балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області з 02.11.2017 року. За наказом в.о. начальника ОСОБА_5 культури від 28.10.2017 року № 226-к, з повним текстом якого вона була ознайомлена 10.11.2017 року, її звільнено на підставі ст. 36 та п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка з 02.11.2017 року через відсутність листа-клопотання Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області щодо її переведення.

У позові зазначила, що її звільнення відбулося з порушенням вимог трудового законодавства, оскільки ліквідації Центру культури не відбулося. Крім того, не відбулося і скорочення штатних посад балетмейстерів, оскільки при порівнянні штатних розписів Центру культури та Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області в обох закладах передбачено по 3 посади балетмейстера. Тому законною підставою припинення трудового договору мало бути переведення працівника за його згодою в інший заклад культури у зв*язку із зміною істотних умов праці відповідно до ч.5 ст. 36 КЗпП України. При звільненні її з посади не було враховано переважне її право на залишенні на роботі та переважне право на переведення, оскільки вона є заслуженим працівником культури України, відмінником освіти України, кавалером зірки Патріот України . В ілюстрованому виданні Україна й українці - цвіт нації, гордість України відзначені її заслуги в галузі культури і Цюрупинському районі та вказане видання знаходиться в усіх дипломатичних представництвах України, її безперервний стаж на посаді самодіяльного колективу та балетмейстера в Центрі культури складає понад 38 років. Вона є членом первинної профспілкової організації Центру культури та її звільнення відбулось без погодження та без згоди первинної профспілкової організації. Їй незаконне звільнення принизило її багатолітню і бездоганну репутацію Заслуженого працівника культури України і завдало їй значних моральних страждань. Вона втратила значну частину свого постійного заробітку і у незаконний спосіб була позбавлена улюбленої роботи тимчасово призначеними на керівні посади у ОСОБА_5 культури та Комунальному закладі осіб, які самі не мають ніяких професійних заслуг у галузі культури. Незаконне звільнення з роботи призвело до втрати її звичайних зв'язків з її колегами та із створеним нею та очолюваним самодіяльним дитячим колективом, а окрім того, вимагають від неї додаткових зусиль для організації свого життя тому просить стягнути з кожного з відповідачів по 22500,00 гривень морального відшкодування.

05.12.2017 року провадження у справі було відкрите, підготовче судове засідання було призначене 30.01.2018 року, яке не проведено через перебування судді у щорічній плановій відпустці строком по 13.03.2018 року. В подальшому судом було прийнято рішення провести розгляд вказаної справи у порядку загального позовного провадження з урахуванням її складності.

11.04.2018 року та 29.05.2018 року проводилося підготовче судове засідання, під час якого було розглянуто клопотання сторін, зокрема за клопотанням позивача витребувано копію Статуту та копію штатного розпису КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області, яке представником відповідача надано до суду. Також в порядку ст. 43 КЗпП України судом було надіслано листа до Олешківської РДА з проханням розглянути питання щодо надання згоди на звільнення позивача, яке відповідно до пояснень представника відповідача ОСОБА_3 не розглянуто через відсутність первинної профспілкової організації ( її ліквідовано).

В підготовчому судовому засіданні представником позивача надано письмові пояснення щодо окремих обставин та додатковий розрахунок середнього заробітку за час вимушеного прогулу, позивачем надано докази на підтвердження того, що остання перебуває у тяжкому фінансовому становищі. Інших клопотань не надходило.

Від ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області відзиву/заперечень на позов та доказів не надходило за весь час розгляду справи.

Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області у відзиві на позов позовні вимоги не визнав, просить відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позовних вимог з підстав того, що вказаний комунальний заклад не виступає правонаступником жодного закладу, установи чи підприємства і не несе жодних зобов'язань по працевлаштуванню працівників реорганізованих установ. Керівник Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області не звертався до ОСОБА_5 культури про звільнення ОСОБА_1 за переводом на будь-яку посаду до їх закладу. ОСОБА_1 не зверталася із заявою до директора Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про прийняття її на роботу, у зв'язку з чим не було порушено законодавства щодо її працевлаштування, звільнення з роботи та відповідно не було заподіяно моральної шкоди.

В судовому засіданні позивач та представник позивача позовні вимоги підтримали з підстав зазначених в позові та додатково пояснили, що заяву про звільнення з ОСОБА_5 культури по переведенню та прийняття по переведенню на посаду Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області було надіслано поштою. Заяви отримано представниками відповідачів. ОСОБА_1 безпосередню до директора Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області щодо прийняття її на посаду не зверталася. ОСОБА_1 отримала при звільнені вихідну допомогу у розмірі середньої заробітної плати, на обліку в центрі зайнятості не перебуває, працевлаштуватися не може через штучно створені їй перешкоди. Крім того, іншого працівника Центру культури, яка теж подавала заяви поштою, було прийнято на посаду за переведенням. На підтвердження чого долучила копії заяв, які були подані одночасно з її заявою. Відповідачі зобов'язані її працевлаштувати відповідно до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ОСОБА_5 культури, галузевою угодою між Міністерством культури України та Професійною спілкою працівників культури України. ОСОБА_5 культури є уповноваженим органом управління Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області.

В судовому засіданні представник ОСОБА_5 культури представник відділу культури Олешківської районної державної адміністрації ОСОБА_4 позовні вимоги не визнав та пояснив, що у ОСОБА_5 культури відбулося скорочення посад працівників, які хоча і не входили до штату ОСОБА_5 культури, але приймалися ними на роботу та фінансування їх заробітної плати здійснювалося за рахунок коштів районного бюджету ОСОБА_5 культури. ОСОБА_1 була звільнена з посади за скороченням, оскільки від Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області не надійшло згоди на її прийняття на посаду балетмейстера за переведенням. На даний час у ОСОБА_5 культури залишилося лише 3 посади, і це посади державних службовців. ОСОБА_5 культури є державною установою. Визнав, що ОСОБА_1 дійсно подавала до Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про прийняття її на посаду балетмейстера за переведенням.

В судовому засіданні представник Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області ОСОБА_3 позовні вимоги не визнав. Зазначив, що комунальний заклад є новою юридичною особою, яка створена Олешківською районною радою Херсонської області, власником закладу є зазначена районна рада, тобто заклад є комунальною власністю. Заклад не є правонаступником Центру культури та ОСОБА_5 культури, зобов'язань щодо працевлаштування ОСОБА_1 не несе. ОСОБА_7, яка за матеріалами справи отримала заяви ОСОБА_1, не була на той час працівником цього закладу та її ніхто не уповноважував приймати кореспонденцію, яка адресована закладу. В подальшому представник відповідача визнав факт надходження і реєстрації заяви ОСОБА_1 про прийняття на посаду балетмейстера в порядку переведення Комунальним закладом Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області, однак жодного рішення за поданою заявою прийнято не було. І за результатами не розгляду вказаної заяви позивач вимог не заявляла.

Заслухавши пояснення учасників, дослідивши письмові матеріали та оцінивши отримані докази, суд приходить до наступного.

Судом встановлено, що відповідно до наказу начальника ОСОБА_5 культури від 10.07.2017 року № 129-к ОСОБА_1, працюючу за сумісництвом на 05 ставки балетмейстера народного ансамблю танцю Любисток Центру культури та дозвілля, переведено на посаду балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Центру культури та дозвілля за сумісництвом на 0,5 ставки з 12.07.2017 року з оплатою праці по 11 розряду згідно штатного розпису (а.с. 8).

Розпорядженням голови Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області від 28.07.2017 року № 90-ос Про зміни у структурі районної державної адміністрації у зв'язку зі створенням комунальних закладів Олешківського районного краєзнавчого музею Олешківської районної ради Херсонської області та Олешківського районного центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області: пунктом 1 затверджено структуру Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області; пунктом 2 затверджено граничну чисельність працівників структурних підрозділів Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області; пунктом 3 змінено найменування ОСОБА_5 освіти Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області; пунктом 4 припинено відділ культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області у зв'язку з реорганізацією шляхом приєднання до управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області; пунктом 5 установлено, що управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області є правонаступником зобов'язань, прав та обов'язків відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області ; пунктом 6 - керівника відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області зобов*язано вжити заходів, передбачених законодавством, пов'язаних з реорганізацією відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області (а.с. 9-10).

Розпорядженням голови Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області від 20.09.2017 року № 127-ос Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 28.07.2017 року № 90-с Про зміни у структурі районної державної адміністрації , у п. 4 слова реорганізацією шляхом приєднання до управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешкіської районної державної адміністрації Херсонської області код. ЄДРПОУ 02146647 змінити на ліквідацію ; п. 5 виключити; у п. 6 слова реорганізацією змінити на ліквідацією (а.с. 142).

Відповідно до наказу в.о. начальника ОСОБА_5 культури від 31.07.2017 року № 23 Про початок процедури скорочення чисельності і штату працівників Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка, Цюрупинського краєзнавчого музею розпочато з 31.07.2017 року процедуру скорочення чисельності і штату Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка, Цюрупинського краєзнавчого музею шляхом скорочення чисельності і посад працівників, вирішено надати первинній профспілковій організації Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка інформацію про можливе наступне вивільнення працівників згідно додатку, провести консультації з первинною профспілковою організацією Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка про заходи щодо запобігання звільненню, зведення їх кількості до мінімуму або пом'якшення несприятливих наслідків будь-яких звільнень. Визначити перелік працівників, посади яких підлягають скороченню з урахуванням вимог законодавства щодо обмеження на звільнення окремих категорій працівників (а.с. 11).

Відповідно до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ОСОБА_5 культури Цюрупинської районної державної адміністрації Херсонської області від 14.04.2016 року, адміністрація зобов'язується при ліквідації чи реорганізації установи, що тягне за собою скорочення чисельності працюючих, погіршення умов праці, - завчасно надати професійним спілкам інформацію з цього питання, в тому числі - інформацію щодо можливих звільнень працівників (п.1 Розділу ІІІ). Крім того, адміністрація зобов'язується забезпечити зайнятість працюючих працівників, недопущення безпідставного скорочення кількості працівників, робочих місць (п.2 Розділу ІІІ). Скорочення чисельності або штату працівників повинно проводитися з метою поліпшення її складу (п.3 Розділ ІІІ) (а.с.90-93).

Відповідно до галузевої угоди між Міністерством культури України та Професійною спілкою працівників культури України на 2017-2022 роки сторони домовилися, що рішення про зміни в організації виробництва і праці, реорганізацію і перепрофілювання закладів культури, що призводять до скорочення чисельності працівників, узгоджені з відповідними профспілковими органами приймати не пізніше за 3 місяці до намічених дій з економічним обґрунтуванням та заходами забезпечення зайнятості правників, що вивільняються. Тримісячний період використовувати для вжиття заходів, спрямованих на зниження рівня скорочення чисельності працівників (п. 4.1.11) (а.с.95-98).

Відповідно до наказу в.о. начальника ОСОБА_5 культури від 31.07.2017 року № 24 Про попередження про звільнення прийнято рішення про попередження працівників Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка щодо наступного вивільнення з 31.10.2017 року у зв'язку з припиненням відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, а саме,- реорганізацією шляхом приєднання до Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, забезпечити попередження працівників про можливе їх наступне вивільнення та пропонувати протягом строку до їх фактичного звільнення вакантні посади у комунальних закладах - Олешківського районного краєзнавчого музею Олешківської районної ради Херсонської області та Олешківського районного центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області. (а.с. 12).

Згідно із попередженням в.о. начальника відділу культури від 01.08.2017 року, ознайомленим ОСОБА_1 під розпис 02.08.2017 року, повний текст якого ОСОБА_1 отримано 10.11.2017 року, її попереджено про можливе наступне звільнення з 02.11.2017 року у зв'язку з скороченням чисельності і посад працівників Центру культури, а також у зв*язку з припиненням відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, а саме реорганізацією шляхом приєднання до Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області та створенням комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області. ОСОБА_1 запропоновано рівноцінну посаду в комунальному закладі Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області. При цьому роз'яснено, що у разі відмови від запропонованої посади трудові відносини буде припинено за п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України (а.с.13, 17). Спочатку ОСОБА_1В було ознайомлено з наказом з аналогічним змістом без номера та дати його видачі , але підписаного в.о. начальника відділу культури РДА ОСОБА_8В.(а.с.16).

09.08.2017 року ОСОБА_1 начальнику ОСОБА_5 культури подано заяву з проханням про звільнення її з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Цюрупинського (Олешківського) Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка з 01.11.2017 року по переведенню на відповідну посаду КЗ Олешківського районного Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області (а.с.14).

Відповідно до заяви ОСОБА_1 на ім'я директора КЗ Олешківський районний Центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області від 09.08.2017 року, остання просить прийняти її на посаду балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області по переведенню (за сумісництвом) з 02.11.2017 року з оплатою праці по 11 розряду згідно штатного розпису, завчав зареєстрована за вх..№508/01-23 (а.с.15).

Вказані заяви ОСОБА_1 про її переведення та прийняття на роботу від імені ОСОБА_5 культури та КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області отримані 10.08.2017 року уповноваженою ОСОБА_9, що підтверджується відповідними рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення (а.с.32).

Відповідно до довідки т.в.о. директора КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області від 23.02.2018 року № 82, ОСОБА_1 до вказаного комунального закладу за працевлаштуванням не зверталась (а.с. 60).

За наказом в.о. начальника ОСОБА_5 культури від 28.10.2018 року № 226-к, ОСОБА_1 звільнено з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка з 02.11.2017 року відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України, з виплатою їй вихідної допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати та компенсації за невикористану відпустку у кількості 55 календарних днів за період з 16.11.2015 року по 02.11.2017 року. Копію вказаного наказу ОСОБА_1 отримала 10.11.2017 року під розпис (а.с.17).

Відповідно до штатного розпису на 01.01.2017 року по народним колективам передбачено 3 посади балетмейстера (а.с. 18). За штатним розписом Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області на 01.07.2017 року передбачено 3 посади балетмейстера (а.с. 19-20).

Відповідно до довідки серії АБ № 702590 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) Цюрупинська районна профспілкова організація працівників культури має правовий статус суб'єкта юридичної особи, керівником якого є ОСОБА_9 (а.с. 120).

Відповідно до довідки голови ради Цюрупинської (Олешківської) районної профспілкової організації працівників культури від 07.12.2017 року ОСОБА_1 за час своєї роботи у Цюрупинському центрі культури та дозвілля, остання посада - балетмейстер дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка за сумісництвом, з грудня 1979 року і по 28 жовтня 2017 року була членом первинної профспілкової організації Цюрупинського центру культури та дозвілля, яка входить до складу Цюрупинської (Олешківської) районної профспілкової організації працівників культури, від часу свого вступу до цієї профспілкової організації і до звільнення постійно сплачувала членські внески (а.с. 62).

Відповідно до листа голови ради Олешківської (Цюрупинської) районної профспілкової організації працівників культури від 23.07.2018 року до складу ради Олешківської (Цюрупинської) районної профспілкової організації працівників культури у 2017 році входила діюча первинна профспілкова організація Цюрупинського центру культури та дозвілля. ОСОБА_1 до її звільнення була членом первинної профспілкової організації Цюрупинського центру культури та дозвілля. ОСОБА_5 культури Олешківської райдержадміністрації попередньо не звертався до профспілкового комітету профспілкової організації Цюрупинського центру культури та дозвілля за отриманням згоди щодо звільнення ОСОБА_1 Після припинення діяльності Цюрупинського центру культури та дозвілля профспілкова організація цього закладу припинила свою діяльність. З цієї причини не має можливості зібрати засідання профспілкового комітету колишньої профспілкової організації Цюрупинського центру культури та дозвілля і вирішити питання про надання згоди або незгоди на звільнення ОСОБА_1 (а.с. 163).

Відповідно до рішення Олешківської районної ради від 23.05.2017 року № 349 Про створення Олешківського районного центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області створено Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області, із затвердженням його статуту, передачу будівлю центру культури та дозвілля за адресою: м. Олешки, вул. Параходна, 28 - об'єкта спільної власності територіальних громад району в оперативне управління закладу. За розпорядженням голови Олешківської районної ради від 23.05.2017 року № 59 призначено ОСОБА_10 виконуючим обов'язки директора Олешківського районного центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області (а.с.7).

За статутом Комунального закладу Олешківського районного центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області він є об'єктом спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Олешківського району в особі Олешківської районної ради. ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації є головним розпорядником коштів районного бюджету, передбачених для утримання закладу та органом, що здійснює функції управління закладом в галузі культури. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки та печатку, має право укладати угоди від свого імені, виступати позивачем та відповідачем у судах (п.п. 1.1.-1.10 статуту). Управління закладом здійснюється Олешківською районною радою, як засновником. Безпосереднє керівництво здійснює його директор, який здійснює керівництво і контроль за діяльністю закладу, діє від імені закладу, видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження. Уповноваженим органом в галузі культури є відділ культури Олешківської райдержадміністрації, який здійснює контроль та координацію роботи з основних видів діяльності (розділ 2, 5 статуту). За вказаним статутом ОСОБА_5 культури не приймає рішень щодо прийняття та звільнення працівників Комунального закладу Олешківського районного центру культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області (а.с.108-113).

Відповідно до долученої відповідачем копії трудової книжки ОСОБА_9 з 01.11.2017 року звільнена з посади директора Центру культури та дозвілля в порядку переведення до КЗ Олешківського ЦКД . 02.11.2017 року ОСОБА_9 прийнято на посаду заступника директора КЗ Олешківського ЦКД (а.с.72).

Відповідно до витягу з Положення Про відділ культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області від 06.201.2016 року, відділ є структурним підрозділом Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області. що утворюється головою районної державної адміністрації та підконтрольний голові, є уповноваженим органом управління в галузі культури згідно делегованих повноважень Олешківською районною радою, є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки та печатку(а.с. 87). Відповідно до витягу з Положення про Цюрупинський Центр культури та дозвілля затвердженого начальником відділу культури від 01.04.2013 року Центр культури та дозвілля - це клубний заклад, який працює у культурно-дозвільній сфері з метою організації повноцінного відпочинку різних верств населення з урахуванням їхніх інтересів і потреб(а.с. 88).

Відповідно до довідки про доходи, виданого ОСОБА_5 культури від 14.03.2018 року № 03/01-23, ОСОБА_1 нараховано за вересень та жовтень 2017 року заробітну плату в розмірі 22131,51 грн. (а.с.105).

Відповідно до ст. 5-1 КЗпП України держава гарантує працездатним громадянам, які постійно проживають на території України правовий захист від необґрунтованої відмови у прийнятті на роботу і незаконного звільнення, а також сприяння у збереженні роботи. Відповідно до ст. 21, 22 КЗпП України трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Забороняється необгрунтована відмова у прийнятті на роботу. Відповідно до ч. 2, 3 ст. 24 КЗпП України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Особі, запрошеній на роботу в порядку переведення з іншого підприємства, установи, організації за погодженням між керівниками підприємств, установ, організацій, не може бути відмовлено в укладенні трудового договору. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише у випадку змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників. Відповідно до ч. 1 ст. 43 КЗпП України розірвання трудового договору з підстав, передбачених пунктами 1 (крім випадку ліквідації підприємства, установи, організації), 2-5, 7 статті 40 і пунктами 2 і 3 статті 41 цього Кодексу, може бути проведено лише за попередньою згодою виборного органу (профспілкового представника), первинної профспілкової організації, членом якої є працівник. Відповідно до ч. 4 ст. 36 КЗпП України у разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується. Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (пункт 1 частини першої статті 40).

Отже при зміні власника підприємства, а також його реорганізації (злиття, приєднання, поділ, перетворення) трудові відносини, за згодою працівника, продовжуються, припинення в цих випадках трудового договору (контракту) з ініціативи адміністрації можливо тільки при скороченні чисельності або штату працівників.

У пункті 19 постанови Пленуму Верховного Суду України від 6 листопада 1992 року за № 9 Про практику розгляду судами трудових спорів містяться роз'яснення, згідно з якими розглядаючи трудові спори, пов'язані зі звільненням за п.1 ч.1 ст. 40 КЗпП, суди зобов'язані з'ясувати, чи дійсно у відповідача мали місце зміни в організації виробництва і праці, зокрема, ліквідація, реорганізація або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників, чи додержано власником або уповноваженим ним органом норм законодавства, що регулюють вивільнення працівника, які є докази щодо змін в організації виробництва і праці, про те, що працівник відмовився від переведення на іншу роботу або що власник або уповноважений ним орган не мав можливості перевести працівника з його згоди на іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації, чи не користувався вивільнюваний працівник переважним правом на залишення на роботі та чи попереджався він за 2 місяці про наступне вивільнення.

ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області не доведено того, що у ньому відбулося скорочення чисельності і штату працівників Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка, тобто того, що у зв'язку з реоганізацією (приєднанням) до Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, зі створенням Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області було скорочено посаду балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка, яку займала ОСОБА_1, як і не доведено, що на цю посаду ( 0,5 ставки) працевлаштовано іншу особу.

Також ОСОБА_1 було звільнено без згоди первинної профспілкової організації, членом якої вона була. В даному випадку ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області повинен був отримати попередню згоду первинної профспілкової організації Цюрупинського центру культури та дозвілля на звільнення ОСОБА_1 з займаної посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка при тому, що відбулася лише реорганізація ОСОБА_5 культури шляхом приєднання до Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, тобто повної ліквідації не відбулося.

Доводи з приводу того, що розпорядженням голови Олешківської РДА від 28.07.2017 року №90-ос про зміни в структурі райдержадміністрації, яким внесені зміни до наказу від 28.07.2017 року і слово реорганізацію замінено на слово ліквідацію не приймаються до уваги. При цьому підлягає врахуванню те, що позивач не попереджалася роботодавцем про ліквідацію.

Не ґрунтуються на законі й твердження про те, що ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації практично повністю ліквідовано, оскільки законодавець пов'язує припинення діяльності юридичної особи з виключенням її з Державного реєстру юридичних осіб, а таких доказів суду не надано.

Також не приймаються до уваги доводи КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про те, що Олешківська районна державна адміністрація не має права переводити працівників до комунального закладу, який створений Олешківською районною радою, оскільки вирішальне значення при прийнятті рішення про поновлення позивача на роботі мало порушення порядку її звільнення.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 235 КЗпП України, у разі звільнення без законної підстави або незаконного переведення на іншу роботу, у тому числі у зв'язку з повідомленням про порушення вимог Закону України Про запобігання корупції іншою особою, працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір. При винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу або різниці в заробітку за час виконання нижчеоплачуваної роботи, але не більш як за один рік.

На підставі викладеного, враховуючи, що ОСОБА_1 було звільнено з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка без законної підстави - без згоди первинної профспілкової організації, при відсутності скорочення посад, при відсутності повної ліквідації ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, без обов'язкового працевлаштування, тому наказ про її звільнення є незаконним (протиправним) та підлягає скасуванню, а ОСОБА_1 підлягає поновленню на займані посади з виплатою їй середнього заробітку за час вимушеного прогулу. З дати звільнення по день ухвалення рішення суду нараховано 318 робочих днів. Відповідно до довідки ОСОБА_5 культури від 04.04.2018 року - за вересень 2017 року ОСОБА_1 відпрацювала 25 робочих днів ( шестиденний графік роботи) з нарахуванням їй зарплати в розмірі 2245,43 гривень, за жовтень 2017 року відпрацьовано 25 робочих днів з нарахуванням 3005,22 гривень зарплати, а всього - 5250,65 гривень. Розмір середньоденної заробітної плати на день звільнення становив 105,01 гривень. Розмір середньої заробітної плати, який вона б отримала за час з дня звільнення становить 33393,97 гривень. За мінусом отриманої вихідної допомоги у листопаді 2017 р. стягненню підлягає середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з грудня 2017 року по 20.11.2018 року у розмірі 30872,94 гривень, з відрахуванням з цієї суми податків, зборів та обов'язкових платежів.

Позовні вимоги ОСОБА_1 до ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про: - зобов'язання відділу культури Олешківської райдержадміністрації Херсонської області видати наказ про її звільнення з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка з 01.11.2017 року по переведенню на 0,5 ставки посади балетмейстера в КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області; - зобов'язання КЗ Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т. Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області видати наказ про її прийняття на 0,5 ставки посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка за сумісництвом з оплатою праці по 11 розряду згідно штатного розпису з 02.11.2017 року по переведенню з посади балетмейстера Цюрупинського Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка задоволенню не підлягають, оскільки Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області не звертався з клопотанням/листом до ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області про її переведення. Представниками відповідачів під час судового розгляду було визнано факт отримання заяви ОСОБА_1 про прийняття на посаду балетмейстера в порядку переведення, однак жодного рішення з цього приводу не було прийнято. Крім того, ОСОБА_1 не доведено, що вона подавала паспорт та копію трудової книжки до вказаного закладу. Тому суд вважає, що позивачем обраний спосіб захисту порушеного права не є правильним в цій частині.

У зв'язку із зазначеним позовні вимоги ОСОБА_1 до Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області щодо стягнення з цього закладу моральної шкоди задоволенню не підлягають. Крім того, Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області не є юридичною особою правонаступником прав та обов'язків ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області чи Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка, не приймав на себе зобов'язань працевлаштувати звільнену ОСОБА_1 Також ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області не є органом управління Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області, якому надано повноваження щодо працевлаштування (прийняття/звільнення з роботи) фізичних осіб.

Відповідно до ст.237-1 КЗпП України відшкодування власником або уповноваженим ним органом моральної шкоди працівнику провадиться у разі, якщо порушення його законних прав призвели до моральних страждань, втрати нормальних життєвих зв'язків і вимагають від нього додаткових зусиль для організації свого життя.

Відповідно до ч. 1, 2, 3 ст. 23 ЦК України особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав. Моральна шкода полягає у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з протиправною поведінкою щодо неї самої. Розмір грошового відшкодування моральної шкоди визначається судом залежно від характеру правопорушення, глибини фізичних та душевних страждань, погіршення здібностей потерпілого або позбавлення його можливості їх реалізації, ступеня вини особи, яка завдала моральної шкоди, якщо вина є підставою для відшкодування, а також з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення. При визначенні розміру відшкодування враховуються вимоги розумності і справедливості.

На підставі викладеного, враховуючи, що ОСОБА_1 було протиправно звільнено з займаної посади з грубим порушенням порядку звільнення, визначеного законодавством, протягом тривалого часу не було добровільно поновлено в її правах, це звільнення призвело до її моральних страждань та втрати нормальних життєвих зв'язків, тому суд вважає, що розмір відшкодування моральної шкоди має становити 10 000, 00 грн., і саме ця сума з урахуванням вимог розумності та справедливості підлягає стягненню з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області із заявленої до відшкодування суму моральної шкоди у розмірі 22500, 00 гривень. При визначенні розміру морального відшкодування суд також враховує, що позивач працювала на вказаній посаді за сумісництвом.

У зв'язку з частковим задоволенням позовних вимог ОСОБА_1 до ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, тому судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 640,00 грн. здійсненні ОСОБА_1 за подання позовної вимоги щодо стягнення моральної шкоди підлягають стягненню на її користь відповідно до ст. 133, 141 ЦПК України, оскільки це встановлений ЗУ Про судовий збір мінімальний платіж з судового збору за вказану вимогу.

Крім того, підлягає стягненню з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на користь держави в особі Державної судової адміністрації України судовий збір у розмірі 640,00 грн. за позовну вимогу щодо поновлення на посаді, стягнення заробітної плати відповідно до ст. 133, 141 ЦПК України, оскільки ОСОБА_1 звільнена від його сплати при подані позову відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 5 ЗУ Про судовий збір .

Керуючись ст.ст. 1- 5, 12, 13, 19, 76, 81, 95, 133, 137, 141, 258,ч .6 ст. 259, ст..ст. 263-265, 273, 274-278, 352, 354, 355, 430 ЦПК України, суд

У Х В А Л И В:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області про визнання незаконним і скасування наказу про звільнення, переведення на рівнозначну посаду, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу та стягнення компенсації за заподіяну незаконним звільненням моральну шкоду задовольнити частково.

Визнати незаконним і скасувати наказ виконуючого обов'язки начальника ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області від 28 жовтня 2017 року № 226-к про звільнення ОСОБА_1 з посади балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка з 02.11.2017 року відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 40 КзПП України.

Поновити ОСОБА_1 на посаді балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області з 02.11.2017 року на 0,5 ставки.

Стягнути з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01 грудня 2017 року по 20 листопада 2018 року у розмірі 30872,94 (тридцять тисяч вісімсот сімдесят дві) гривень 94 коп. з відрахуванням з цієї суми податків, зборів та обов'язкових платежів.

Стягнути з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 10 000 (десять тисяч) гривень 00 копійок в якості компенсації за заподіяну незаконним звільненням моральну шкоду.

В задоволенні решти позовних вимог до ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області та Комунального закладу Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області відмовити.

Рішення суду в частині поновлення ОСОБА_1 на посаді балетмейстера дитячого зразкового ансамблю танцю Веселка Центру культури та дозвілля ім. Т.Г.Шевченка на 0,5 ставки з 02.11.2017 року допустити до негайного виконання.

Стягнути з ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 понесені судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 640,00 гривень .

На рішення може бути подано апеляційну скаргу до Херсонського апеляційного суду через Цюрупинський районний суд Херсонської області протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення суду. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено 30.11.2018 року.

Позивач ОСОБА_1, зареєстрована і проживає за адресою : ІНФОРМАЦІЯ_1, РНОКПП НОМЕР_1.

Відповідачі: ОСОБА_5 культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області : Херсонська область, м. Олешки, вул. Гвардійська, буд. № 24, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 25648179

Комунальний заклад Олешківський районний центр культури та дозвілля ім. Т.Г. Шевченка Олешківської районної ради Херсонської області : Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Параходна, буд. 28, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 41418289.

Суддя: підпис ОСОБА_11

Згідно з оригіналом.

Суддя Заславець Н.В.

СудЦюрупинський районний суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення20.11.2018
Оприлюднено05.12.2018
Номер документу78301002
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —664/2722/17

Рішення від 14.12.2018

Цивільне

Цюрупинський районний суд Херсонської області

Заславець Н. В.

Рішення від 20.11.2018

Цивільне

Цюрупинський районний суд Херсонської області

Заславець Н. В.

Ухвала від 29.05.2018

Цивільне

Цюрупинський районний суд Херсонської області

Заславець Н. В.

Ухвала від 05.12.2017

Цивільне

Цюрупинський районний суд Херсонської області

Заславець Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні