ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/6792/17 Суддя (судді) першої інстанції: Кузьменко В.А.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 грудня 2018 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді Файдюка В.В.
суддів: Мєзєнцева Є.І.
Чаку Є.В.
При секретарі Марчук О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Новий формат ТВ", товариства з обмеженою відповідальністю "Аріадна ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Партнер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "ТВ Вибір", товариство з обмеженою відповідальністю "Лідер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "112-ТВ" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 червня 2018 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Новий формат ТВ", товариства з обмеженою відповідальністю "Аріадна ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Партнер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "ТВ Вибір", товариство з обмеженою відповідальністю "Лідер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "112-ТВ" до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання протиправним та скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "Новий формат ТВ", товариства з обмеженою відповідальністю "Аріадна ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Партнер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "ТВ Вибір", товариство з обмеженою відповідальністю "Лідер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "112- ТВ" звернулися до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, в якому просили:
1) визнати протиправним та скасуванти рішення відповідача від 12 травня 2017 року №688 "Про заяву ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР № 00169-м від 19 вересня 2011 року), багатоканальне, логотип: ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ" емблема "112 УКРАЇНА") в частині: словосполучення "за умови виконання заявником п. 2 цього рішення" у пункті 1 рішення; пункту 2 рішення; пункту 6 рішення.
2) визнати протиправним і скасувати рішення відповідача від 12 травня 2017 року №689 "Про заяву ТОВ "АРІАДНА ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР № 00170-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "АРІАДНА ТВ" емблема "112 УКРАЇНА" в частині: словосполучення "за умови виконання заявником п. 2 цього рішення" у пункті 1 рішення; пункту 2 рішення; пункту 6 рішення;
3) визнати протиправним і скасувати рішення відповідача від 12 травня 2017 року №690 "Про заяву ТОВ "ПАРТНЕР ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР № 00171-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "ПАРТНЕР ТВ" емблема "112 УКРАЇНА" в частині: словосполучення "за умови виконання заявником п. 2 цього рішення" у пункті 1 рішення; пункту 2 рішення; пункту 6 рішення;
4) визнати протиправним і скасувати рішення відповідача від 12 травня 2017 року №691 "Про заяву ТОВ "ТВ ВИБІР", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР № 00173-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "ТВ ВИБІР" емблема "112 УКРАЇНА" в частині: словосполучення "за умови виконання заявником п. 2 цього рішення" у пункті 1 рішення; пункту 2 рішення; пункту 6 рішення;
5) визнати протиправним і скасувати рішення відповідача від 12 травня 2017 року №692 "Про заяву ТОВ "ЛІДЕР ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР № 00174-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "ЛІДЕР ТВ" емблема "112 УКРАЇНА" в частині: словосполучення "за умови виконання заявником п. 2 цього рішення" у пункті 1 рішення; пункту 2 рішення; пункту 6 рішення;
6) визнати протиправним і скасувати рішення відповідача від 12 травня 2017 року №687 "Про заяву ТОВ "ТРК "112-ТВ" (НР № 00076-м від 22 липня 2013 року), супутникове, логотип: ТОВ "ТРК "112-ТВ" емблема "112 Україна" в частині: словосполучення "за умови виконання заявником п. 2 цього рішення" у пункті 1 рішення; пункту 2 рішення; пункту 6 рішення.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 червня 2018 року в задоволенні даного адміністративного позову - відмовлено в повному обсязі.
Вказане рішення суду мотивовано тим, що під час розгляду справи підтверджено наявність допущених позивачами порушень вимог Закону України Про телебачення і радіомовлення , а також тим, що відсутні підстави для визнання протиправними і скасування спірних рішень.
Не погоджуючись з зазначеним рішенням, позивачі звернулися до суду з апеляційною скаргою, в якій просять його скасувати та ухвалити нове, яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Доводи апеляційної скарги зводяться до такого: при поданні відповідних заяв позивачі в повному обсязі виконали вимоги законодавства, чинного на момент подання заяв; станом на 29 червня 2016 року жодним нормативно-правовим актом на позивачів при поданні заяв не покладався обов'язок надавати відомості про структуру власності; чинним законодавством до повноважень Нацради не віднесено права в будь-який час додатково витребувати відомості про структуру власності ліцензіата. Також скаржник зазначив, що відповідач порушив 10 денний строк розгляду заяв позивачів.
29 серпня 2018 року від відповідача, Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, до суду надійшов відзив на апеляційну скаргу, у якому такий просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 червня 2018 року без змін.
Колегія суддів, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", ТОВ "АРІАДНА ТВ", ТОВ "ПАРТНЕР ТВ", ТОВ "ТВ ВИБІР", ТОВ "ЛІДЕР ТВ", ТОВ "ТРК "112-ТВ" є юридичними особами, видом діяльності яких є діяльність у сфері телевізійного мовлення.
Ця діяльність здійснюється на підставі ліцензій, виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, а саме:
ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ" видана ліцензія НР №00169-м від 19 вересня 2011 року, вид мовлення: багатоканальне (телебачення); територія розповсюдження програм: регіональне;
ТОВ "АРІАДНА ТВ" - ліцензія НР №00170-м від 19 вересня 2011 року, вид мовлення: багатоканальне (телебачення); територія розповсюдження програм: регіональне;
ТОВ "ПАРТНЕР ТВ" - ліцензія НР №00171-м від 19 вересня 2011 року, вид мовлення: багатоканальне (телебачення); територія розповсюдження програм: регіональне;
ТОВ "ТВ ВИБІР" - ліцензія НР №00173-м від 19 вересня 2011 року, вид мовлення: багатоканальне (телебачення); територія розповсюдження програм: регіональне;
ТОВ "ЛІДЕР ТВ" - ліцензія НР №00174-м від 19 вересня 2011 року, вид мовлення: багатоканальне (телебачення); територія розповсюдження програм: регіональне;
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "112-ТВ" - ліцензія НР №000176-м від 22 липня 2013 року, вид мовлення: супутникове (телебачення).
Позивачі є учасниками простого товариства, створеного на підставі договору простого товариства (спільної діяльності) від 06 грудня 2013 року. За цим договором учасники на основі об'єднання вкладів зобов'язалися спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення мети договору: отримання прибутку; повідомлення суспільству новин та аналітичної інформації; виробництво творів.
Позивачі 29 червня 2016 року подали до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення заяви про переоформлення ліцензій у зв'язку зі зміною керівників, власників, складу редакційних рад та банківських реквізитів.
До заяв позивачі додали копії довіреностей на представників, копії протоколів загальних зборів учасників, копії наказів про призначення керівників, витяги з ЄДР, копії протоколів загальних зборів творчих колективів, довідки про відкриття поточних рахунків.
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення прийняла рішення від 12 травня 2017 року:
№688 "Про заяву ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР №00169-м від 19 вересня 2011 року) (багатоканальне, логотип: ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", емблема "112 Україна");
№689 "Про заяву ТОВ "АРІАДНА ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР №00170-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "АРІАДНА ТВ" емблема "112 УКРАЇНА");
№690 "Про заяву ТОВ "ПАРТНЕР ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР №00171-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "ПАРТНЕР ТВ" емблема "112 УКРАЇНА");
№691 "Про заяву ТОВ "ТВ ВИБІР", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР №00173-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "ТВ ВИБІР" емблема "112 УКРАЇНА");
№692 "Про заяву ТОВ "ЛІДЕР ТВ", м. Київ, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР №00174-м від 19 вересня 2011 року) багатоканальне, логотип: ТОВ "ЛІДЕР ТВ" емблема "112 УКРАЇНА");
№687 "Про заяву ТОВ "ТРК "112-ТВ" (НР №00076-м від 22 липня 2013 року) (супутникове, логотип: "112 Україна").
Відповідно до цих рішень Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення вирішила, зокрема:
1. Переоформити ліцензії ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", ТОВ "АРІАДНА ТВ", ТОВ "ПАРТНЕР ТВ", ТОВ "ТВ ВИБІР", ТОВ "ЛІДЕР ТВ" та ТОВ "ТРК "112-ТВ на мовлення, у зв'язку зі змінами керівників, власників, складу редакційних рад та банківських реквізитів за умови виконання заявниками пунктів 2 цих рішень.
2. Зобов'язати ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", ТОВ "АРІАДНА ТВ", ТОВ "ПАРТНЕР ТВ", ТОВ "ТВ ВИБІР", ТОВ "ЛІДЕР ТВ" та ТОВ "ТРК "112-ТВ протягом 14 днів з дня прийняття цього рішення надати до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення перелік пов'язаних осіб, відомості про кінцевого бенефіціарного власника та документи, що підтверджують визначення цієї особи як кінцевого бенефіціарного власника, відповідно до статті 1 Закону України "Про телебачення і радіомовлення".
3. Управлінню фінансової та бухгалтерської служби нарахувати ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", ТОВ "АРІАДНА ТВ", ТОВ "ПАРТНЕР ТВ", ТОВ "ТВ ВИБІР", ТОВ "ЛІДЕР ТВ" та ТОВ "ТРК "112-ТВ ліцензійний збір за внесення змін до ліцензії, які не впливають на розмір ліцензійного збору: зміна керівника, власника - у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на момент встановлення факту належного виконання заявником пункту 2 цього рішення;
4. Після сплати ліцензійного збору, враховуючи внесені зміни, видати ТОВ "НОВИЙ ФОРМАТ ТВ", ТОВ "АРІАДНА ТВ", ТОВ "ПАРТНЕР ТВ", ТОВ "ТВ ВИБІР", ТОВ "ЛІДЕР ТВ" та ТОВ "ТРК "112-ТВ переоформлені ліцензії на мовлення відповідно: НР №00169-м від 19 вересня 2011 року, НР №00170-м від 19 вересня 2011 року, НР №00171-м від 19 вересня 2011 року, НР №00173-м від 19 вересня 2011 року, НР №00174-м від 19 вересня 2011 року, НР № 000176-м від 22 липня 2013 року, з додатками 1, 2 до ліцензій на мовлення.
5. При видачі переоформлених ліцензій на мовлення та додатків 1,2 до ліцензій попередні ліцензії на мовлення та додатки 1,2 до ліцензій на мовлення вважаються недійсними та вилучаються.
6. Рішення про переоформлення набирають чинності після встановлення факту належного виконання заявниками пунктів 2 цих рішень.
Не погоджуючись з винесеними рішеннями відповідача та вважаючи свої права порушеними, позивачі звернулися до суду з даним адміністративним позовом.
Відповідно до ч.1 статті 1 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цим законом.
Згідно статті 18 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення ліцензування телерадіомовлення здійснює Національна рада. Ліцензія Національної ради на телерадіомовлення є єдиним і достатнім документом дозвільного характеру, що надає право ліцензіату вести телерадіомовлення. Порядок ліцензування телерадіомовлення визначається Законом України Про телебачення і радіомовлення .
Відносини, що виникають у сфері телевізійного та радіомовлення на території України, визначає правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних питань відповідно до Конституції України та Закону України Про інформацію врегульовані Законом України Про телебачення і радіомовлення від 21 грудня 1993 року №3759-XII (далі - Закон України №3759-XII).
За нормами ч.1 статті 1 цього Закону:
ліцензія на мовлення - документ державного зразка, який видається Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та засвідчує право ліцензіата відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, використовувати канали мовлення, мережі мовлення, канали багатоканальних телемереж;
ліцензіат (власник ліцензії) - юридична або фізична особа, якій Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення видала відповідну ліцензію;
ліцензування мовлення - видача, продовження, переоформлення, анулювання ліцензій на мовлення, внесення змін до ліцензій на мовлення, видача дублікатів ліцензій намовлення, ведення ліцензійних справ та ліцензійних реєстрів, контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов і умов ліцензії, видача розпоряджень про усунення порушень ліцензійних умов і умов ліцензії, а також розпоряджень про усунення порушень законодавства у сфері ліцензування мовлення;
кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення безпосередньо або через інших осіб, який здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов'язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в суб'єкті інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення;
пов'язані особи з суб'єктом інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення - особи, які мають істотну участь у суб'єкті інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення; керівники, афілійовані особи суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення; особи, які мають істотну участь в афілійованих особах суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення; члени сім'ї (чоловік, дружина, діти та батьки, мачуха та вітчим, рідні брати, сестри та їхні діти, чоловіки і дружини) власників суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення; юридичні особи, в яких фізичні особи, зазначені вище, є керівниками або власниками істотної участі; студія-виробник, з якою суб'єктом інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення протягом календарного року здійснено господарських операцій на загальну суму, що перевищує 50 мільйонів гривень (без урахування податку на додану вартість);
телерадіоорганізація - зареєстрована у встановленому законодавством порядку юридична особа, яка на підставі виданої Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення ліцензії на мовлення створює або комплектує та/чи пакетує телерадіопрограми і/або передачі та розповсюджує їх за допомогою технічних засобів мовлення.
За пунктом "а" ч.2 статті 24 Закону України Про телебачення і радіомовлення , у заяві про видачу (продовження) ліцензії на мовлення повинні міститися такі дані: відомості про засновника (співзасновників), власника (співвласників) заявника та пов'язаних осіб (для юридичних осіб - найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити тощо.
Згідно ч.1, 2 статті 27 Закону України Про телебачення і радіомовлення ліцензія на мовлення видається не пізніше ніж у десятиденний строк після прийняття Національною радою рішення про видачу ліцензії за умови сплати ліцензійного збору і є єдиною законною підставою на право мовлення. Форма ліцензії на мовлення встановлюється Національною радою відповідно до вимог цього Закону.
Згідно абз. 5, 6 ч.4 цієї статті обов'язковими додатками до ліцензії на мовлення є, зокрема:
відомості про засновника (співзасновників), власника (співвласників) телерадіоорганізації-ліцензіата та пов'язаних осіб, які були зазначені у заяві про видачу (продовження строку дії) ліцензії на мовлення;
відомості про склад управлінських та/або наглядових органів телерадіоорганізації-ліцензіата: керівника організації, склад ради директорів, склад наглядової ради тощо (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).
Відповідно до ч.1 статті 35 Закону України Про телебачення і радіомовлення у разі зміни даних, передбачених частиною третьою цієї статті або абзацами п'ятим і шостим частини четвертої статті 27 цього Закону, ліцензіат подає Національній раді заяву про переоформлення ліцензії на мовлення за встановленою Національною радою формою.
Згідно ч.4 статті 35 Закону у разі виникнення підстави для переоформлення ліцензії на мовлення у зв'язку із зміною організаційно-правової форми, умов діяльності ліцензіата чи зміною відомостей про прямого власника (співвласників) та/або кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ліцензіат зобов'язаний протягом 30 робочих днів подати Національній раді заяву про переоформлення ліцензії на мовлення разом з документами або їх засвідченими заявником копіями, що підтверджують зміну. До заяви про переоформлення ліцензії у зв'язку із зміною відомостей про прямого власника (співвласників) та/або кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ліцензіат додає відомості про структуру власності з урахуванням внесених змін.
Пунктом 15 статті 13 Закону України Про телебачення і радіомовлення визначено, що при видачі переоформленої ліцензії попередня ліцензія на мовлення вилучається.
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відповідно до ч.2 статті 27 Закону України Про телебачення і радіомовлення рішенням від 18 грудня 2013 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 січня 2014 року №41/24818, затвердила форму ліцензії на мовлення.
Відповідно до пункту 1 зазначеного рішення затверджено форму ліцензії на мовлення та додатки до неї, що додаються. Додаток 1 до ліцензії на мовлення передбачав 2Відомості про засновника (співзасновників) власника (співвласників) телерадіоорганізації-ліцензіата та пов'язаних осіб .
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення рішенням від 13 квітня 2017 року №562, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 15 травня 2017 року № 617/30485, внесла зміни до додатків 1 та 4 до форми ліцензії на мовлення, затверджених рішенням від 18 грудня 2013 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 січня 2014 року № 41/24818, та виклала їх в новій редакції.
Згідно з новою, чинною на час звернення позивачів із заявами, редакцією Додаток 1 до ліцензії на мовлення передбачає Відомості про засновника (співзасновників), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) телерадіоорганізації-ліцензіата та пов'язаних осіб .
Отже, з наведених норм законодавства вбачається, що переоформлення ліцензії є ліцензуванням мовлення, що здійснюється у порядку, передбаченому Законом України Про телебачення і радіомовлення , та передбачає видачу ліцензії з додатками з вилученням попередньої переоформленої ліцензії на мовлення, яка визнається недійсною.
Судом першої інстанції також вірно визначено, що Закон України Про телебачення і радіомовлення визначає відомості, які повинні міститися у заяві про видачу (продовження) ліцензії на мовлення. До таких відомостей належать відомості про засновника (співзасновників), власника (співвласників) заявника та пов'язаних осіб (для юридичних осіб - найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити тощо.
При цьому, у разі ненадання ліцензіатом зазначених відомостей ліцензування - переоформлення ліцензії на мовлення, яке передбачає видачу ліцензіату ліцензії на мовлення за встановленою формою, здійснити неможливо. Разом з тим, переоформлення ліцензії на мовлення передбачає видачу ліцензіату ліцензії на мовлення тільки за формою, затвердженою Національною радою з питань телебачення і радіомовлення відповідно до ч.2 статті 27 Закону України Про телебачення і радіомовлення .
Так, на час звернення позивачів із заявами про переоформлення ліцензій на мовлення діяла форма ліцензії на мовлення з додатками, затверджена рішенням Національної ради з питань телебачення і радіомовлення від 18 грудня 2013 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 січня 2014 року №41/24818, зі змінами, внесеними рішенням від 13 квітня 2017 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 15 травня 2017 року №617/30485. Додаток 1 до ліцензії на мовлення передбачає Відомості про засновника (співзасновників), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) телерадіоорганізації-ліцензіата та пов'язаних осіб .
Відтак, як вірно визначено судом першої інстанції, рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення переоформити ліцензії на мовлення позивачам лише за умови надання ними у визначений радою строк переліку пов'язаних осіб, відомостей про кінцевого бенефіціарного власника та документів, що підтверджують визначення цієї особи як кінцевого бенефіціарного власника, є обґрунтованим та відповідає вимогам закону щодо ліцензування.
Таким чином, оскаржувані рішення відповідача прийняті на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Законами України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення та Про телебачення і радіомовлення , з використанням повноважень з метою, з якою ці повноваження надані, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення та безсторонньо.
Посилання скаржника на пропуск відповідачем 10 денного строку розгляду заяв позивачів щодо переоформлення ліцензій вбачається суду безпідставним, оскільки без надання позивачами зазначених вище відомостей, відповідач був позбавлений можливості перевірити відповідність змін у складі засновників (співзасновників) та/або власників (співвласників) вимогам статті 12 Закону України Про телебачення і радіомовлення та прийняти відповідні рішення.
Доводи позивачів стосовно того, що відомості про структуру власності надавались ними відповідачу як звітна інформація за попередній рік діяльності, не виключають обов'язку ліцензіата надати всі відомості, які передбачені Законом України Про телебачення і радіомовлення при зверненні до відповідача із заявами про переоформлення ліцензій на мовлення. Ліцензування мовлення, яким є і переоформлення ліцензії, здійснюється за визначеною у зазначеному Законі процедурою, яка передбачає видачу ліцензій із зазначенням актуальної на дату звернення із заявами про переоформлення інформації з вилученням попередніх ліцензій.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що оскаржувані рішення Національної ради є законними та обґрунтованими.
Доводи апеляційної скарги позивачів висновків суду першої інстанції не спростовують та апеляційним судом відхиляються.
Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив оскаржуване рішення відповідно до норм матеріального та процесуального права, що призвело до правильного по суті вирішення справи, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.
За правилами статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 243, 246, 308, 315, 316, 321, 325, 329, 331 КАС України суд,
ПОСТАНОВИВ :
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Новий формат ТВ", товариства з обмеженою відповідальністю "Аріадна ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Партнер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "ТВ Вибір", товариство з обмеженою відповідальністю "Лідер ТВ", товариство з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "112-ТВ" - залишити без задоволення.
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 червня 2018 року - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду в порядку і строки, визначені статтями 328-331 КАС України.
Головуючий суддя: Файдюк В.В.
Судді: Мєзєнцев Є.І.
Чаку Є.В.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2018 |
Оприлюднено | 06.12.2018 |
Номер документу | 78321130 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні