Рішення
від 27.11.2018 по справі 921/291/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

27 листопада 2018 року м. ТернопільСправа № 921/291/18

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Стадник М.С.

при секретарі судового засідання Сиротюк К.В.

розглянув матеріали справи

за позовом Акціонерного товариства "Комерційний банк "ПриватБанк", 01001, м. Київ, вул. М. Грушевського, буд. 1Д (адреса для листування: 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 50)

до відповідача ОСОБА_1 підприємства "ПРОМЕКОНОМСЕРВІС КВК", вул. 15 Квітня, буд. 6, м. Тернопіль

про стягнення 212 774,75 грн., з яких: 90 000,00 грн. - заборгованість за наданим кредитом; 76 000,00 грн. - заборгованість по відсотках; 46 774,75 грн. - пеня.

За участі представника позивача - ОСОБА_2, довіреність №10311-К-О від 21.12.2017р.

В порядку ст. 8 Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України), здійснюється повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу "Акорд".

Відповідно до ст. 197 ГПК України, за клопотанням позивача, на підставі ухвали суду від 16.11.2018р. судове засідання 27.11.2018р здійснюється в режимі відеоконференції за допомогою спеціалізованої програми фіксування відеоконференцій "TrueConf".

Акціонерне товариство "Комерційний банк "ПриватБанк" звернулось з позовом про стягнення з ОСОБА_1 підприємства "ПРОМЕКОНОМСЕРВІС КВК" 212 774,75 грн. за послугою "Гарантований платіж", з яких: 90 000,00 грн. - заборгованість за наданим кредитом; 76 000,00 грн. - заборгованість по відсотках; 46 774,75 грн. - пеня.

Ухвалою суду від 15.08.2018р.: 1/ відкрито провадження у справі; 2/ розгляд справи постановлено здійснювати за правилами загального позовного провадження; 3/ призначено підготовче засідання на 25.09.2018р.; 4/ зобов'язано сторони подати додаткові докази.

У судових засіданнях 25.09.2018р. та 09.10.2018р. постановлено ухвали про відкладення підготовчого засідання до 09.10.2018р. та 16.10.2018р. відповідно, які занесені в протоколи судових засідань. Ухвалами суду від 25.09.2018р. та 09.10.2018р. викликано повноважного представника відповідача у підготовче судове засідання для надання пояснень по предмету спору та зобов'язано сторони подати додаткові докази.

Ухвалою суду від 16.10.2018р. закрито підготовче провадження та призначено справу №921/291/18 до судового розгляду по суті на 30.10.2018р.

У судових засіданнях 30.10.2018р. та 16.11.2018р. постановлено ухвали про відкладення розгляду справи по суті на 16.11.2018р. та 27.11.2018р., у зв'язку із неповідомленням відповідача про розгляд справи по суті, які занесені в протоколи судових засідань. Ухвалами суду від 30.10.2018р. та 16.11.2018р. викликано повноважного представника відповідача для надання пояснень по предмету спору.

Позивач підтримав позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві. В обґрунтування заявлених вимог посилається на невиконання відповідачем взятих на себе грошових зобов'язань за Договором банківського обслуговування №б/н від 28.10.2015р. за послугою "Гарантований платіж" у загальній сумі 90 000,00 грн., наданої Банком 22.02.2017р. на суму 40 000,00 грн. на підставі заяви №90 від 22.02.2017р. та 23.02.2017р. на суму 50 000,00 грн. на підставі заяви №91 від 23.02.2017р. У зв'язку із несвоєчасним погашенням тіла кредиту та відсотків за користування кредитом, Банком нарахована пеня. При цьому, представник пояснив, що станом на дату вирішення справи судом заявлені Банком вимоги не погашені, та за даними обліку Банку тіло кредиту та відсотки обліковуються на рахунку як прострочений платіж. Просить задовольнити позовні вимоги, заявлені за період з 24.03.2017р. по 11.07.2018р.

Відповідач витребуваних судом матеріалів, будь-яких заяв чи клопотань не подав, участі повноважного представника у судових засіданнях не забезпечив. Ухвали суду від 15.08.2018р., 25.09.2018р., 09.10.2018р. та 16.10.2018р., які направлялися на адресу ПП "ПРОМЕКОНОМСЕРВІС КВК" (вул. 15 Квітня, буд. 6, м. Тернопіль), яка відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повернулися на адресу суду без вручення по причинах "за закінченням терміну зберігання". Відповідно до витягів із відстеження пересилання поштових відправлень на офіційному сайті Українського державного підприємства поштового зв`язку "Укрпошта", ухвали суду від 30.10.2018р. та 16.11.2018р., станом на день судового засідання 27.11.2018р., відповідачу не вручені.

Згідно ч. 7 ст. 120 ГПК України, учасники судового процесу зобов'язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи. У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала надсилається учасникам судового процесу за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.

У разі якщо ухвалу у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом (правова позиція, викладена у постанові Верховного Суду від 23.11.2018р. у справі №10/17-3639-2011).

Справа розглядається за наявними в ній матеріалами відповідно до ч. 2 ст. 178 ГПК, ч. 9 ст. 165 ГПК України.

Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши в процесі розгляду справи пояснення представника позивача, встановив:

- між Публічним акціонерним товариством Комерційний банк "Приватбанк" (змінено 14.06.2018р. повне найменування Банку на Акціонерне товариство "Комерційний банк "ПриватБанк" згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) в особі голови правління ОСОБА_3 та ОСОБА_1 підприємством "ПРОМЕКОНОМСЕРВІС КВК" в особі керівника ОСОБА_4 укладено 28.10.2015р. Договір банківського обслуговування шляхом підписання Заяви на відкриття рахунку та Заяви про приєднання до умов та правил надання банківських послуг, згідно якого сторони погодили, що відносини між Банком та Клієнтом можуть вирішуватись як шляхом підписання окремих договорів або додаткових угод до даного Договору, так і шляхом обміну інформацією/погодженням по банківському обслуговуванню з Клієнтом через wеb-сайт банку (www.pb.ua, або інший інтернет - / SMS - ресурс, вказаний Банком).

Підписавши дану заяву, в порядку діючого законодавства, клієнт засвідчив згоду на ведення з ПАТ КБ "ПриватБанк" документообігу, у тому числі підписання угод, договорів, додаткових угод до них, заяв, актів, платіжних та інших документів, як шляхом власноручного підписання, так і шляхом накладення цифрового підпису, отриманого в порядку, передбаченому Умовами і Правилами надання банківських послуг.

Отже, кредитний договір між сторонами складається із заяви на відкриття поточного рахунку, заяви про приєднання до умов та правил надання банківських послуг та Умов і Правил надання банківських послуг, які оприлюднені через офіційний сайт банку, що не суперечить ч. 2 ст. 639 ЦК України, згідно якої, якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.

Відповідно до п. 1.1.6 Умов і Правил надання банківських послуг, зміни до цих Умов і Правил вносяться банком щомісяця в однобічному порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України. У тих випадках, коли в однобічному порядку внесення змін є неможливим, банк повідомляє клієнта про внесені зміни шляхом використання наступних каналів зв'язку:

- офіційний сайт банку: www.privatbank.ua, розміщення інформації у відділеннях Банку; підпис необхідних документів безпосередньо у відділенні банку; банк розглядає пропозиції клієнтів та інших осіб, отримані через зазначений вище сайт банку, які обов'язково будуть розглянуті, але не призводять до безсуперечного внесення змін у відносинах між банком і клієнтом; зміни, внесені в умови та правила діють з моменту їх публікації на сайті, але не пізніше підтвердження змін діями клієнта щодо використання послуг банку.

Відповідно до пункту 3.2.1.1.16 Умов і Правил, при укладанні договорів і угод, чи вчиненні інших дій, що свідчать про приєднання Клієнта до "Умов і правил надання банківських послуг" (або у формі "Заяви про відкриття поточного рахунку та картки із зразками підписів і відбитка печатки" або у формі авторизації кредитної угоди в системах клієнт-банк/інтернет клієнт-банк, або у формі обміну паперовій або електронній інформацією, або в будь-якій іншій формі), Банк і Клієнт допускають використання підписів Клієнта у вигляді електронного цифрового підпису та/або підтвердження через пароль, спрямований Банком через верифікований номер телефону, який належить уповноваженій особі Клієнта з правом "першого" підпису. Підписання договорів і угод таким чином прирівнюється до укладання договорів та угод у письмовій формі.

Відповідно до умов Договору, відповідачу відкрито в ПАТ КБ "Приватбанк": - поточний рахунок - №26000052517304; - картковий рахунок - №26057052510882; - спеціальний рахунок - 26040052505097.

Відповідно до Розпорядження ПАТ КБ "Приватбанк" №PR/18-2017-8798388 від 04.01.2017р. відповідачу встановлений кредитний ліміт в розмірі 100 000,00 грн.

Згідно умов Договору та Умов і Правил надання банківських послуг, ПАТ КБ "Приватбанк" отримало від ПП "ПРОМЕКОНОМСЕРВІС КВК" заявки на гарантований платіж (доручення на договірне списання), підписані клієнтом в системі інтернет-клієнт-банк Приват 24, а саме:

1/ заявка №90 від 22.02.2017р. на суму 40 000,00 грн. (призначення платежу - оплата за дошку згідно договору, строк зарахування коштів одержувачу (ФОП ОСОБА_5, рахунок №2600701243236) 23.03.2017р., строк повернення кредиту - 23.03.2017р., але не пізніше 30 днів після строку повернення кредиту (23.04.2017р.);

2/ заявка №91 від 23.02.2017р. на суму 50 000,00 грн. (призначення платежу - оплата за дошку згідно договору, строк зарахування коштів одержувачу (ФОП ОСОБА_5, рахунок №2600701243236) 23.03.2017р., строк повернення кредиту - 23.03.2017р., але не пізніше 30 днів після строку повернення кредиту (23.04.2017р.).

Порядок надання кредиту за послугою "Гарантований платіж" регламентовано п.п. 3.1.1.73 - 3.1.1.86 та Розділом 3.2.2 Умов і Правил надання банківських послуг.

Відповідно до п.п. 3.1.1.73 та 3.2.2.1 Умов і Правил, Банк при наявності вільних коштів зобов'язується надати Клієнту кредит у вигляді відновлюваної кредитної лінії, з лімітом і на цілі (для виконання грошових зобов'язань по господарських договорах, які укладаються між Клієнтом і його контрагентами, а також між Клієнтом і Банком), зазначені в заявці на договірне списання (далі - "гарантований платіж" або "заявка"), яка подається за допомогою системи дистанційного обслуговування Інтернет-клієнт-банк "Приват24" (далі - "Приват24"), в обмін на зобов'язання Клієнта по поверненню кредиту, сплаті відсотків, винагороди в обумовлені цим Договором строки. Відновлювана кредитна лінія (далі - "кредит") надається Банком для виконання Клієнтом платежів за заявками на договірне списання з датою виконання в майбутньому (гарантованим платежам), термін повернення яких не перевищує терміну повернення кредиту, і які можуть бути змінені або скасовані Позичальником за згодою одержувача (шляхом підтвердження через дистанційний канал банківського обслуговування Інтернет - клієнт - банк "Приват24"), шляхом перерахування Банком кредитних коштів на рахунок 3648, з наступним перерахуванням у дату виконання на поточний рахунок одержувачів, зазначених в заявці.

Обов'язковими реквізитами заявки на договірне списання є: номер і дата заявки (присвоюються автоматично), рахунок платника, рахунок одержувача, сума платежу, призначення платежу (із зазначенням відомостей про господарський договір, на виконання оплати по якому подається заявка), дата зарахування коштів одержувачу (далі - "дата виконання заявки", "дата виконання гарантованого платежу"), зазначення за рахунок яких коштів (власних коштів клієнта / кредитних / змішано) необхідно зарезервувати гроші для виконання гарантованого платежу. Створені в Приват24 заявки підписуються електронним або електронним цифровим підписами Клієнта (п. 3.1.1.74 Умов і Правил).

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1049 ЦК України, позичальник зобов'язаний повернути позикодавцеві позику (грошові кошти у такій сумі або речі, визначені родовими ознаками, у такій самій кількості, такого самого роду та такої самої якості, що були передані йому позикодавцем) у строк та в порядку, що встановлені договором.

Згідно п. 3.2.2.2 Умов і Правил, термін повернення кредиту вказаний у заявці. Під датою виконання заявки Сторони погодили дату зарахування кредитних коштів на поточний рахунок одержувача, зазначеного в заявці Клієнта. Клієнт погашає заборгованість по кредиту у розмірі, зазначеному в заявці Клієнта, в дату повернення кредиту, але не пізніше 30 днів після настання терміну повернення кредиту.

У період з дати виконання заявки за рахунок кредитних коштів Клієнт за користування кредитом сплачує Банку відсотки в розмірі 64% річних від суми заборгованості (за заявками, ініційованими з 01.02.2016р.). У випадку не погашення заборгованості Клієнтом по кредиту в термін до 30 днів включно, на 31-й день - заборгованість за кредитом стає простроченою. При цьому за користування кредитом Клієнт сплачує відсотки в розмірі 64% річних від суми заборгованості (за заявками, ініційованими з 01.02.2016р.).

Відповідно до п.п. 3.2.2.9.10-3.2.2.9.11 Умов і Правил, розрахунок відсотків за користування кредитом здійснюється щодня з дати списання коштів з позичкового рахунку до майбутньої дати сплати відсотків та / або за період, який починається з попередньої дати сплати відсотків до поточної дати сплати відсотків. Розрахунок відсотків здійснюється до повного погашення заборгованості за кредитом на суму залишку заборгованості за кредитом. Нарахування відсотків і комісій здійснюється на дату сплати відсотків, при цьому, відсотки розраховуються на непогашену частину кредиту за фактичну кількість днів користування кредитними ресурсами, виходячи з 360 днів у році. День повернення кредиту в часовий інтервал нарахування відсотків, не враховується.

Згідно п. 3.2.2.10.1 Умов і Правил, у разі порушення Клієнтом будь-якого із зобов'язань по сплаті відсотків за користування кредитом , передбачених п.п. 3.2.2.6.2, 3.2.2.9.1 -3.2.2.9.3, термінів повернення кредиту, передбачених п.п. 3.2.2.2, 3.2.2.6.3, 3.2.2.6.16, 3.2.2.7.2, винагороди, передбаченого п.п. 3.2.2.6.5, 3.2.2.9.4-3.2.2.9.6, Клієнт сплачує Банку за кожний випадок порушення пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня, (у % річних) від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу. А в разі реалізації Банком права, передбаченого п. 3.2.2.2 Договору, Клієнт сплачує Банку пеню в розмірі, зазначеному в Заявці, від суми заборгованості за кожен день прострочення. Сплата пені здійснюється у гривні. Сторони погодили, що розмір пені, зазначений у цьому пункті, може бути на розсуд Банку зменшений. У разі зменшення банком розміру пені, зазначеної в цьому пункті Договору, Банк за своїм вибором телекомунікаційного способу доставки інформації, повідомляє Позичальника узгодженими Сторонами способами телекомунікацій протягом 5 днів з дати прийняття рішення про зменшення розміру пені. Узгодженими Сторонами способами телекомунікацій є: система дистанційного обслуговування "Приват24", СМС - повідомлення, термінали самообслуговування та ін. При цьому, додаткові узгодження Сторін не потрібні.

Відповідно до ст.ст. 526, 530 ЦК України, ст. 193 ГК України, зобов'язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Згідно ч. 1 ст. 598 ЦК України, зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом.

Згідно ч. 3 ст. 1049 ЦК України, позика вважається повернутою в момент передання позикодавцеві речей, визначених родовими ознаками, або зарахування грошової суми, що позичалася, на його банківський рахунок.

Статтею 610 ЦК України передбачено, що порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).

У відповідності із ст. 612 ЦК України, боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Відповідно до ст.ст. 546, 549 ЦК України, 230 ГК України, виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою (штрафом, пенею), іншими видами забезпечення встановленими договором або законом. При цьому, штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання, а пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.

Згідно частини 6 статті 231 ГК України, штрафні санкції за порушення грошових зобов'язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором.

Згідно ст.ст. 1, 2 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" від 22.11.1996р., платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін, при цьому, розмір пені обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.

Відповідно до ст. 258 ЦК України та ст. 232 ГК України, нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано та стягуються такі санкції протягом строку позовної давності в один рік, при цьому, позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін відповідно до ч. 1 ст. 259 ЦК України.

Відповідно до п. 3.2.2.10.7 Умов і Правил, строк позовної давності щодо стягнення кредиту, процентів та пені встановлений тривалістю 15 років.

Передбачений сторонами розмір відповідальності за порушення грошового зобов'язання у п. 3.2.2.10.1 Умов і Правил відповідає розміру, встановленому Законом та ч. 6 ст. 231 ГК України.

Матеріалами справи підтверджено:

- позивач відповідно до умов договору 22.02.2017р. та 23.02.2017р. надав відповідачу гарантовані платежі за рахунок кредитних коштів в загальній сумі 90 000,00 грн. (40 000,00 грн. згідно заявки №90 від 22.02.2017р. та 50 000,00 грн. згідно заявки №91 від 23.02.2017р.), шляхом перерахування Банком кредитних коштів на рахунок №36483052503691 та з подальшим перерахуванням 23.03.2017р. одержувачу - ФОП ОСОБА_5 (рахунок №2600701243236), що підтверджується виписками з поточного рахунку №26000052517304 (№20621052514715 - короткострокові кредити) та №36483052503691;

- відповідач свої зобов'язання перед позивачем за договором не виконав, допустивши прострочення платежів по кредиту та відсотках за період з 24.03.2017р. по 11.07.2018р. (заявлений позивачем), що підтверджується виписками по рахунках, а саме:

- згідно виписки по рахунку №20677052523266 (прострочене тіло кредиту), сума кредиту у розмірі 90 000,00 грн. винесена на прострочку та є неповернутою з 23.04.2017р.;

- згідно виписок по рахунках №20680052527259 (нараховані відсотки) та №20695052544238 (прострочені відсотки) за період з 24.03.2017р. по 11.07.2018р. - нараховано 76 000,00 грн. відсотків;

- згідно виписки по рахунку №80911052526840 (пеня) за період з 24.04.2017р. по 11.07.2018р. - нараховано 46 774,75 грн. пені.

Суд, перевіривши розрахунок суми позовних вимог за період з 24.03.2017р. по 11.07.2018р., встановив їх відповідність матеріалам справи.

Відповідно до ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Подані сторонами докази мають бути належними, допустимими, достовірними, достатніми (ст.ст. 76-79 ГПК України).

Згідно із ст. 86 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

При таких обставинах, позовні вимоги про стягнення заборгованості за послугою "Гарантований платіж" станом на 11.07.2018р., а саме: 90 000,00 грн. - заборгованість за кредитом; 76 000,00 грн. - заборгованість по відсотках; 46 774,75 грн. - пеня, підлягають задоволенню як обґрунтовано заявлені та неоспорені відповідачем.

Судовий збір у розмірі 3 191,62 грн., згідно ст. 129 ГПК України, покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 73-79, 86, 129, 233, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з ОСОБА_1 підприємства "ПРОМЕКОНОМСЕРВІС КВК" (вул. 15 Квітня, буд.6, м. Тернопіль, ідентифікаційний код - 40072070) на користь Акціонерного товариства "Комерційний банк "ПриватБанк" (01001, м. Київ, вул. М. Грушевського, буд. 1Д, ідентифікаційний код - 14360570) 90 000 (дев'яносто тисяч) грн. 00 коп. заборгованості за кредитом; 76 000 (сімдесят шість тисяч) грн. 00 коп. заборгованості по процентах; 46 774 (сорок шість тисяч сімсот сімдесят чотири) грн. 75 коп. пені та 3 191 (три тисячі сто дев'яносто один) грн. 62 коп. судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили протягом 20 днів з дня виготовлення повного судового рішення. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Тернопільської області.

Повне рішення складено "05" грудня 2018р.

Суддя М.С. Стадник

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення27.11.2018
Оприлюднено06.12.2018
Номер документу78329751
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/291/18

Судовий наказ від 02.01.2019

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Рішення від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Рішення від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 16.11.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 16.11.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 31.10.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 30.10.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 16.10.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 17.10.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 09.10.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні