Постанова
від 06.12.2018 по справі 640/18007/18
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/18007/18 Суддя (судді) першої інстанції: Чудак О.М.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 грудня 2018 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

судді-доповідача: Беспалова О. О.

суддів: Губської О. А., Парінова А. Б.

за участю секретаря: Присяжної Д. В.

представника позивача ОСОБА_3, представника відповідача Мальцевича С. С., представника відповідача Мусієнко А. О., представника відповідачів та третіх осіб Козіної В. В., представника третьої особи Топора А. І., представника третьої особи Краснощока А. І., розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Києві апеляційні скарги Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області, Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області, Озерянської сільської ради Варвинського району Чернігівської області, Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2018 року (місце ухвалення: місто Київ, час ухвалення та дата складання повного тексту не зазначені) у справі за адміністративним позовом народного депутата України ОСОБА_9 до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Мар'янівської сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області, Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області, Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області, Катеринівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області, Малятинецької сільської ради Кіцманського району Чернівецької області, Бондарівської сільської ради Марківського району Луганської області, Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, Старобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області, Миколаївської сільської ради Борзнянського району Чернігівської області, Кухарської сільської ради Варвинського району Чернігівської області, Червонополянської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області, Дружелюбівської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області, Красноталівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області, Верхньобогданівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області, Новозлатопільської сільської ради Гуляйпільського району Запорізької області, Новотроїцької сільської ради Бердянського району Запорізької області, Балківської сільської ради Токмацького району Запорізької області, Центральненської сільської ради Миронівського району Київської області, Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області, Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області, Вежицької сільської ради Рокитнівського району Рівненської області, Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області, Озерської сільської ради Ківерцівського району Волинської області, Бубнівської сільської ради Локачинського району Волинської області, Боровненської сільської ради Камінь-Каширського району Волинської області, Сокиричівської сільської ради Ківерцівського району Волинської області, Новоолександрівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області, Баратівської сільської ради Новобузького району Миколаївської області, Ратнівської сільської ради Луцького району Волинської області, Веселівської сільської ради Теплицького району Вінницької області, Мізяківської сільської ради Калинівського району Вінницької області, Шиманівської сільської ради Теплицького району Вінницької області, Малочернявської сільської ради Ружинського району Житомирської області, Карповецької сільської ради Чуднівського району Житомирської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідачів: Вінницька обласна державна адміністрація; Волинська обласна державна адміністрація, Дніпропетровська обласна державна адміністрація, Житомирська обласна державна адміністрація; Запорізька обласна державна адміністрація; Київська обласна державна адміністрація; Кіровоградська обласна державна адміністрація; Луганська обласна державна адміністрація; Миколаївська обласна державна адміністрація; Рівненська обласна державна адміністрація; Сумська обласна державна адміністрація; Черкаська обласна державна адміністрація; Чернівецька обласна державна адміністрація; Чернігівська обласна державна адміністрація; Павлівська сільська рада Калинівського району Вінницької області; Соболівська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Теплицька селищна рада Теплицького району Вінницької області; Костюківська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Пологівська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Росошанська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Сокирянська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Стражгородська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Удицька сільська рада Теплицького району Вінницької області; Гуто-Боровенська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Великообзирська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Верхівська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Олениненська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Тростянецька сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Завітненська сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Омельненська сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Ківерцівська міська рада Ківерцівського району Волинської області; Суська сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Привітненська сільська рада Локачинського району Волинської області; Білопільська сільська рада Локачинського району Волинської області; Колпитівська сільська рада Локачинського району Волинської області; Гіркополонківська сільська рада Луцького району Волинської області; Лаврівська сільська рада Луцького району Волинської області; Гвардійська селищна рада Новомосковського району Дніпропетровської області; Вчорайшенська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Бистріївська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Крилівська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Малонизгорецька сільська рада Ружинського району Житомирської області; Новочорнорудська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Роставицька сільська рада Ружинського району Житомирської області; Чорнорудська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Шпичинецька сільська рада Ружинського району Житомирської області; Вільшанська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Бейзимівська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Галіївська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Трощанська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Андрівська сільська рада Бердянського району Запорізької області; Малинівська сільська рада Гуляйпільського району Запорізької області; Полтавська сільська рада Гуляйпільського району Запорізької області; Приютненьска сільська рада Гуляйпільського району Запорізької області; Барвінівська сільська рада Новомиколаївського району Запорізької області; Різдвянська сільська рада Новомиколаївського району Запорізької області; Новомиколаївська сільська рада Токмацького району Запорізької області; Баришівська селищна рада Баришівського району Київської області; Бзівська сільська рада Баришівського району Київської області; Веселинівська сільська рада Баришівського району Київської області; Гостролуцька сільська рада Баришівського району Київської області; Дернівська сільська рада Баришівського району Київської області; Коржівська сільська рада Баришівського району Київської області; Корніївська сільська рада Баришівського району Київської області; Лукашівська сільська рада Баришівського району Київської області; Лук'янівська сільська рада Баришівського району Київської області; Масківецька сільська рада Баришівського району Київської області; Морозівська сільська рада Баришівського району Київської області; Паришківська сільська рада Баришівського району Київської області; Перемозька сільська рада Баришівського району Київської області; Подільська сільська рада Баришівського району Київської області; Рудницька сільська рада Баришівського району Київської області; Сезенківська сільська рада Баришівського району Київської області; Селичівська сільська рада Баришівського району Київської області; Селищанська сільська рада Баришівського району Київської області; Дмитрівська сільська рада Бородянського району Київської області; Дружнянська сільська рада Бородянського району Київської області; Мирчанська сільська рада Бородянського району Київської області; Новогребельська сільська рада Бородянського району Київської області; Новозаліська сільська рада Бородянського району Київської області; Новокорогородська сільська рада Бородянського району Київської області; Пилиповицька сільська рада Бородянського району Київської області; Шибенська сільська рада Бородянського району Київської області; Миронівська міська рада Миронівського району Київської області; Яхнівська сільська рада Миронівського району Київської області; Ковалівська сільська рада Васильківського району Київської області; Вінницько-Ставська сільська рада Васильківського району Київської області; Мар'янівська сільська рада Васильківського району Київської області; Пологівська сільська рада Васильківського району Київської області; Устимівська сільська рада Васильківського району Київської області; Кищинська сільська рада Фастівського району Київської області; Поляничиньська сільська рада Фастівського району Київської області; Червоненська сільська рада Фастівського району Київської області; Піщанобрідська сільська рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Любомирська сільська рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Добровеличківська селищна рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Юр'ївська сільська рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Веселівська сільська рада Новомиргородського району Кіровоградської області; Марківська селищна рада Марківського району Луганської області; Кризька сільська рада Марківського району Луганської області; Ліснополянська сільська рада Марківського району Луганської області; Сичанська сільська рада Марківського району Луганської області; Великочернігівська сільська рада Станично-Луганського району Луганської області; Красноталівська сільська рада Станично-Луганського району Луганської області; Лоцкинська сільська рада Баштанського району Миколаївської області; Софіївська сільська рада Новобузького району Миколаївської області; Старосільська сільська рада Рокитнівського району Рівненської області; Бобинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Веселівська сільська рада Путивльського району Сумської області; Волокитинська сільська рада Путивльського району Сумської області; В'язенська сільська рада Путивльського району Сумської області; Зінівська сільська рада Путивльського району Сумської області; Козаченська сільська рада Путивльського району Сумської області; Октябрська сільська рада Путивльського району Сумської області; Рев'якинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Сафонівська сільська рада Путивльського району Сумської області; Стрільниківська сільська рада Путивльського району Сумської області; Чорнобривкинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Яцинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Баладинська сільська рада Кам'янського району Черкаської області; Коханівська сільська рада Кам'янського району Черкаської області; Борзнянська міська рада Борзнянського району Чернігівської області; Малозагорівська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області; Оленівська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області; Прачівська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області; Озерянська сільська рада Варвинського району Чернігівської області; Брагинцівська сільська рада Варвинського району Чернігівської області; Мармизівська сільська рада Варвинського району Чернігівської області; Новобілоуська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Кувечицька сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Мохнатинська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Редьківська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Рудківська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Центральна Виборча Комісія; Соболівська сільська виборча комісія Теплицького району Вінницької області; Теплицька селищна виборча комісія Теплицького району Вінницької області; Тростянецька сільська виборча комісія Ківерцівського району Волинської області; Ківерцівська міська виборча комісія Ківерцівського району Волинської області; Привітненська сільська виборча комісія Локачинського району Волинської області; Гіркополонківська сільська виборча комісія Луцького району Волинської області; Черкаська селищна виборча комісія Новомосковського району Дніпропетровської області; Вчорайшенська сільська виборча комісія Ружинського району Житомирської області; Вільшанська сільська виборча комісія Чуднівського району Житомирської області; Андрівська сільська виборча комісія Бердянського району Запорізької області; Малинівська сільська виборча комісія Гуляйпільського району Запорізької області; Гуто-Боровенська сільська виборча комісія Камінь-Каширського району Волинської області; Любицька сільська виборча комісія Новомиколаївського району Запорізької області; Новомиколаївська сільська виборча комісія Токмацького району Запорізької області; Баришівська селищна виборча комісія Баришівського району Київської області; Бородянська селищна виборча комісія Бородянського району Київської області; Миронівська міська виборча комісія Миронівського району Київської області; Ковалівська сільська виборча комісія Васильківського району Київської області; Лоцкинська сільська виборча комісія Баштанського району Миколаївської області; Софіївська сільська виборча комісія Новобузького району Миколаївської області; Старосільська сільська виборча комісія Рокитнівського району Рівненської області; Путивльська міська виборча комісія Путивльського району Сумської області; Баландинська сільська виборча комісія Кам'янського району Черкаської області; Ставчанська сільська виборча комісія Кіцманського району Чернівецької області; Борзнянська міська виборча комісія Борзнянського району Чернігівської області; Новобілоуська сільська виборча комісія Чернігівського району Чернігівської області; Озерянська сільська виборча комісія Варвинського району Чернігівської області; Добровеличківська селищна виборча комісія Добровеличківського району Кіровоградської області; Мар'янівська сільська виборча комісія Маловисківського району Кіровоградської області; Піщанобрідська сільська виборча комісія Добровеличківського району Кіровоградської області; Марківська селищна виборча комісія Луганської області; Великочернігівська сільська виборча комісія Станично-Луганського району Луганської області; Красноталівська сільська виборча комісія Станично-Луганського району Луганської області; Павлівська сільська виборча комісія Калинівського району Вінницької області; Радиванівська сільська рада Кам'янського району Черкаської області; Ставчанська сільська рада Кіцманського району Чернівецької області, про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити певні дії, визнання протиправними та скасування рішень, -

В С Т А Н О В И В :

Народний депутат України ОСОБА_9 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Мар'янівської сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області, Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області, Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області, Катеринівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області, Малятинецької сільської ради Кіцманського району Чернівецької області, Бондарівської сільської ради Марківського району Луганської області, Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, Старобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області, Миколаївської сільської ради Борзнянського району Чернігівської області, Кухарської сільської ради Варвинського району Чернігівської області, Червонополянської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області, Дружелюбівської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області, Красноталівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області, Верхньобогданівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області, Новозлатопільської сільської ради Гуляйпільського району Запорізької області, Новотроїцької сільської ради Бердянського району Запорізької області, Балківської сільської ради Токмацького району Запорізької області, Центральненської сільської ради Миронівського району Київської області, Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області, Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області, Вежицької сільської ради Рокитнівського району Рівненської області, Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області, Озерської сільської ради Ківерцівського району Волинської області, Бубнівської сільської ради Локачинського району Волинської області, Боровненської сільської ради Камінь-Каширського району Волинської області, Сокиричівської сільської ради Ківерцівського району Волинської області, Новоолександрівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області, Баратівської сільської ради Новобузького району Миколаївської області, Ратнівської сільської ради Луцького району Волинської області, Веселівської сільської ради Теплицького району Вінницької області, Мізяківської сільської ради Калинівського району Вінницької області, Шиманівської сільської ради Теплицького району Вінницької області, Малочернявської сільської ради Ружинського району Житомирської області, Карповецької сільської ради Чуднівського району Житомирської області про визнання протиправною бездіяльності Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо невчинення дій щодо відображення у щомісячному моніторингу процесу децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування в розрізі усіх регіонів України інформації про порушення в процедурі утворення наступних об'єднань територіальних громад:

- Павлівська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Калинівського району Вінницької області;

- Соболівська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Теплицького району Вінницької області;

- Теплицька селищна об'єднана територіальна громада, утворена на території Теплицького району Вінницької області;

- Гуто-Боровенська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Камінь-Каширського району Волинської області;

- Тростянецька сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Камінь-Ківерцівського району Волинської області;

- Ківерцівська міська об'єднана територіальна громада, утворена на території Камінь-Ківерцівського району Волинської області;

- Привітненська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Локачинського району Волинської області;

- Гіркополонківська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Луцького району Волинської області;

- Черкаська селищна об'єднана територіальна громада, утворена на території Новомосковського району Дніпропетровської області;

- Вчорайшенська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Ружинського району Житомирської області;

- Вільшанська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Чуднівського району Житомирської області;

- Андрівська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Бердянського району Запорізької області;

- Малинівська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Гуляйпільського району Запорізької області;

- Любицька сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Новомиколаївського району Запорізької області;

- Новомиколаївська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Токмацького району Запорізької області;

- Баришівська селищна об'єднана територіальна громада, утворена на території Баришівського району Київської області;

- Бородянська селищна об'єднана територіальна громада, утворена на території Бородянського району Київської області;

- Миронівська міська об'єднана територіальна громада, утворена на території Миронівського району Київської області;

- Ковалівська мільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Васильківського та Фастівського районів Київської області;

- Піщанобрідська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Добровеличківського району Кіровоградської області;

- Добровеличківська селищна об'єднана територіальна громада, утворена на території Добровеличківського району Кіровоградської області;

- Мар'янівська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Маловисківського та Новомиргородського районів Кіровоградської області;

- Марківська селищна об'єднана територіальна громада, утворена на території Марківського району Луганської області;

- Великочернігівська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Станично-Луганського району Луганської області;

- Красноталівська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Станично-Луганського району Луганської області;

- Лоцкинська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Баштанського району Миколаївської області;

- Софіївська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Новобузького району Миколаївської області;

- Старосільська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Рокитнівського району Рівненської області;

- Путивльська міська об'єднана територіальна громада, утворена на території Путивльського району Сумської області;

- Баландинська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Кам'янського району Черкаської області;

- Ставчанська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Кіцманського району Чернівецької області;

- Борзнянська міська об'єднана територіальна громада, утворена на території Борзнянського району Чернігівської області;

- Озерянська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Варвинського району Чернігівської області;

- Новобілоуська сільська об'єднана територіальна громада, утворена на території Чернігівського району Чернігівської області; зобов'язання Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України виключити з щомісячного моніторингу процесу децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування інформацію про утворення вказаних об'єднань територіальних громад; визнання протиправними та скасування рішень:

- Мар'янівської сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області від 30.03.2018 р. № 321 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області від 08.08.2018 р. № 793-37-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області від 07.02.2018 р. № 1280-МР Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Катеринівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області від 21.09.2018 р. № 28-1/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Малятинецької сільської ради Кіцманського району Чернівецької області від 20.03.2018 р. № 206-21/18 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бондарівської сільської ради Марківського району Луганської області від 25.07.2018 р. № 30/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Старобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області від 30.06.2018 р. Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Миколаївської сільської ради Борзнянського району Чернігівської області від 18.06.2018 р. № 1-19/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Кухарської сільської ради Варвинського району Чернігівської області від 04.04.2018 р. № 1-28/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Червонополянської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області від 17.08.2018 р. № 160 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Дружелюбівської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області від 13.09.2018 р. № 310 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Красноталівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області від 27.07.2018 р. № 15/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Верхньобогданівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області від 20.07.2018 р. № 25/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новозлатопільської сільської ради Гуляйпільського району Запорізької області від 03.08.2018 р. № 1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новотроїцької сільської ради Бердянського району Запорізької області від 06.03.2018 р. № 01 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Балківської сільської ради Токмацького району Запорізької області від 06.03.2018 р. № 5 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Центральненської сільської ради Миронівського району Київської області від 13.03.2018 р. № 190-25-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області від 13.09.2018 р. № 483-28-07 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області від 11.10.2018 р. № 226-27-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Вежицької сільської ради Рокитнівського району Рівненської області від 17.05.2018 р. № 120 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області від 22.12.2017 р. № 02-20/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Озерської сільської ради Ківерцівського району Волинської області від 05.10.2018 р. № 22/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бубнівської сільської ради Локачинського району Волинської області від 07.08.2018 р. № 18/3 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Боровненської сільської ради Камінь-Каширського району Волинської області від 06.08.2018 р. № 29/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Сокиричівської сільської ради Ківерцівського району Волинської області від 08.08.2018 р. № 30/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новоолександрівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області від 13.08.2018 р. № 1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Баратівської сільської ради Новобузького району Миколаївської області від 11.05.2018 р. № 103 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Ратнівської сільської ради Луцького району Волинської області від 01.08.2018 р. № 19/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Веселівської сільської ради Теплицького району Вінницької області від 10.08.2018 р. № 198 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Мізяківської сільської ради Калинівського району Вінницької області від 20.07.2018 р. № 423 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Шиманівської сільської ради Теплицького району Вінницької області від 26.06.2018 р. № 200 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Малочернявської сільської ради Ружинського району Житомирської області від 31.07.2018 р. Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Карповецької сільської ради Чуднівського району Житомирської області від 27.07.2018 р. № 226 Про добровільне об'єднання територіальних громад .

Разом з позовною заявою позивачем подано заяву про забезпечення адміністративного позову, в якій позивач просить забезпечити позов шляхом:

1) зупинення дії рішень:

- Мар'янівської сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області від 30.03.2018 р. № 321 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області від 08.08.2018 р. № 793-37-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області від 07.02.2018 р. № 1280-МР Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Катеринівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області від 21.09.2018 р. № 28-1/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Малятинецької сільської ради Кіцманського району Чернівецької області від 20.03.2018 р. № 206-21/18 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бондарівської сільської ради Марківського району Луганської області від 25.07.2018 р. № 30/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Старобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області від 30.06.2018 р. Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Миколаївської сільської ради Борзнянського району Чернігівської області від 18.06.2018 р. № 1-19/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Кухарської сільської ради Варвинського району Чернігівської області від 04.04.2018 р. № 1-28/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Червонополянської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області від 17.08.2018 р. № 160 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Дружелюбівської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області від 13.09.2018 р. № 310 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Красноталівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області від 27.07.2018 р. № 15/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Верхньобогданівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області від 20.07.2018 р. № 25/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новозлатопільської сільської ради Гуляйпільського району Запорізької області від 03.08.2018 р. № 1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новотроїцької сільської ради Бердянського району Запорізької області від 06.03.2018 р. № 01 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Балківської сільської ради Токмацького району Запорізької області від 06.03.2018 р. № 5 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Центральненської сільської ради Миронівського району Київської області від 13.03.2018 р. № 190-25-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області від 13.09.2018 р. № 483-28-07 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області від 11.10.2018 р. № 226-27-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Вежицької сільської ради Рокитнівського району Рівненської області від 17.05.2018 р. № 120 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області від 22.12.2017 р. № 02-20/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Озерської сільської ради Ківерцівського району Волинської області від 05.10.2018 р. № 22/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бубнівської сільської ради Локачинського району Волинської області від 07.08.2018 р. № 18/3 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Боровненської сільської ради Камінь-Каширського району Волинської області від 06.08.2018 р. № 29/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Сокиричівської сільської ради Ківерцівського району Волинської області від 08.08.2018 р. № 30/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новоолександрівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області від 13.08.2018 р. № 1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Баратівської сільської ради Новобузького району Миколаївської області від 11.05.2018 р. № 103 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Ратнівської сільської ради Луцького району Волинської області від 01.08.2018 р. № 19/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Веселівської сільської ради Теплицького району Вінницької області від 10.08.2018 р. № 198 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Мізяківської сільської ради Калинівського району Вінницької області від 20.07.2018 р. № 423 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Шиманівської сільської ради Теплицького району Вінницької області від 26.06.2018 р. № 200 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Малочернявської сільської ради Ружинського району Житомирської області від 31.07.2018 р. Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Карповецької сільської ради Чуднівського району Житомирської області від 27.07.2018 р. № 226 Про добровільне об'єднання територіальних громад .

2) Заборони Центральній виборчій комісії, територіальним виборчим комісіям вчиняти усі та будь-які дії, пов'язані з формуванням органів місцевого самоврядування наступних об'єднаних територіальних громад: Мар'янівська сільська об'єднана територіальна громада; Бородянська селищна об'єднана територіальна громада; Путивльська міська об'єднана територіальна громада; Баладинська сільська об'єднана територіальна громада; Ставчанська сільська об'єднана територіальна громада; Марківська селищна об'єднана територіальна громада; Любицька сільська об'єднана територіальна громада; Новобіулівська сільська об'єднана територіальна громада; Борзнянська міська об'єднана територіальна громада; Озерянська сільська об'єднана територіальна громада; Піщанобрідська сільська об'єднана територіальна громада; Добровеличківська селищна об'єднана територіальна громада; Красноталівська сільська об'єднана територіальна громада; Великочернігівська сільська об'єднана територіальна громада; Малинівська сільська об'єднана територіальна громада; Андрівська сільська об'єднана територіальна громада; Новомиколаївська сільська об'єднана територіальна громада; Миронівська міська об'єднана територіальна громада; Баришівська селищна об'єднана територіальна громада; Ковалівська сільська об'єднана територіальна громада; Старосільська сільська об'єднана територіальна громада; Черкаська селищна об'єднана територіальна громада; Тростянецька сільська об'єднана територіальна громада; Привітненська сільська об'єднана територіальна громада; Гуто-Боровенська сільська об'єднана територіальна громада; Ківерцівська міська об'єднана територіальна громада; Лоцкинська сільська об'єднана територіальна громада; Софіївська сільська об'єднана територіальна громада; Гіркополонківська сільська об'єднана територіальна громада; Теплицька селищна об'єднана територіальна громада; Павлівська сільська об'єднана територіальна громада; Соболівська сільська об'єднана територіальна громада; Вчорайшенська сільська об'єднана територіальна громада; Вільшанська сільська об'єднана територіальна громада.

3) Зупинення дії постанови Центральної виборчої комісії № 165 від 19.10.2018 р. про визначення кількості одномандатних виборчих округів, в частині що стосується формування органів місцевого самоврядування наступних об'єднаних територіальних громад: Мар'янівська сільська об'єднана територіальна громада; Бородянська селищна об'єднана територіальна громада; Путивльська міська об'єднана територіальна громада; Баладинська сільська об'єднана територіальна громада; Ставчанська сільська об'єднана територіальна громада; Марківська селищна об'єднана територіальна громада; Любицька сільська об'єднана територіальна громада; Новобіулівська сільська об'єднана територіальна громада; Борзнянська міська об'єднана територіальна громада; Озерянська сільська об'єднана територіальна громада; Піщанобрідська сільська об'єднана територіальна громада; Добровеличківська селищна об'єднана територіальна громада; Красноталівська сільська об'єднана територіальна громада; Великочернігівська сільська об'єднана територіальна громада; Малинівська сільська об'єднана територіальна громада; Андрівська сільська об'єднана територіальна громада; Новомиколаївська сільська об'єднана територіальна громада; Миронівська міська об'єднана територіальна громада; Баришівська селищна об'єднана територіальна громада; Ковалівська сільська об'єднана територіальна громада; Старосільська сільська об'єднана територіальна громада; Черкаська селищна об'єднана територіальна громада; Тростянецька сільська об'єднана територіальна громада; Привітненська сільська об'єднана територіальна громада; Гуто-Боровенська сільська об'єднана територіальна громада; Ківерцівська міська об'єднана територіальна громада; Лоцкинська сільська об'єднана територіальна громада; Софіївська сільська об'єднана територіальна громада; Гіркополонківська сільська об'єднана територіальна громада; Теплицька селищна об'єднана територіальна громада; Павлівська сільська об'єднана територіальна громада; Соболівська сільська об'єднана територіальна громада; Вчорайшенська сільська об'єднана територіальна громада; Вільшанська сільська об'єднана територіальна громада.

4) Заборони Центральній виборчій комісії здійснювати розподіл субвенції та виділяти кошти державного бюджету на підготовку і проведення перших виборів депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, призначених постановою Центральної виборчої комісії №156 від 12.10.2018, в наступних об'єднаних територіальних громад: Мар'янівська сільська об'єднана територіальна громада; Бородянська селищна об'єднана територіальна громада; Путивльська міська об'єднана територіальна громада; Баладинська сільська об'єднана територіальна громада; Ставчанська сільська об'єднана територіальна громада; Марківська селищна об'єднана територіальна громада; Любицька сільська об'єднана територіальна громада; Новобіулівська сільська об'єднана територіальна громада; Борзнянська міська об'єднана територіальна громада; Озерянська сільська об'єднана територіальна громада; Піщанобрідська сільська об'єднана територіальна громада; Добровеличківська селищна об'єднана територіальна громада; Красноталівська сільська об'єднана територіальна громада; Великочернігівська сільська об'єднана територіальна громада; Малинівська сільська об'єднана територіальна громада; Андрівська сільська об'єднана територіальна громада; Новомиколаївська сільська об'єднана територіальна громада; Миронівська міська об'єднана територіальна громада; Баришівська селищна об'єднана територіальна громада; Ковалівська сільська об'єднана територіальна громада; Старосільська сільська об'єднана територіальна громада; Черкаська селищна об'єднана територіальна громада; Тростянецька сільська об'єднана територіальна громада; Привітненська сільська об'єднана територіальна громада; Гуто-Боровенська сільська об'єднана територіальна громада; Ківерцівська міська об'єднана територіальна громада; Лоцкинська сільська об'єднана територіальна громада; Софіївська сільська об'єднана територіальна громада; Гіркополонківська сільська об'єднана територіальна громада; Теплицька селищна об'єднана територіальна громада; Павлівська сільська об'єднана територіальна громада; Соболівська сільська об'єднана територіальна громада; Вчорайшенська сільська об'єднана територіальна громада; Вільшанська сільська об'єднана територіальна громада.

5) Заборони затверджувати одномандатні виборчі округи, складати єдиний кошторис доходів і видатків, утворювати дільничні виборчі комісії, реєструвати кандидатів у депутати відповідних рад, а також відповідних сільських, селищних, міських голів, затверджувати текст виборчих бюлетенів, укладати із поліграфічним підприємством договір про виготовлення виборчих бюлетенів для перших виборів депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів призначених постановою Центральної виборчої комісії №156 від 12.10.2018 р. наступним територіальним виборчим комісіям: Павлівська сільська виборча комісія Калинівського району Вінницької області; Соболівська сільська виборча комісія Теплицького району Вінницької області; Теплицька селищна виборча комісія Теплицького району Вінницької області; Гуто-Боровенська сільська виборча комісія Камінь-Каширського району Волинської області; Тростянецька сільська виборча комісія Ківерцівського району Волинської області; Ківерцівська міська виборча комісія Ківерцівського району Волинської області; Привітненська сільська виборча комісія Локачинецького району Волинської області; Гіркополонківська сільська виборча комісія Луцького району Волинської області; Черкаська селищна виборча комісія Новомосковського району Дніпропетровської області; Вчорайшенська сільська виборча комісія Ружинського району Житомирської області; Вільшанська сільська виборча комісія Чуднівського району Житомирської області; Андрівська сільська виборча комісія Бердянського району Запорізької області; Малинівська сільська виборча комісія Гуляйпільського району Запорізької області; Любицька сільська виборча комісія Новомиколаївського району Запорізької області; Новомиколаївська сільська виборча комісія Токмацького району Запорізької області; Баришівська селищна виборча комісія Баришівського району Київської області; Бородянська селищна виборча комісія Бородянського району Київської області; Миронівська міська виборча комісія Миронівського району Київської області; Ковалівська сільська виборча комісія Васильківського району Київської області; Добровеличківська селищна виборча комісія Добровеличківського району Кіровоградської області; Мар'янівська сільська виборча комісія Маловисківського району Кіровоградської області; Піщанобрідська сільська виборча комісія Добровеличківського району Кіровоградської області; Марківська селищна виборча комісія Луганської області; Великочернігівська сільська виборча комісія Станично-Луганського району Луганської області; Красноталівська сільська виборча комісія Станично-Луганського району Луганської області; Лоцкинська сільська виборча комісія Баштанського району Миколаївської області; Софіївська сільська виборча комісія Новобузького району Миколаївської області; Старосільська сільська виборча комісія Рокитнівського району Рівненської області; Путивльська міська виборча комісія Путивльського району Сумської області; Баландинська сільська виборча комісія Кам'янського району Черкаської області; Ставчанська сільська виборча комісія Кіцманського району Чернівецької області; Борзнянська міська виборча комісія Борзнянського району Чернігівської області; Новобілоуська сільська виборча комісія Чернігівського району Чернігівської області; Озерянська сільська виборча комісія Варвинського району Чернігівської області.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2018 року заяву народного депутата України ОСОБА_9 про забезпечення позову задоволено частково.

До вирішення спору по суті зупинено дію рішень:

- Мар'янівської сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області від 30.03.2018 р. № 321 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області від 08.08.2018 р. № 793-37-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області від 07.02.2018 р. № 1280-МР Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Катеринівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області від 21.09.2018 р. № 28-1/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Малятинецької сільської ради Кіцманського району Чернівецької області від 20.03.2018 р. № 206-21/18 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бондарівської сільської ради Марківського району Луганської області від 25.07.2018 р. № 30/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Старобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області від 30.06.2018 р. Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Миколаївської сільської ради Борзнянського району Чернігівської області від 18.06.2018 р. № 1-19/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Кухарської сільської ради Варвинського району Чернігівської області від 04.04.2018 р. № 1-28/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Червонополянської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області від 17.08.2018 р. № 160 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Дружелюбівської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області від 13.09.2018 р. № 310 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Красноталівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області від 27.07.2018 р. № 15/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Верхньобогданівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області від 20.07.2018 р. № 25/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новозлатопільської сільської ради Гуляйпільського району Запорізької області від 03.08.2018 р. № 1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новотроїцької сільської ради Бердянського району Запорізької області від 06.03.2018 р. № 01 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Балківської сільської ради Токмацького району Запорізької області від 06.03.2018 р. № 5 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Центральненської сільської ради Миронівського району Київської області від 13.03.2018 р. № 190-25-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області від 13.09.2018 р. № 483-28-07 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області від 11.10.2018 р. № 226-27-VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Вежицької сільської ради Рокитнівського району Рівненської області від 17.05.2018 р. № 120 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області від 22.12.2017 р. № 02-20/VII Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Озерської сільської ради Ківерцівського району Волинської області від 05.10.2018 р. № 22/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Бубнівської сільської ради Локачинського району Волинської області від 07.08.2018 р. № 18/3 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Боровненської сільської ради Камінь-Каширського району Волинської області від 06.08.2018 р. № 29/1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Сокиричівської сільської ради Ківерцівського району Волинської області від 08.08.2018 р. № 30/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Новоолександрівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області від 13.08.2018 р. № 1 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Баратівської сільської ради Новобузького району Миколаївської області від 11.05.2018 р. № 103 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Ратнівської сільської ради Луцького району Волинської області від 01.08.2018 р. № 19/2 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Веселівської сільської ради Теплицького району Вінницької області від 10.08.2018 р. № 198 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Мізяківської сільської ради Калинівського району Вінницької області від 20.07.2018 р. № 423 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Шиманівської сільської ради Теплицького району Вінницької області від 26.06.2018 р. № 200 Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Малочернявської сільської ради Ружинського району Житомирської області від 31.07.2018 р. Про добровільне об'єднання територіальних громад ;

- Карповецької сільської ради Чуднівського району Житомирської області від 27.07.2018 р. № 226 Про добровільне об'єднання територіальних громад .

В застосуванні інших заходів забезпечення позову відмовлено.

Не погоджуючись з таким судовим рішенням, Пшеничненська сільська рада Васильківського району Київської області, Путивльська міська рада Путивльського району Сумської області, Озерянська сільська рада Варвинського району Чернігівської області, Волошинівська сільська рада Баришівського району Київської області, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України подали апеляційні скарги, в яких просять апеляційну інстанцію скасувати незаконну, на їх думку, ухвалу суду першої інстанції у повному обсязі та у задоволенні заяви відмовити.

Свої вимоги апелянти обґрунтовують тим, що народний депутат України всупереч вимог ст. 150 КАС України не довів, яким чином можуть бути порушені його особисті права, свободи та інтереси, а суд першої інстанції помилково не взяв дану обставину до уваги.

Також апелянти зазначають, що вжиті заходи не можуть за своїм змістом підміняти рішення суду по суті.

Крім того, апелянти наголошують, що зупинені рішення органів місцевого самоврядування є актами індивідуальної дії, яку вичерпали після прийняття, а тому оскаржувана ухвала суду першої інстанції не тягне за собою жодних правових наслідків.

Посилаючись на принцип рівності сторін, апелянти наголошують, що їх думка не була заслухана судом першої інстанції, в той час як судом першої інстанції вирішено долю 169 органів місцевого самоврядування та 200000 жителів територіальних громад.

Апелянти вказують на порушення принципу обґрунтованості судового рішення в частині незазначення судом першої інстанції, яким чином невжиття заходів забезпечення позову може істотно ускладнити, унеможливити виконання рішення суду в подальшому, або як таке вжиття може забезпечити ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся.

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України, до того ж, в своїй апеляційній скарзі констатувало зазначення в оскаржуваному судовому рішення про протиправність рішень, дію яких зупинено. Вважає помилковим застосування судом першої інстанції норм матеріального права: Закону України Про всеукраїнський та місцеві референдуми , який втратив чинність 28.11.2012 р.

Вказаний апелянт зазначає також, що судом першої інстанції порушено принципи змагальності сторін та з'ясування всіх обставин справи, оскільки наведені ним обставини є ні обґрунтованими, ні доведеними, так як матеріали заяви про забезпечення позову не містять жодного доказу, який би свідчив про протиправність оскаржуваних рішень, існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача та завдання значних матеріальних збитків до ухвалення рішення в адміністративній справі.

Дану позицію апелянт обґрунтовує посиланням на п. 17 постанови Пленуму ВАС України від 03.03.2018 р. № 2.

Крім того, апелянт зазначає, що оскаржувана ухвала, всупереч висновку суду першої інстанції, порушує процес призначення та проведення виборів, відтак суперечить положенням КАС України.

В частині зазначення судом першої інстанції про можливість понесення значних матеріальних збитків апелянт з посиланням на норми права, що регулюють фінансування проведення виборів, зазначає, що сільські ради жодним чином не впливають, не розподіляють та не контролюють використання коштів на проведення виборів. Як наслідок, відповідач вважає, що забезпечення позову шляхом зупинення дії рішень органів місцевого самоврядування на фінансування проведених виборів жодним чином не вплине.

До Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив позивача, зареєстрований 04.12.2018 р. за вх. № 6559.

У вказаному відзиві на апеляційні скарги позивач зазначає, що в частині доводів апеляційних скарг про невстановлення судом першої інстанції права позивача, про захист якого він просить, та на захист якого було вжито заходів забезпечення позову, доводи апелянтів є необґрунтованими оскільки на виконання ст. 17 Закону України Про статус народного депутата України позивач має право захищати інтереси громадян.

У відповідності до ст. 7 вказаного закону народний депутат відповідальний за свою депутатську діяльність перед Українським народом як уповноважений ним представник у Верховній Раді України.

Позивач зазначає, що у випадку скасування оскаржуваних рішень органів місцевого самоврядування, судове рішення матиме автоматичним наслідком зникнення об'єднань територіальних громад, що призведе до недоцільності формування органів місцевого самоврядування та значних фінансових втрат.

Очевидність протиправності оскаржуваних рішень позивач вбачає в грубому порушенні прав та інтересів жителів громад.

Також до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив Волинської обласної державної адміністрації, зареєстрований 05.12.2018 р. за вх. № 6685, у якому третя особа зазначає, що апеляційні скарги підтримує у повному обсязі, просить розгляд справи проводити за відсутності представника. Аргументів для задоволення апеляційних скарг у відзиві третьою особою не наведено.

Від Великочернігівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності вказаної особи, зареєстроване 04.12.2018 р. за вх. № 6543.

Від Гвардійської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності вказаної особи, зареєстроване 05.12.2018 р. за вх. № 6929.

У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційних скарг.

Заслухавши суддю-доповідача, осіб, що з'явились, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційних скарг, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги необхідно залишити без задоволення, а оскаржувану ухвалу суду - без змін з наступних підстав.

Як вбачається з оскаржуваної ухвали суду першої інстанції, до вирішення спору по суті було зупинено рішення вищезазначених органів місцевого самоврядування про добровільне об'єднання територіальних громад, які є в тому числі предметом оскарження у даній справі.

Забезпечуючи позов в цій частині, суд першої інстанції зазначив, що у випадку задоволення позову і скасування/визнання протиправними оскаржуваних рішень рад та фактичне припинення відповідних територіальних громад, усі витрати із місцевих та державного бюджетів, здійсненні на підготовку та проведення виборів, будуть марними.

При цьому, вжиття заходів забезпечення позову шляхом зупинення дії оскаржуваних рішень рад буде мати наслідком збереження існуючого становища до розгляду справи по суті, оскільки воно відповідає предмету адміністративного позову та, водночас, не зумовлює фактичного вирішення спору по суті до закінчення розгляду справи.

У відповідності до ст. 150 КАС України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову.

Забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо:

1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або

2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.

У справі East/West Alliance Limited проти України (заява № 19336/04, рішення від 23.01.2014 р., статус остаточного: 02.06.2014 р.) Європейський суд з прав людини зазначив, що для того, щоб бути ефективним, засіб юридичного захисту має бути незалежним від будь-якої дискреційної дії державних органів влади; бути безпосередньо доступним для тих, кого він стосується; спроможним запобігти виникненню або продовженню стверджуваного порушення чи забезпечити належне відшкодування за будь-яке порушення, яке вже мало місце.

Так апелянти зазначали, що вжиття заходів забезпечення позову порушує процес призначення та проведення виборів та що вказані рішення органів місцевого самоврядування вичерпали свою дію прийняттям.

В світлі даних тверджень та на підтримку своєї позиції щодо необґрунтованості судового рішення апелянти вказали, що судом першої інстанції в мотивувальній частині рішення не зазначено яким чином невжиття заходів забезпечення позову може істотно ускладнити, унеможливити виконання рішення суду в подальшому, або як таке вжиття може забезпечити ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся.

Досліджуючи доводи апеляційних скарг в цій частині, колегія суддів прийшла до наступних висновків.

Суть заходів забезпечення позову, вжитих судом першої інстанції, стосується випереджувальних дій з боку суду на забезпечення практичної можливості захистити порушені права жителів територіальних громад у випадку встановлення їх порушення, оскільки позовні вимоги саме в цій частині не містять зобов'язальних дій по відношенню до органів місцевого самоврядування, а відновлення порушених прав скасуванням оскаржуваних рішень в умовах повного функціонування об'єднаних територіальних громад очевидно не буде ефективним.

Натомість в розумінні вищезазначеної практики Європейського суду з прав людини обраний судом юридичний захист особи при ухваленні рішення по суті має бути спроможним в тому числі: а) запобігти продовженню стверджуваного порушення, б) забезпечити належне відшкодування за будь-яке порушення, яке вже мало місце.

Оскаржуючи вжиття заходів забезпечення позову, апелянти, хоча і вдались до тверджень про недостатність для них обсягу обґрунтувань доводів судом першої інстанції, однак не довели в чому полягає неповнота встановлення обставин судом першої інстанції в цій частині шляхом reductio ad absurdum твердження суду про обґрунтовані побоювання під час ухвалення судового рішення надати способам захисту порушених прав декларативного характеру.

Особливістю цієї справи, що зумовлює її масштабність та значущість для демократичної держави, є необхідність перевірки наявності в ході утворення об'єднаних громад гарантованого Конституцією України вільного волевиявлення жителів попередньо самостійних громад вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України спільним представницьким органом.

Дана особливість, на думку колегії суддів, покладає на апелянтів (суб'єктів владних повноважень) додатковий обов'язок обґрунтовувати доводи на користь відсутності необхідності у максимальному вжитті забезпечувальних заходів для запобігання невідновлювальному стану порушеного права на місцеве самоврядування.

Втім, жодним з апелянтів не продемонстровано нагальну можливість ефективного захисту жителів територіальних громад у випадку задоволення позовних вимог без вжиття запропонованих позивачем заходів забезпечення позову.

Невстановлення судом першої інстанції такої можливості, в свою чергу, не можна вважати порушенням принципу обґрунтованості судового рішення до тих пір, поки не буде доведено, що суд ухилився від оцінки очевидних та доступних можливостей, що могли бути менш обтяжливими в умовах процедури об'єднання територіальних громад.

Оскільки завданням адміністративного судочинства в розумінні частини першої ст. 2 КАС України є ефективний захист прав, свобод та інтересів осіб, то колегія суддів, зваживши на доводи апелянтів, прийшла до висновку, що забезпечення позову шляхом зупинення дії рішень представницьких органів жителів територіальних громад до перевірки судом першої інстанції їх за критеріями, визначеними частиною другою ст. 2 КАС України, є пропорційним інтересам жителів, що є об'єктом захисту у даному спорі.

Наведений висновок спростовує також доводи апелянтів про неврахування думки жителів територіальних громад, оскільки результат вирішеного питання свідчить, що забезпечення позову здійснено не виключно, але першочергово в цих інтересах.

В той же час, за загальним правилом, визначеним частиною першою ст. 154 КАС України, заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи.

Повідомлення заінтересованих осіб та їх виклик для надання пояснень є виключенням з цього правила і у відповідності до частини третьої ст. 154 КАС України може мати місце тільки коли наданих заявником пояснень та доказів недостатньо для розгляду заяви про забезпечення позову.

Натомість з тексту поданої заяви вбачається, що її аргументи є доречними та достатніми для вирішення заявленого питання.

Відтак суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що оскаржувана ухвала спрямована на забезпечення запобігання стверджуваному порушенню і відповідає умовам п. 1 ч. 2 ст. 150 КАС України та вимогам ст. 154 КАС України.

Визначаючи спроможність юридичного захисту у вигляді забезпечення належного відшкодування, суд першої інстанції прийшов до висновку, що невжиття заходів забезпечення позову у випадку його задоволення призведе до невідновлювальних фінансових втрат з місцевих та державного бюджетів.

Апелянт (Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України) з цього приводу зауважив, що сільські ради жодним чином не впливають, не розподіляють та не контролюють використання коштів на проведення виборів.

У відповідності до ч. 1 ст. 68 Закону України Про місцеві вибори від 14.07.2015 р. № 595-VIII бюджетні витрати на підготовку і проведення місцевих виборів здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на здійснення Центральною виборчою комісією керівництва та управління у сфері проведення виборів та референдумів, коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з Державного бюджету України, коштів відповідних місцевих бюджетів.

Відтак мотиви забезпечення позову в цій частині суду першої інстанції є обґрунтованими.

В той же час, вплив сільських рад на відповідне фінансування не перебуває у причинно-наслідковому зв'язку з висновком суду першої інстанції про необхідність забезпечення позову, всупереч твердженню апелянта, відтак у розумінні ст. 308 КАС України такі доводи апеляційної скарги є необґрунтованими.

Також апелянти зазначали, що народний депутат України всупереч вимог ст. 150 КАС України не довів, яким чином можуть бути порушені його особисті права, свободи та інтереси, а суд першої інстанції помилково не взяв дану обставину до уваги.

З даного приводу колегія суддів зауважує, що відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 246 КАС України, що регламентує зміст рішення суду, у мотивувальній частині рішення зазначаються чи були і ким порушені, не визнані або оспорені права чи інтереси, за захистом яких мало місце звернення до суду, та мотиви такого висновку.

Відтак зазначена апелянтами обставина не може бути встановлена під час перегляду ухвали про вжиття заходів забезпечення позову, а має бути встановлена виключно під час розгляду справи по суті позовних вимог.

Також апелянти зазначають, що вжиті заходи не можуть за своїм змістом підміняти рішення суду по суті.

У відповідності до п. 5 ч. 3 ст. 151 КАС України не допускається забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення суб'єкта владних повноважень, яке не є предметом оскарження в адміністративній справі, або встановлення заборони або обов'язку вчиняти дії, що випливають з такого рішення.

Зазначеною нормою, фактично, встановлено імперативну вимогу для суду адміністративної юрисдикції вживати заходи забезпечення позову по відношенню до рішень, які оскаржуються позивачем в адміністративному позові.

З резолютивної частини оскаржуваної ухвали вбачається, що судом першої інстанції зупинено дію виключно тих рішень, які є предметом оскарження.

Відтак доводи апелянтів в цій частині є надуманими.

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України, крім зазначеного, акцентувало увагу суду першої інстанції на помилковість застосування судом першої інстанції норм матеріального права передбачених Законом України Про всеукраїнський та місцеві референдуми , який втратив чинність 28.11.2012 р.

Перевіривши вказані доводи, колегією суддів встановлено, що зазначення судом першої інстанції у вступній частині оскаржуваної ухвали про те, що ухвалення оскаржуваних рішень рад без проведення відповідних місцевих референдумів суперечить чинним нормам законодавства та Конституції України, є не висновком суду першої інстанції, а цитуванням доводів позивача, викладених ним у заяві про забезпечення позову.

Таким чином, вказані доводи апелянта є безпідставними.

Крім того, апелянт зазначає, що оскаржувана ухвала, всупереч висновку суду першої інстанції, порушує процес призначення та проведення виборів, відтак суперечить положенням КАС України.

В обґрунтування своїх доводів апелянт вказує, що Центральна виборча комісія призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів на 23.12.2018 р.

У відповідності до ч. 4 ст. 151 КАС України заходи забезпечення позову, які застосовує суд, не можуть зупиняти, унеможливлювати або в інший спосіб порушувати безперервність процесу призначення, підготовки і проведення виборів.

Натомість апелянтом не надано доказів на підтвердження своїх доводів про те, що у вказану дату перші вибори не відбудуться. Не підтверджено ці доводи і матеріалами справи.

Присутній в судовому засіданні суду апеляційної інстанції 06.12.2018 р. представник ЦВК під час надання пояснень тверджень про неможливість проведення перших виборів 23.12.2018 р. не висловлював.

В свою чергу, на думку колегії суддів, проведення виборів буде неможливим виключно при ухваленні рішення по суті позовних вимог про задоволення позову, а не через застосування судом першої інстанції тимчасового забезпечувального заходу.

Відтак доводи апеляційних скарг не спростовують позицію суду першої інстанції та апеляційним судом відхиляються за необґрунтованістю.

Згідно ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції постановив оскаржувану ухвалу з достатнім обґрунтуванням нормами процесуального права, правильно встановивши обставини справи, дотримавшись балансу інтересів жителів територіальних громад та їх представницьких органів, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.

Відсутні також підстави для нового розподілу судових витрат, понесених у зв'язку з розглядом справи у суді першої інстанції, та розподілу судових витрат, понесених у зв'язку з переглядом справи у суді апеляційної інстанції, у відповідності до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 150 - 154, 229, 230, 294, 308, 310, 312, 315, 316, 321, 322, 328, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області, Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області, Озерянської сільської ради Варвинського району Чернігівської області, Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2018 року у справі за адміністративним позовом народного депутата України ОСОБА_9 до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Мар'янівської сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області, Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області, Путивльської міської ради Путивльського району Сумської області, Катеринівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області, Малятинецької сільської ради Кіцманського району Чернівецької області, Бондарівської сільської ради Марківського району Луганської області, Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, Старобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області, Миколаївської сільської ради Борзнянського району Чернігівської області, Кухарської сільської ради Варвинського району Чернігівської області, Червонополянської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області, Дружелюбівської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області, Красноталівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області, Верхньобогданівської сільської ради Станично-Луганського району Луганської області, Новозлатопільської сільської ради Гуляйпільського району Запорізької області, Новотроїцької сільської ради Бердянського району Запорізької області, Балківської сільської ради Токмацького району Запорізької області, Центральненської сільської ради Миронівського району Київської області, Волошинівської сільської ради Баришівського району Київської області, Пшеничненської сільської ради Васильківського району Київської області, Вежицької сільської ради Рокитнівського району Рівненської області, Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області, Озерської сільської ради Ківерцівського району Волинської області, Бубнівської сільської ради Локачинського району Волинської області, Боровненської сільської ради Камінь-Каширського району Волинської області, Сокиричівської сільської ради Ківерцівського району Волинської області, Новоолександрівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області, Баратівської сільської ради Новобузького району Миколаївської області, Ратнівської сільської ради Луцького району Волинської області, Веселівської сільської ради Теплицького району Вінницької області, Мізяківської сільської ради Калинівського району Вінницької області, Шиманівської сільської ради Теплицького району Вінницької області, Малочернявської сільської ради Ружинського району Житомирської області, Карповецької сільської ради Чуднівського району Житомирської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідачів: Вінницька обласна державна адміністрація; Волинська обласна державна адміністрація, Дніпропетровська обласна державна адміністрація, Житомирська обласна державна адміністрація; Запорізька обласна державна адміністрація; Київська обласна державна адміністрація; Кіровоградська обласна державна адміністрація; Луганська обласна державна адміністрація; Миколаївська обласна державна адміністрація; Рівненська обласна державна адміністрація; Сумська обласна державна адміністрація; Черкаська обласна державна адміністрація; Чернівецька обласна державна адміністрація; Чернігівська обласна державна адміністрація; Павлівська сільська рада Калинівського району Вінницької області; Соболівська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Теплицька селищна рада Теплицького району Вінницької області; Костюківська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Пологівська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Росошанська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Сокирянська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Стражгородська сільська рада Теплицького району Вінницької області; Удицька сільська рада Теплицького району Вінницької області; Гуто-Боровенська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Великообзирська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Верхівська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Олениненська сільська рада Камінь-Каширського району Волинської області; Тростянецька сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Завітненська сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Омельненська сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Ківерцівська міська рада Ківерцівського району Волинської області; Суська сільська рада Ківерцівського району Волинської області; Привітненська сільська рада Локачинського району Волинської області; Білопільська сільська рада Локачинського району Волинської області; Колпитівська сільська рада Локачинського району Волинської області; Гіркополонківська сільська рада Луцького району Волинської області; Лаврівська сільська рада Луцького району Волинської області; Гвардійська селищна рада Новомосковського району Дніпропетровської області; Вчорайшенська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Бистріївська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Крилівська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Малонизгорецька сільська рада Ружинського району Житомирської області; Новочорнорудська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Роставицька сільська рада Ружинського району Житомирської області; Чорнорудська сільська рада Ружинського району Житомирської області; Шпичинецька сільська рада Ружинського району Житомирської області; Вільшанська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Бейзимівська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Галіївська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Трощанська сільська рада Чуднівського району Житомирської області; Андрівська сільська рада Бердянського району Запорізької області; Малинівська сільська рада Гуляйпільського району Запорізької області; Полтавська сільська рада Гуляйпільського району Запорізької області; Приютненьска сільська рада Гуляйпільського району Запорізької області; Барвінівська сільська рада Новомиколаївського району Запорізької області; Різдвянська сільська рада Новомиколаївського району Запорізької області; Новомиколаївська сільська рада Токмацького району Запорізької області; Баришівська селищна рада Баришівського району Київської області; Бзівська сільська рада Баришівського району Київської області; Веселинівська сільська рада Баришівського району Київської області; Гостролуцька сільська рада Баришівського району Київської області; Дернівська сільська рада Баришівського району Київської області; Коржівська сільська рада Баришівського району Київської області; Корніївська сільська рада Баришівського району Київської області; Лукашівська сільська рада Баришівського району Київської області; Лук'янівська сільська рада Баришівського району Київської області; Масківецька сільська рада Баришівського району Київської області; Морозівська сільська рада Баришівського району Київської області; Паришківська сільська рада Баришівського району Київської області; Перемозька сільська рада Баришівського району Київської області; Подільська сільська рада Баришівського району Київської області; Рудницька сільська рада Баришівського району Київської області; Сезенківська сільська рада Баришівського району Київської області; Селичівська сільська рада Баришівського району Київської області; Селищанська сільська рада Баришівського району Київської області; Дмитрівська сільська рада Бородянського району Київської області; Дружнянська сільська рада Бородянського району Київської області; Мирчанська сільська рада Бородянського району Київської області; Новогребельська сільська рада Бородянського району Київської області; Новозаліська сільська рада Бородянського району Київської області; Новокорогородська сільська рада Бородянського району Київської області; Пилиповицька сільська рада Бородянського району Київської області; Шибенська сільська рада Бородянського району Київської області; Миронівська міська рада Миронівського району Київської області; Яхнівська сільська рада Миронівського району Київської області; Ковалівська сільська рада Васильківського району Київської області; Вінницько-Ставська сільська рада Васильківського району Київської області; Мар'янівська сільська рада Васильківського району Київської області; Пологівська сільська рада Васильківського району Київської області; Устимівська сільська рада Васильківського району Київської області; Кищинська сільська рада Фастівського району Київської області; Поляничиньська сільська рада Фастівського району Київської області; Червоненська сільська рада Фастівського району Київської області; Піщанобрідська сільська рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Любомирська сільська рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Добровеличківська селищна рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Юр'ївська сільська рада Добровеличківського району Кіровоградської області; Веселівська сільська рада Новомиргородського району Кіровоградської області; Марківська селищна рада Марківського району Луганської області; Кризька сільська рада Марківського району Луганської області; Ліснополянська сільська рада Марківського району Луганської області; Сичанська сільська рада Марківського району Луганської області; Великочернігівська сільська рада Станично-Луганського району Луганської області; Красноталівська сільська рада Станично-Луганського району Луганської області; Лоцкинська сільська рада Баштанського району Миколаївської області; Софіївська сільська рада Новобузького району Миколаївської області; Старосільська сільська рада Рокитнівського району Рівненської області; Бобинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Веселівська сільська рада Путивльського району Сумської області; Волокитинська сільська рада Путивльського району Сумської області; В'язенська сільська рада Путивльського району Сумської області; Зінівська сільська рада Путивльського району Сумської області; Козаченська сільська рада Путивльського району Сумської області; Октябрська сільська рада Путивльського району Сумської області; Рев'якинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Сафонівська сільська рада Путивльського району Сумської області; Стрільниківська сільська рада Путивльського району Сумської області; Чорнобривкинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Яцинська сільська рада Путивльського району Сумської області; Баладинська сільська рада Кам'янського району Черкаської області; Коханівська сільська рада Кам'янського району Черкаської області; Борзнянська міська рада Борзнянського району Чернігівської області; Малозагорівська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області; Оленівська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області; Прачівська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області; Озерянська сільська рада Варвинського району Чернігівської області; Брагинцівська сільська рада Варвинського району Чернігівської області; Мармизівська сільська рада Варвинського району Чернігівської області; Новобілоуська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Кувечицька сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Мохнатинська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Редьківська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Рудківська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області; Центральна Виборча Комісія; Соболівська сільська виборча комісія Теплицького району Вінницької області; Теплицька селищна виборча комісія Теплицького району Вінницької області; Тростянецька сільська виборча комісія Ківерцівського району Волинської області; Ківерцівська міська виборча комісія Ківерцівського району Волинської області; Привітненська сільська виборча комісія Локачинського району Волинської області; Гіркополонківська сільська виборча комісія Луцького району Волинської області; Черкаська селищна виборча комісія Новомосковського району Дніпропетровської області; Вчорайшенська сільська виборча комісія Ружинського району Житомирської області; Вільшанська сільська виборча комісія Чуднівського району Житомирської області; Андрівська сільська виборча комісія Бердянського району Запорізької області; Малинівська сільська виборча комісія Гуляйпільського району Запорізької області; Гуто-Боровенська сільська виборча комісія Камінь-Каширського району Волинської області; Любицька сільська виборча комісія Новомиколаївського району Запорізької області; Новомиколаївська сільська виборча комісія Токмацького району Запорізької області; Баришівська селищна виборча комісія Баришівського району Київської області; Бородянська селищна виборча комісія Бородянського району Київської області; Миронівська міська виборча комісія Миронівського району Київської області; Ковалівська сільська виборча комісія Васильківського району Київської області; Лоцкинська сільська виборча комісія Баштанського району Миколаївської області; Софіївська сільська виборча комісія Новобузького району Миколаївської області; Старосільська сільська виборча комісія Рокитнівського району Рівненської області; Путивльська міська виборча комісія Путивльського району Сумської області; Баландинська сільська виборча комісія Кам'янського району Черкаської області; Ставчанська сільська виборча комісія Кіцманського району Чернівецької області; Борзнянська міська виборча комісія Борзнянського району Чернігівської області; Новобілоуська сільська виборча комісія Чернігівського району Чернігівської області; Озерянська сільська виборча комісія Варвинського району Чернігівської області; Добровеличківська селищна виборча комісія Добровеличківського району Кіровоградської області; Мар'янівська сільська виборча комісія Маловисківського району Кіровоградської області; Піщанобрідська сільська виборча комісія Добровеличківського району Кіровоградської області; Марківська селищна виборча комісія Луганської області; Великочернігівська сільська виборча комісія Станично-Луганського району Луганської області; Красноталівська сільська виборча комісія Станично-Луганського району Луганської області; Павлівська сільська виборча комісія Калинівського району Вінницької області; Радиванівська сільська рада Кам'янського району Черкаської області; Ставчанська сільська рада Кіцманського району Чернівецької області, про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити певні дії, визнання протиправними та скасування рішень залишити без задоволення.

Ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2018 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку і строки, визначені ст. ст. 328, 329 КАС України.

Суддя-доповідач О. О. Беспалов Суддя О. А. Губська Суддя А. Б. Парінов

(Повний текст постанови складено 06.12.2018 р.)

Дата ухвалення рішення06.12.2018
Оприлюднено10.12.2018
Номер документу78356905
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/18007/18

Постанова від 22.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 12.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 06.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Постанова від 06.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 29.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні