Ухвала
від 29.01.2010 по справі 10/241 (2а-2669/08)
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 10/241 (2а-2669/08) Головуючий у 1 інстанції Ко взель П.О.

Суддя доповідач Заяць В.С.

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 січня 2010 року м. Київ.

Київський апеляційний ад міністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого:

Суддів:

при секретарі: Зайця В.С.,

Земляної Г.В.,

Межевича М.В.,

Леонтовичі М.А.,

розглянувши в судовому засіданні адміністративну с праву за апеляційною скаргою представника позивача ОСО БА_5 на постанову Окружного адміністративного суду міст а Києва від 23 березня 2009 року по справі за позовом ОСОБА_6 до Національної комісії з пи тань регулювання зв' язку Ук раїни, Кабінету Міністрів Ук раїни про поновлення на поса ді,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_6 звернувся з поз овом до Національної комісії з питань регулювання зв' яз ку України, Кабінету Міністр ів України про поновлення на посаді.

Постановою Окружного адм іністративного суду міста Ки єва від 23.03.2009 року в позові відм овлено.

Не погоджуючись з прийнят ою постановою представник по зивача подав апеляційну скар гу, в якій зазначає, що порушен ня судом першої інстанції но рм матеріального та процесуа льного права призвели до неп равильного вирішення справи , тому оскаржувана постанова підлягає скасуванню з ухвал енням нового рішення, яким не обхідно задовольнити позовн і вимоги.

Заперечуючи проти апеляц ійної скарги представника по зивача, Національна комісія з питань регулювання зв' язк у України посилалась на те, що оскаржувана постанова ухвал ена при дотриманні вимог мат еріального та процесуальног о права, а підстав для скасува ння її немає.

Заслухавши у засіданні ап еляційного суду доповідача, перевіривши матеріали справ и та доводи апеляційної скар ги колегія суддів вважає, що а пеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних під став.

Судом встановлено, що розп орядженням Кабінету Міністр ів України від 12.05.2007 року № 294-р ОСОБА_6 звільнено з пос ади члена Національної коміс ії з питань регулювання зв' язку України у зв' язку з пор ушенням етики поведінки держ авного службовця та Присяги державного службовця. 21.05.2007 рок у наказом голови Національно ї комісії з питань регулюван ня зв' язку України «Про зві льнення ОСОБА_6» оголошен о розпорядження Кабінету Мін істрів України від 12.05.2007 № 294-р.

Указом Президента Україн и від 15.08.2007 року № 708/2007 дію розпоря дження Кабінету Міністрів Ук раїни від 12.05.2007 року № 294-р зупине но з одночасним зверненням д о Конституційного Суду Украї ни щодо його конституційност і. Ухвалою Конституційного С уду України від 31.10.2007 року № 61-у/2007 відмовлено у відкритті конс титуційного провадження у сп раві за конституційним подан ням Президента України щодо відповідності Конституції У країни (конституційності) ро зпорядження Кабінету Мініст рів України від 12.05.2007 року № 294-р « Про звільнення ОСОБА_6 з п осади члена Національної ком ісії з питань регулювання зв ' язку України».

24.12.2007 року Постановою Кабіне ту Міністрів України № 1403 скас овано, зокрема, розпорядженн я Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 року № 294-р «Про звільне ння ОСОБА_6 з посади члена Національної комісії з пита нь регулювання зв' язку Укра їни» (пункт 14 Переліку). Постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 28.05.2008 року № 490 «Про внесе ння змін до постанови Кабіне ту Міністрів України від 24.12.2007 р оку №1403» виключено, в тому числ і, пункт 14 переліку актів Кабі нету Міністрів України, який було скасовано Постановою К абінету Міністрів України ві д 24.12.2007 року № 1403.

Відмовляючи в задоволенн і позову ОСОБА_6, суд першо ї інстанції виходив з того, що предметом спору у даній спра ві є трудові правовідносини між позивачем та відповідача ми, при цьому суд першої інста нції посилався на те, що даний адміністративний позов з по зовними вимогами про визнанн я незаконним та скасування н аказу голови Національної ко місії з питань регулювання з в' язку України від 21.05.2007 року № 57/к «Про звільнення ОСОБА_6 І.», поновлення ОСОБА_6 на п осаді члена Національної ком ісії з питань регулювання зв ' язку України, допустивши н егайне виконання рішення суд у, стягнення з відповідача за робітної плати за час вимуше ного прогулу, починаючи з 22.05.2007 року, позивачем був поданий д о Окружного адміністративно го суду міста Києва 14.03.2008 року, а вимогу щодо визнання незако нним та виключення з постано ви Кабінету Міністрів Україн и від 28.05.2008 року № 490 в абзаці один цифри - 14 ним б уло заявлено 30.01.2009 року, тому су д першої інстанції прийшов д о висновку щодо необхідності відмовити в задоволенні поз ову, так як жодних доказів на п ідтвердження поважності при чин пропуску строку зверненн я до суду з адміністративним позовом ОСОБА_6 до суду пе ршої інстанції надано не бул о.

З такими висновками суду п ершої інстанції колегія судд ів вважає за можливе погодит ись виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 99 КАС Ук раїни адміністративний позо в може бути подано в межах стр оку звернення до адміністрат ивного суду, встановленого ц им Кодексом або іншими закон ами.

Згідно ч. 3 ст. 99 КАС України д ля захисту прав, свобод та інт ересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть вста новлюватися інші строки для звернення до адміністративн ого суду, які, якщо не встановл ено інше, обчислюються з дня, к оли особа дізналася або пови нна була дізнатися про поруш ення своїх прав, свобод чи інт ересів.

Частиною 1 ст. 233 Кодексу зак онів про працю України перед бачено, що працівник може зве рнутися з заявою про вирішен ня трудового спору безпосере дньо до суду в тримісячний ст рок з дня, коли він дізнався аб о повинен був дізнатися про п орушення свого права, а у спра вах про звільнення - в місяч ний строк з дня вручення копі ї наказу про звільнення або з дня видачі трудової книжки.

В свою чергу, частиною 1 ст. 1 00 КАС України передбачено, що пропуск строку звернення до адміністративного суду є під ставою для відмови у задовол енні адміністративного позо ву за умови, якщо на цьому напо лягає одна із сторін.

ОСОБА_6 12.06.2007 року звернувс я до Дніпровського районного суду м. Києва з позовом до Каб інету Міністрів України, Нац іональної комісії з питань р егулювання зв' язку України про визнання незаконним та с касування правових актів інд ивідуальної дії, про визнанн я відсутності у Кабінету Мін істрів України компетенції щ одо призначення та звільненн я членів Національної комісі ї з питань регулювання зв' я зку України.

Ухвалою Дніпровського ра йонного суду м. Києва від 24.01.2008 р оку вищезазначену позовну за яву ОСОБА_6 залишено без р озгляду в зв' язку з надходж енням від позивача клопотанн я про залишення позовної зая ви без розгляду.

Позов до Національної ком ісії з питань регулювання зв ' язку України, Кабінету Мін істрів України про поновленн я на посаді ОСОБА_6 до Окру жного адміністративного суд у міста Києва був поданий 14.03.2008 року, тобто після спливу вста новленого законом місячного строку для звернення до суду з позовною заявою про поновл ення на посаді.

Оскільки в запереченнях п роти позовної заяви ОСОБА_6 , представник Національної комісії з питань регулюванн я зв' язку України наполягав на застосуванні наслідків п ропуску встановленого закон ом строку до вказаних правов ідносин, тому колегія суддів погоджується з висновками с уду першої інстанції щодо не обхідності відмовити в задов оленні позову, так як належни х доказів про поважність при чини пропуску строку позивач ем до суду надано не було.

Посилання представника п озивача в апеляційній скарзі на те, що до вказаних правовід носин необхідно застосовува ти саме річний строк звернен ня до суду, який передбачений ч. 2 ст. 99 КАС України не грунтую ться на вимогах закону.

Вимогами ст. 200 КАС України п ередбачено, що суд апеляційн ої інстанції залишає апеляці йну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд п ершої інстанції правильно вс тановив обставини справи та ухвалив судове рішення з дод ержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки доводи апеляцій ної скарги відповідача не гр унтуються на вимогах законод авства та не спростовують ви сновків суду першої інстанці ї, колегія суддів вважає, що су д першої інстанції повно та в себічно з' ясував обставини справи, які підтверджуються доказами дослідженими в суд овому засіданні, ухвалив оск аржуване рішення відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесу ального права, а тому підстав и для його скасування або змі ни відсутні.

Керуючись ст.ст. 160, 198, 200, 205, 206 КАС України,

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу предс тавника позивача ОСОБА_5 з алишити без задоволення, а по станову Окружного адміністр ативного суду міста Києва ві д 23 березня 2009 року без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моме нту проголошення, проте може бути оскаржена до Вищого адм іністративного Суду України протягом одного місяця з дня набрання законної сили.

Головуючий:

Судді:


В.С. Заяць


Г.В. Земляна


М.В. Межевич

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.01.2010
Оприлюднено15.04.2010
Номер документу7837537
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —10/241 (2а-2669/08)

Ухвала від 29.01.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Заяць Володимир Степанович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні