Рішення
від 29.11.2018 по справі 160/8240/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2018 року Справа № 160/8240/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Захарчук - Борисенко Н.В.

при секретарі судового засідання - Музиці Я.І.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1

представників відповідача - ОСОБА_2, ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» (49044, м.Дніпро, вул.Барикадна, 15а) до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (04119, м.Київ, вул.Дегтярівська, 11г) про визнання протиправним (недійсним) та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

05.11.2018 року Приватне акціонерне товариство «ХайдельбергЦемент Україна» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, в якій просить:

- визнати протиправним (недійсним) та скасувати податкове повідомлення-рішення від 15 серпня 2018р. №0006594608, винесене відповідачем - Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби.

В обґрунтування позовних вимог в позові зазначено наступне. Відповідачем проведено документальну позапланову виїзну перевірку Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» , за результатом якої складено акт №63/28-10-46-08-00292923 від 25.07.2018 року. Позивач вважає, що відомості, наведені відповідачем в акті, є недостовірними та такими, що суперечать фактичним обставинам, а висновки ґрунтуються виключно на аналізі господарських взаємовідносин контрагента ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» з іншими суб'єктами господарювання, з якими позивач не перебував у безпосередніх господарських правовідносинах. Позивач зазначив, що він є добросовісним платником податків та виконав усі передбачені законом умови щодо формування податкового кредиту, має всі документальні підтвердження його розміру, залишок якого цілком правомірно включено до складу від'ємного значення. При цьому, відповідно до вимог чинного законодавства, платник податків не несе відповідальності за порушення, допущені контрагентом. На індивідуальний характер відповідальності неодноразово зазначав і Європейський Суд з прав людини. Щодо ненадання до перевірки щоденних нарядів-завдань для ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» на тарування, погрузку, вигрузку сировини/готової продукції, позивач зазначив, що відповідно до умов договору оформлення таких нарядів-завдань не передбачено. Щоденні наряд-замовлення мали оформлюватись виключно для робіт, які виконувались підрядником - ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» у відповідності до Додатку №3 і лише одного виду робіт у відповідності до Додатку №5 до Договору. Крім того, не відповідають фактичним обставинам твердження відповідача щодо невиконання товариством вимог щодо оформлення документів. Адже, надані позивачем під час перевірки табеля виходу були завізовані представниками замовника та підрядника. Таким чином, висновки відповідача, що позивачем порушено п. 185.1 ст. 185, п.198.1, 198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п. 201.1 ст.201 в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 433228,0 грн., у тому числі за в тому числі за червень 2017 року у сумі 74471,15 грн, за липень 2017 року у сумі 76293,46 грн, за серпень 2017 року у сумі 81075,38 грн, за вересень 2017 року у сумі 80508.58 грн. за жовтень 2017 року у сумі 70687,02 грн , за листопад 2017 року у сумі 50191,73 грн. та завищено залишок від'ємного значення, який включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (ряд, 21) за грудень 2017 року на суму 45306,0 грн., на думку позивача, є некоректними та суперечать умовам Договору і фактичним обставинам. Також, податковим органом не доведено, що укладений договір підряду порушує публічний порядок та не спрямований на реальне настання правових наслідків. Роботи, зазначені в договорі, виконані, позивачем повністю сплачено їх вартість, результати господарських операцій відображені в податковому та бухгалтерському обліку. До перевірки надані всі первинні документи, які складені відповідно до вимог чинного законодавства та повністю підтверджують реальність господарських операцій. Враховуючи наведене, податкове повідомлення-рішення від 15.08.2018 №0006594608 суперечить вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06.11.2018 було відкрито провадження у адміністративній справі; справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи. Відповідача зобов'язано надати відзив на позов.

20.11.2018 року від відповідача надійшов письмовий відзив на позовну заяву. В обґрунтування відзиву представником відповідача зазначено наступне. В ході перевірки позивача було встановлено, що надані до перевірки первинні документи не можуть належним чином засвідчувати факт здійснення придбання послуг з постачання навантажувально-розвантажувальних робіт, очищення межкамерних і вихідних решіток цементних млинів на ПрАТ «ХайдельбергЦементУкраїна» та підтверджувати реальність та товарність взаємовідносин між ПрАТ «ХайдельбергЦементУкраїна» та ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» . Так, було встановлено, що табелі виходу та відомості контрольно-пропускної системи не завізовані представниками замовника та підрядника, що є вимогою Договору підряду щодо оформлення документів. Також, відсутні письмові згоди ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» на право залучення до виконання робіт субпідрядників, що також є умовою Договору підряду щодо виконання робіт субпідрядників; та щоденні наряди-завдання для ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» щодо тарування, навантаження, розвантаження сировини/готової продукції. А надані до перевірки довідки щодо відвантаження цементу та щодо розвантаження вантажів складені за звітний період - місяць та завізовані лише представниками ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» без можливості ідентифікувати цих осіб. За твердженням відповідача, виявлені недоліки свідчать, що придбання ПрАТ «ХайдельбергЦементУкраїна» послуг відбулось від невстановлених осіб. А за відсутності належним чином оформлених документів неможливо підтвердити реальність проведення господарських операцій. Крім того, ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» ані під час перевірки, ані в запереченнях на акт не надані обґрунтування економічної доцільності придбання послуг у ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» за наявності достатньої власної чисельності працівників для проведення робіт з очищення залізничних колій від просипів, очищення та прибирання території та приміщень силосно-пакувальної дільниці, очищення міжкамерних і вихідних решіток цементних млинів. Адже, всього на підприємстві ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» працює 983людини, в тому числі, 74 працівника в структурному підрозділі «Кам'янський завод ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» . З урахуванням наведеного, відповідач вважає, що позивачем фактично здійснено безпідставне документальне оформлення нереальної господарської операції з одержання (купівлі) і складено документи всупереч вимогам чинного законодавства. У зв'язку з наведеним, оскаржуване податкове повідомлення-рішення є правомірним, винесеним у відповідності до вимог чинного законодавства.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, просила суд задовольнити позов в повному обсязі, надала пояснення, аналогічні доводам, викладеним у позові.

Представники відповідача в судовому засіданні проти позову заперечували, зазначивши про необґрунтованість та безпідставність позовних вимог.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, представників відповідача, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що у період з 27.06.2018 року по 19.07.2018 року співробітниками Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби проведено документальну позапланову виїзну перевірку Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» (код за ЄДРПОУ 00292923) з питання дотримання вимог податкового законодавства України при фінансово-господарських взаємовідносинах з ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39383446) за червень - грудень 2017 року.

За результатами перевірки складено акт № 63/28-10-46-08-00292923 від 25.07.2018 року.

За висновком акту№ 63/28-10-46-08-00292923 від 25.07.2018 року перевіркою встановлені наступні порушення, допущені ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» (код за ЄДРПОУ 00292923):

- п. 44.1 ст. 44, пп. 134.1.1 ст.134 Податкового кодексу України, що призвело до завищення від'ємного значення об'єкту оподаткування за 2017 рік на 2 871 203,00 грн.;

- порушення п. 185.1 ст. 185, п.198.1, 198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п. 201.1 ст.201, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 433 228,00 грн., у тому числі за червень 2017 року у сумі 74471,15 грн., за липень 2017 року у сумі 76293,46 грн., за серпень 2017 року у сумі 81075,38 грн., за вересень 2017 року у сумі 80508,58 грн., за жовтень 2017 року у сумі 70687,02 грн., за листопад 2015 року у сумі 50191,73 грн.

та завищено залишок від'ємного значення, який включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (ряд. 21) за грудень 2017 року на суму 45306,00 грн.

Виявлені порушення п. 185.1 ст. 185, п.198.1, 198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України обґрунтовані в акті перевірки наступним.

В перевіряємому періоді встановлено, що ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» мало господарські взаємовідносини з ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39383446).

За період з 01.06.2017 року по 31.12.2017 року ПрАТ«ХайдельбергЦемент Україна» задекларовано податковий кредит по податку на додану вартість у сумі 478 533,72грн.

Перевіркою правомірності визначення податкового кредиту за період 01.06.2017 року по 31.12.2017 року встановлено його завищення всього у сумі 478 533,72грн., в тому числі за червень 2017 року в сумі 74471,15грн., за липень 2017 року в сумі 76293,46грн., за серпень 2017 року в сумі 81 075,38грн., за вересень 2017 року у сумі 80508,58грн., за жовтень 2017 року у сумі 70687,02грн., за листопад 2017 року в сумі 50191,73грн., за грудень 2017 року у сумі 45 306,37грн.

Згідно договору підряду від 16.12.2016 року № 19318 ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» (Підрядник) зобов'язується виконати згідно з умовами договору, вказані в Доповненнях до договору роботи, а ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» (Замовник) зобов'язується прийняти та сплатити виконані роботи. Найменування, перелік робіт, адреса виконання, строк виконання, вартість робіт та вимоги до якості, визначаються в Доповненнях до договору, які є невід'ємною частиною цього договору.

Вартість робіт визначається за згодою сторін та вказується в Доповненнях, які є невід'ємною частиною цього договору, та може бути змінена по взаємній згоді Сторін при збільшенні обсягу робіт, що оформлюються Додатковою угодою до цього договору.

Договір набуває сили з моменту підписання його Сторонами та діє до 31 грудня 2017 року.

Згідно Додатку 1 до Договору № 19318 від 16.12.2016 року визначені найменування, перелік та вартість робіт, а саме:

- очищення межкамерних і вихідних решіток цементних млинів;

- навантаження тарованого цементу в залізничні вагони та автотранспорт;

- навантаження навального цементу в залізничні цистерни;

- навантаження навального цементу через неавтоматизовані точки завантаження в залізничні вагони типу "Хопер" і автотранспорт;

-навантаження навального цементу через автоматизований термінал в автотранспорт;

- навантаження тарованого цементу на палети мішками по 25 кг;

- розвантаження залізничних вагонів на території Дніпродзержинського заводу;

- використання персоналу на роботах з очищення залізничних колій від просипів.

Адреса, за якою виконуються роботи: Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Тритузна, 37 Дніпродзержинський завод ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» .

Період виконання робіт: з 1 січня 2017 року по 31.12.2017 року згідно графіка Замовника.

Згідно підпункту 1.1.6 Додатку 1 визначені вимоги до оформлення документів: в обов'язковому порядку до акту прийому передачі виконаних робіт Підрядник повинен надати наступні документи, а саме: табель виходу, завізований Підрядником та Замовником: відомості контрольно-пропускної системи ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» , завізовані представниками Замовника та Підрядника; щоденні наряди на виконання робіт, завізовані представниками Замовника та Підрядника; документи на ввезення та вивезення матеріалів та механізмів.

Згідно наданих до перевірки документів, а саме, звітів розрахунку відпрацьованого часу за червень-грудень 2017 р. для виконання послуг на ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» у червні-грудні 2017 р. ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» були залучені фізичні особи для проведення навантажувально-розвантажувальних робіт. Очищення між камерних і вихідних решіток цементних млинів в м. Кам'янське.

При цьому, до перевірки не надано щоденні наряди-завдання для ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» щодо тарування, погрузки, вигрузки сировини/готової продукції. Із-за відсутності щоденного тарування,погрузки,вигрузки сировини/готової продукції неможливо підтвердити фактичні обсяги наданих послуг ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» за місяць, які відображені в актах прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг). Тобто, в ході перевірки ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» документально не підтверджено фактичний обсяг виконаних робіт.

До перевірки надані розрахунки відпрацьованого часу за червень-грудень 2017 року, які ведуться на ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» в електронному вигляді.

На порушення підпункту 1.1.6 Додатку 1 до Договору підряду від 16.12.2016 № 19318 не виконані визначені вимоги щодо оформлення документів, а саме: табель виходу та відомості контрольно-пропускної системи ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» не завізовані представниками Замовника та Підрядника.

Відповідно до 1С «Податковий блок» ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» подано до ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра податковий розрахунок сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за 3 квартал 2017 року від 09.11.2017 №9234913989 та до Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області за 4 квартал 2017 року від 08.02.2018 р. №9298337590, згідно яких встановлено, що фізичні особи ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ВинокуроваІнна Вікторівна, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23 не рахуються як основні працівники ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» (код доходу 101), ніяк сумісники, або працівники, що виконують роботи за договорами цивільно-правового характеру (код 102), що свідчить про неможливість підтвердження факту надання послуг вищевказаними фізичними особами на ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» від ТОВ «ТЕСА -ГРУПП» .

Згідно нарядів-завдання від 19.07.2017 року, від 08.11.2017 року та від 22.12.2017 року фізичною особою ОСОБА_12; від 18.07.2017 року та від 16.08.2017 року фізичною особою ПономарьКонстантаном Анатолійовичем; від 12.10.2017 року, від 20.10.2017 року, від 17.11.2017 року, від 07.12.2017 року та від 11.12.2017 року фізичною особою ОСОБА_9; від 07.12.2017 року, від 11.12.2017 року, від 27.12.2017 року фізичною особою ОСОБА_22; від 27.12.2017 року фізичною особою СалватовимКамілемАлійовичєм здійснено очищення залізничних колій від просипів, очищення та прибирання території та приміщень силосно-пакувальної дільниці, очищення межкамерних і вихідних решіток цементних млинів. При цьому, нарахування та виплата доходу за виконання даних послуг у вищенаведених податкових розрахунках фізичним особам ОСОБА_12, ОСОБА_10, ОСОБА_9, ОСОБА_22 та ОСОБА_23 не зазначено.

Тобто, в ході проведення перевірки з'ясовано, що операції із надання вищенаведених послуг не мали реального характеру.

На виконання умов Договору підряду від 16.12.2016 року № 19318 ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» (Підрядник) має право залучати до виконання робіт субпідрядників тільки за письмовою згодою ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» (Замовник), при цьому залишаючись відповідальним перед Замовником за наслідки їх роботи.

До перевірки письмові згоди ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» на право залучити до виконання робіт субпідрядників-постачальників ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» які наведені нижче (ТОВ «САММІТ-АГРО-ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 41147764), ТОВ «КВІНТА КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 41126859), ТОВ «ТІМБЕР-ПРОФ» (код ЄДРПОУ 40764937), ТОВ «СОЮЗ КЕПІТАЛ СТРОЙ» (код ЄДР 40703298), ТОВ «ІВАМАР ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 41380072), ТОВ «ТЕКО ОСОБА_24» (код ЄДРПОУ 41380569)) не надані.

Тобто, укладений між ПрАТ «ХайдельбергЦемент України" з контрагентом ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» договір підряду від 16.12.2016 року № 19318 неопосередковувався реальним виконанням операції, яка становить його предмет.

Також, податковим органом зазначено, що даними Єдиного реєстру судових рішень встановлено, що ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» фігурує у декількох кримінальних провадженнях, внесене до ЄРДР як підприємство, яке формує фіктивний податковий кредит для інших підприємств, а саме: за №32016100030000052 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.205, ч.5 ст. 27, ч. 2 ст. 212, ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст.205 КК України; за №32017050290000023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України; за №32016050290000003 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

За результатами аналізу інформації, наявної в базах даних податкового органу, відповідачем встановлено відсутність у ТОВ «ТЕСА - ГРУПП» необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу відсутності управлінського або технічного персоналу, оборотних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів при значних обсягах реалізації товарів (робіт, послуг).

Враховуючи викладене, податковим органом зроблено висновок, що перевіркою не підтверджено придбання послуг постачання навантажувально - розвантажувальних робіт, очищення межкамерних і вихідних решіток цементних млинів на Камянському заводі ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» по ланцюгу постачання.

Перевіркою встановлені факти невідповідності опрацьованих в ході перевірки документів вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» , що позбавляє їх юридичної сили та доказовості, не дозволяє ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» формувати на підставі наданих носіїв інформації, дані бухгалтерського та податкового обліків.

Укладений між ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» та контрагентом договір підряду не опосередковувався реальним виконанням операцій, які становлятьїх предмет.

Послуги отримано ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» від невстановленої особи.

Фактично ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» здійснено безпідставне документальне оформлення нереальної господарської операції з одержанням (купівлі) і складено документи, заявлені ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» як первинні, всупереч норм ч.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та пп.2.1 і 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 05.06.1995 р.№168/704, оскільки відсутній факт формування відповідного активу як ресурсу, контрольованого у результаті минулих подій внаслідок реального придбання у інших суб'єктів господарювання або власного виробництва…» (а.23-39 акту, а.с.35-43 т. 1).

На підставі акту перевірки № 63/28-10-46-08-00292923 від 25.07.2018 року та за порушення п. 185.1 ст. 185, п.198.1, 198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р» №0006594608 від 15.08.2018 року про збільшено ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна»розміру суму грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг).

За наслідками адміністративного оскарження податкове повідомлення-рішення №0006594608 від 15.08.2018 року залишено без змін.

На підтвердження фактичного отримання послуг від ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» на підставі договору підряду позивачем надано копії наступних документів: договору підряду №19318 від 16.12.2016 року; Додатку №1 від 16.12.2016 р. до Договору №19318 від 16.12.2016 р., Додатку №2 від 16.12.2016 р. до Договору №19326 від 16.12.2016 р.,Додатку №3 від 16.12.2016 р. до Договору №19326 від 16.12.2016 р., Додатку №4 від 16.12.2016 р. до Договору №19326 від 16.12.2016 р., Додатку №5 від 16.12.2016 р. до Договору №19326 від 16.12.2016 р., листів ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» про видачу пропусків, журналу реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці від 06.01.2017 р. по 11.10.2017 р., актів-допуску, нарядів-завдань, актів прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), розрахунків відпрацьованого часу, довідок про вантаж, Додаткової угоди №1 до Договору підряду №19318 від 16.12.2016 р., обротно-сальдових відомостей ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» , податкових накладних, квитанцій про реєстрацію накладних, інших документів.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України(далі по тексту -ПК України, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до п. 41.1. ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотримання м'якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно з пп. 83.1.1.-83.1.6 п. 83.1. ст. 83 Податкового кодексу України для посадових осіб контролюючих органів під час проведення перевірок підставами для висновків є: 83.1.1. документи, визначені цим Кодексом; 83.1.2. податкова інформація; 83.1.3. експертні висновки; 83.1.4. судові рішення; 83.1.6. податкові консультації, інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на контролюючі органи.

Згідно з п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є операції платників податку з:

а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;

б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;

в) ввезення товарів на митну територію України;

е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

При цьому, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Згідно з п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно з п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:

а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;

в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідні вимоги містить і Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-ХІV (далі - Закон №996).

Згідно зі ст. 2 Закону №996 дія цього Закону поширюється на юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно правових форм власності, які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Виходячи з вимог п. 2 ст. 3 цього ж Закону України бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Аналіз цієї норми дає підстави вважати, що первинний документ згідно з цим визначенням містить дві обов'язкові ознаки: він має містити відомості про господарську операцію і підтверджувати її реальне (фактичне) здійснення.

Господарська операція - це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Слід зазначити, що договір не є первинним обліковим документом для цілей бухгалтерського обліку. Відповідно до ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір свідчить лише про намір виконання дій (операцій) в майбутньому, а не про їх фактичне виконання.

Статтею 9 цього Закону встановлені вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно з даною нормою підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблених даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документи; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

При цьому статтею 4 Закону №996 встановлено принцип превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми.

Відповідно до п. 2.14 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 р. відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці первинні документи.

Згідно до ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно до ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно з п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

Аналіз наведених норм свідчить, що господарські операції для визначення податкового кредиту мають бути фактично здійсненими та підтвердженими належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, та спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Правомірність формування від'ємного значення прямо пропорційно залежить від правомірності формування податкового кредиту з відповідним контрагентом та підтвердження його виникнення.

При цьому, від'ємне значення суми ПДВ виникає у разі, коли податковий кредит платника більший за податкове зобов'язання.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основний вид господарської діяльності Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» (код ЄДРПОУ 00292923) виробництво цементу (код КВЕД 23.51).

Судом встановлено та сторонами не заперечується, що ПрАТ«ХайдельбергЦемент Україна» (код ЄДРПОУ 00292923) за перевіряємий період мало господарські взаємовідносини з контрагентом - Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕСА-ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39383446), на підставі яких сформований податковий кредит червня-грудня 2017 року на загальну суму ПДВ 478533,72грн., в тому числі в сумі 45 306,37грн. - у грудні 2017 року.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основний вид господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕСА-ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39383446) неспеціалізована оптова торгівля (код КВЕД 46.90).

16.12.2016 року між ПрАТ «ХайдельбергЦемент Україна» (замовник) та ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» (підрядник) укладено договір підряду №19318, предметом якого є виконання робіт у відповідності з умовами Договору, зазначених у Додатку №1. Найменування, перелік робіт, адреса виконання, строк виконання, вартість робіт та вимоги до якості, визначаються сторонами в Додатку №1 до Договору, який є невід'ємною частиною цього договору.

Обов'язок платника податків складати належним чином первинні документи за результатами фінансово господарської діяльності передбачений законодавством, зокрема, ст. 44 Податкового кодексу України, ст.ст. 1, 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» .

Відповідно до п. 44.6 ст. 44 Податкового кодексу України у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Судом було досліджено Додаток №1 до Договору підряду №19318 від 16.12.2016 року та встановлено наступне.

Відповідно до умов Договору (Додаток № 1), предметом Договору є виконання наступних робіт:

1) Відповідно до Технічного завдання, викладеному в Додатку № 3 до Договору:

- очищення міжкамерних та вихідних решіток цементних млинів.

2) Згідно Технічному завданню, викладеному в Додатку №4 до Договору:

- тарування та навантаження тарованого цементу в залізничні вагони та автотранспорт;

- навантаження навального цементу в залізничні цистерни;

- навантаження навального цементу через неавтоматизовані вузли навантаження в залізничні вагони типу Хопер та автотранспорт;

- навантаження навального цементу через автоматизований термінал в автотранспорт:

- пакування (палетування) та відвантаження цементу на палетах в мішках по 25 кг.

3) Згідно Технічному завданню, викладеному в Додатку № 5 до Договору:

- розвантаження залізничних вагонів на території Дніпродзержинського (Кам'янського) заводу Позивача;

- очищення залізничних шляхів на території Дніпродзержинського (Кам'янського) заводу позивача.

При цьому, відповідно до п.п 1.1.6. Додатку № 1 (в редакції, викладеній в Додатковій угоді до Договору № 1 від 11.01.2017 р.), в обов'язковому порядку до акту приймання виконаних робіт Підрядник зобов'язаний додати наступні документи:

1)При виконанні робіт з очищення міжкамерних та вихідних решіток цементних

млинів, згідно Додатку № 3:

- щоденні наряд-замовлення на виконання робіт, завізовані з боку Підрядника та Замовника;

- відомості контрольно-пропускної системи Замовника (звіт Розрахунок відпрацьованого часу ).

2) При виконанні робіт з:

- тарування та навантаження тарованого цементу в залізничні вагони та автотранспорт;

- навантаження навального цементу в залізничні цистерни;

- навантаження навального цементу через неавтоматизовані вузли навантаження в залізничні вагони типу Хопер та автотранспорт;

- навантаження навального цементу через автоматизований термінал в автотранспорт;

- пакування (палетування) та відвантаження цементу на палетах в мішках по 25 кг,

Згідно Додатку № 4:

- довідки про вантажі, які прибули під вивантаження та інші виробничі довідки;

- відомості контрольно-пропускної системи Замовника (звіт Розрахунок відпрацьованого часу ).

3) При виконанні робіт з розвантаження залізничних вагонів на території

Дніпродзержинського (Кам'янського) заводу Позивача, згідно Додатку № 5:

- довідки про вивантаження вантажів, про відвантаження цементів або інші виробничі довідки;

- відомості контрольно-пропускної системи Замовника (звіт Розрахунок відпрацьованого часу ).

Акт № 6 від 30.06.2017 р.:

- роботи з очищення міжкамерних та вихідних решіток цементних млинів, згідно Додатку № 3, виконувалися;

- роботи з тарування та навантаження тарованого цементу в залізничні вагони та автотранспорт;

- навантаження навального цементу через неавтоматизовані вузли навантаження в залізничні вагони типу Хопер та автотранспорт;

- навантаження навального цементу через автоматизований термінал в автотранспорт;

- пакування (палетування) та відвантаження цементу на палетах в мішках по 25 кг згідно Додатку № 4 виконувалися.

Роботи з: навантаження навального цементу в залізничні цистерни; згідно Додатку № 4 не виконувалися; роботи з розвантаження залізничних вагонів на території Дніпродзержинського (Кам'янського) заводу позивача; очищення залізничних шляхів на території Дніпродзержинського (Кам'янського) заводу Позивача, згідно Додатку № 5 не виконувалися.

На підтвердження факту виконання ТОВ ТЕСА-ГРУПП робіт згідно Додатків № № 3, 4 до Акту № 6 додаються:

- згідно Додатку № 3:

копія Наряду-замовлення на виконання робіт на території Кам'янського заводу Позивача підрядною організацію ТОВ ТЕСА-ГРУПП від 16.06.2017 р. (наряд-замовлення оформлений в день, коли ТОВ ТЕСА-ГРУПП виконувалися роботи з очищення міжкамерних та вихідних решіток цементних млинів);

копія Відомостей контрольно-пропускної системи Замовника (звіт Розрахунок відпрацьованого часу ) за період з 01.06.2017 р. по 30.06.2017 р., з зазначенням кількості годин, яку відповідну співробітники ТОВ ТЕСА-ГРУПП перебували на території Позивача;

- згідно Додатку № 4;

копія Довідки про відвантаження цементу з Кам'янського заводу Позивача за червень 2017 р.;

копія Довідки про вивантаження вантажів, які були прибули на адресу Кам'янського заводу Позивача залізничним транспортом з 1 по 30 червня 2017 р.

Документи, які оформлювалися позивачем та ТОВ ТЕСА - ГРУПП у відповідності до умов п.п. 1.1.6. Додатку № 1 (в редакції, викладеній в Додатковій угоді до Договору № 1 від 11.01.2017 р.) (виробничі довідки, відомості контрольно пропускної системи Позивача, табелі виходів, тощо), не е первинними документами в розумінні чинного законодавства України, оскільки самі по собі вони не є підставою для бухгалтерського обліку операцій з виконання робіт ТОВ ТЕСА-ГРУПП за Договором.

Вказані документи оформлювалися Позивачем та ТОВ ТЕСА-ГРУПП з метою підтвердження та обґрунтування відомостей, внесених сторонами до актів приймання виконаних робіт

Саме такий перелік документів, які оформлювалися Позивачем та ТОВ ТЕСА-ГРУПП згідно п.п, 1.1.6, Додатку № 1 (в редакції, викладеній в Додатковій угоді до Договору № 1 від 11 01.2017 р.) , таку періодичність їх складання та такі умови й обсяг їх оформлення, сторонами Договору - Позивачем та ТОВ ТЕСА-ГРУПП визнано необхідними та достатніми для сторін для підтвердження фактів виконання ТОВ ТЕСА-ГРУПП робіт за Договором.

Таким чином, суд зазначає, що твердження відповідача, що документи згідно п.п. 1.1.6. Додатку № 1 (в редакції, викладеній в Додатковій угоді до Договору № 1 від 11.01.2017 р.) оформлювалися позивачем та ТОВ ТЕСА-ГРУПП не з тою періодичністю, не в тій формі, не в тому обсязі та не в тому порядку, які вважає необхідними Відповідач, внаслідок чого операції Позивача з ТОВ ТЕСА-ГРУПП не свідчать про реальність та товарність взаємовідносин Позивача з ТОВ ТЕСА-ГРУПП за Договором судом не беруться до уваги.

Суд зазначає, що необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів сум податку на додану вартість до податкового кредиту є факт придбання товарів (робіт, послуг) із метою їх використання в господарській діяльності, підтвердження господарської операції належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податковому обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції умов перевезення, зберігання товарів, змісту послуг, що надаються тощо.

Статтею 1 Закону України від 16.07.99 N 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Умовами права платника податків на податковий кредит та на зменшення оподатковуваного доходу на суму понесених витрат є, зокрема, фактичне придбання товарів, робіт, послуг з наміром одержати економічний ефект від їх використання у господарській діяльності та підтвердження цих витрат необхідними документами, оформленими з дотриманням вимог чинного законодавства.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Слід зазначити, що обов'язок підтвердити правомірність та обґрунтованість сформованого податкового кредиту належними документами первинного обліку покладається на платника-покупця товарів (робіт, послуг), оскільки саме він є суб'єктом, який зменшує суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню до бюджету, на суму податкового кредиту, визначеного постачальником.

Відмова в отриманні податкової вигоди за наявності у документах платника недостовірних та суперечливих відомостей є його податковим ризиком. З ціллю підтвердження обґрунтованості заявленої податкової вигоди необхідно встановити їх об'єктивний предметний зв'язок з фактами та результатами реальної підприємницької або іншої економічної діяльності, що слугує підставою для висновку про достовірність представлених первинних документів, у тому числі щодо відомостей про учасників та умови господарських операцій.

Позивачем надано достатніх обґрунтувань та доказів реального отримання послуг від ТОВ «ТЕСА-ГРУПП» . Позивачем під час розгляду справи спростовано доводи податкового органу стосовно відсутності у ТОВ «ТЕСА - ГРУП» та залучених цим підприємством субпідрядників необхідних ресурсів для здійснення господарської діяльності в обсягах задекларованих показників.

Надання податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковий орган не встановив та не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.

Зокрема, в рішенні від 09.01.2007 у справі "Інтерсплав проти України" вказано, що коли державні органи володіють будь-якою інформацією про зловживання у системі відшкодування ПДВ, що здійснюються конкретною кампанією, вони можуть вжити відповідних заходів з метою запобігання або усунення таких зловживань.

Таким чином, виходячи з принципу індивідуального застосування відповідальності за порушення правил оподаткування, негативні наслідки, зокрема, у вигляді позбавлення права на податковий кредит та зменшення суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток, можуть бути застосовані саме до того платника податків, який їх припустився, а не до іншої особи.

Варто також наголосити, що виходячи з принципу індивідуальності юридичної відповідальності, визначеного ч.2 ст.61 Конституції України, платник податків не повинен нести відповідальність за несплату податків постачальниками, відсутність у постачальника первинних документів чи недостовірність відомостей контрагентів своїх постачальників.

Дефектність контрагента платника податків сама по собі не свідчить про поінформованість платника податків щодо протиправного характеру діяльності його контрагента або щодо дефектності самих господарських операцій. Отже, вона не є вичерпним доказом під час встановлення нереальності господарської операції чи відсутності в ній ділової мети, яка за змістом положень ст. 14 Податкового кодексу України передбачає обов'язкову спрямованість будь-якої операції на отримання позитивного економічного ефекту.

Отже, відносини між учасниками попередніх ланцюгів постачань товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарської операції, вчиненої між останнім у ланцюгу постачань платником податків та його безпосереднім контрагентом.

За таких обставин, суд вважає, що податкове повідомлення-рішення від 15.08.2018 року № №0006594608 Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби не відповідає вимогам п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, керуючись положеннями частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, враховуючи рішення суду про задоволення позовних вимог, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби на користь Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» (код ЄДРПОУ 00292923) судовий збір у сумі 9747, 63 грн. відповідно до платіжного доручення №1617 від 31.10.2018 року.

Керуючись ст. ст. 139, 244, 245, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» (49044, м.Дніпро, вул.Барикадна, 15а) до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (04119, м.Київ, вул.Дегтярівська, 11г) про визнання протиправним (недійсним) та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним (недійсним) та скасувати податкове повідомлення-рішення від 15 серпня 2018 року №0006594608, винесене відповідачем - Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби на користь Приватного акціонерного товариства «ХайдельбергЦемент Україна» (код ЄДРПОУ 00292923) судовий збір у сумі 9747, 63 грн. відповідно до платіжного доручення №1617 від 31.10.2018 року.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 07 грудня 2018 року.

Суддя ОСОБА_25

Дата ухвалення рішення29.11.2018
Оприлюднено10.12.2018
Номер документу78384054
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним (недійсним) та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —160/8240/18

Постанова від 17.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 17.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 21.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 24.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Постанова від 24.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 26.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 26.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні