10.2.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником
07 грудня 2018 року СєвєродонецькСправа № 812/8819/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., розглянувши в порядку письмового провадження заяву управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/8819/13-а за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальності «Агроресурс» про стягнення заборгованості у розмірі 882,05 грн, -
ВСТАНОВИВ:
30 листопада 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/8819/13-а за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальності «Агроресурс» про стягнення заборгованості у розмірі 882,05 грн.
В обґрунтування заяви зазначено, що на примусовому виконанні в Алчевському міському відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції знаходиться виконавчий лист у справі №812/8819/13-а, виданий 03.02.2014 Луганським окружним адміністративним судом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальності «Агроресурс» заборгованості в сумі 882,05 грн.
Відповідно до розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування утворено Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України а також Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Правонаступником Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності визначено управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.
Таким чином, на думку заявника, права та обов'язки стягувача у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа у справі №812/5854/13-а з Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності перейшли до правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.
Представник заявника у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, розгляд заяви просив проводити за відсутності представника заявника.
Представник відповідача (боржника) у судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду заяви повідомлявся належним чином, причини неявки суду не повідомив.
Згідно частини другої статті 379 КАС України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Відповідно до частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про можливість розглянути заяву у письмовому провадженні.
Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 30 жовтня 2013 року адміністративний позов Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальності «Агроресурс» про стягнення заборгованості у розмірі 882,05 грн. задоволено. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальності «Агроресурс» на користь Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності в сумі 882,05 грн (а.с.19,20).
Згідно з даними комп'ютерної програми Діловодство спеціалізованого суду 10.01.2014 позивачем у справі 812/8819/13-а отримано виконавчий лист.
10.02.2014 державним виконавцем відкрито виконавче провадження з примусового виконання виконавчого листа у справі №812/8819/13-а ВП№41989058 (а.с.35).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 13.11.2018 відновлено втрачене судове провадження у справі 812/8819/13-а за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальності «Агроресурс» про стягнення заборгованості у розмірі 882,05 грн в частині: ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 22.10.2013 про відкриття провадження в адміністративній справі, постанови Луганського окружного адміністративного суду від 30.10.2013 (а.с.22,23).
Наказом виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.05.2017 № 252-ос припинено Луганське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності шляхом приєднання до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (а.с.36,37).
Згідно передавального акту від 11.08.2017, відповідно до якого від Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності переходить правонаступництво щодо майна, усіх прав та обов'язків до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (а.с.38-41).
Відповідно до статті 1 Закону України від 02.06.2016 № 1404-VIII Про виконавче провадження (далі - Закон №1404-VIII) виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Згідно з частинами першою, другою статті 15 Закону № 1404-VIII сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ. Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов'язок щодо виконання рішення.
Відповідно до розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування утворено Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, а також Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Припинити управління та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виконавчі дирекції відділень цього Фонду, що є юридичними особами, шляхом приєднання до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України. Порядок, черговість та інші питання, пов'язані з таким приєднанням, визначаються відповідними рішеннями правління Фонду соціального страхування України. Раніше прийняті рішення щодо припинення робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України і робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та його відділень привести у відповідність із цим Законом протягом 15 днів з дня державної реєстрації робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.
Згідно з пунктами 4,5 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, який визначає механізм здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - органи виконавчої влади) та їх територіальних органів, орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу виконавчої влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) одного чи кількох органів виконавчої влади. Орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
Відповідно до пункту 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, права та обов'язки органів виконавчої влади переходять:
- у разі злиття органів виконавчої влади - до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття;
- у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади;
- у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу;
- у разі перетворення органу виконавчої влади - до утвореного органу виконавчої влади;
- у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.
Відповідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 03.05.2017 утворено юридичну особу - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, про що до реєстру внесено запис № 13831020000004580 (а.с.30-33).
Частиною п'ятою статті 15 Закону № 1404-VIII встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.
Як зазначено вище, відповідно до частини другої статті 15 Закону № 1404-VIII стягувачем та боржником у виконавчому провадженні можуть бути фізична або юридична особа чи держава.
Відповідно до частини третьої статті 8 Закону № 1105 робочими органами виконавчої дирекції Фонду є її управління в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що створюються за рішенням правління Фонду на підставі затвердженої ним структури органів Фонду. Управління виконавчої дирекції Фонду є юридичними особами, мають самостійні кошториси, печатки із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, а також мають відділення в районах і містах обласного значення. Відділення управлінь виконавчої дирекції Фонду є відокремленими підрозділами робочих органів виконавчої дирекції Фонду, що створюються за рішенням правління Фонду без статусу юридичної особи.
Робочі органи виконавчої дирекції Фонду та їх відділення провадять свою діяльність від імені виконавчої дирекції Фонду в межах та порядку, визначених цим Законом, статутом Фонду, типовим положенням про робочі органи виконавчої дирекції Фонду та їх відділення, що затверджується правлінням Фонду, та положенням, затвердженим директором виконавчої дирекції Фонду.
З вищевикладеного слідує, що за приписами Закону № 1105 та Закону № 1404-VIII стороною виконавчого провадження може бути робочий орган виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, яким є Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.
За приписами статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне замінити вибулу сторону виконавчого провадження - Луганське обласне відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, її правонаступником - Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.
Керуючись статтями 241, 243, 248, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Заяву управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/8819/13-а за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальності «Агроресурс» про стягнення заборгованості у розмірі 882,05 грн,- задовольнити.
Замінити сторону у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа, виданого Луганським окружним адміністративним судом у справі 812/8819/13-а, а саме стягувача: з Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (ідентифікаційний код 41313100, місцезнаходження: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, будинок 30).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, строк на апеляційне оскарження обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2018 |
Оприлюднено | 10.12.2018 |
Номер документу | 78384915 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні