ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/2666/18
07 грудня 2018 рокум.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючої судді Мірінович У.А. , судді Дерех Н.В. , судді Шульгача М. П.
розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Монастириської районної в Тернопільській області організація партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області , третя особа яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 про визнання незаконним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
06.12.2018 до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Монастириської районної в Тернопільській області організації партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2, в якій, з урахуванням заяви про збільшення позовних вимоги, просить:
- визнати незаконним та скасувати рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 04.12.2018 № 2 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу", в частині виключення ОСОБА_2 з виборчого списку кандидатів у депутати Монастириської міської ради Монастириського району Тернопільської області, висунутих Монастириською районною в Тернопільській області організацією партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" у багатомандатному виборчому окрузі;
- визнати незаконною та скасувати постанову Монастириської міської виборчої комісії Тернопільської області №37 від 04.12.2018 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі і кандидата на міського голову по одномандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради", в частині виключення ОСОБА_2, з виборчого списку кандидатів у депутати Монастириської міської ради Монастиристького району Тернопільської області, висунутих Монастириською районною в Тернопільській області організацією партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" у багатомандатному виборчому окрузі.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 07.12.2018 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено у справі судове засідання на 07.12.2018 об 15 год. 00 хв..
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що постановою Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 29.11.2018 № 4 зареєстровано кандидатів в депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Монастириської районної в Тернопільській області організації партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" (далі - партія "Блок Петра Порошенка "Солідарність") на перших місцевих виборах 23.12.2018. Однак, рішенням Монастириської міської виборчої комісії від 04.12.2018 № 2 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу" виключено з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу в кількості 14 осіб, в тому числі кандидата в депутати ОСОБА_2, включеного до виборчого списку кандидатів у депутати партією "Блок Петра Порошенка "Солідарність". В обґрунтування прийняття оскарженого рішення відповідач посилається на те, що позивач порушив вимоги частини п'ятої статті 35 Закону України "Про місцеві вибори" № 595-VIII від 14.07.2015 (далі - Закон № 595-VIII) та частини восьмої статті 41 Закону № 595-VIII, оскільки кандидат в депутати до Монастириської міської ради від партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" ОСОБА_2 на чергових місцевих виборах 25.10.2015 висувався кандидатом в депутати до Монастириської районної ради від політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка" та був включений до виборчого списку кандидатів в депутати від вказаної політичної сили.
Однак, позивач вважає, що оскаржене рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки вибори, які відбулися 25.10.2015 та вибори, що відбудуться 23.12.2018 охоплюють два різних виборчих процеси, а тому обмеження встановленні частиною п'ятою статті 35 Закону № 595-VIII не підлягають застосуванню.
Також, позивач у заяві про збільшення позовних вимог, зазначає, що за своїм змістом постанова Монастириської міської виборчої комісії Тернопільської області №37 від 04.12.2018 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі і кандидата на міського голову по одномандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради" відповідає оскаржуваному рішенню Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 04.12.2018 № 2 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу", окрім посилання на те, що комісія не отримала відповідних пояснень від кандидатів депутатів щодо одночасного балотування від різних політичних сил. Також, позивач відмітив, що відповідач не намагався отримати будь яких пояснень з даного приводу, ні від позивача, ні від кандидата в депутати ОСОБА_2
Позивач у судове засідання не з'явився, подав до суду заяву, в якій просить розглядати справу без його участі, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Відповідач у судове засідання не з'явився, на адресу суду електронною поштою надіслав заяву, в якій просить розглядати справу без його участі, в задоволені позовних вимог просить відмовити, також було надіслано копії протоколу від 04.12.18 №5 з додатками, рішення від 04.12.2018 № 2 із додатком, листа члена ЦВК від 03.12.2018 №21-33/1-2125 з додатками, постанови від 02.10.2015 №9 з додатком.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 належним чином повідомлена про дату, час а місце розгляду справи судом, у судове засідання також не з'явився, про причини не прибуття суд не повідомив.
У зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть учать у справі, суд, керуючись частиною четвертою статті 229 КАС України не здійснював фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу та розглянув дану справу в порядку письмового провадження відповідно до частини дев'ятої статті 205 КАС України.
Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.
Постановою Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року" від 12.10.2018 № 156 призначено на неділю, 23.12.2018, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 22.
Як слідує з матеріалів справи, що постановою Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 29.11.2018 № 4 зареєстровано кандидатів в депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Монастириської районної в Тернопільській області організації партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність".
Однак, рішенням Монастириської міської виборчої комісії від 04.12.2018 № 2 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу" виключено з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу в кількості 14 осіб, в тому числі кандидата в депутати ОСОБА_2, включеного до виборчого списку кандидатів у депутати партією "Блок Петра Порошенка "Солідарність".
Водночас, пунктом 1 постанови Монастириської міської виборчої комісії № 37 від 04.12.2018 скасовано реєстрацію кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради в кількості 14 осіб, в тому числі кандидата в депутати ОСОБА_2, включеного до виборчого списку кандидатів у депутати партією "Блок Петра Порошенка "Солідарність".
Як слідує з постанови Монастириської міської виборчої комісії № 37 та рішення Монастириської міської виборчої комісії № 2 від 04.12.2018 "список виключення з виборчих списків кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради", що оскарженні постанова та рішення прийняті відповідачем на підставі частини четвертої - п'ятої статті 35 Закону № 595-VIII та частини восьмої статті 41 Закону № 595-VIII, мотивуючи тим, що кандидат в депутати до Монастириської міської ради від партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" ОСОБА_2 на чергових місцевих виборах 25.10.2015 висувався кандидатом в депутати до Монастириської районної ради від політичної партії "Радикальна партія Олега Ляшка" та був включений до виборчого списку кандидатів в депутати від вказаної політичної сили.
Підставою для такого висновку, як слідує зі змісту мотивувальної частини постанови № 37, слугував лист Центральної виборчої Комісії № 21-33/1-2125 від 03.12.2018 про відомості щодо кандидатів у депутати, зареєстрованих у багатомандатних виборчих округах, стосовно яких виявлено можливі порушення порядку висування, встановленого частинами четвертою та п'ятою статті 35 Закону № 595-VIII.
Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з того, що відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Преамбула Закону № 595-VIII визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост.
Частиною другою статті 36 Закону № 595-VIII визначено, що місцева організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 595-VIII кандидати у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, включені до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 38 цього Закону.
Частина перша статті 38 Закону № 595-VIII визначає такі умови реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі - подання відповідній територіальній виборчій комісії наступних документів:
1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня;
2) копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;
3) рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується підписом керівника та печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);
4) виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії за формою, затвердженою Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, підписаного керівником місцевої організації партії, засвідченого печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;
5) заяв осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати від цієї місцевої організації партії, про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації партії і бути кандидатом у депутати по відповідному територіальному виборчому округу (крім першого кандидата у такому списку, який згоди бути кандидатом у депутати по територіальному виборчому округу не надає) та згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв'язку з участю у місцевих виборах;
6) автобіографій осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, що обов'язково повинні містити: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім'ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;
7) декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру кожної особи, включеної до виборчого списку кандидатів у депутати від відповідної місцевої організації партії, відповідно до статті 45 цього Закону;
8) заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання;
9) по чотири фотографії осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати місцевої організації партії, розміром 4 х 6 сантиметрів;
10) документа про внесення грошової застави відповідно до статті 44 цього Закону.
До зазначених у цій частині документів додаються ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" (ксерокопії тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) кожної особи, включеної до виборчого списку кандидатів у депутати відповідної місцевої організації партії.
Відповідно до частини дев'ятої статті 41 Закону № 595-VIII територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття документів, зазначених у частині першій статті 38 цього Закону, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів), включених до виборчого списку кандидатів у депутати.
Суд встановив, що постановою Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 29.11.2018 № 4 зареєстровано кандидатів в депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Монастириської районної в Тернопільській області організації партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність".
Водночас, частиною восьмою статті 41 Закону № 595-VIII передбачено наслідки подвійної реєстрації одним і тим же кандидатом на посаду, зокрема, міського голови шляхом самовисування та у депутати міської ради від політичної партії.
Зокрема, зазначеною частиною статті 41 Закону № 595-VIII визначено, що у разі якщо особа, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації іншої політичної партії та (або) висунута за її письмовою заявою про згоду балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації іншої політичної партії або шляхом самовисування, відповідні територіальні виборчі комісії виключають таку особу з усіх виборчих списків, до яких вона була включена, скасовують її реєстрацію як кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, про що повідомляють відповідні місцеві організації партій та цю особу.
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 47 Закону № 595-VIII територіальна виборча комісія скасовує рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі окремого кандидата в депутати, включеного до виборчого списку від місцевої організації партії, з виключенням його з виборчого списку в разі порушення вимог частин третьої - п'ятої статті 35 цього Закону.
Частиною третьою статті 47 Закону № 595-VIII визначено, що територіальна виборча комісія може скасувати рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування. У разі надходження від Центральної виборчої комісії повідомлення про порушення кандидатами вимог частин четвертої - п'ятої статті 35 цього Закону відповідна територіальна виборча комісія зобов'язана розглянути зазначене питання на своєму засіданні та прийняти відповідне рішення в межах строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Як слідує з матеріалів справи, що підставами для скасування реєстрації та виключення зі списків кандидатів в депутати до Монастириської міської ради від партія "Блок Петра Порошенка "Солідарність" слугував лист Центральної виборчої Комісії № 21-33/1-2125 від 03.12.2018, в якому було зазначено про можливі порушення вимог частин третьої - п'ятої статті 35 Закону № 595-VIII, зокрема наведена інформація про реєстрацію ОСОБА_2 як кандидата в депутати до Монастириської районної ради від інших політичних партій на чергових виборах, що відбулись 25.10.2015. Внаслідок чого, відповідач прийняв оскаржені постанову та рішення.
Відповідно до статті 11 Закону № 595-VIII початок виборчого процесу оголошується відповідною виборчою комісією у строки та в порядку, визначені цим Законом. Виборчий процес завершується через 15 днів після дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів у порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно постанови Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року" від 12.10.2018 № 156 виборчий процес по даних виборах розпочався 12.10.2018.
Пунктом 4 частини третьої статті 11 Закону № 595-VIII визначено, що одним із етапів виборчого процесу є висування та реєстрація кандидатів.
Аналізуючи зазначені норми Закону № 595-VIII, суд дійшов висновку, що визначена законодавством про місцеві вибори заборона особі бути кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради) та бути одночасно висунутою кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости від різних політичних сил в межах проведення одного виборчого процесу. Таким чином, вибори, що відбулися 25.10.2015 та вибори, що відбудуться 23.12.2018 охоплюють два різних виборчих процеси, а тому обмеження встановленні частиною п'ятою статті 35 Закону № 595-VIII не підлягають застосуванню.
Статтею 27 Закону № 595-VIII визначено, що Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України "Про Центральну виборчу комісію" та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань. Виборча комісія є колегіальним органом. Проведення голосування виборців не є засіданням дільничної виборчої комісії.
Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.
Перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день з дня формування її складу (утворення), а наступні засідання - у разі необхідності.
Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.
Засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний. З метою дотримання при розгляді питань порядку денного права особи на участь у процесі прийняття рішення на засідання виборчої комісії запрошуються заявники та інші заінтересовані особи. Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду питань порядку денного.
Постановою Центральної виборчої комісії від 05.09.2015 № 228 затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів.
Пунктом 3.4 постанови "Про Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів" від 05.09.2015 № 228 визначено, що засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії, заявників та інших заінтересованих осіб.
В ході розгляду справи судом встановлено, що в порушення вказаної норми, Монастириською міською виборчою комісією на засідання яке відбулось 04.12.2018, ОСОБА_2, як заінтересованої особи, не було запрошено, що позбавило його можливості надати свої пояснення щодо подвійної реєстрації та є порушенням Порядку № 228 та статті 27 Закону № 595-VIII.
Відповідно до статей 9, 77 КАС кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що відповідачем при прийнятті оскаржуваних рішень не дотримано вимог частини другої ст. 2 КАС України, а отже позовні вимоги є обґрунтовані та підлягають до задоволення.
Щодо обраного позивачем способу захисту порушеного права шляхом визнання незаконними та скасування рішень, суд зазначає, що у відповідності до вимог статті пункту другого частини 2 ст. 245 КАС України, суд у разі задоволення позову може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування акта чи окремих його положень.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог, підлягають до задоволення шляхом визнання протиправним та скасування рішення від 04.12.2018 № 2 та постанови №37 від 04.12.2018 у відповідній частині.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Монастириської районної в Тернопільській області організація партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" (місцезнаходження: вул. Степана Бандери, 7, м. Монастириська, Монастириський район, Тернопільська область, 48300) до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області (місцезнаходження: вул. Шевченка, 19, м. Монастириська, Монастириський район, Тернопільська область, 48300, код ЄДРПОУ: 34039816), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 (місце проживання: АДРЕСА_1) про визнання незаконними та скасування рішень, - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області від 04.12.2018 № 2 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу", в частині виключення ОСОБА_2 з виборчого списку кандидатів у депутати Монастириської міської ради Монастириського району Тернопільської області, висунутих Монастириською районною в Тернопільській області організацією партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" у багатомандатному виборчому окрузі.
Визнати протиправним та скасувати постанову Монастириської міської виборчої комісії Тернопільської області №37 від 04.12.2018 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі і кандидата на міського голову по одномандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради", в частині виключення ОСОБА_2, з виборчого списку кандидатів у депутати Монастириської міської ради Монастиристького району Тернопільської області, висунутих Монастириською районною в Тернопільській області організацією партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" у багатомандатному виборчому окрузі.
Невідкладно повідомити комісію вищого рівня про ухвалене судом рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в дводенний строк з дня їх проголошення.
Повне судове рішення складено 07 грудня 2018 року.
Головуючий суддя Мірінович У.А.
Суддя Дерех Н.В.
Суддя Шульгач М.П.
копія вірна
Суддя Мірінович У.А.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2018 |
Оприлюднено | 10.12.2018 |
Номер документу | 78385679 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні