Ухвала
від 07.12.2018 по справі 823/1856/17
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про закриття провадження у справі

07 грудня 2018 року справа № 823/1856/17

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі: судді – Трофімової Л.В., за участі секретаря – Безпалого А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу № 823/1856/17

за позовом Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (вул. Ярославська, 1, м. Черкаси, 18029, , ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 38646021) [представник позивача — не прибув]

до дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області (вул. Пролетарська, 2-А, м. Умань, Черкаська область, 20304, , ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 24351603) [представники відповідача – не прибув]

про застосування заходів реагування, прийняв ухвалу.

Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області, звернувшись до Черкаського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області, просить:

- застосувати заходи реагування до дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області шляхом знеструмлення електроживлення та накладання печаток на вхідні двері дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, м. Умань вул. Пролетарська 2-А;

- заборонити використання приміщень за цільовим призначенням;

- покласти обов'язок щодо забезпечення виконання постанови на Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області;

- постанову допустити до негайного виконання.

07.12.2018 до суду надійшла заява представників сторін про затвердження мирової угоди та примірник мирової угоди для суду, відповідно до якої Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області та дошкільного навчальний заклад ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області дійшли згоди врегулювання спору та досягли примирення за таких умов, де відповідач зобов'язується:

- до 20.12.2018 обладнати автоматичними системами протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження), засобами звязку відповідно до чинних нормативно-правових актів приміщення будівлі дошкільного закладу;

- до 26.12.2018 надати підтвердження усунення порушень до Управління ДСНС України у Черкаській області;

- у разі невиконання дошкільним навчальним закладом ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області умов, визначених мировою угодою до дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області застосовуються заходи реагування у вигляді повної зупинки експлуатації об'єкту (під об'єктом розуміється територія, будівлі та споруди дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області розташованого за адресою вул. Пролетарська, 2-А, м. Умань, Черкаська область, 20304).

Розгляд питання про закриття провадження у справі сторони просили здійснити за відсутності їх представників.

Відповідно до частини 1 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею. Згідно частини 3 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Згідно частини 4 статті 229 статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі під час розгляду справи у порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відповідно до частин 1 – 4 статті 190 Кодексу адміністративного судочинства України сторони можуть повністю або частково врегулювати спір на підставі взаємних поступок. Примирення сторін може стосуватися лише прав та обов'язків сторін. Сторони можуть примиритися на умовах, що виходять за межі предмета спору, якщо такі умови примирення не порушують прав чи охоронюваних законом інтересів третіх осіб. Умови примирення не можуть суперечити закону або виходити за межі компетенції суб'єкта владних повноважень. За клопотанням сторін суд зупиняє провадження у справі на час, необхідний їм для примирення. Умови примирення сторони викладають у заяві про примирення сторін. Заява про примирення сторін може бути викладена у формі єдиного документа, підписаного сторонами, або у формі окремих документів: заяви однієї сторони про умови примирення та письмової згоди іншої сторони з умовами примирення. До ухвалення судового рішення у зв'язку з примиренням сторін суд роз'яснює сторонам наслідки такого рішення, перевіряє, чи не обмежені представники сторін у праві вчинити відповідні дії.

Конституцією України (стаття 51) проголошено, що сім'я, дитинство, материнство і батьківство охороняються державою. Конвенцією ООН про права дитини від 20.11.1989 закріплено (стаття 3): Держави-учасниці забезпечують, щоб установи, служби й органи, відповідальні за піклування про дітей або їх захист, відповідали встановленим компетентними органами нормам, зокрема, щодо безпеки й охорони здоров'я та стосовно кількості й придатності їхнього персоналу, а також компетентного нагляду. В усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюють їх державні чи приватні установи, що займаються питаннями соціального забезпечення, суди, адміністративні чи законодавчі органи, увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини. Найкращі інтереси дитини згадані як один із головних принципів розбудови системи соціальних послуг у постанові Ради Європи щодо прав дітей та розвитку соціальних послуг, дружніх до дітей та сімей (2010). У постанові Верховного Суду України (справа № 6-1945цс17 від 29.11.2017) викладено мотиви з огляду на які, суд касаційної інстанції дійшов висновку, що у рішеннях стосовно дітей їх найкращі інтереси повинні мати першочергове значення: найкращі інтереси дитини можуть залежно від їх характеру та серйозності перевищувати інтереси батьків.

Кодексом адміністративного судочинства України (частина 5 статті 190, пункт 3 частини 1 статті 238) визначено, що, умови примирення сторін затверджуються ухвалою суду. Затверджуючи умови примирення сторін, суд цією самою ухвалою одночасно закриває провадження у справі.

Судом встановлено, що за результатами позапланової перевірки відповідача щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту техногенної та пожежної безпеки, оформленої актом перевірки від 09.11.2017 № 192 встановлено порушення вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, зокрема: не забезпечено відповідними знаками безпеки територію дошкільного закладу (Розділ III пункт 2.5 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не обладнано автоматичними системами протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуйуванням людей, систем централізованого пожежного спостереження, засобами зв'язку відповідно до чинних нормативно-правовових актів приміщення будівлі дошкільного закладу (Розділ V, Глава 1, пункт 1.1-1.6 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не забезпечено приміщення дошкільного закладу первинними засобами пожежогасіння згідно норм належності (Розділ V, пункт 3.6-3.8 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не доукомплектовано пожежний щит на території дошкільного закладу відповідними засобами пожежогасіння згідно з вимогами (Розділ V, пункт 3.11 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); - не піддано вогнезахисному обробленню дерев'яні конструкції горищного приміщення допоміжної будівлі яка знаходиться на території дошкільного закладу (Розділ ІІІ, пункт 2.5 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не здійснено обов'язкове особисте страхування членів добровільної пожежної дружини ДПД (постанова КМУ № 564 стаття 27); допускається улаштування та експлуатація тимчасових електромереж у приміщеннях дошкільного закладу (Розділ ІV, пункт 1.8 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не забезпечено працівників дошкільного закладу засобами індивідуального захисту органів дихання від зброї масового знищення з розрахунку 1 індивідуальний респіратор на одну особу та додатково 2 відсотки загальної кількості працюючого персоналу (Розділ ІV, пункт 1.24 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); приміщення електрощитової не відділено протипожежними дверми (Розділ ІV, пункт 2.2 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); системи внутрішнього протипожежного водопроводу у дошкільному закладі знаходяться у несправному стані (Розділ V, пункт 2.2 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не пройдено спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) з отриманням посвідчення посадовими особами (Розділ ІІ пункт 16 правил пожежної безпеки в Україні ); не облаштовано територію дошкільного закладу системами зовнішнього протипожежного водопостачання та забезпечення необхідної кількості води для цілей пожежогасіння відповідно до ДБН В.2.5.-74:201 «Водопостачання. Зовнішні мережі» (Розділ V, пункт 2 правил пожежної безпеки в Україні); не забезпечено будівлю дошкільного закладу зовнішніми установками від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів (Розділ ІV, пункт 1.21 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); допускається використання горючого оздоблення на шляхах евакуації у коридорах другого поверху дошкільного закладу (Розділ ІІІ, пункт 2.17 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не утримуються у справному стані стаціонарні зовнішні пожежні сходи (Розділ ІІІ, пункт 2.15 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); ширина евакуаційного шляху, у місцях відкривання дверей всередину коридору, менше 1 (одного) метра (Розділ ІІІ, пункт 2.23, Розділ VІІ пункт 7.36-7.37 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); не розміщено таблички у кожному приміщені дошкільного закладу на яких вказано прізвище відповідального за пожежну безпеку, номер телефону найближчого рятувального підрозділу (Розділ ІІІ, пункт 8 правил пожежної безпеки в Україні від 05.03.2015); керівний склад та особа, що відповідає за стан цивільного захисту та технічної безпеки не пройшли у повному обсязі підготовку в навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності населення Черкаської області (стаття 40 КЦЗ, пункт 4.10 Порядку здійснення навчання населення, ПТБ).

Відповідачем на усунення порушень, зафіксованих у акті перевірки від 09.11.2017 № 192 приміщення дошкільного навчального закладу забезпечено первинними засобами пожежогасіння та укомплектовано пожежний щит, проведено обробку вогнетривким розчином допоміжного приміщення, приміщення електрощитової відділено протипожежними дверима, система внутрішнього водопроводу знаходиться у належному стані, горюче оздоблення у коридорах другого поверху ліквідовано, стаціонарні зовнішні пожежні сходи знаходяться у належному стані.

У зв'язку з тим, що відповідачем частково вжито можливих та необхідних заходів для усунення порушень, приймаючи до уваги те, що мирова угода, що укладена між сторонами, не суперечить закону й не порушує інтересів інших осіб, суд вважає можливим затвердити умови примирення, а провадження у справі закрити.

Відповідно до статті 191 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала про затвердження умов примирення виконується сторонами у порядку і строки, що нею визначені. Ухвала про затвердження умов примирення є виконавчим документом та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом. У разі невиконання ухвали суду про затвердження умов примирення вона може бути подана для її примусового виконання у порядку, визначеному законодавством для виконання судових рішень.

Згідно частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Враховуючи, що у матеріалах справи відсутні докази понесених позовом Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області судових витрат, пов'язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, відсутні підстави для розподілу судових витрат відповідно до статей 139, 140 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 2, 4, 6-16, 139, 140, 238, 47, 190, 191, 238, 243, 248, 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Затвердити умови примирення між Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області та до дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області, що визначені мировою угодою від 04 грудня 2018 року, відповідно до якої: дошкільний навчальний заклад ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області (вул. Пролетарська, 2-А, м. Умань, Черкаська область, 20304, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 24351603) зобов'язується:

- до 20.12.2018 обладнати автоматичними системами протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження), засобами звязку відповідно до чинних нормативно-правових актів приміщення будівлі дошкільного закладу;

- до 26.12.2018 надати підтвердження усунення порушень до Управління ДСНС України у Черкаській області;

- у разі невиконання дошкільним навчальним закладом ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області визначених мировою угодою до дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області застосовуються заходи реагування у вигляді повної зупинки експлуатації об'єкту (під об'єктом розуміється територія, будівлі та споруди дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу № 25 Уманської міської ради Черкаської області розташованого за адресою вул. Пролетарська, 2-А, м. Умань, Черкаська область, 20304).

Закрити провадження у справі №823/1856/17.

Копію ухвали направити сторонам у справі.

Ухвала набрала законної сили відповідно до вимог статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України і може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з урахуванням підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.В. Трофімова

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.12.2018
Оприлюднено10.12.2018
Номер документу78386446
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/1856/17

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

Ухвала від 07.11.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

Ухвала від 19.09.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

Ухвала від 15.05.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

Ухвала від 13.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В.Трофімова

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В.Трофімова

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В.Трофімова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні