Ухвала
від 07.12.2018 по справі 640/20123/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху   07 грудня 2018 року                              м. Київ                                      № 640/20123/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., ознайомившись із позовною заявою та доданими до неї матеріалами Філії "Центральна станція зв'язку" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії, В С Т А Н О В И В: Філія "Центральна станція зв'язку" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, в якому просить: - визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо неподання до відповідного органу казначейства висновку про повернення надміру сплачних грошових сум з податку на прибуток, - зобов'язати відповіда підготувати та подати до відповідного органу казначейства висновок про приєднання до відповідної інтегрованої картки платника ПАТ "Укрзалізниця" надміру сплачених грошових сум з податку на прибуток у розмірі 212898,36 гривень. Згідно з пунктом 5 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними). Частинами першою, другою та третьою статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. При цьому, слід зазначити, що день, коли особа дізналася про порушення свого права, - це встановлений доказами день, коли позивач дізнався про рішення, дію чи бездіяльність, внаслідок якої відбулося порушення їх прав, свобод чи інтересів. Якщо цей день встановити точно неможливо, строк обчислюється з дня, коли особа повинна була дізнатися про порушення своїх прав (свобод чи інтересів). При цьому «повинна» слід тлумачити як неможливість незнання, припущення про високу вірогідність дізнатися, а не обов'язок особи дізнатися про порушення своїх прав. Зокрема, особа повинна була дізнатися про порушення своїх прав, якщо: особа знала про обставини прийняття рішення чи вчинення дій і не було перешкод для того, щоб дізнатися про те, яке рішення прийняте або які дії вчинені. Незнання про порушення через байдужість до своїх прав або небажання дізнатися не є поважною причиною пропуску строку звернення до суду. Доказами того, що особа знала про порушення своїх прав, є, зокрема, умови, за яких особа мала реальну можливість дізнатися про порушення своїх прав. Як на обґрунтування позовних вимог, позивач посилається на те, що звертався до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві із листами про повернення надміру сплачених коштів 26.05.2016, 11.10.2016, 18.01.2017, 03.02.2017, 14.04.2017, 01.09.2017, 14.09.2017, 15.12.2017, 29.01.2018, 05.04.2018. Водночас, даний адміністративний позов було здано на пошту лише 28.11.2018, тобто з порушенням шестимісячного строку, визначеного Кодексом адміністративного судочинства України для звернення до суду за захистом своїх прав та інтересів. Відповідно до частини шостої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов'язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску. Позивачем не було додано до позовної заяви вказаної заяви. Відповідно до частини першої статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. Протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку. Враховуючи викладене, керуючись статтями 122, 123, 169, 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - У Х В А Л И В: 1. Позовну заяву Філії "Центральна станція зв'язку" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" залишити без руху. 2. Встановити позивачу строк для звернення до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду – 10 днів з дня отримання копії даної ухвали. 3. Попередити позивача про те, що у разі, якщо заяву не буде подано в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку звернення до адміністративного суду будуть визнані неповажними, суд повертає позовну заяву відповідно до частини другої статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до частини другої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею. Відповідно до статті 294, частин другої та третьої статті 293 Кодексу адміністративного судочинства України оскарження даної ухвали окремо від рішення суду не допускається. Заперечення на ухвали, що не підлягають оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду. Суддя                                                                                                    О.П. Огурцов

Дата ухвалення рішення07.12.2018
Оприлюднено10.12.2018
Номер документу78386473
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/20123/18

Ухвала від 06.12.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні