Справа №766/8611/17
н/п 1-кс/766/16518/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29.11.2018 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №12017230030001036 старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -
В С Т А Н О В И В:
В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №12017230030001036 старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , а саме: документів, які містять інформацію щодо обліку, взяття, реєстрації, сплати (погашення), зміни бюджетних зобов`язань за договором №1 від 25.08.2018 укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 » про закупівлю робіт за державні кошти щодо виконання будівельних робіт за об`єктом «Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Херсонської обласної ради на площі АДРЕСА_2 термосанація (капітальний ремонт із утепленням стін, заміною вікон, дверей та вітражів)», із можливістю вилучення належним чином завірених копій, зокрема:
- реєстри та/або реєстри фінансових зобов`язань за вищевказаним договором на паперових та електронних носіях;
- платіжні доручення щодо перерахування коштів за вищевказаним договором з підписами уповноважених осіб та штампом «оплачено» за період з 25.08.2018 по теперішній час;
- усі інші документи, що містять відомості про підготовку, виконання та розрахунок за вищевказаним договором, у т.ч.: паспорт бюджетної програми з додатками; договори, додаткові угоди; дефектні акти; акти виконаних робіт; локальні кошториси; відомості ресурсів; експертні висновки; розрахунки класу наслідків та інші документи, що стосуються об`єкту договору.
Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що відділом СУ ГУНП в Херсонській області провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12017230030001036 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 1, 2 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 23.02.2017 до органів Національної поліції звернулися представники ІНФОРМАЦІЯ_4 щодо неналежного виконання договорів підряду на виконання робіт з термосанації будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Херсонської обласної ради (капітальний ремонт із утепленням стін, заміною вікон, дверей та вітража) за адресою: АДРЕСА_2 , зокрема використання неякісних матеріалів під час проведення робіт з реконструкції вказаної будівлі.
Так, 25.08.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 » укладено договір №1 про закупівлю робіт за державні кошти, згідно з яким передбачено виконання будівельних робіт з капітального ремонту «Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Херсонської обласної ради на площі АДРЕСА_2 термосанація (капітальний ремонт із утепленням стін, заміною вікон, дверей та вітражів)».
Технічний нагляд під час капітального ремонту будівлі КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_4 здійснював ФОП ОСОБА_5 (кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов`язаних зі створенням об`єктів архітектури серії АТ №005474 від 08.04.2016).
За результатами виконаних будівельних робіт складено та підписано 7 актів виконаних робіт, а саме: акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 року на суму 394273,20 грн.; акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року на суму 601992,00 грн.; акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року на суму 438356,40 грн.; акт №4 приймання виконаних будівельних робіт за листопад-2 2016 року на суму 788078,40 грн.; акт №5 приймання виконаних будівельних робіт за листопад-3 2016 року на суму 973882,60 грн.; акт №6 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року на суму 431514,00 грн.; акт №7 приймання виконаних будівельних робіт за грудень-1 2016 року на суму 284845,40 грн.
На підставі вказаних вище актів приймання виконаних будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_2 через ІНФОРМАЦІЯ_1 здійснено оплату зазначених у актах приймання виконаних робіт в повному обсязі на розрахунковий рахунок ПП « ОСОБА_4 » відкритий у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на загальну суму 2739059,40 грн. (платіжні доручення № 110 від 23.09.2016, №148 від 06.10.2016, №151 від 02.11.2016, № 154 від 17.11.2016, №178 від 21.12.2016, №190 від 28.12.2016, виписка по рахунках за 18.11.2016).
Крім того, на підставі вищевказаних актів виконаних робіт закрито фінансові зобов`язання перед бюджетом за авансовим платежем за договором на суму 1173883,60 грн. (платіжне доручення №109 від 29.08.2016).
Водночас, згідно з листом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 23.02.2017 під час огляду будівлі і приміщень Палацу молоді і студентів встановлено численні недоліки проведених ремонтних робіт, а саме: наявні руйнування фасаду будівлі, неякісно проведені оздоблювальні роботи фасаду.
Відповідно до Звіту тепловізійного обстеження будівлі здійсненого обласним комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Херсонської обласної ради встановлено порушення технології робіт з теплосанації, зокрема недостатнє застосування ізолюючих матеріалів. Внаслідок цього тепловідеозйомка показала значні втрати тепла з приміщення зумовлене використанням пінополістиролу 50 мм замість утеплювача з мінераловатних плит 100 мм.
Крім того, згідно з висновком експерта від 26.06.2018 №17-329/330/331/332 містяться ознаки того, що обсяги та вартість фактично виконаних будівельних робіт «Термосанація будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_2 , не відповідають обсягам та вартості зазначеним у актах виконаних робіт та відомостям ресурсів до них.
Вищевказане свідчить про можливі порушення при здійсненні будівельних робіт та складанні первинної виробничої і звітної документації підрядником, а також при здійснення технічного нагляду під час будівельних робіт, внаслідок чого державі можуть бути заподіяні збитки.
Відповідно до ч. 5 ст. 48, ч.ч. 1, 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов`язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов`язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов`язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі:наявності відповідного бюджетного зобов`язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі);наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Згідно з п.п. 2.4, 2.8 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов`язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах ІНФОРМАЦІЯ_7 , затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 розпорядники бюджетних коштів подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов`язань на паперових та електронних носіях, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов`язання та бюджетного фінансового зобов`язання. У разі змін умов бюджетних зобов`язань (додаткові договори, розірвання договору тощо) розпорядник бюджетних коштів повинен подати до органів Казначейства Реєстр та/або Реєстр фінансових зобов`язань і відповідні підтвердні документи щодо уточнення реквізитів та показників таких бюджетних зобов`язань.
З метоюфіксації слідівта обставинвчиненого злочину,виявлення відомостей,які можутьбути використаніяк доказфакту чиобставин,що встановлюютьсяпід часкримінального провадження,зокрема підтвердженняабо спростуванняфактів взяття,реєстрації тасплати бюджетнихзобов`язань задоговором №1від 25.08.2018 про закупівлю робіт за державні кошти робіт з капітального ремонту «Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_8 , АДРЕСА_2 , їх зміни, виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, що стосуються взяття, реєстрації, сплати (погашення), зміни бюджетних зобов`язань за вищевказаним договором, зокрема:
- реєстри та/або реєстри фінансових зобов`язань за договором;
- платіжні доручення щодо перерахування коштів по договору з підписами уповноважених осіб та штампом «оплачено» за період з 25.08.2018 по теперішній час;
- усі документи, що містять відомості про підготовку та виконання умов договору по об`єкту «Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_4 на площі АДРЕСА_2 термосанація (капітальний ремонт із утепленням стін, заміною вікон, дверей та вітражів)»,а саме:паспорт бюджетноїпрограми здодатками;договори,додаткові угоди;дефектніакти;активиконаних робіт;локальні кошториси;відомостіресурсів;експертні висновки;розрахунки класунаслідків таінші документи,що можуть стосуватися об`єкту,
які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , у зв`язку з чим виникла необхідність у тимчасовому доступі до перерахованих документів, а також їх вилученні для якісного, всебічного розслідування вищевказаного кримінального провадження та проведення судової експертизи для встановлення відповідності документів фактичному обсягу виконаних робіт.
Посилаючись на вищевикладені обставини, слідчий просить клопотання задовольнити.
На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, з огляду на наявність достатніх підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення таких документів.
В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.
Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі і документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин зазначеного кримінального провадження.
Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню частково, в частині надання тимчасового доступу до зазначених у клопотанні речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , а саме: документів, які містять інформацію щодо обліку, взяття, реєстрації, сплати (погашення), зміни бюджетних зобов`язань за договором №1 від 25.08.2018 укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 » про закупівлю робіт за державні кошти щодо виконання будівельних робіт за об`єктом «Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Херсонської обласної ради на площі АДРЕСА_2 термосанація (капітальний ремонт із утепленням стін, заміною вікон, дверей та вітражів)», та вилучення належним чином завірених копій, зокрема: реєстри та/або реєстри фінансових зобов`язань за вищевказаним договором на паперових та електронних носіях; платіжні доручення щодо перерахування коштів за вищевказаним договором з підписами уповноважених осіб та штампом «оплачено» за період з 25.08.2018 р. по 29.11.2018 р.; документи, що містять відомості про підготовку, виконання та розрахунок за вищевказаним договором, а саме: паспорт бюджетної програми з додатками; договори, додаткові угоди; дефектні акти; акти виконаних робіт; локальні кошториси; відомості ресурсів; експертні висновки; розрахунки класу наслідків, оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо.
В іншій частині клопотання задоволенню не підлягає, оскільки слідчим в клопотанні не конкретизовано до яких саме інших документів, що стосуються об`єкту, необхідно отримати тимчасовий доступ, також слідчим в клопотанні не конкретизовано період, за який необхідно отримати відомості.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити частково.
Надати стороні кримінального провадження №12017230030001036 старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Херсонській області капітану поліції ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до речей ідокументів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , а саме: документів, які містять інформацію щодо обліку, взяття, реєстрації, сплати (погашення), зміни бюджетних зобов`язань за договором №1 від 25.08.2018 укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 » про закупівлю робіт за державні кошти щодо виконання будівельних робіт за об`єктом «Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_4 на АДРЕСА_2 термосанація (капітальний ремонт із утепленням стін, заміною вікон, дверей та вітражів)», та можливість вилучення належним чином завірених копій, зокрема:
- реєстри та/або реєстри фінансових зобов`язань за вищевказаним договором на паперових та електронних носіях;
- платіжні доручення щодо перерахування коштів за вищевказаним договором з підписами уповноважених осіб та штампом «оплачено» за період з 25.08.2018 р. по 29.11.2018 р.;
- документи, що містять відомості про підготовку, виконання та розрахунок за вищевказаним договором, а саме: паспорт бюджетної програми з додатками; договори, додаткові угоди; дефектні акти; акти виконаних робіт; локальні кошториси; відомості ресурсів; експертні висновки; розрахунки класу наслідків.
В іншій частині клопотання відмовити.
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2018 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 78406448 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Гонтар Д. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні