ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/2682/18
10 грудня 2018 рокум.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі колегії суддів:
головуючого судді Мандзія О.П. , судді Подлісної І.М. , судді Мірінович У.А.
розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області про визнання протиправними та скасування рішень, -
ВСТАНОВИВ:
Монастириська районна у Тернопільській області організація політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" (далі - позивач) звернулась до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області (далі - відповідач), в якому просить (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог ):
визнати протиправними та скасувати рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу №2 від 04.12.2018 року у частині, що стосується ОСОБА_1 як кандидата в депутати;
визнати протиправними та скасувати постанову від 04.12.2018 року №37 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради" у частині, що стосується ОСОБА_1 як кандидата в депутати.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 04.12.2018 року Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області прийняла рішення №2, яке оформлене постановою №37, про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу ОСОБА_1, висунутого Монастириською районною у Тернопільській області організацією політичної партії "Громадський рух "Народний контроль". Проте, при прийняті спірного рішення відповідачем залишено поза увагою, що передбачена законодавством про місцеві вибори заборона особі бути кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради) та бути одночасно висунутою кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости від різних політичних партій поширюється на висування кандидата у депутати одночасно від різних політичних сил в межах проведення одного виборчого процесу.
Позивач зазначає, що виборчий процес чергових виборів 25.10.2015 року завершився після офіційного оприлюднення результатів цих виборів, в тому числі до Бучацької міської ради, а отже ОСОБА_1 перестав бути кандидатом у депутати у виборчому процесі 25.10.2015 року. Разом з тим, законом розмежовано "чергові місцеві вибори" і "перші місцеві вибори". Таким чином, вибори, що відбулися 25.10.2015 року та вибори, що відбудуться 23.12.2018 року, охоплюють два різних виборчих процеси, а тому обмеження, встановлені ч.4, 5 ст.35 Закону України "Про місцеві вибори" не підлягають застосуванню.
Більше того, позивач вказує, що 20.11.2018 року ОСОБА_1 звернувся із зверненням до Бучацької міської виборчої комісії Тернопільської області та просив скасувати рішення вказаної комісії в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі, як окремого кандидата в депутати Бучацької міської ради та виключити його з виборчого списку політичної партії "ОСОБА_2 Порошенка "Солідарність".
З огляду на викладене, позивач вважає, спірне рішення протиправними та такими, що підлягає скасуванню, що, власне, і слугувало підставою для звернення до суду з даним позовом.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 09.12.2018 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено судове засідання на 10.12.2018 року о 09 год. 45 хв.
На адресу суду 10.12.2018 року від представник позивача надійшла заява про розгляд справи за його відсутності, в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, відзиву на позов, у вказаний ухвалою про відкриття провадження від 09.12.2018 року строк не подав, проте Монастириською міською виборчою комісією Монастириського району Тернопільської області надіслано на адресу суду електронною поштою 10.12.2018 року заяву про розгляд справи без участі її представника з копіями документів, що стали підставою для прийняття оскаржених рішень. Позовні вимоги заперечує.
Враховуючи положення ч.3 ст.194, ч.9 ст.205 та ч.4 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд дійшов висновку про наявність підстав розгляду справи у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з'ясувавши всі обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд при ухваленні рішення виходить з наступних підстав і мотивів.
Судом встановлено, що постановою Центральної виборчої комісії від 12.10.2018 року №156 "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року" перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 22 призначено на неділю, 23.12.2018 року.
Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області 29.11.2018 року прийняла рішення, згідно якого зареєструвала кандидатів в депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі та кандидатів в одномандатному виборчому окрузі з виборів Монастириського міського голови.
Проте, 04.12.2018 року Монастириською міською виборчою комісією Монастириського району Тернопільської області прийнято рішення №2 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу", яким виключено з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу в кількості 14 осіб, серед яких і ОСОБА_1, кандидата у депутати до Монастириської міської ради, висунутого Монастириською районною у Тернопільській області організацією політичної партії "Громадський рух "Народний контроль".
Крім того, п.1 постанови Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області №37 від 04.12.2018 року скасовано реєстрацію кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради в кількості 14 осіб, серед яких кандидат Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" ОСОБА_1
Підставою для прийняття такого рішення став лист Центральної виборчої комісії №21-33/1-2125 від 03.12.2018 року, додатком до якого є відомості щодо кандидатів у депутати, зареєстрованих у багатомандатних виборчих округах, стосовно яких виявлено можливі порушення порядку висування, встановленого ч.4 та 5 ст. 35 Закону України "Про місцеві вибори", а саме вказано, що кандидат в депутати до Монастириської міської ради ОСОБА_1, включений до виборчого списку, Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії "Громадський рух "Народний контроль", є кандидатом у депутати до Бучацької міської ради з виборів депутатів місцевих рад 25.10.2015 року від партії "ОСОБА_2 Порошенка "Солідарність".
Не погоджуючись із рішеннями відповідача, позивач звернувся із даним позовом до суду.
Згідно ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість висновків відповідача і винесених на підставі них спірних правових актів індивідуальної дії на відповідність вимогам ч.2 ст.2 КАС України, суд виходить з наступного.
Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначено Законом України "Про місцеві вибори" №595-VIII від 14.07.2015 року (далі - Закон №595-VIII).
Згідно ч.1 ст.10 Закон №595-VIII право висування кандидатів належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується громадянами України відповідно через республіканські в Автономній Республіці Крим, обласні, районні, міські, районні у містах організації політичних партій (далі - місцеві організації партій) або шляхом самовисування відповідно до цього Закону.
Відповідно до ч.1 ст.41 Закону № 595-VIII кандидати у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, включені до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 38 цього Закону.
За приписами п.4, 5 ч.5 ст. 25 Закону №595-VIII міська, районна в місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальна виборча комісія: реєструє кандидатів у депутати відповідно міської, районної у місті ради, включених до виборчих списків кандидатів у депутати місцевих організацій політичних партій, представників, уповноважених осіб місцевих організацій партій - суб'єктів відповідного виборчого процесу, видає їм посвідчення; розглядає питання щодо скасування рішення про реєстрацію кандидатів у випадках, передбачених цим Законом.
Загальний порядок висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости визначено у ст.35 Закону №595-VIII, відповідно до ч.1 якої висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости розпочинається за 34 дні до дня голосування.
За змістом ч.2 ст.35 Закону №595-VIII, право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, в тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради реалізується виборцями у відповідних багатомандатних виборчих округах через місцеві організації партій у порядку, передбаченому цим Законом.
Право висування кандидатів у депутати сільських, селищних рад реалізується виборцями в одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом.
Право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости реалізується виборцями у відповідних єдиних одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч.4 ст.35 Закону №595-VIII, особа не може бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради).
Особа, яка висунута кандидатом у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости, не може одночасно бути висунута у будь-яких інших одномандатних, єдиних одномандатних виборчих округах з будь-яких місцевих виборів.
Особа, з урахуванням вимог частини четвертої цієї статті, може одночасно бути висунута кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости шляхом висування місцевою організацією лише однієї політичної партії або лише шляхом самовисування (ч.5 ст35 Закону №595-VIII).
Згідно з ч.2 ст.41 Закону №595-VIII, подання документів до територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі закінчується за 24 дні до дня голосування.
Територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття документів, зазначених у частині першій статті 38 цього Закону, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів), включених до виборчого списку кандидатів у депутати. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) представнику місцевої - організації партії, від якої висунуті кандидати в депутати (ч.9 ст.41 Закону №595-VIII).
Відповідно до ч.8 ст.41 Закону №595-VIII у разі якщо особа, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації іншої політичної партії та (або) висунута за її письмовою заявою про згоду балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації іншої політичної партії або шляхом самовисування, відповідні територіальні виборчі комісії виключають таку особу з усіх виборчих списків, до яких вона була включена, скасовують її реєстрацію як кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, про що повідомляють відповідні місцеві організації партій та цю особу.
У разі якщо особа, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати обласної, районної, міської або районної в місті ради, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати іншої відповідно обласної, районної, міської або районної в місті ради, відповідні територіальні виборчі комісії виключають таку особу з виборчих списків кандидатів у депутати усіх обласних, районних, міських або районних у місті рад.
Статтею 47 Закону №595-VIII визначено порядок та підстави скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости.
Як передбачено п.5 ч.2 ст.47 Закону №595-VIII територіальна виборча комісія скасовує рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі окремого кандидата в депутати, включеного до виборчого списку від місцевої організації партії, з виключенням його з виборчого списку в разі порушення вимог частин третьої - п'ятої статті 35 цього Закону.
Частиною 3 цієї ж статті встановлено, що територіальна виборча комісія може скасувати рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування.
У разі надходження від Центральної виборчої комісії повідомлення про порушення кандидатами вимог частин четвертої - п'ятої статті 35 цього Закону відповідна територіальна виборча комісія зобов'язана розглянути зазначене питання на своєму засіданні та прийняти відповідне рішення в межах строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, підставою для скасування реєстрації та виключення зі списків кандидатів в депутати до Монастириської міської ради від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" слугував лист Центральної виборчої комісії №21-33/1-2125 від 03.12.2018 року, в якому зазначено про можливі порушення порядку висування, встановленого ч.4, 5 ст.35 Закону №595-VIII, а саме Центральною виборчою комісією надано відомості про реєстрацію ОСОБА_1 як кандидата в депутати до Бучацької міської ради з виборів депутатів місцевих рад 25.10.2015 року від партії "ОСОБА_2 Порошенка "Солідарність".
Суд критично оцінює такі висновки відповідача з огляду на наступне.
За змістом ст.11 Закону №595-VIII виборчий процес починається з оголошення відповідною виборчою комісією про його початок та завершується через 15 днів після офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів у порядку передбаченому Законом.
Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 12.10.2018 року №156 "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року" виборчий процес по даних виборах розпочався 12.10.2018 року.
Висування та реєстрація кандидатів є одним із етапів виборчого процесу відповідно до п.4 ч.3 ст.11 Закону №595-VIII.
Проаналізувавши в сукупності наведені норми виборчого законодавства, суд прийшов до висновку, що передбачені законодавством про місцеві вибори обмеження у вигляді заборони особі бути кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради) та бути одночасно висунутою кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости від різних політичних сил передбачена в межах лише одного виборчого процесу.
Беручи до уваги положення ст.14 Закону №595-VIII, яка розмежовує поняття "чергових місцевих виборів" та "перших місцевих виборів", враховуючи що вибори, які відбулися 25.10.2015 року, та вибори, які відбудуться 23.12.2018 року, є різними за своєю суттю та відбуваються в межах двох різних виборчих процесів, суд вважає, що обмеження, встановленні ч.4 та 5 ст.35 Закону №595-VIII у даному випадку не підлягають застосуванню.
Разом з тим, за змістом ст.27 Закону №595-VIII Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України "Про Центральну виборчу комісію" та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань.
Виборча комісія є колегіальним органом. Проведення голосування виборців не є засіданням дільничної виборчої комісії.
Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.
Перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день з дня формування її складу (утворення), а наступні засідання - у разі необхідності.
Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.
Зокрема, ч.5 вказаної статті передбачено, що засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний.
З метою дотримання при розгляді питань порядку денного права особи на участь у процесі прийняття рішення на засідання виборчої комісії запрошуються заявники та інші заінтересовані особи. Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду питань порядку денного.
Постановою Центральної виборчої комісії від 05.09.2015 року №228 затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів.
Згідно п.3.4 вказаного порядку засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії, заявників та інших заінтересованих осіб.
Суд зазначає, що доказів повідомлення ОСОБА_1, як зацікавлену особу, про засідання Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області, яке відбулось 04.12.2018 року, відповідачем суду не надано.
Разом з тим, в матеріалах справи міститься звернення ОСОБА_1 від 20.11.2018 року, до висунення кандидатом у депутати Монастириською районною у Тернопільській області організацією політичної партії "Громадський рух "Народний контроль", адресоване Бучацькій міській виборчій комісії Бучацького району Тернопільської області про скасування рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі його як окремого кандидата в депутати Бучацької міської ради та виключити з виборчого списку партії "ОСОБА_2 Порошенка "Солідарність". Оцінку вищевказаному письмовому зверненні ОСОБА_1 при прийнятті оскаржених рішень відповідачем не надано.
Таким чином, встановлені обставини та системний аналіз зазначених вище правових норм дають підстави колегії суддів для висновку, що оскарженні рішення відповідача прийняті не обґрунтовано, тобто без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), без урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення та не відповідність вимогам ч. 2 ст. 2 КАС України. Вказане обгунтовує необхідність задоволення позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення №2 від 04.12.2018 року Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області в частині виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_1, висунутого Монастириською районною у Тернопільській області організацією політичної партії "Громадський рух "Народний контроль", а також визнання протиправною та скасування п.1 постанови Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області №37 від 04.12.2018 року в частині скасування реєстрації кандидата у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_1, висунутого Монастириською районною у Тернопільській області організацією політичної партії "Громадський рух "Народний контроль".
Відповідно до ч.1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Всупереч наведеним вимогам КАС України відповідачем, як суб'єктом владних повноважень, не доведено правомірність оскаржуваних рішення та постанови.
Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами ст.90 КАС України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 271, 273, 278 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" (місцезнаходження: 48300, АДРЕСА_1) до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області (місцезнаходження: 48300, Тернопільська область, Монастириський район, місто Монастириська, вулиця Шевченка, будинок 19, код ЄДРПОУ 34039816) про визнання протиправними та скасування рішень задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастирського району Тернопільської області від 04 грудня 2018 року №2 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу" в частині виключення кандидата у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів Монастириської міської ради, висунутого Монастириською районною у Тернопільській області організацією політичної партії "Громадський рух "Народний контроль", ОСОБА_1.
Визнати протиправною та скасувати постанову Монастириської міської виборчої комісії Монастирського району Тернопільської області від 04.12.2018 року №37 "Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу" в частині скасування реєстрації кандидата у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів Монастириської міської ради, висунутого Монастириською районною у Тернопільській області організацією політичної партії "Громадський рух "Народний контроль", ОСОБА_1.
Невідкладно повідомити комісію вищого рівня про ухвалене судом рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в дводенний строк з дня їх проголошення.
Повне судове рішення складено 10 грудня 2018 року.
Головуючий суддя Мандзій О.П.
Суддя Мірінович У.А.
Суддя Подлісна І.М.
копія вірна
Суддя Мандзій О.П.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2018 |
Оприлюднено | 11.12.2018 |
Номер документу | 78417597 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні