ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/2681/18
10 грудня 2018 рокум. Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючої судді Подлісної І.М. , судді Мандзія О.П. , судді Баранюка А.З. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області про визнання незаконним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до Тернопільського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області (далі - відповідач), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати Рішення №2 Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу» від 04 грудня 2018 року та постанову №37 «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу» від 04 грудня 2018 року в частині виключення кандидата ОСОБА_1.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 23 грудня 2018 року відбудуться перші вибори депутатів об'єднаних територіальних громад, зокрема Монастириської міської ради Монастириського району Тернопільської області.
Проте, 04.12.2018 року Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області прийняла рішення №2 «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу» та постанову № 37 «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому окрузі та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому окрузу» відповідно до яких, зокрема, скасувала реєстрацію кандидата у депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_1, який був висунутий від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 .
Позивач зазначив, що при винесенні спірного рішення відповідачем не враховано, що передбачена законодавством про місцеві вибори заборона особі бути кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради) та бути одночасно висунутою кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости від різних політичних партій поширюється на висування кандидата у депутати одночасно від різних політичних сил в межах проведення одного виборчого процесу. Виборчий процес чергових виборів 25 жовтня 2015 року завершився після офіційного оприлюднення результатів цих виборів в тому числі до Монастириської районної ради, а отже ОСОБА_1 перестав бути кандидатом у депутати у виборчому процесі 25.10.2015 року. Таким чином, вибори, що відбулися 25.10.2015 року та вибори, що відбудуться 23.12.2018 року охоплюють два різних виборчих процеси, а тому обмеження, встановлені частиною 5 статті 35 Закону №595- VIII не підлягають застосуванню.
Враховуючи викладене, позивач вважає, що Монастириською міською виборчою комісією Монастириського району Тернопільської області порушено право ОСОБА_1, який був висунутий від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 на участь у Перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 08.12.2018 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження та призначено у справі судове засідання на 10.12.2018 року о 09 год. 00 хв.
Позивач ОСОБА_1 10.12.2018 року подав до суду письмову заяву, в якій просив розгляд справи здійснювати без його участі.
Відповідач в судове засідання не прибув 10.12.2018 року електронною поштою подав до суду письмову заяву, в якій просив розгляд справи здійснювати без його участі. Вказав, що позовні вимоги не визнає. Разом із вказаною заявою, відповідачем було надіслано копії постанови Монастириської міської виборчої комісії №37 від 04.12.2018 із додатками та рішення №2 від 04.12.2018 із додатками.
У відповідності до ч.3 ст.194 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), учасник справи має право заяви клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Дослідивши подані суду письмові докази, всебічно, повно і об'єктивно розглянувши у судовому процесі всі обставини справи в їх сукупності, суд встановив наступне.
Постановою Центральної виборчої комісії «Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року» від 12.10.2018 №156 перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 22 призначено на неділю, 23.12.2018 року.
Як слідує з матеріалів справи, 29.11.2018 р. Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області прийняла рішення, згідно якого зареєструвала кандидатів в депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі та кандидатів в одномандатному виборчому окрузі з виборів Монастириського міського голови.
04.12.2018 р. Монастириська міська виборча комісія Монастириського району Тернопільської області прийняла рішення №2 «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу» відповідно до пункту 2 якого виключила з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради в багатомандатному виборчому окрузі, серед інших, ОСОБА_1, який був висунутий від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 та зареєстрований Монастириською міською виборчою комісією Монастириського району Тернопільської області відповідно до рішення від 29.11.2018 року.
Крім того, пунктом 1 постанови Монастириської міської виборчої комісії №37 від 04.12.2018 року скасовано реєстрацію кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради в кількості 14 осіб, серед яких кандидат який був висунутий від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 ОСОБА_1.
Як вбачається із мотивувальної частини постанови Монастириської міської виборчої комісії №37 та Списку виключення з виборчих списків кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі до Монастириської міської ради Рішення №2 від 04.12.2018 р., щодо порушення порядку висування ОСОБА_1 зазначено: «висування кандидатом у депутати місцевими організаціями різних політичних партій» на чергових місцевих виборах 25.10.2015 р. від політичної партії Радикальна партія ОСОБА_3 .
Підставою для такого висновку, як видно зі змісту мотивувальної частини постанови №37, слугував лист Центральної виборчої Комісії №21-33/1-2125 від 03.12.2018 про відомості щодо кандидатів у депутати, зареєстрованих у багатомандатних виборчих округах, стосовно яких виявлено можливі порушення порядку висування, встановленого частинами 4 та 5 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори» .
Не погоджуючись із рішенням відповідача позивач звернувся із даним адміністративним позовом до суду.
Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Законом, який визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост є Закон України «Про місцеві вибори» №595-VIII від 14.07.2015 (далі - Закон №595-VIII).
Статтею 10 Закону №595-VIII передбачено, що право висування кандидатів належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується громадянами України відповідно через республіканські в Автономній Республіці Крим, обласні, районні, міські, районні у містах організації політичних партій (далі - місцеві організації партій) або шляхом само висування відповідно до цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 595-VIII кандидати у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, включені до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 38 цього Закону.
Згідно із частиною 1 статті 43 Закону № 595-VIII кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови, старости реєструється відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 40 цього Закону.
До повноважень міської, районної в місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальної виборчої комісії у відповідності до приписів частини п'ятої статті 25 Закону України «Про місцеві вибори» належать, зокрема: 4) реєстрація кандидатів у депутати відповідно міської, районної у місті ради, включених до виборчих списків кандидатів у депутати місцевих організацій політичних партій, представників, уповноважених осіб місцевих організацій партій - суб'єктів відповідного виборчого процесу, видача їм посвідчення; 5) розгляд питання щодо скасування рішення про реєстрацію кандидатів у випадках, передбачених цим Законом.
Відповідно до частини 6 статті 25 Закону № 595-VIII міська територіальна виборча комісія, крім повноважень, визначених частиною п'ятою цієї статті, здійснює повноваження щодо виборів міського голови, зокрема, реєструє кандидатів на посаду міського голови, їх довірених осіб та видає їм посвідчення.
Загальний порядок висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости регулюється статтею 35 Закону України «Про місцеві вибори» .
Відповідно до частини 1 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори» висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости розпочинається за 34 дні до дня голосування.
Згідно частини 2 статті 35 цього Закону встановлено, що право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, в тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради реалізується виборцями у відповідних багатомандатних виборчих округах через місцеві організації партій у порядку, передбаченому цим Законом.
Право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости реалізується виборцями у відповідних єдиних одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом само висування у порядку, передбаченому цим Законом. Право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости реалізується виборцями у відповідних єдиних одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом само висування у порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до частини 3 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори» місцева організація партії може висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що відповідна місцева (республіканська в Автономній Республіці Крим, обласна, районна, міська, районна у місті) організація партії зареєстрована в установленому законом порядку, з урахуванням обмежень частини другої статті 12 цього Закону.
Частиною 4 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори» встановлено, що особа не може бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради).
Особа, яка висунута кандидатом у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости, не може одночасно бути висунута у будь-яких інших одномандатних, єдиних одномандатних виборчих округах з будь-яких місцевих виборів.
Особа, з урахуванням вимог частини четвертої цієї статті, може одночасно бути висунута кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости шляхом висування місцевою організацією лише однієї політичної партії або лише шляхом самовисування (частина 5 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори» ).
Згідно частини 2 статті 41 Закону України «Про місцеві вибори» подання документів до територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі закінчується за 24 дні до дня голосування.
Територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття документів, зазначених у частині першій статті 38 цього Закону, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів), включених до виборчого списку кандидатів у депутати. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) представнику місцевої - організації партії, від якої висунуті кандидати в депутати (частина 9 статті 41 Закону України «Про місцеві вибори» ).
Відповідно до частини 2 статті 43 Закону України «Про місцеві вибори» подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости закінчується за 24 дні до дня голосування.
Згідно із частиною 4 цієї статті територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації.
Частиною восьмою статті 41 Закону України «Про місцеві вибори» передбачено наслідки подвійної реєстрації одним і тим же кандидатом на посаду, зокрема, міського голови шляхом само висування та у депутати міської ради від політичної партії.
Так, у відповідності до частини 8 статті 41 Закону, у разі якщо особа, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації іншої політичної партії та (або) висунута за її письмовою заявою про згоду балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації іншої політичної партії або шляхом самовисування, відповідні територіальні виборчі комісії виключають таку особу з усіх виборчих списків, до яких вона була включена, скасовують її реєстрацію як кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, про що повідомляють відповідні місцеві організації партій та цю особу.
Статтею 47 Закону України «Про місцеві вибори» визначено порядок та підстави скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости.
Частиною 1 та 2 статті 47 Закону України «Про місцеві вибори» передбачено, що територіальна виборча комісія скасовує рішення про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, а також скасовує рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі окремого кандидата в депутати, включеного до виборчого списку від місцевої організації партії, з виключенням його з виборчого списку, зокрема, в разі порушення вимог частин третьої - п'ятої статті 35 цього Закону.
Частиною 3 цієї ж статті встановлено, що територіальна виборча комісія може скасувати рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування.
У разі надходження від Центральної виборчої комісії повідомлення про порушення кандидатами вимог частин четвертої - п'ятої статті 35 цього Закону відповідна територіальна виборча комісія зобов'язана розглянути зазначене питання на своєму засіданні та прийняти відповідне рішення в межах строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
З встановлених в судовому засіданні обставин слідує, що підставами для скасування реєстрації та виключення зі списків кандидатів в депутати до Монастириської міської ради від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 слугував лист Центральної виборчої Комісії №21-33/1-2125 від 03.12.2018, в якому було зазначено про можливі порушення з вимог ч.ч.3-5 ст.35 Закону України «Про місцеві вибори» , зокрема наведена інформація про реєстрацію ОСОБА_1 як кандидата в депутати до Монастириської районної ради від інших політичних партій на чергових виборах, що відбулись 25.10.2015 р. Саме дані обставини і були покладені в основу оскаржуваної постанови та рішення.
З вищенаведеними висновками виборчої комісії суд не погоджується виходячи з наступного.
За змістом ст.11 Закону України «Про місцеві вибори» виборчий процес починається з оголошення відповідною виборчою комісією про його початок та завершується через 15 днів після офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів у порядку передбаченому Законом.
Відповідно до Постанови Центральної виборчої комісії «Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 23 грудня 2018 року» від 12.10.2018 №156 виборчий процес по даних виборах розпочався 12.10.2018.
Відповідно до ч.3 ст.11 даної Постанови одним із етапів виборчого процесу є висування та реєстрація кандидатів.
З аналізу наведених норм, суд приходить до висновку, що передбачена законодавством про місцеві вибори заборона особі бути кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради) та бути одночасно висунутою кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости від різних політичних сил встановлена в межах проведення одного виборчого процесу. Таким чином, вибори, що відбулися 25.10.2015 року та вибори, що відбудуться 23.12.2018 року охоплюють два різних виборчих процеси, а тому обмеження встановленні частиною 5 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори» у даному випадку не підлягають застосуванню.
Отже, порушення позивачем частини 5 статті 35 Закону України «Про місцеві вибори» не знайшли свого підтвердження в ході розгляду справи.
Крім цього, статтею 27 Закону України «Про місцеві вибори» встановлено порядок роботи виборчої комісії.
Згідно положень вказаної статті, Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України «Про Центральну виборчу комісію» та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань. Виборча комісія є колегіальним органом. Проведення голосування виборців не є засіданням дільничної виборчої комісії.
Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.
Перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день з дня формування її складу (утворення), а наступні засідання - у разі необхідності.
Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.
Засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний. З метою дотримання при розгляді питань порядку денного права особи на участь у процесі прийняття рішення на засідання виборчої комісії запрошуються заявники та інші заінтересовані особи. Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду питань порядку денного (частина 5 статті 27 Закону України «Про місцеві вибори» ).
Постановою Центральної виборчої комісії від 05 вересня 2015 року № 228 затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів.
Пунктом 3.4 Постанови «Про Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів» від 5 вересня 2015 року № 228 передбачено, що засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії, заявників та інших заінтересованих осіб.
Суд зазначає, що доказів повідомлення ОСОБА_1, як зацікавленої особи, про засідання Монастириської міської виборчої комісії яке відбулось 04.12.2018, відповідачем суду не надано.
З урахуванням зазначених обставин, беручи до уваги наявність порушення прав позивача у виборчому процесі, з метою захисту порушених прав, колегія суддів дійшла висновку про необхідність задоволення позовних вимог, а саме визнання протиправним та скасування Рішення №2 від 04.12.2018 Монастириської міської виборчої комісії Монастириського району Тернопільської області в частині виключення з виборчих списків кандидата у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_1, який був висунутий від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 та визнання протиправним та скасування постанови №37 «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу» від 04.12.2018, в частині скасування реєстрації кандидата у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів Монастириської міської ради висунутого від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 .
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Всупереч цим вимогам КАС України відповідачем як суб'єктом владних повноважень не доведено правомірність оскаржуваних рішень.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку про те, що під час прийняття спірних рішень відповідач діяв не на підставі та не у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; необґрунтовано, без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо та не пропорційно.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов є підставним і його належить задовольнити повністю.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Монастириської міської виборчої комісії Монастирського району Тернопільської області від 04 грудня 2018 року №2 «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу» в частині виключення кандидата у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів Монастириської міської ради висунутого від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 ОСОБА_1.
3. Визнати протиправною та скасувати постанову Монастириської міської виборчої комісії Монастирського району Тернопільської області від 04 грудня 2018 року №37 «Про виключення з виборчих списків кандидатів у депутати Монастириської міської ради по багатомандатному виборчому округу та кандидата на посаду міського голови по одномандатному виборчому округу» в частині скасування реєстрації кандидата у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів Монастириської міської ради висунутого від Монастириської районної у Тернопільській області організації політичної партії Рух нових сил ОСОБА_2 ОСОБА_1.
Реквізити сторін: позивач - 48300, Тернопільська область, Монастириський район, м. Монастириська, вул. Підгородня,21, ІПН: НОМЕР_1; відповідач - 48300, Тернопільська область, Монастириський район, м. Монастириська, вул. Шевченка, 19, код ЄДРПОУ 34039816.
Невідкладно повідомити комісію вищого рівня про ухвалене судом рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в дводенний строк з дня їх проголошення.
Повне судове рішення складено 10 грудня 2018 року.
Головуючий суддя Подлісна І.М.
судді: Баранюк А.З.
ОСОБА_4
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2018 |
Оприлюднено | 11.12.2018 |
Номер документу | 78417624 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адмінправопорушення
Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області
Швець В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні