Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Справа № 279/5132/18
ПОСТАНОВА
іменем України
28 листопада 2018 року м. Коростень Житомирської області
Суддя Коростенського міськрайонного суду Житомирської області Коренюк В.П., розглянувши матеріали, які надійшли з Регіонального представництва Уповноваженого Верховної ради з прав людини у Житомирській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, працюючої головою Стремигородської сільської ради Коростенського району Житомирської області, проживаючої ІНФОРМАЦІЯ_3,
за ст. 212-3 ч.9 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
в с т а н о в и в :
30 жовтня 2018 року до Коростенського міськрайонного суду Житомирської області надійшов протокол про адміністративне правопорушення з якого слідує, що ОСОБА_2 13 серпня 2018 року звернувся до Стремигородської сільської ради Коростенського району Житомирської області з електронним запитом за № 3, у якому просив надати наступну інформацію : - копії всіх рішень Стремигородської сільської ради Коростенського району Житомирської області про виділення землі для передачі у приватну власність громадянам у 2015 році на території села Діброва Коростенського району Житомирської області; 1) копію рішення Стремигородської сільської ради Коростенського району Житомирської області про передачу у приватну власність земельної ділянки площею 1,2781 га, якій було присвоєно кадастровий номер 1822385603:08:001:0104; 2) копію договору купівлі - продажу земельної ділянки площею 1,2781 га, якій було присвоєно кадастровий номер 1822385603:08:001:0104 від 07.08.2015 року № 10719830, однією стороною якого є ОСОБА_3; 3) копію заяви ОСОБА_4, про яку йдеться в рішенні Стремигородської сільської ради Коростенського району Житомирської області від 20.12.2017 року № 130; 4) ким було підписано межі земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1822385603:08:001:0104 при передачі у приватну власність; 5) електронну адресу Стремигородської сільської ради Коростенського району Житомирської області для електронних звернень громадян. Крім того, скаржник просив повідомити яку роботу проводить рада щодо того, що ОСОБА_5 не використовує цю земельну ділянку за цільовим призначенням.
Листом від 23 серпня 2018 року за вих. № 233 ОСОБА_2 за підписом голови Стремигородської сільської ради Коростенського району Житомирської області ОСОБА_1 на пункти 1, 2 запиту повідомлено, що сільською радою рішення "Про виділення землі для передачі у приватну власність" громадянам у 2015 році не приймалися, а на пункти 3, 5 запиту повідомлено, що рада запитуваною інформацією не володіє.
Вчинення ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого за ст.212-3 ч.9 Кодексу України про адміністративні правопорушення підтверджується матеріалами справи.
На виклик суду ОСОБА_1 не з'явилася, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином.
Відповідно до ст.1 Закону України "Про доступ до публічної інформації - "Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом".
Частина 4 статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації передбачає, що усі розпорядники інформації незалежно від нормативно-правового акта, на підставі якого вони діють, при вирішенні питань щодо доступу до інформації мають керуватися цим Законом.
За приписами ст.6 ч.5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" - "Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину".
Проте, з матеріалів справи вбачається, що сільським головою ОСОБА_1 надано недостовірну інформацію, оскільки Стремигородською сільською радою Коростенського району Житомирської області у 2015 році приймалося 27 рішень з земельних питань, перелік яких надано супровідним листом на запит Регіонального представництва Уповноваженого Верховної ради з прав людини у Житомирській області, а скаржнику ОСОБА_2 листом повідомлено, що рішення "Про виділення землі для передачі у приватну власність" громадянам у 2015 році не приймалися, що підтверджує факт надання ОСОБА_2 недостовірної інформації.
Крім того ст.6 ч.7 Закону України "Про доступ до публічної інформації" наголошує на тому, що обмеженню підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Таким чином, надання доступу до документів про отримання в користування (оренду) державного майна, зокрема земельної ділянки, прізвищ, імен, по-батькові фізичних осіб, назв юридичних осіб, які отримали державне майно в користування чи розпорядження, є обов'язковим і здійснюється відповідно до вимог закону. Тому відмова у наданні запитуваних скаржником копій документів, суперечить вимогам ч.5 ст.6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Проаналізувавши матеріали справи в їх сукупності з характеризуючими даними на ОСОБА_1 та враховуючи те, що на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення закінчився строк притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, вважаю за можливе та необхідне закрити провадження по справі.
Керуючись ст.ст.38, 212-3 ч.9, 247 п.7, 283 - 285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд, -
п о с т а н о в и в :
Визнати винуватою ОСОБА_1у вчиненні правопорушення, передбаченого за ст.212-3 ч.9 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Провадження в справі відносно ОСОБА_1за ст.212-3 ч.9 Кодексу України про адміністративні правопорушення - закрити в зв'язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності, передбачених ст.38 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Постанова може бути звернута до виконання протягом трьох місяців та набирає чинності з дня її винесення.
Суддя Коростенського міськрайонного суду
Житомирської області ОСОБА_6
Суд | Коростенський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2018 |
Оприлюднено | 11.12.2018 |
Номер документу | 78419947 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Коренюк В. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні