Рішення
від 29.11.2018 по справі 2040/7207/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код 34390710

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2018 р. Справа № 2040/7207/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шевченко О.В.,

при секретарі - Шаталовій Н.В.,

за участі представників:

позивача - Чернова М.Ю., відповідача - Павленка О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Українські ветеринарні технології" до Головного управління ДФС у Харківській області, третя особа: сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Лан" про скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, товариство з обмеженою відповідальністю "Українські ветеринарні технології", з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, третя особа: сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Лан", в якому просить суд:

- скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 03.05.2018 року №675727/34466323;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №1217 від 15.11.2017 року.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що дії відповідача є протиправними, а оскаржуване підприємством рішення податкового органу від 03.05.2018 року №675727/34466323 є неправомірним, необґрунтованим, безпідставним через відсутність доказів порушення з боку підприємства податкового законодавства.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 року здійснено заміну неналежного відповідача - Державну фіскальну службу України на належного - Головне управління ДФС у Харківській області по справі № 2040/7207/18.

Ухвалою суду від 05.09.2018 року відкрито провадження по даній справі. Призначено підготовче засідання.

Ухвалами суду від 01.11.2018 року та від 28.11.2018 року, занесеними до протоколів судового засідання, продовжено підготовче судове засідання на 30 днів, закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Представник відповідача в наданому до суду відзиві на адміністративний позов від 01.11.2018 року (Вх. № 01-26/57286/18) просив відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі зазначивши, що дії Головного управління ДФС у Харківській області обґрунтовані по винесенню рішення від 03.05.2018 року №675727/34466323, а оскаржуване рішення повністю відповідає вимогам діючого законодавства, є законним, оскільки жодного документа на придбання ТМЦ, витрат на його зберігання чи витрат на складські приміщення, де могли зберігатися відповідні ТМЦ, а також доказів на підтвердження продажу ТМЦ (видаткових накладних), вказаних у спірній податковій накладній, позивачем не надані, а тому підстави для розблокування податкової накладної №1217 від 15.11.2017 року відсутні.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив суд їх задовольнити, з посиланням на обставини викладені в позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні просив відмовити в задоволенні позовних вимог з огляду на їх необґрунтованість.

Заслухавши в судовому засіданні пояснення представників сторін по справі, дослідивши матеріали адміністративної справи, судом встановлено наступне.

Суд зазначає, що Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Матеріалами справи підтверджено, що 03.01.2017 року між товариством з обмеженою відповідальністю "Українські ветеринарні технології" (Постачальник) та сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю "Лан" (Покупець) було укладено договір поставки № 030117/115, за умовами якого Постачальник зобов'язується поставити у власність Покупцю ветеринарні препарати, товар ветеринарного призначення, назва, ціна, кількість товару та загальна сума визначається сторонами в рахунках - фактурах та видаткових накладних до цього договору, а Покупець зобов'язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного Договору. Товар за даним Договором поставляється партіями, партією Товару вважається Товар, визначений в одній видатковій накладній.

На виконання умов договору поставки № 030117/115 від 03.01.2017 року згідно видаткової накладної № 18835 від 15.11.2017 року, товариством з обмеженою відповідальністю "Українські ветеринарні технології" було поставлено сільськогосподарському товариству з обмеженою відповідальністю "Лан" відповідний товар на загальну суму 5 543,99 грн., у т.ч. ПДВ 362,69 грн. у зв'язку із чим виписано податкову накладну № 1217 від 15.11.2017 року з зазначенням суми коштів, які підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ - 5 543,99 грн. (а.с. 11 - 12).

На підтвердження факту здійснення господарської операції за договором поставки №030117/115 від 03.01.2017 року та оплати товару підприємством долучено до матеріалів справи копію платіжного доручення № 387 від 06.12.2017 на суму 5 543,99 грн. грн. (проведено ПАТ "ПУМБ" 07.12.2017 року) (а.с. 28).

Як встановлено судом, товариством з обмеженою відповідальністю "Українські ветеринарні технології" до Єдиного реєстру податкових накладних на реєстрацію було направлено податкову накладну № 1217 від 15.11.2017 року (а.с. 11 - 12).

ГУ ДФС у Харківській області реєстрацію податкової накладної № 1217 від 15.11.2017 року зупинена та контролюючим органом запропоновано позивачу надати пояснення та / або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН / РК в ЄРПН відповідно до п. "в" пп.201.16.1 п.201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567 та постановою КМУ № 117 та / або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29.12.2010, податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (в редакції до 31.12.2017), згідно яких реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У відповідності до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до пункту 57-1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України (в редакції з 31.12.2017) податкові накладні / розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201цього Кодексу, реєструються з урахуванням вимог пунктів 200 1.3 та 200 1.9 статті 200 1 та пункту 201.10 статті 201 цього Кодексу не пізніше 2 січня 2018 року, крім: податкових накладних / розрахунків коригування, щодо яких станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення і копії документів відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу; податкових накладних / розрахунків коригування, щодо яких прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних, по яких станом на 1 грудня 2017 року не розпочинали процедуру оскарження в адміністративному або судовому порядку.

Податкові накладні / розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу з 1 грудня 2017 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році" та щодо яких платником податку після 1 грудня 2017 року подані пояснення і копії документів відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу, реєструються у Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, що діяв до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році" щодо зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі якщо протягом п'яти робочих днів з дня подання пояснень і копій документів не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, реєстрація таких податкових накладних / розрахунків коригування здійснюється на наступний робочий день за днем закінчення строку розгляду пояснень і копій документів платника податку.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", установлено, що платники податку на додану вартість, у яких до 1 грудня 2017 року зупинено реєстрацію податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, що діяв до набрання чинності Законом України від 7 грудня 2017 року № 2245-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році", та які станом на 1 грудня 2017 року не подали пояснень і копій документів до таких податкових накладних / розрахунків коригування, мають право протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування, подати пояснення і копії документів до таких податкових накладних / розрахунків коригування на розгляд комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, порядок роботи яких затверджується цією постановою.

Згідно з пунктом 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до пункту 15 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Пунктом 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Аналізуючи вище зазначені положення суд зазначає, що законодавець визначив два етапи реєстрації податкових накладних перший це зупинення реєстрації податкової накладної який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та другий, це сам етап прийняття рішення податковим органом.

Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.

Отже, підставою яка тягне за собою негативні наслідки для платника податку є саме другий етап за наслідкам якого прийнято рішення податковим органом про відмову в реєстрації податкової накладної.

Судом встановлено, що ГУ ДФС у Харківській області реєстрацію податкової накладної № 1217 від 15.11.2017 року зупинена та контролюючим органом запропоновано позивачу надати пояснення та / або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН / РК в ЄРПН відповідно до п. "в" пп.201.16.1 п.201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567 та постановою КМУ № 117 та / або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

В повідомленні № 155 від 27.04.2018 року щодо подачі документів на підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена підприємством зазначено, що ТОВ "УВТ" має основний вид діяльності - продаж ветеринарних препаратів (46.46). Покупцями цих товарів є підприємства різної форми власності на всій території України. ТОВ "УВТ" отримує кошти за поставлений товар на умовах, які прописані в договорах. Постачальниками ТОВ "УВТ" є імпортні вітчизняні підприємства. Товар знаходиться на складах, які ТОВ "УВТ" орендує у ФО ОСОБА_3 (а.с. 13 - 14, 73 - 74).

Рішенням комісії ГУ ДФС у Харківській області № 675979/34466323 від 03.05.2018 року про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено у реєстрації поданої ТОВ "УВТ" податкової накладної № 1217 від 15.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних з урахуванням вимог п.200-1.3 ст. 200-1 ПК України, оскільки платником податків не надано первинних документів, а саме: відсутні видаткові накладні на реалізацію ТМЦ (а.с. 15 - 16).

Не погоджуючись з зазначеними рішенням комісії ГУ ДФС у Харківській області № 675979/34466323 від 03.05.2018 року, позивач подав скаргу, в якій просив скасувати зазначене рішення № 675979/34466323 від 03.05.2018 року та зареєструвати податкову накладну № 1217 від 15.11.2017 року (а.с. 16 - 17).

Рішенням комісії з питань розгляду скарг від 11.06.2018 року № 10461/34466323/2 скаргу позивача залишено без задоволення та оскаржуване рішення комісії № 675979/34466323 від 03.05.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1217 від 15.11.2017 року - без змін (а.с. 18).

Суд зазначає, що відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.

В судовому засіданні встановлено, що ТОВ "УВТ" було виписано податкову накладну № 1217 від 15.11.2017 року за правилом першої події (відгрузка ТОВ "УВТ" до СТОВ "Лан" відповідних ТМЦ на суму 5 543,69 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 18835 від 15.11.2017 року. Проте, жодних належних та достовірних доказів її направлення до ГУ ДФС в Харківській області (квитанція №1) разом із поясненнями від 27.04.2018 року № 155 представником позивача до суду не надано.

Наданий разом із видатковою накладною документ довільного формату від 31.05.2018 року № 3 не є належним та достовірним доказом направлення податковому органу саме копії видаткової накладної, оскільки відсутня квитанція №1 щодо направлення та отримання контролюючим органом вказаного документа. Крім того, даний документ довільного формату датований 31.05.2018 р.

Оскільки по зазначеній податковій накладній від 15.11.2017 року № 1217 позивачем не було подано до податкового органу видаткової накладної № 18835 від 15.11.2017 року, рішення комісії Головного управління ДФС в Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.05.2018 року №675727/34466323 є цілком законним та обґрунтованим, винесеним відповідно до чинного законодавства.

Документи подані позивачем після зупинення реєстрації податкової накладної не свідчать та не підтверджують факт настання події, з якою законодавство пов'язує виписку податкової накладної.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За приписами ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 2, 6-10, 13-14, 77, 139, 242-246, 250, 255, 295, пп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Українські ветеринарні технології" (код ЄДРПОУ 34466323, адреса: юридична адреса: 62341, Харківська область, Дергачівський район, смт Мала Данилівка, вул. Курортна, буд. 10; фактична адреса: 61020, м. Харків, вул. Калініна, буд.3) до Головного управління ДФС у Харківській області (код ЄДРПОУ 39599198, адреса: 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46), третя особа: сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Лан" (код ЄДРПОУ 03791663, адреса: 20762, Черкаська область, Смілянський район, с. Плоске, вул. Карпенка-Карого, буд. 4) про скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без задоволення.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення виготовлено 10 грудня 2018 року.

Суддя О.В.Шевченко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2018
Оприлюднено12.12.2018
Номер документу78460729
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2040/7207/18

Рішення від 29.11.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

Ухвала від 01.11.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

Ухвала від 05.09.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні