ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
06.12.2018Справа № 910/11909/18
За позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Фортрент" до Товариства з обмеженою відповідальністю "К-2 Інжиніринг" простягнення заборгованості 403 287,14 грн. Суддя Борисенко І.І.
Секретар судового засідання Холодна Н.С.
Представники:
від позивача - Колбасов Ю.О., представник за довіреністю;
від відповідача - не з'явився.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача суми боргу за договором оренди обладнання №85920К від 01.06.2017 в розмірі 403 287,14 грн., з яких: 309 482,47 грн. - орендна плата за договором; 26 250,00 грн. - борг за послуги доставки; 4 560,00 грн. - борг за послуги ремонту обладнання; 62 994,67 грн. - борг з компенсації за неповернуте обладнання.
Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем своїх обов'язків за договором оренди обладнання №85920К від 01.06.2017.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 12.09.2018 відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження, судове засідання призначено на 09.10.2018.
У судовому засіданні 09.10.2018 відповідачем заявлене усне клопотання про оголошення перерви. Позивач в судовому засіданні не заперечив проти оголошення перерви.
Суд, порадившись на місці в судовому засідання 09.10.2018 оголосив перерву до 13.11.2018.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.11.2018 було закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 06.12.2018.
Відповідно до ч. 1 ст. 183 ГПК України підготовче засідання проводиться за правилами, передбаченими статтями 196 - 205 цього Кодексу, з урахуванням особливостей підготовчого засідання, встановлених главою 3 ГПК України.
У підготовче засідання13.11.2018 з'явився представник позивача, відповідач відзив на позовну заяву не надав, явку представника в судове засідання не забезпечив.
У підготовчому засіданні суд вчинив дії, визначені частиною другою статті 182 ГПК України, необхідні для забезпечення правильного і своєчасного розгляду справи по суті.
В судовому засіданні 13.1.2018 судом розпочато розгляд справи по суті.
Відповідно до ст. 194 ГПК України завданням розгляду справи по суті є розгляд і вирішення спору на підставі зібраних у підготовчому провадженні матеріалів, а також розподіл судових витрат.
При розгляді справи по суті в судовому засіданні 06.12.2018 судом було заслухано вступне слово позивача, з'ясовано обставини справи та досліджено докази відповідно до ст.ст. 208-210 ГПК України.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що наявні у матеріалах справи документи достатні для прийняття повного та обґрунтованого судового рішення, а неявка представника відповідача не перешкоджає вирішенню справи по суті за наявними в ній матеріалами, відповідно до ч.2 ст. 178 ГПК України.
У судовому засідання 06 грудня 2018 року було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
01.06.2017 між Товариством з обмеженою відповідальністю ФОРТРЕНТ (надалі - Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю К-2 Інжиніринг (надалі - Орендар) був укладений Договір оренди обладнання №85920К (надалі - Договір).
Пунктом 1.1 Договору визначено, що Орендодавець передає, а Орендар приймає в тимчасове оплатне користування з обов'язком повернути, будівельне та/або інше обладнання (надалі по тексту - Обладнання), яке є об'єктом права власності Орендодавця.
Відповідно до п. 3.4. Договору факт передачі кожної одиниці обладнання засвідчується підписами уповноважених представників Сторін Акту прийому-передачі обладнання згідно встановленої у Додатку №2 до цього Договору форми, який засвідчує факт та фіксує дату передачі конкретної одиниці Обладнання Орендарю, та інші умови, які Сторони вважають необхідними узгодити.
Відповідно до п.4.1 Договору, початок перебігу строку оренди кожної одиниці Обладнання, зазначеного у Протоколі до цього Договору, за який нараховується орендна плата, відраховується з дати передачі Обладнання за Актом прийому-передачі та закінчується датою повернення Обладнання за Актом повернення.
Як встановлено судом, відповідно до п.п. 1.1., 3.4, 4.1. Договору, Орендодавець передав Орендарю у строкове платне користування (оренду) Обладнання, а Орендарем було повернуто майно Орендодавцю, про що між Сторонами було складено та підписано відповідні акти прийому-передачі та повернення обладнання, а саме: акт прийому-передачі 061117-013К від 06.11.17 та акт повернення 041217-004К від 04.12.17; акт прийому-передачі 100118-005К від 10.01.18 та акт повернення 120218-001К від 12.02.18; акт прийому-передачі 081117-010К від 08.11.17 та акт повернення 041217-005К від 04.12.17; акт прийому-передачі 280917-001К від 28.09.17 та акти повернення 300318-007К від 30.03.18 №040718-015К від 04.07.18; акт прийому-передачі 290617-007К від 29.06.17 та акт повернення 040718-012К від 04.07.18; акт прийому-передачі 120617-015К від 12.06.17 та акт повернення 200717-007К від 20.07.17; акт прийому-передачі 060617-013К від 06.06.17 та акт повернення 120218-002К від 12.02.18, №020418-009К від 02.04.18, №040718-010К від 04.07.18; акт прийому-передачі 080617-004К від 08.06.17 та акт повернення 040718-011К від 04.07.18; акт прийому-передачі 070617-004К від 07.06.17 та акт повернення 300318-008К від 30.03.18.
Також, в матеріалах справи наявні наступні акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) на підтвердження факту надання послуг позивачем за умовами договору: Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300617-068К від 30.06.2017 на суму 16 819,20 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300617-069К від 30.06.2017 на суму 10 795,72; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300617-070К від 30.06.2017 на суму 3 451,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300617-071К від 30.06.2017 на суму 30 270,06 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300617-072К від 30.06.2017 на суму 304,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №200717-008К від 20.07.2017 на суму 29 313,66 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310717-008К від 31.07.2017 на суму 21 024,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310717-009К від 31.07.2017 на суму 12 960,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310717-010К від 31.07.2017 на суму 4 500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310717-013К від 31.07.2017 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310817-185К від 31.08.2017 на суму 18 311,90 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) N9310817-186K від 31.08.2017 на суму 11 288,22 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310817-188К від 31.08.2017 на суму 3 919,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310817-189К від 31.08.2017 на суму 3 919,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300917-042К від 30.09.2017 на суму 21 024,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300917-043К від 30.09.2017 на суму 12 960,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300917-044К від 30.09.2017 на суму 4 500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300917-045К від 30.09.2017 на суму 1518,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300917-223К від 30.09.2017 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311017-065К від 31.10.2017 на суму 18 984,68 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311017-067К від 31.10.2017 на суму11 702,91 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311017-068К від 31.10.2017 на суму 4063,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311017-069К від 31.10.2017 на суму 4063,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311017-070К від 31.10.2017 на суму 13 707,56 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №301117-072К від 30.11.2017 на суму 1 932,84 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №301117-073К від 30.11.2017 на суму 12 669,94 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №301117-074К від 30.11.2017 на суму 15 180,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №301117-075К від 30.11.2017 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №301117-076К від 30.11.2017 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №301117-077К від 30.11.2017 на суму 12960,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №301117-078К від 30.11.2017 на суму 21024,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №041217-004К від 04.12.2017 на суму 1475,38 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №041217-005К від 04.12.2017 на суму 244,44 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311217-088К від 31.12.2017 на суму 15 180,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311217-089К від 31.12.2017 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) N9311217-090K від 31.12.2017 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311217-091К від 31.12.2017 на суму 12960,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №311217-092К від 31.12.2017 на суму 21 024,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310118-025К від 31.01.2018 на суму 3 385,43 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310118-069К від 31.01.2018 на суму 13 221,78 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310118-074К від 31.01.2018 на суму 3 919,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310118-081К від 31.01.2018 на суму 3 919,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310118-166К від 31.01.2018 на суму 11 288,22 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310118-167К від 31.01.2018 на суму 18 311,90 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №120218-002К від 12.02.2018 на суму 1873,91 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №120218-003К від 12.02.2018 на суму 2 610,06 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №280218-029К від 28.02.2018 на суму 15 180,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №280218-030К від 28.02.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №280218-031К від 28.02.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №280218-032К від 28.02.2018 на суму 6 876,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №280218-033К від 28.02.2018 на суму 21024,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300318-009К від 30.03.2018 на суму 14 694,25 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300318-010К від 30.03.2018 на суму 20 351,24 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310318-168К від 31.03.2018 на суму 95,63 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310318-172К від 31.03.2018 на суму 6 876,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310318-173К від 31.03.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310318-175К від 31.03.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №020418-011К від 02.04.2018 на суму 294,24 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300418-109К від 30.04.2018 на суму 738,94 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300418-110К від 30.04.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300418-111К від 30.04.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300418-112К від 30.04.2018 на суму 2988,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310518-063К від 31.05.2018 на суму 2 988,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310518-064К від 31.05.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) N9310518-065K від 31.05.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №310518-066К від 31.05.2018 на суму 792,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300618-162К від 30.06.2018 на суму 2988,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300618-163К від 30.06.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300618-164К від 30.06.2018 на суму 4500,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №300618-165К від 30.06.2018 на суму 792,00 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №040718-010К від 04.07.2018 на суму 76,82 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №040718-011К від 04.07.2018 на суму 580,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №040718-012К від 04.07.2018 на суму 580,50 грн.; Акт виконаних робіт (наданих послуг) №040718-021К від 04.07.2018 на суму 385,45 грн.
Загалом сума по вищевказаним актам виконаних робіт (наданих послуг) становить 602 881,38 грн.
Вищевказані акти виконаних робіт (наданих послуг) підписані позивачем та відповідачем, а також скріплені печатками сторін, що свідчить про те, що позивач виконав належним чином свої зобов'язання за договором, орендне обладнання прийняте відповідачем без зауважень, проте відповідач не оплатив в повному обсязі орендну плату з весь строк користування орендованим обладнанням.
З матеріалів справи вбачається, що відповідач лише частково оплатив оренду обладнання в розмірі 293 398,91 грн.
В пункті 6.6 Договору Сторони погодили, що якщо інше не погоджено Сторонами у відповідному Протоколі, Орендар вносить орендну плату в наступному порядку:
6.6.1. орендна плата до кінця повного періоду (якщо таким періодом є доба), або першого періоду (якщо таким періодом є тиждень або місяць), або іншого періоду розрахунків вноситься попередньо: після підписання цього Договору, але в будь-якому випадку до фактичного отримання Обладнання в оренду;
6.6.2. за другий та кожний наступний період розрахунків, орендна плата вноситься попередньо: в строк не пізніше ніж за 2 (два) робочих дні до початку такого періоду розрахунків.
Сторони, також, п.6.9. договору передбачили, що орендна плата вноситься Орендарем в безготівковій формі на рахунок Орендодавця на підставі та в розмірі згідно умов Договору і відповідного Протоколу до нього. Виставлення та направлення Орендодавцем рахунку та Акту виконаних робіт (наданих послуг) на будь-які послуги, що були надані в межах даного Договору для підписання Орендарю, здійснюється виключно для упорядкування бухгалтерського обліку Сторін Договору.
Не внесення попередньої орендної плати за період розрахунків, що наступає, є підставою для припинення відносин оренди за цим договором стосовно певного об'єкту оренди, користування яким попередньо не оплачено. Якщо Орендар не вніс попередню плату за період розрахунків і продовжує користуватися Обладнанням, він вважається таким, що прострочив (несвоєчасно оплатив) цей платіж. В такому випадку санкції за несвоєчасний розрахунок за Договором нараховуються на Орендаря з першого дня попередньо неоплаченого періоду розрахунків (п.6.7.).
Наявність і порядок складання Актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) передбачено Договором, а саме, відповідно до п.6.14, п.6.15 Договору, згідно якого Орендодавець до 5-го числа кожного місяця, наступного за яким було надані послуги оренди та/або інші послуги, направляє Орендарю поштою (цінний або рекомендований лист), чи кур'єром чи особисто під підпис уповноваженому представнику Орендаря, оригінал Акту виконаних робіт (наданих послуг) в двох примірниках на адресу, вказану Орендарем в реквізитах. Орендар зобов'язаний підписати та повернути Орендодавцю один підписаний примірник (оригінал) Акту виконаних робіт (наданих послуг) протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту його отримання, або в той самий строк надати письмову вмотивовану відмову, У випадку неповернення (не своєчасного повернення) підписаного Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) і відсутності письмової мотивованої відмови Орендаря від підписання цього Акту, такий Акт вважається визнаним Орендарем, а послуга прийнятою в повному обсязі (на вказану в Акті суму).
Матеріали справи містять докази направлення Орендодавцем актів здачі прийняття-робіт на адресу Орендаря, підтвердженням чого є опис вкладення у цінний лист (№1313407162199).
З урахуванням того, що сторонами визначено строк оренди та порядок сплати орендних платежів, а також вартість оренди Обладнання за конкретний період, то неотримання Орендарем рахунку та/або Акту виконаних робіт (наданих послуг) не є підставою для несплати Орендарем орендної плати.
Орендар самостійно, згідно погоджених умов (в строк) п.6.6. договору та/або умов відповідного Протоколу, розраховує та сплачує орендну плату.
Проте, всупереч взятих на себе зобов'язань за договором, Відповідачем перераховано лише частину коштів як орендну плату по Договору, а саме, суму в розмірі 293 398,91 грн., підтвердженням чого є банківські виписки, які наявні в матеріалах справи.
Отже, розмір заборгованості по внесенню орендної плати Відповідача перед Позивачем за Договором складає 309 482,47 грн. (602 881,38 грн. - 293 398,91 грн.).
Відповідно до ч.1 ст. 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Згідно з ч.1 ст. 760 ЦК України предметом договору найму може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками і яка зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ).
Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим кодексом.
Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Статтями 762, 530 Цивільного Кодексу України встановлено, що за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлено договором найму. Якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
З огляду на викладене та встановлене судом, вимога позивача про стягнення з відповідача 309 482,47 грн. заборгованості з орендної плати за користування обладнанням за договором за період з 03.06.2017 по 04.07.2018 доведена суду належними засобами доказування та визнається судом обґрунтованою, у зв'язку з чим підлягає задоволенню судом.
Також, як встановлено судом Орендарем не повернуто обладнання, яке було отримано ним за Актами прийому-передачі:№300318-014К від 30.03.18 на суму 33 438,24 грн.; №300318-015К від 30.03.18 на суму 14266,32 грн.; №040718-022К від 04.07.18 на суму 15290,11 грн.
Загальна відновна вартість неповернутого обладнання складає 62 994,67 грн.
Пункт 5.11 Договору передбачає, що у випадку неповернення в узгоджений Сторонами строк, орендованого за Договором Обладнання в зв'язку із його втратою (викраденням тощо), або повернення Обладнання, яке не підлягає ремонту або відновленню і відповідно не може використовуватись у власній господарській діяльності Орендодавця, Орендар, протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту отримання відповідного рахунку зобов'язується оплатити (компенсувати) вартість неповернутого Обладнання, у розмірі вартості втраченого Обладнання, який узгоджено Сторонами в Протоколі та/або Акті прийому-передачі Обладнання.
Орендодавець направив на адресу Орендаря цінним листом №0313405822224 рахунки на оплату компенсації за втрачене обладнання №020418-021К від 30.03.18, №020418-011К від 30.03.18, №040718-046К від 04.07.18 та акти здачі-прийняття робіт та надання послуг: №300318-014К від 30.03.18 на суму 33 438,24 грн.; №300318-015К від 30.03.18 на суму 14266,32 грн.; №040718-022К від 04.07.18 на суму 15290,11 грн., про що свідчить опис вкладення у цінний лист.
Отже, з огляду на те, що Орендодавець вжив усіх залежних від нього заходів щодо направлення Орендарю рахунків на оплату, тим самим, Орендар є таким, що отримав Рахунок на компенсацію вартості неповернутого обладнання і для нього наступають відповідні наслідки щодо необхідності компенсації вартості такого обладнання.
У зв'язку з чим вимога позивача про стягнення з відповідача 62 994,67 грн. оплати компенсації за втрачене обладнання також підлягає задоволенню судом.
Пунктом 6.10 Договору сторони погодили, що орендна плата не включає в себе витрати на: доставку; монтаж; нагляд за проведенням монтажних робіт; завантаження/розвантаження; ремонт Обладнання, який виник з вини Орендаря; витрачені Орендарем енергоносії, паливно-мастильні та витратні матеріали, необхідні для належної експлуатації Обладнання. Вказані послуги можуть бути надані Орендарю за окрему плату на підставі відповідного договору або окремо виставленого рахунку Орендодавця.
В свою чергу, Орендарю було надано послуги доставки обладнання у зв'язку з чим позивачем виставлено відповідачу рахунок №060617-012К від 06.06.17, акт здачі прийняття робіт на суму 6300,00 грн.; рахунок №060617-009К від 06.06.17 та акт здачі прийняття робіт №070617-015К від 06.06.17 на суму 2200,00 грн.; рахунок №080617-002К від 08.06.17 та акт здачі прийняття робіт N9090617-027K від 08.06.17 на суму 3800,00 грн.; рахунок №090617-017К від 09.06.17 та акт здачі прийняття робіт №130617-010К від 12.06.17 на суму 2500,00 грн.; рахунок ІМ9290617-018К від 29.06.17 та акт здачі прийняття робіт №290617-027К від 29.06.17 на суму 3800,00 грн.; рахунок №200717-020К від 20.07.17 та акт здачі прийняття робіт №200717-009К від 20.07.17 на суму 2500,00 грн.; рахунок №270917-006К від 27.09.17 та акт здачі прийняття робіт №280917-019К від 28.09.17 на суму 2500,00 грн., рахунок N906U17-013K від 06.11.17 та акт здачі прийняття робіт №061117-014К від 06.11.17 на суму 1450,00 грн., рахунок №100118-005К від 10.01.18 та акт здачі прийняття робіт №110118-012К від 11.01.18 на суму 4650,00 грн.; рахунок №120218-012К від 12.02.18 та акт здачі прийняття робіт №120218-004К від 12.02.18 на суму 1950,00 грн.; рахунок №120218-013К від 12.02.18 та акт здачі прийняття робіт №120218-005К від 12.02.18 на суму 4650,00 грн.; рахунок №300318-012К від 30.03.18 та акт здачі прийняття робіт №300318-008К від 30.03.18 на суму 4600,00 грн.; рахунок №020418-037К від 02.04.18 та акт здачі прийняття робіт №020418-012К від 02.04.18 на суму 4650,00 грн.; рахунок №040718-044К від 04.07.18 та акт здачі прийняття робіт №040718-018К від 04.07.18 на суму 7200,00 грн.; рахунок №040718-045К від 04.07.18 та акт здачі прийняття робіт N9040718-020K від 04.07.18 на суму 3200,00 грн.
Такі послуги прийняті Орендарем, що підтверджено вищевказаними актами здачі-прийняття робіт (надання послуг), загалом на суму 55 950,00 грн. Усі акти здачі-прийняття робіт підписані відповідачем належним чином. Відповідач частково оплатив послуги доставки в розмірі 29 700,00 грн.
Сума боргу відповідача перед позивачем за послуги з організації доставки обкладання становить 26 250,00 грн. (55 950,00 грн. - 29 700,00 грн.).
Також, Орендарю було надано послуги ремонту обладнання, у зв'язку з чим позивачем виставлено для оплати відповідачу рахунки та підписані наступні акти надання послуг: рахунок №120617-017К від 12.06.17 та акт здачі прийняття робіт №130617-009К від 12.06.17 на суму 1500,00 грн.; рахунок №130218-003К від 13.02.18 та акт здачі прийняття робіт №190218-009К від 19.02.18 на суму 1470,00 грн.; рахунок №040418-006К від 04.04.18 та акт здачі прийняття робіт №040418-007К від 04.04.18 на суму 650,00 грн.; рахунок №050718-021К від 05.07.18 та акт здачі прийняття робіт №050718-008К від 05.07.18 на суму 2 440,00 грн.
Такі послуги прийняті Орендарем, що підтверджено вищевказаними актами здачі-прийняття робіт (надання послуг), загалом на суму 6 060,00 грн. Усі акти здачі-прийняття робіт підписані відповідачем належним чином. Відповідач частково оплатив послуги доставки в ромі зір 1500,00 грн.
Сума боргу відповідача перед позивачем за послуги з ремонту обладнання становить 4 560,00 грн. (6060,00 грн. - 1500,00 грн.).
У зв'язку з вищевикладеним суд дійшов висновку про обґрунтованість вимог позивача про стягнення з відповідача 26 250,00 грн. заборгованості за доставку обладнання, 4 560,00 грн. заборгованості за ремонт обладнання, у зв'язку з чим суд задовольняє вказані вимоги.
Отже, суд задовольняє позовні вимоги позивача в повному обсязі: 309482,47 грн. (борг з орендної плати) + 62994,67 грн. (борг з компенсації за неповернуте обладнання) + 26 250,00 (грн., борг за послуги доставки) + 4 560,00 (грн., борг за послуги ремонту обладнання)ж Загалом 403 287,14 грн.
В матеріалах справи також наявний акт звірки взаєморозрахунків станом на 06.07.2018, відповідно до якого за відповідачем рахується заборгованість в розмірі 403 287,14 грн. Акт звірки підписаний сторонами та скріплений печатками позивача та відповідача.
Відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись статтями ст.ст. 129, 130, 233, 238, 241, Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Фортрент" задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "К-2 Інжиніринг" (03110, м. Київ, вул. Механізаторів, 9-А, ідентифікаційний код 40982808) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Фортрент" (08140, Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Білогородка, вул. Богатирська, буд. 2-А, ідентифікаційний код 32664239) 309 482 (триста дев'ять тисяч чотириста вісімдесят дві) грн. 47 грн., боргу з орендної плати, 62 994 (шістдесят дві тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири) грн. 67 коп. борг з компенсації за неповернуте обладнання, 26 250 (двадцять шість тисяч двісті п'ятдесят) грн. борг за послуги доставки, 4 560 (чотири тисячі п'ятсот шістдесят) грн. борг за послуги ремонту обладнання, 6 049 (шість тисяч сорок дев'ять) грн. 31 коп. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 241 Господарського процесуального кодексу України.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст.ст. 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.
Повне рішення складено 11.12.2018
Суддя І.І. Борисенко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2018 |
Оприлюднено | 12.12.2018 |
Номер документу | 78484824 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Борисенко І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні