№ 1-кс/243/3023/2018
У Х В А Л А
І м е н е м У к р а ї н и
11 грудня 2018 року м. Слов`янськ
Слідчий суддя Слов`янського міськрайонного суду Донецької області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області лейтенанта поліції ОСОБА_3 про призначення судової будівельно - технічної експертизи у кримінальному провадженні № 4208051720000068 від 16.05.2018 року, розпочатого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
До Слов`янського міськрайонного суду Донецької області, в межах якого здійснюється досудове розслідування, слідчим подано клопотання про проведення судової будівельно-технічної експертизи у вказаному кримінальному провадженні.
З клопотання вбачається, що під час вивчення інформації розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «ProZorro» виявлено ознаки кримінального правопорушення в діях посадових осіб Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (ідентифікаційний код юридичної особи 38144140).
Так, встановлено, що тендерним комітетом Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації за результатами проведеної закупівлі робіт з «Ремонту автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015-45000000-7-Будівельні роботи) «Відновлення доріг внутрішньо-міського сполучення м. Слов`янськ (капітальний ремонт)» визнано переможцем процедури закупівлі товариство з додатковою відповідальністю «ОБЛДОРРЕМБУД» (місцезнаходження юридичної особи: 84331, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Дружби, будинок 73, ідентифікаційний код юридичної особи 05505963), за результатами якої з останнім 31.09.2017 укладено договір підряду №147/17 на суму 31 864 899,19 грн.
За умовами Договору, (графіку виконання будівельних робіт по об`єкту) підрядник ТДВ «ОБЛДОРРЕМБУД» зобов`язаний виконати роботи з «Ремонту автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015-45000000-7-Будівельні роботи) «Відновлення доріг внутрішньо-міського сполучення м. Слов`янськ (капітальний ремонт)» в строк 121 день з дати укладання договору. Строк дії договору до 31.12.2017.
У подальшому посадовими особами Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації 19.09.2017 на виконання п.12.1. вказаного Договору, в якості авансу, на рахунковий рахунок ТДВ «ОБЛДОРРЕМБУД» перераховано 9 559 469,76 грн. (номер транзакції 63158793).
Також, на рахунковий рахунок ТДВ «ОБЛДОРРЕМБУД», в якості авансу, 26.09.2017 перераховано 9 559 469,76 грн. (номер транзакції 63751631) на виконання тих же робіт, проте з посиланням на укладений договір №145/17 від 31.08.2017. Відомості про укладання між сторонами договору підряду №145/17 щодо виконання аналогічних робіт на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «ProZorro» відсутні.
Загальна вартість робіт за Договором підряду №147/17 складає 31 864 899,19 грн. за умовами п. 12.1 Договору попередня оплата не перевищує 30 % вартості робіт по договору, що складає 9559469,70 грн.
Постановою КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» визначено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату в розмірі такої оплати, що не перевищує 30 відсотків їх вартості.
Разом з цим, посадові особи Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації замість нарахування пені в розмірі облікової ставки НБУ від ціни невиконаних робіт за кожен день прострочки, як це передбачено в п.16.5. Договору, укладають з підрядником ряд Додаткових угод №1 від 21.09.2017, №2 від 29.11.2017, №3 від 20.12.2017 якими термін виконання умов по договору подовжено до 31.08.2018.
Враховуючи наведене, є достатні підстави вважати, що посадові особи Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації не виконують свої службові обов`язки, зайво перерахували на рахунковий рахунок підрядника бюджетні кошти, без виконання останнім будь-яких робіт з Ремонту автомобільних доріг загального користування . Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015-45000000-7-Будівельні роботи) «Відновлення доріг внутрішньо-міського сполучення м. Слов`янськ (капітальний ремонт)», що в свою чергу завдало істотної шкоду інтересам держави.
Враховуючи, що для визначення, перевірки обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва для подальшого визначення матеріальної шкоди, завданої державі потрібно застосування спеціальних знань, слідчий просить суд призначити у вказаному кримінальному провадженню судову будівельно - технічну експертизу.
Слідчий повідомлявся про час та місце розгляду клопотання, не з`явився в судове засідання, його неявка не перешкоджає розгляду клопотання.
Дослідивши клопотання та додані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Так, згідно з ст. 92 КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Відповідно до ч. ч. 1,2 ст. 242 КПК України, експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.
Слідчий або прокурор зобов`язані звернутися з клопотанням до слідчого судді для проведення експертизи щодо визначення розміру матеріальних збитків, шкоди немайнового характеру, шкоди довкіллю, заподіяної кримінальним правопорушенням, в порядку ч.ч. 1,2 ст. 244 КПК України.
Враховуючи, що для визначення, перевірки обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва для подальшого визначення матеріальної шкоди, завданої державі потрібно застосування спеціальних знань потрібно застосування спеціальних знань в галузі товарознавства, та встановлення цього факту є суттєвим, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню та у вказаному кримінальному провадженню слід призначити судову будівельно - технічну експертизу.
На підставі викладеного, керуючись ст. 242-244 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області лейтенанта поліції ОСОБА_3 про призначення судової будівельно-технічної задовольнити.
Призначити судову будівельно - технічну експертизу у кримінальному провадженні № 4208051720000068 від 16.05.2018 року, розпочате за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, для проведення якої залучити експертів Донецького науково дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції, розташованого за адресою: вул. Поштова, 67 м. Слов`янськ 84122.
На вирішення експертів поставити наступні питання:
- Яка вартість фактично виконаних робіт з ремонту об`єкту «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015-45000000-7-Будівельні роботи) «Відновлення доріг внутрішньо-міського сполучення м. Слов`янськ (капітальний ремонт)»?
- Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з ремонту об`єкту «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015-45000000-7-Будівельні роботи) «Відновлення доріг внутрішньо-міського сполучення м. Слов`янськ (капітальний ремонт)» обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
Попередити експертів про кримінальну відповідальність за ст.ст. 384, 385 КК України за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.
Контроль за виконанням ухвали суду про проведення судової будівельно - технічної експертизи покласти на прокурора ОСОБА_4 або на іншого прокурора, визначеного у постанові про призначення групи прокурорів по даному кримінальному провадженню.
У відповідності до положень ст. 244 КПК України - висновок судової будівельно - технічної експертизи надати слідчому СВ Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області лейтенанту поліції ОСОБА_3 . Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Слов'янський міськрайонний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2018 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 78487969 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Слов'янський міськрайонний суд Донецької області
Воронков Д. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні