Справа № 362/6940/18
Провадження № 1-кс/362/2224/18
У Х В А Л А
про проведення обшуку
29.11.2018 рокуслідчий суддя Васильківського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши в залі суду в м. Василькові Київської області клопотання прокурора Васильківського відділу Києво - Святошинської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку,-
в с т а н о в и в :
29.11.2018 року до Васильківського міськрайонного суду Київської області звернувся прокурор Васильківського відділу Києво - Святошинської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_4 з клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 .
Клопотання мотивовано наступним.
07.04.2014 року ОСОБА_5 засновано юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» (ідентифікаційний код 39170433, місцезнаходження юридичної особи м. Київ, вул. Васильківська, 28, оф. 303 далі ТОВ «Центр постачання» або Товариство), яку 08.04.2014 у встановленому законом порядку було зареєстровано Голосіївською районною у місті Києві державною адміністрацією з основними видами господарської діяльності виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості (КВЕД 10.61), виробництво хліба та хлібобулочних виробів; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання (КВЕД 10.71), виробництво сухарів і сухого печива; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок тривалого зберігання (КВЕД 10.72), виробництво какао, шоколаду та цукрових кондитерських виробів (КВЕД 10.82), виробництво прянощів і приправ (КВЕД 10.84), виробництво інших харчових продуктів, не віднесених до інших угруповань (КВЕД 10.89), діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами (КВЕД 46.11), діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (КВЕД 46.17), неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (основний) (КВЕД 46.39), ремонт комп`ютерів і периферійного устаткування (КВЕД 95.11), роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47.21), роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47.24), роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47.29), роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет (КВЕД 47.91), діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування (КВЕД 69.20).
Відповідно до п. 4 Статуту ТОВ «Центр постачання», затвердженого Загальними Зборами Учасників від 07.04.2014 (далі - Статут), для забезпечення діяльності Товариства за рахунок внесків Учасників створюється Статутний капітал Товариства у розмірі 10000 грн. Статутний капітал формується за рахунок грошових коштів та майна Учасника Товариства: ОСОБА_5 є власником частки вартістю 10000грн, що становить 100 % Статутного Капіталу.
Пунктом 5 Статуту визначено, що метою діяльності Товариства є здійснення господарської діяльності з метою отримання прибутку.
Згідно п. 8.1. Статуту, прибуток Товариства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З економічного прибутку Товариства сплачуються передбачені законом податки та інші обов`язкові платежі, а також відсотки по кредитах банків і облігаціях. Частина чистого прибутку від діяльності Товариства розподіляється між Учасникам пропорційно їх часткам у Статутному капіталі Товариства, якщо не існує іншого договору між Учасниками про розподіл цієї частини прибутку.
Відповідно до п. 9.1. Статуту, вищим органом управління Товариством є Загальні збори Учасників.
Згідно протоколу № 1 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» від 07.04.2014 призначено директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» ОСОБА_5 з дати державної реєстрації.
Відповідно до п.п. 9.7,9.8. Статуту, виконавчим органом Товариства є директор, що призначається (обирається) Загальними Зборами Учасників та здійснює керівництво поточною діяльністю Товариства в межах своєї компетенції. Директор Товариства розробляє поточні плани діяльності Товариства і заходи, що є необхідними для вирішення його завдань, затверджує щорічний кошторис, штатний розклад і посадові оклади співробітників, встановлює показники, розмір та строки преміювання, затверджує ціни на продукцію і тарифи на послуги, приймає на роботу і звільняє з роботи співробітників Товариства, застосовує до них заходи заохочення і накладає стягнення, подає на затвердження Загальних Зборів Учасників річних звіт та баланс Товариства, забезпечує виконання рішень Загальних Зборів Учасників, приймає рішення щодо інших питань поточної діяльності Товариства.
Згідно п. 9.9 Статуту, директор Товариства має право розпоряджатися майном Товариства у відповідності з чинним законодавством та умовами обговореними у трудовому контракті, без довіреності діяти від імені Товариства, репрезентувати його в усіх установах, підприємствах і організаціях, укладати угоди та інші юридичні акти на суму, що не перевищує 100000 грн, видавати довіреності, відкривати в банках розрахунковий та інші рахунки за погодженням загальних зборів учасників, здійснювати інші дії, спрямовані на досягнення мети Товариства в межах його компетенції.
Таким чином, являючись одноосібним засновником та директором ТОВ «Центр постачання» ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, повністю одноосібно контролював діяльність даного підприємства.
30.05.2014 директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» код за ЄДРПОУ 39170433 (далі ТОВ «Центр постачання або Постачальник) ОСОБА_5 укладено з директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА» код за ЄДРПОУ 30150670 (далі ТОВ «ТЕРРА» або Покупець) ОСОБА_6 договір № 130052014 (далі - Договір).
Згідно п.1.1. договору № 130052014 від 30.05.2014, Постачальник у відповідності з вимогами цього договору бере на себе зобов`язання передавати у власність Покупцеві, а Покупець відповідно приймати та оплачувати товар в кількості і асортименті в даному Договорі та замовленнях Покупця.
Відповідно до п. 1.2. Договору, товаром, що постачатиметься є яєчний порошок, крохмали, какао, мука, жири, сухе молоко, масло, спред вершковий та інші харчові продукти, які використовуються у якості сировини в харчовій промисловості.
Пунктом 2.5. Договору передбачено, умови оплати за товар: розрахунки здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Відповідно до п. 4.1. договору № 130052014 від 30.05.2014, якість товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам заводу-виробника.
Крім того, згідно п. 4.2. Договору Постачальник зобов`язується разом з документами на товар сертифікат відповідності.
Таким чином, на виконання вказаного договору, ТОВ «Центр постачання» здійснювалися поставки продукції, зокрема вершків сухих, для ТОВ «ТЕРРА», в період з 2014 по вересень 2016, виробником яких зазначалося ПАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла».
Зокрема, ТОВ «Центр постачання» згідно видаткової накладної № 35 від 13.01.2016 було поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 234 від 06.02.2016 поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 362 від 19.02.2016 поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 433 від 26.02.2016 поставлено вершки сухі в кількості 475 кг на суму 29450 грн, згідно видаткової накладної № 589 від 11.03.2016 поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 662 від 19.03.2016 поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 924 від 15.04.2016 поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1023 від 29.04.2016 поставлено вершки сухі в кількості 900 кг на суму 55800 грн, згідно видаткової накладної № 1129 від 18.05.2016 поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1237 від 26.05.2016 поставлено вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1369 від08.06.2016 поставлено вершки сухі виробничі в кількості 950 кг на суму 58900 грн, згідно видаткової накладної № 1430 від 15.06.2016 поставлено вершки сухі виробничі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1811 від 21.07.2016 поставлено вершки сухі виробничі в кількості 2000 кг на суму 124000 грн, згідно видаткової накладної № 2006 від 10.08.2016 поставлено вершки сухі виробничі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 2078 від 22.08.2017 поставлено вершки сухі виробничі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 2249 від 05.09.2016 поставлено вершки сухі виробничі в кількості 800 кг на суму 49600 грн.
При цьому, відповідно до супровідних документів (декларація виробника/якісне посвідчення), які надавалися ТОВ «Центр постачання», продукція виробництва ПАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла», поставка якої здійснювалася на ТОВ «ТЕРРА» до вересня 2016 року відповідала ДСТУ 4273:2003 «Молоко та вершки сухі. Загальні технічні умови».
Однак, згідно інформації, наданої ПАТ «Ічнянський завод сухого молока», вказане товариство протягом 2016 року взагалі не здійснювало поставку вершків до ТОВ «Центр постачання». Крім того, декларації виробника/посвідчення якості, які надавалися ТОВ «Центр постачання» від імені ПАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла» при поставці продукції до ТОВ «ТЕРРА», є підробленими, дати виготовлення продукції, партії, які зазначені у деклараціях, не відповідають дійсності.
Таким чином, ОСОБА_5 , будучи одноосібним засновником та директором ТОВ «Центр постачання», повністю контролюючи діяльність даного підприємства, достовірно знаючи, що ТОВ «Центр постачання» не має власної виробничої бази, необхідної для виробництва сухих вершків та не закуповує дану продукцію в ПАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла», діючи з прямим умислом та корисливим мотивом, з метою заволодіння коштами ТОВ «ТЕРРА», використовуючи завідомо підроблені декларації виробника/посвідчення якості, перебуваючи у невстановленому місці, в період часу з 13.01.2016 по 05.09.2016, організував поставку на ТОВ «ТЕРРА» недоброякісної продукції під виглядом сухих вершків виробництва ПАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла».
В свою чергу, ТОВ «ТЕРРА», будучи введеними в оману щодо якості та відповідності державним стандартам продукції, яка поставлялася товариством з обмеженою відповідальністю «Центр постачання», отримавши від вказаного товариства згідно видаткової накладної № 35 від 13.01.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 234 від 06.02.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 362 від 19.02.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 433 від 26.02.2016 вершки сухі в кількості 475 кг на суму 29450 грн, згідно видаткової накладної № 589 від 11.03.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 662 від 19.03.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 924 від 15.04.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1023 від 29.04.2016 вершки сухі в кількості 900 кг на суму 55800 грн, згідно видаткової накладної № 1129 від 18.05.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1237 від 26.05.2016 вершки сухі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1369 від 08.06.2016 вершки сухі виробничі в кількості 950 кг на суму 58900 грн, згідно видаткової накладної № 1430 від 15.06.2016 вершки сухі виробничі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 1811 від 21.07.2016 вершки сухі виробничі в кількості 2000 кг на суму 124000 грн, згідно видаткової накладної № 2006 від 10.08.2016 вершки сухі виробничі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 2078 від 22.08.2017 вершки сухі виробничі в кількості 1000 кг на суму 62000 грн, згідно видаткової накладної № 2249 від 05.09.2016 вершки сухі виробничі в кількості 800 кг на суму 49600 грн, добросовісно виконуючи свої договірні зобов`язання, здійснено перерахування на рахунок № НОМЕР_1 в ПАТ «УкрСиббанк» (МФО 351005), який належить ТОВ «Центр постачання» (код ЄДРПОУ 39170433), коштів в загальній сумі 1095 750 грн.
Після перерахуваннякоштів взагальній сумі 1095 750 грн., ОСОБА_5 ,будучи одноосібним засновникомта директоромТОВ «Центрпостачання»,повністю контролюючидіяльність даногопідприємства отримав можливістьрозпорядження нимина власнийрозсуд,внаслідок чогоТОВ «ТЕРРА»завдано збитківна суму 1095 750 грн, що у шістсоті більшеразів перевищуєнеоподатковуваний мінімумдоходів громадянта єособливо великимирозмірами.
Крім того, 07.04.2014 ОСОБА_5 засновано юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» (ідентифікаційний код 39170433, місцезнаходження юридичної особи м. Київ, вул. Васильківська, 28, оф. 303 далі ТОВ «Центр постачання» або Товариство), яку 08.04.2014 у встановленому законом порядку було зареєстровано Голосіївською районною у місті Києві державною адміністрацією з основними видами господарської діяльності виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості (КВЕД 10.61), виробництво хліба та хлібобулочних виробів; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання (КВЕД 10.71), виробництво сухарів і сухого печива; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок тривалого зберігання (КВЕД 10.72), виробництво какао, шоколаду та цукрових кондитерських виробів (КВЕД 10.82), виробництво прянощів і приправ (КВЕД 10.84), виробництво інших харчових продуктів, не віднесених до інших угруповань (КВЕД 10.89), діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами (КВЕД 46.11), діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (КВЕД 46.17), неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (основний) (КВЕД 46.39), ремонт комп`ютерів і периферійного устаткування (КВЕД 95.11), роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47.21), роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47.24), роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47.29), роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет (КВЕД 47.91), діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування (КВЕД 69.20).
Відповідно до п. 4 Статуту ТОВ «Центр постачання», затвердженого Загальними Зборами Учасників від 07.04.2014 (далі - Статут), для забезпечення діяльності Товариства за рахунок внесків Учасників створюється Статутний капітал Товариства у розмірі 10000 грн. Статутний капітал формується за рахунок грошових коштів та майна Учасника Товариства: ОСОБА_5 є власником частки вартістю 10000грн, що становить 100 % Статутного Капіталу.
Пунктом 5 Статуту визначено, що метою діяльності Товариства є здійснення господарської діяльності з метою отримання прибутку.
Згідно п. 8.1. Статуту, прибуток Товариства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З економічного прибутку Товариства сплачуються передбачені законом податки та інші обов`язкові платежі, а також відсотки по кредитах банків і облігаціях. Частина чистого прибутку від діяльності Товариства розподіляється між Учасникам пропорційно їх часткам у Статутному капіталі Товариства, якщо не існує іншого договору між Учасниками про розподіл цієї частини прибутку.
Відповідно до п. 9.1. Статуту, вищим органом управління Товариством є Загальні збори Учасників.
Згідно протоколу № 1 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» від 07.04.2014 призначено директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» ОСОБА_5 з дати державної реєстрації.
Відповідно до п.п. 9.7,9.8. Статуту, виконавчим органом Товариства є директор, що призначається (обирається) Загальними Зборами Учасників та здійснює керівництво поточною діяльністю Товариства в межах своєї компетенції. Директор Товариства розробляє поточні плани діяльності Товариства і заходи, що є необхідними для вирішення його завдань, затверджує щорічний кошторис, штатний розклад і посадові оклади співробітників, встановлює показники, розмір та строки преміювання, затверджує ціни на продукцію і тарифи на послуги, приймає на роботу і звільняє з роботи співробітників Товариства, застосовує до них заходи заохочення і накладає стягнення, подає на затвердження Загальних Зборів Учасників річних звіт та баланс Товариства, забезпечує виконання рішень Загальних Зборів Учасників, приймає рішення щодо інших питань поточної діяльності Товариства.
Згідно п. 9.9 Статуту, директор Товариства має право розпоряджатися майном Товариства у відповідності з чинним законодавством та умовами обговореними у трудовому контракті, без довіреності діяти від імені Товариства, репрезентувати його в усіх установах, підприємствах і організаціях, укладати угоди та інші юридичні акти на суму, що не перевищує 100000 грн, видавати довіреності, відкривати в банках розрахунковий та інші рахунки за погодженням загальних зборів учасників, здійснювати інші дії, спрямовані на досягнення мети Товариства в межах його компетенції.
Таким чином, являючись одноосібним засновником та директором ТОВ «Центр постачання» ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, повністю одноосібно контролював діяльність даного підприємства.
30.05.2014 директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр постачання» код за ЄДРПОУ 39170433 (далі ТОВ «Центр постачання або Постачальник) ОСОБА_5 укладено з директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА» код за ЄДРПОУ 30150670 (далі ТОВ «ТЕРРА» або Покупець) ОСОБА_6 договір № 130052014 (далі - Договір).
Згідно п.1.1. договору № 130052014 від 30.05.2014, Постачальник у відповідності з вимогами цього договору бере на себе зобов`язання передавати у власність Покупцеві, а Покупець відповідно приймати та оплачувати товар в кількості і асортименті в даному Договорі та замовленнях Покупця.
Відповідно до п. 1.2. Договору, товаром, що постачатиметься є яєчний порошок, крохмали, какао, мука, жири, сухе молоко, масло, спред вершковий та інші харчові продукти, які використовуються у якості сировини в харчовій промисловості.
Пунктом 2.5. Договору передбачено, умови оплати за товар: розрахунки здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Відповідно до п. 4.1. договору № 130052014 від 30.05.2014, якість товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам заводу-виробника.
Крім того, згідно п. 4.2. Договору Постачальник зобов`язується разом з документами на товар сертифікат відповідності.
Зокрема, ТОВ «Центр постачання» до ТОВ «ТЕРРА» згідно видаткової накладної № 2654 від 04.10.2016 було поставлено вершки сухі в кількості 1500 кг на суму 96000 грн,
В подальшому, 04.10. 2016 на виконання вказаного договору, ТОВ «Центр постачання» до ТОВ «ТЕРРА», здійснено поставку продукції, зокрема вершків сухих, виробником яких зазначалося ТОВ «Центр постачання», однак вказане товариство не має власної виробничої бази, необхідної для виробництва сухих вершків та даним виробництвом не займається.
Таким чином, ОСОБА_5 , будучи одноосібним засновником та директором ТОВ «Центр постачання», повністю контролюючи діяльність даного підприємства, достовірно знаючи, що ТОВ «Центр постачання» не має власної виробничої бази, необхідної для виробництва сухих вершків, діючи з прямим умислом та корисливим мотивом, з метою повторного заволодіння коштами ТОВ «ТЕРРА», перебуваючи у невстановленому місці, 04.10.2016, організував поставку на ТОВ «ТЕРРА» недоброякісної продукції під виглядом сухих вершків виробництва ТОВ «Центр постачання».
В свою чергу, ТОВ «ТЕРРА», будучи введеними в оману щодо якості та відповідності державним стандартам продукції, яка поставлялася товариством з обмеженою відповідальністю «Центр постачання», отримавши від вказаного товариства згідно видаткової накладної № 2654 від 04.10.2016 вершки сухі в кількості 1500 кг на суму 96000 грн, прийнято вказану продукцію, проте після приймання продукції, поставленої ТОВ «Центр постачання» згідно видаткової накладної №2654 від 04.10.2016, було виявлено невідповідність заявлених показників, у зв`язку із чим ТОВ «ТЕРРА» не здійснено оплати за цю продукцію.
Однак, продовжуючи реалізацію умислу, направленого на повторне заволодіння коштами ТОВ «ТЕРРА» шляхом обману, достовірно знаючи, що ТОВ «Центр постачання» не має власної виробничої бази, необхідної для виробництва сухих вершків та даним виробництвом не займається, ОСОБА_5 , з метою повторного заволодіння коштами ТОВ «ТЕРРА» направив претензію № 12 про необхідність оплати за поставлену згідно накладної № 2654 продукцію, після чого звернувся до Господарського суду.
Таким чином, ОСОБА_5 , будучи одноосібним засновником та директором ТОВ «Центр постачання», повністю контролюючи діяльність даного підприємства, достовірно знаючи, що ТОВ «Центр постачання» не має власної виробничої бази, необхідної для виробництва сухих вершків, діючи з прямим умислом та корисливим мотивом, з метою повторного заволодіння коштами ТОВ «ТЕРРА», перебуваючи у невстановленому місці, 04.10.2016, організував поставку на ТОВ «ТЕРРА» недоброякісної продукції під виглядом сухих вершків виробництва ТОВ «Центр постачання», однак не довів свого умислу до кінця, оскільки факт поставки недоброякісної продукції було виявлено представниками ТОВ «ТЕРРА».
05.09.2018 року у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 276 КПК України, слідчим за погодженням з прокурором ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні закінченого замаху на заволодіння чужим майном шляхом обману (шахрайство), вчиненому повторно та у заволодінні чужим майном шляхом обману (шахрайство), вчиненому в особливо великих розмірах, тобто у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15 ч. 2 ст. 190, ч. 4 ст. 190 КК України.
11.09.2018 року за клопотанням слідчого СВ Васильківського ВП ГУНП в Київській області ОСОБА_7 , Васильківським міськрайонним судом Київської області, підозрюваному ОСОБА_5 обрано запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання, за наявності ризиків щодо знищення, спотворення доказів у кримінальному провадженні, вчинення чи продовження вчинення кримінального правопорушення.
Так, відповідно до протоколу допиту підозрюваного ОСОБА_5 , останній вказує, що на даний час жодною підприємницькою діяльністю не займається.
Крім цього, відповідно до клопотання поданого ОСОБА_5 у кримінальному провадженні No12017110140000614 та підписаного ним особисто вбачається , що підозрюваний стверджує про відсутність його відношення до подальшої діяльності даного товариства (ТОВ «Центр Постачання»).
Відповідно довідомостей отриманихвід потерпілого,а такожвід СВБілоцерківського ВПГУ НПв Київськійобласті сталовідомо,що вході розслідуваннякримінального провадженняN42018111030000101за ч.2ст.190і ст.356КК Українив приміщенніпо АДРЕСА_2 булопроведено обшукта вилученообладнання,на якомуфальсифікувалась харчовапродукція,а такожінгредієнти тасфальсифікована продукція,яка була виготовлена, але ще не продана зловмисниками. Вказане кримінальне провадження порушено за аналогічних обставин вчинення кримінальних правопорушень в галузі виготовлення какао-продукції, сухих вершків, яєчних порошків та ін.
В подальшому встановлено, що частина того обладнання, яке було вилучене в м. Умань, є власністю особисто ОСОБА_5 .
Також встановлено, що в акті приймання-передачі від 01.07.2015р. від ФОП ОСОБА_8 на «Центр постачання» ОСОБА_9 було серед іншого передано Смеситель ССП-440, Компресор великий ТМ 392 та Подрібнювач (цукоромолка) ЕТАL nmа-1230 0 2В.
Під час обшуку в м. Умань було віднайдено Змішувач сипучих продуктів (російською мовою - Смеситель Сыпучих Продуктов - ССП), який виявився арештованим в м. Харків і який було передано правоохоронцям до м. Харків.
Також в м. Умань в приміщенні ТОВ «Пріоритет Про» було знайдено компресор з позначенням ТМ 392, який був підєднаний до Змішувача сипучих продуктів, привезеного в Умань з м.Харкова, де і знаходився компресор разом із змішувачем.
Крім того, в м. Умань було вилучено Подрібнювач цукру з позначенням ЕТАL. На фото, зроблених під час обшуку, видно, що в подрібнювані знаходиться цукор. В той же час з Акту приймання-передачі від 01.07.2015р. вбачається, що ФОП ОСОБА_5 передав на ТОВ «Центр постачання» ОСОБА_9 . Подрібнювач ЕТАL (цукоромолку).
Надалі, іншим актом приймання-передачі від 01.07.2015р. ФОП ОСОБА_5 передав на ТОВ «Центр постачання» за підписом заступника директора ОСОБА_9 два комп`ютери марки Lenovo із позначеннями КАВ355 і КАВ356, а також комп`ютер Асер (білий) з позначенням КАВ389.
З документів, наданих органами податкової служби до матеріалів зазначеного кримінального провадження як по ТОВ «Пріоритет Про» так і по ТОВ «Смак продакшн» вбачається, що все вищевказане обладнання вказаними підприємствам и не закупалось і орендувалось.
Все це свідчить про те, що ймовірніше за все ОСОБА_5 є власником майна, яке використовувалось в процесі діяльності ТОВ «Центр Постачання», та на даний час перебуває у відносинах із вказаними підприємствами (ТОВ «Центр постачання», ТОВ «Пріорітет Про», ТОВ «Смак продакшн»). Адже це майно ідентифікується по документам та пов`язані із майном, яке було арештоване в м. Харків і передане органам слідства в м. Харків.
Все вищезазначене надає слідству підстави зробити висновок, що групою осіб із службових осіб ТОВ «Центр постачання» продовжується здійснення злочинної діяльності щодо фальсифікації продукції шляхом зміни юридично відповідальних осіб та створення нового суб`єкта господарювання за використання обладнання переданого на зберігання в ході досудового розслідування, що свідчить про свідоме і зухвале ігнорування вказаними особами законів України та норм суспільної моралі.
Прокурор в клопотанні зазначив, що з метою повного, всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування, встановлення причетності посадових осіб колишнього ТОВ «Центр Постачання», факту продовження злочинної діяльності групою осіб працівників колишнього ТОВ «Центр Постачання», щодо продовження виготовлення фальсифікованої продукції, встановлення всіх співучасників вказаної злочинної групи та їх причетності до незаконного виготовлення недоброякісної продукції, подальшої реалізації таких товарів та спричинення шкоди населенню, а також отримання доказів вказаної протиправної діяльності, відшукання речових доказів, оскільки є достатні підстави вважати, що вони знаходяться за місцем проживання підозрюваного ОСОБА_5 , виникла необхідність у проведенні обшуку за адресою АДРЕСА_1 ,яка належать на праві приватної власності ОСОБА_10 та відповідно до матеріалів кримінального провадження перебуває у користуванні підозрюваного ОСОБА_5 .
Заслухавши прокурора, який підтримав клопотання, вивчивши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання слід задовольнити з наступних підстав.
Відповідно до ч. 2 ст. 233 КПК України, під житлом особи визначає будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення.
Згідно з ч. 1 ст.234КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
За змістом ч. 3 ст.234КПК України передбачено, що у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке, крім іншого, повинно містити відомості про: житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться.
Ч. 2 ст. 235 КПК України, зазначає, що ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи повинна відповідати загальним вимогам до судових рішень, передбачених цим Кодексом, а також містити відомості про: строк дії ухвали, який не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали; прокурора, слідчого, який подав клопотання про обшук; положення закону, на підставі якого постановляється ухвала; житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, які мають бути піддані обшуку; особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; речі, документи або осіб, для виявлення яких проводиться обшук.
Судом достовірно встановлено, що в провадженні СВ Васильківського ВП ГУНП в Київській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017110140000614 від 28.04.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч.2 ст. 15,ч.2 ст. 190, ч.4 ст. 190 КК України.
05.09.2018 року у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 276 КПК України, слідчим за погодженням з прокурором ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні закінченого замаху на заволодіння чужим майном шляхом обману (шахрайство), вчиненому повторно та у заволодінні чужим майном шляхом обману (шахрайство), вчиненому в особливо великих розмірах, тобто у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15 ч. 2 ст. 190, ч. 4 ст. 190 КК України.
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, квартира АДРЕСА_3 , належать на праві приватної власності ОСОБА_10 та відповідно до матеріалів кримінального провадження перебуває у користуванні підозрюваного ОСОБА_5 .
За таких обставин, з метою повного, всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування, а також відшукання предметів, речових доказів, оскільки є достатні підстави вважати, що вони знаходяться за адресою АДРЕСА_4 , за місцем фактичного проживання підозрюваного ОСОБА_5 , а також неможливістю їх отримання іншим шляхом, оскільки документи можуть бути знищені (вивезені) з метою приховування причетності до вчинення кримінального правопорушення, та маскуванням діяльності вищевказаних юридичних осіб, клопотання слід задовольнити та надати дозвіл на обшук .
Керуючись ст.ст. 110, 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -
у х в а л и в :
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл прокурору ОСОБА_3 , а також іншим прокурорам, які входять до складу групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні, слідчому у вказаному кримінальному провадженні на проведення обшуку за місцем проживання підозрюваного ОСОБА_5 за адресою: АДРЕСА_1 , що належать на праві приватної власності ОСОБА_10 та відповідно до матеріалів кримінального провадження перебуває у користуванні підозрюваного ОСОБА_5 , з метою виявлення та подальшого вилучення комп`ютерної техніки, документів, на яких міститься маркування, позначення ТОВ «Центр постачання», ТОВ «Пріорітет Про», ТОВ «Смак Продакшн» які були знаряддям вчинення кримінальних правопорушень передбачених ч. 2 ст. 15 ч. 2 ст. 190, ч. 4 ст. 190 КК України, свідчать про продовження злочинної діяльності ОСОБА_5 , зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій.
Строк дії ухвали 30 днів з дня постановлення ухвали.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Васильківський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2018 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 78489168 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Васильківський міськрайонний суд Київської області
Корнієнко С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні