Справа № 560/3833/18
РІШЕННЯ
іменем України
11 грудня 2018 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Майстера П.М. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради про зобов'язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в суд з позовом до Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради, в якому просить зобов'язати Управління економіки Виконавчого комітету Нетішинської міської ради в особі Відділу реєстраційних процедур виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про керівника та підписанта Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" (код ЄДРПОУ 35380944) - ОСОБА_1, у зв'язку із її звільненням з посади директора 15 лютого 2018 року шляхом проведення реєстраційної дії.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що в вересні 2007 року ОСОБА_1 за рішенням Загальних Зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" було призначено на посаду директора вказаного підприємства. При прийнятті позивачки на посаду директора ТОВ "БМУ "Асгард" запис про це до її трудової книжки серії АР №092157 від 12.11.1997 року внесене не було, а через деякий час ТОВ "Будівельно-монтажне управління "Асгард" фактично не мало замовлень та перестало займатись своєю статутною діяльністю, працівників було звільнено, а засновники (учасники) товариства зникли із засобів зв'язку. В свою чергу ОСОБА_1 почала працювати на інших підприємствах. Разом з тим, відомості про те, що вона являється керівником та підписантом ТОВ "БМУ "Асгард" залишились в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що при прийняті її на роботу, зокрема, на керуючі посади чи на державну службу виявлялось при спеціальній перевірці та не раз являлось перешкодою для зайняття тієї чи іншої посади. Тому, реалізуючи свої трудові права, маючи намір звільнитись з посади директора ТОВ "БМУ "Асгард" ОСОБА_1 23.02.2017 року за допомогою поштового зв'язку надіслала на адресу ТОВ "БМУ "Асгард" та на адреси учасників цього товариства ОСОБА_2 та ОСОБА_3 заяву про звільнення її з посади директора ТОВ "БМУ "Асгард" з 23.02.2017 року на підставі ч.1 ст.38 КЗпП України.
Вказав, що зазначена заява про звільнення розглянута повноважним органом ТОВ "БМУ "Асгард" не була, оскільки повернулась позивачці на адресу в зв'язку із завершенням терміну зберігання, а відповідно і рішення щодо звільнення ОСОБА_1 компетентним органом не прийнято.
Зазначив, що рішенням Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06 грудня 2017 року по справі №679/548/17 за позовом ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард", треті особи ОСОБА_2, ОСОБА_3 про визнання трудових відносин припиненими позов задоволено. Вирішено визнати припиненими трудові відносини між директором Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" громадянкою України ОСОБА_1 (паспорт серії НВ №035890 виданий Нетішинським МВ УМВС України в Хмельницькій області 21.05.2002 року, адреса місця проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1, 30100) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" (код ЄДРПОУ 35380944, адреса місцезнаходження: просп. 40-річчя Жовтня, буд. 120, корпус 1, м. Київ, 03127) на підставі ч.1 ст.38 Кодексу законів про працю України з моменту набрання чинності цим рішенням.
Однак, Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" не ініційовано внесення відповідних змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у зв'язку із чим ОСОБА_1 звернулась до відповідача з заявою у якій просила виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про керівника (директора) Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" - ОСОБА_1, у зв'язку із її звільненням з посади директора 15 лютого 2018 року шляхом проведення реєстраційної дії за рішення Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06.12.2017 у справі № 679/548/17.
Вказав, що відповідач листом від 03.09.2018 року №132 повідомив позивача, що виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про керівника Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" - ОСОБА_1 немає підстав, оскільки у рішенні Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06.12.2017 у справі №679/548/17 зобов'язання вчинення реєстраційних дій відсутнє.
Такі дії відповідача вважає протиправними, тому звернувся в суд з вказаними позовними вимогами.
Ухвалою суду від 21.11.2018 відкрито провадження у цій справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Позивач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. Надав суду заяву про розгляд справи без його участі в порядку письмового провадження. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, відзив на позов до суду не надав. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. Надіслав до суду заяву про розгляд справи без участі представника Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради.
Відповідно до частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Згідно з частиною 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
За таких обставин суд вважає за можливе розглянути справу без участі представників сторін на підставі наявних доказів в порядку письмового провадження, так як явка сторін не визнавалася судом обов'язковою.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази в їх взаємному зв'язку та сукупності, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Суд встановив, що відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 14.11.2018 (№1004653475) ОСОБА_1 є керівником (підписантом) Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" (код ЄДРПОУ 35380944).
Рішенням Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06 грудня 2017 року по справі №679/548/17 за позовом ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард", треті особи ОСОБА_2, ОСОБА_3 про визнання трудових відносин припиненими позов задоволено. Вирішено визнати припиненими трудові відносини між директором Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" громадянкою України ОСОБА_1 (паспорт серії НВ №035890 виданий Нетішинським МВ УМВС України в Хмельницькій області 21.05.2002 року, адреса місця проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1, 30100) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" (код ЄДРПОУ 35380944, адреса місцезнаходження: просп. 40-річчя Жовтня, буд. 120, корпус 1, м. Київ, 03127) на підставі ч.1 ст.38 Кодексу законів про працю України з моменту набрання чинності цим рішенням.
Вказане рішення суду набрало законної сили 15.02.2018 року.
Згідно ч.4 ст.78 КАС України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
В подальшому, позивач звернувся із заявою від 17.08.2018 до державного реєстратора Відділу реєстраційних процедур Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради, в якій просив виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про керівника Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" (код ЄДРПОУ 35380944) - ОСОБА_1, у зв'язку із її звільненням з посади директора 15 лютого 2018 року шляхом проведення реєстраційної дії за рішенням Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06 грудня 2017 року по справі №679/548/17.
У відповіді, оформленій листом від 03.09.2018 року №132 відповідач відмовив позивачу у виключенні запису про керівника Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард", зазначивши, що у рішенні Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06.12.2017 у справі №679/548/17 зобов'язання вчинення реєстраційних дій відсутнє.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наведене нижче.
Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації, врегульовані Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 755-ІV (далі - Закон №755), та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Згідно ч.1 ст.4 Закону №755 основними із принципів державної реєстрації є: обов'язковість державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; публічність державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; врегулювання відносин, пов'язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; державної реєстрації за заявницьким принципом; єдності методології державної реєстрації; об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону; відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.
Відповідно п.13 ч.2 ст.9 Закону №755 в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи.
При цьому, Закон не передбачає можливості існування в ЄДР запису про юридичну особу без відомостей про її керівника.
Відповідно до ч.4 ст.17 Закону №755, для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи:
1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв'язку з юридичною особою;
3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об'єднання, політичні партії;
4) відомості про керівні органи громадського формування (ім'я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів;
5) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі змін, пов'язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;
6) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;
7) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
8) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу - у разі внесення змін, пов'язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа;
9) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов'язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи;
10) заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування;
11) звіт про результати емісії акцій у випадку, передбаченому абзацами третім і четвертим пункту 48 частини другої статті 9 цього Закону;
12) звіт про оцінку майна у випадку, передбаченому абзацом сьомим пункту 48 частини другої статті 9 цього Закону.
В свою чергу статтею 25 вказаного Закону передбачено, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: документів, що подаються заявником для державної реєстрації; судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо: визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій; накладення/зняття арешту корпоративних прав; зобов'язання вчинення реєстраційних дій; скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі; виділу юридичної особи; провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження судового рішення, на підставі якого вчинено реєстраційну дію; рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку відповідно до статті 34 цього Закону.
Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає:
1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об'єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів; 10) видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі).
Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.
Суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті: 1) звертається до суду за роз'ясненням судового рішення - у разі якщо судове рішення є незрозумілим для суб'єкта державної реєстрації; 2) повідомляє суд або державну виконавчу службу про неможливість виконання рішення із зазначенням підстав - у разі неможливості виконання судового рішення; 3) проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини); 4) формує виписку для її оприлюднення на порталі електронних сервісів - у разі зміни відомостей, що містяться у виписці.
Як свідчать матеріали справи рішенням Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06 грудня 2017 року по справі №679/548/17 за позовом ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард", треті особи ОСОБА_2, ОСОБА_3 про визнання трудових відносин припиненими позов задоволено. Вирішено визнати припиненими трудові відносини між директором Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" громадянкою України ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" на підставі ч.1 ст.38 Кодексу законів про працю України з моменту набрання чинності цим рішенням.
17.08.2018 року ОСОБА_1 звернулась із заявою до державного реєстратора Відділу реєстраційних процедур Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради, в якій просила виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про керівника Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" - ОСОБА_1, у зв'язку із її звільненням з посади директора 15 лютого 2018 року шляхом проведення реєстраційної дії за рішенням Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06 грудня 2017 року по справі №679/548/17.
Як встановлено судом, та стверджує позивач у позовній заяві, що за рішенням Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління "Асгард" ОСОБА_1 було призначено на посаду директора вказаного підприємства.
З урахуванням зазначеного, суд зауважує, що саме до компетенції Загальних зборів учасників товариства входить призначення та звільнення керівника ТОВ "Будівельно-монтажне управління "Асгард".
Із змісту витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з'ясовано, що засновниками (учасниками) юридичної особи ТОВ "Будівельно-монтажне управління "Асгард" є ОСОБА_2 та ОСОБА_3.
Отже, для внесення зміни до ЄДР, пов'язаної в даному випадку із зміною керівника, необхідне волевиявлення зазначених вище осіб, та подання ними заяви за формою, затвердженою Наказом Міністерства Юстиції України "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" від 18.11.2016 року №3268/5, та передбачених Законом документів.
Враховуючи те, що від засновників (учасників) юридичної особи ТОВ "Будівельно-монтажне управління "Асгард" до державного реєстратора з метою внесення змін до відомостей, що містяться в ЄДР щодо зміни керівника не було надано необхідного переліку документів, а позивачем відповідачу не було подано рішення Загальних зборів про звільнення ОСОБА_1 з посади керівника ТОВ "Будівельно-монтажне управління "Асгард", а також в резолютивній частині рішення Нетішинського міського суду Хмельницької області від 06 грудня 2017 року по справі №679/548/17 на Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради не покладаються відповідні права чи обов'язки в тому числі, здійснити чи утриматися від вчинення реєстраційних дій, у відповідача відсутні підстави для внесення відповідних змін.
Аналогічний правовий підхід викладено в постанові Верховного Суду від 15 березня 2018 року у справі №806/716/17.
У відповідності зі статтею 124 Конституції України, юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд приходить до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які не підтверджуються достатніми доказами, що свідчить про не обґрунтованість позовних вимог, а отже, позовні вимоги не підлягають задоволенню.
У разі відмови у задоволенні адміністративного позову судові витрати здійсненні позивачем, на його користь не присуджуються.
Керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради про зобов'язання вчинити дії відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 11 грудня 2018 року
Позивач:ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, 30100 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1) Відповідач:Управління економіки виконавчого комітету Нетішинської міської ради (вул. Шевченка, 1, м. Нетішин, Хмельницька область, 30100 , код ЄДРПОУ - 34256725)
Головуючий суддя ОСОБА_4
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2018 |
Оприлюднено | 13.12.2018 |
Номер документу | 78492031 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Майстер П.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні