Рішення
від 06.12.2018 по справі 1340/3493/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1340/3493/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 грудня 2018 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Хоми О.П.,

з участю секретаря судового засідання Павлішевського М.В.,

з участю представників: позивача Шпирки О.Р., відповідача Горіна Р.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Новороздільського дошкільного навчального закладу Берізка Новороздільської міської ради Львівської області (ясла-садок) про зупинення експлуатації будівлі до усунення порушень,

в с т а н о в и в :

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - позивач, ГУ ДС з НС у Львівській області) звернулося до суду з позовом до Новороздільського дошкільного навчального закладу Берізка Новороздільської міської ради Львівської області (ясла-садок) (далі - відповідач, Новороздільський ДШЗ Берізка ), в якому просить зупинити експлуатацію будівлі корпусу №2 Новороздільського ДШЗ Берізка (місцезнаходження: вул. Грушевського, 26, м. Новий Розділ, Львівська область, 81652) до усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Позовні вимоги мотивовані тим, що під час проведення позапланової перевірки територій, будівель та приміщень Новороздільського ДШЗ Берізка на предмет дотримання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки виявлено ряд порушень, які викладені в акті перевірки від 11.05.2018 № 106. Виявленні порушення створюють загрозу виникнення пожежі та в подальшому перешкоджатимуть її гасінню і евакуації людей з будівлі корпусу № 2 Новороздільського ДНЗ Берізка . Продовження експлуатації будівлі корпусу № 2 Новороздільського ДНЗ Берізка без усунення порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки становить загрозу для життя і здоров'я працівників, дошкільнят та інших людей, що можуть там перебувати.

Відповідачем позову не визнано з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, зміст яких полягає у наступному. Новороздільський ДШЗ Берізка фінансується з місцевого бюджету, тому усунення порушень, визначених у акті перевірки від 11.05.2018 № 106, є можливим лише при додатковому фінансуванні. Окрім того, відповідачем частково усунено порушення, визначені у акті перевірки від 11.05.2018 № 106. Додатково вказав, що зазначені у позовній заяві заходи реагування є крайнім заходом, обрання якого є доцільним лише у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей. В даному випадку виявлені порушення самі по собі не створюють загрозу виникнення пожежі. За таких обставин вважає, що відсутні підстави для застосування заходів реагування.

Ухвалою суду від 08.08.2018 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою суду від 22.08.2018 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі.

17.09.2018 Новороздільський ДШЗ Берізка подано відзив на позовну заяву (вх.29209), 02.10.2018 представником позивача подано відповідь на відзив.

Ухвалою суду від 04.10.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Суд, з'ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

Посадовою особою ГУ ДС з НС у Львівській області у період з 03.05.2018 по 11.05.2018 проведено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки території, будівель та приміщень Новороздільського ДШЗ Берізка за адресою: Львівська область, м. Новий Розділ, вул. Грушевського, 26. Перевірка проводилася у присутності директора Новороздільського ДШЗ Берізка Віщук О.М.

За результатами перевірки складено акт від 11.05.2018 №106.

Як вбачається із акта перевірки, позаплановою перевіркою встановлено ряд порушень, зокрема, щодо Корпусу № 2 Новороздільського ДНЗ Берізка встановлені наступні порушення:

- в приміщенні не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей) (р. V п. 1.2 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- дерев'яні конструкції горища будівель не піддавались вогнезахисному оброблянню (р. III п. 2.5 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- приміщення не забезпечено первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) згідно норм належності (р. V п. 3.6, п. 3.8, п. 3.9 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- посадовими особами не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому ПКМУ від 26.06.2013 р. № 444 Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях (р. II п. 16. НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- з першого та другого поверху корпусу не влаштовано другі евакуаційні виходи (р. III п. 2.23, п. 2.26 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- конструктивні елементи основного евакуаційного виходу (дерев'яний сходовий марш) з другого поверху корпусу не замінено матеріалами з допустимими значенням пожежної небезпеки для даного шляху евакуації (р. III п. 2.23 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- не здійснюється технічне обслуговування вогнегасників (р. V п. 3.17 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- приміщення не забезпечено відповідними знаками безпеки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (р. II п. 8 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

-в приміщенні дитячої групи Ангелята в корпусі допускається експлуатація тимчасової ділянки електромережі (р. IV п. 1.8 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів електроосвітлювальної мережі в електророзподільних коробках в корпусі не зроблено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (р. IV п. 1.6 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- підключення світильника в коридорі другого поверху, в дитячій групі Дзвіночки корпусу № 2 зроблено з порушенням вимог ПУЕ та ПТЕ (р. IV п. 1.1, п. 1.6 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння в основному корпусі комплексу та корпусах початкової школи не установлені вказівні знаки згідно з ДСТУ 180 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (р. V п. 3.10 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- в медкабінеті в корпусі допускається експлуатація несправного електровимикача (р. IV п. 1.18 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- в приміщенні в коридору другого поверху та в приміщенні дитячої групи Дзвіночки в корпусі, електророзподільні коробки не закрито кришкою з негорючого або важкогорючого матеріалу (р. IV п. 1.7 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- вогнегасники не розміщено шляхом навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для її повного відчинення або у шафах пожежних кран - комплектів, у спеціальні тумби, на підставки, що надійно закріплені, пожежні щити (р. V п.3.10 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- не встановлено порядок відключення електронапруги на випадок пожежі (р. II п. З НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- захист будівлі корпусу від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконано відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 (р. IV п. 1.21 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечено евакуаційним освітленням (р III п. 2.31 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- на дверях горищ не вказано місце зберігання ключів (р. III п. 2.12 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні ).

При цьому вказані у акті перевірки від 11.05.2018 №106 порушення вже були виявлені відповідачем в ході проведення позапланової перевірки додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, що підтверджується актом перевірки від 12.12.2017 №155.

На підставі висновків акта перевірки від 12.12.2017 №155 складено припис від 22.05.2017 №7, який Новороздільським ДШЗ Берізка не виконано.

Під час проведення перевірки 04.05.2018 на директора Новороздільського ДШЗ Берізка Віщук О.М складено протокол ЛВ №006038 про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 188-8 Кодексу України про адміністративні правопорушення, яке полягає у невиконанні вимог припису від 22.05.2017 №7.

Новороздільським ДШЗ вживались заходи щодо усунення порушень, встановлених актом перевірки від 11.05.2018 №106, у зв'язку з чим з 12.11.2018 ГУ ДСНС у Львівській області проведено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки території, будівель та приміщень Корпусу 2 Новороздільського ДШЗ Берізка за адресою: Львівська область, м. Новий Розділ, вул. Грушевського, 26, за наслідками якої складено акт №178.

Зафіксовані актом від 12.11.2018 №178 порушення свідчать про те, що Новороздільським ДШЗ Берізка не усунуто порушення, встановлені та відображені в акті від 11.05.2018 №106.

Зокрема, як вбачається з акта перевірки від 12.11.2018 №178 не усунутими залишились 6 порушень:

- дерев'яні конструкції горища будівель не піддавались вогнезахисному оброблянню (р. III п. 2.5 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- в приміщенні не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей) (р. V п. 1.2 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- посадовими особами не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому ПКМУ від 26.06.2013 р. № 444 Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях (р. II п. 16. НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- з першого та другого поверху корпусу не влаштовано другі евакуаційні виходи (р. III п. 2.23, п. 2.26 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- конструктивні елементи основного евакуаційного виходу (дерев'яний сходовий марш) з другого поверху корпусу не замінено матеріалами з допустимими значенням пожежної небезпеки для даного шляху евакуації (р. III п. 2.23 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні );

- будівля корпусу №2 не захищена від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконано відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 (р. IV п. 1.21 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні ).

Вказане свідчить про те, що станом на час розгляду даної справи Новороздільским ДШЗ Берізка не усунуто всі порушення законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, встановлені акті перевірки від 11.05.2018 №106. Вказане представником відповідача не заперечується, натомість такий вказує про відсутність належного фінансування для усунення таких порушень.

ГУ ДС з НС у Львівській області вважає, що наявні у Новороздільскому ДШЗ Берізка порушення створюють загрозу для життя і здоров'я працівників, дітей та інших людей, що можуть перебувати в будівлі Корпусу №2 Новороздільского ДШЗ Берізка , у зв'язку з чим звернувся до суду.

При вирішенні спору, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Указом Президента №20/2013 від 16.01.2013 затверджено Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій (далі - Положення).

Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр).

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива (підпункт 57 пункту 4).

Згідно з підпунктом 48 пункту 4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1052 (далі - Положення №1052), ДСНС відповідно до покладених на неї завдань складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Відповідно до підпункту 63 пункту 4 Положення про Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - Головне управління), затвердженого наказом ДСНС України №3 від 04.02.2013 (в редакції, що діяла на час проведення перевірки) Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон № 877-V).

Відповідно до наданого у статті 1 Закону № 877-V визначення, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту регулює Кодекс цивільного захисту України.

Згідно до підпункту 12 частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 (далі - КЦЗ України) до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відповідно до частини 1 статті 68 КЦЗ України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно до частини 2 статті 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до положень статті 70 КЦЗ України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно до частини 5 статті 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відповідно до частини 7 статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Матеріалами справи підтверджується наявність порушень Новороздільським ДШЗ Берізка Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях та низки інших нормативних актів, які створюють загрозу виникнення пожежі та в подальшому перешкоджатимуть її гасінню і евакуації людей у Корпусі №2 Новороздільського ДШЗ Берізка . Тому без усунення порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, продовження експлуатації будівлі Корпусу №2 Новороздільського ДШЗ Берізка становить загрозу для життя і здоров'я працівників, дітей та інших людей, що можуть там перебувати.

Доводи відповідача щодо усунення в ході судового розгляду визначених актом перевірки від 11.05.2018 №106 більшості порушень підтверджуються матеріалами справи і не заперечуються позивачем, однак не спростовують наявності 6 порушень, які у разі виникнення пожежі перешкоджатимуть її гасінню і евакуації людей, що свідчить про існування загрози для життя і здоров'я осіб, які перебуватимуть у Корпусі №2 Новороздільського ДШЗ Берізка .

Ураховуючи викладене в сукупності, суд дійшов переконання, що позовні вимоги ГУ ДС з НС у Львівській області є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами та підлягають до задоволення.

Відповідно до положень статті 139 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 6-10, 14, 72-77, 90, 139, 159, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в :

Позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (вул. Підвальна, 6, м.Львів, 79008, код ЄДРПОУ 38627339) до Новороздільського дошкільного навчального закладу Берізка Новороздільської міської ради Львівської області (ясла-садок) (вул.Грушевського, 26, м.Новий Розділ, Львівська обл., 81652, код ЄДРПОУ 25229726) про зупинення експлуатації будівлі до усунення порушень, - задовольнити повністю.

Зупинити експлуатацію будівлі корпусу №2 Новороздільського дошкільного навчального закладу Берізка Новороздільської міської ради Львівської області (ясла-садок) (місцезнаходження: вул.Грушевського, 26, м. Новий Розділ, Львівська обл., 81652) до усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне судове рішення складено 12 грудня 2018 року.

Суддя О.П. Хома

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.12.2018
Оприлюднено13.12.2018
Номер документу78492284
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1340/3493/18

Постанова від 27.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Рішення від 06.12.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 22.08.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 08.08.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні