Рішення
від 12.12.2018 по справі 1540/3940/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1540/3940/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2018 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С. при секретарі Кузьменко Е.Х., розглянувши у приміщенні суду в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-

ВСТАНОВИВ:

З позовом до суду звернулось Головне управління ДСНС України в Одеській області до Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області у вигляді повного зупинення роботи Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області (ідентифікаційний код 26111010) розташованої за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, с.Калаглія, вул.Шкільна,25 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, вказаних в акті перевірки №31 від 18.05.2018 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у період з 14-18.05.2018 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області № 148 від 30.03.2018 року Про проведення позапланових перевірок на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 14.05.2018 року №35 провідним інспектором Овідіопольського РС ГУ ДСНС України в Одеській області підполковником служби цивільного захисту ОСОБА_1 , головним фахівцем Овідіопольського РС ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_2, т. в.о. головного інспектора Овідіопольського РС ГУ ДСНС України в Одеській області старшого лейтенанта служби цивільного захисту ОСОБА_3, у присутності директора Калаглійської ОСОБА_4 ступенів Овідіопольського району Одеської області ОСОБА_5, здійснено позапланову перевірку за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, село Калаглія, вулиця Шкільна, 25, під час якої перевірено: територію, будівлі та приміщення Калаглійської ОСОБА_4 ступенів Овідіопольського району Одеської області з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеку за результатами якої складено Акт №31 від 18.05.2018 року, яким встановлені порушення приписів Кодексу цивільного захисту України №5403-VІ, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки.

Як зазначає позивач, порушення визначені за номерами 1,2,3,4,5,8,9 акту №31 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. Подальша робота Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області, яка розташована за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, село Калаглія, вулиця Шкільна, 25 з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей, у зв'язку з чим позивач звернувся до суду з позовом до відповідача про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області у вигляді повного зупинення роботи Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області (ідентифікаційний код 26111010) розташованої за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, с.Калаглія, вул.Шкільна,25 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей наведених в акті перевірки №31 від 18.05.2018 року.

14.09.2018 року до суду надійшов відзив представника Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області, де відповідач не погоджується з позовними вимогами, вважає їх такими, що не підлягають задоволенню, оскільки з 14 по 18.05.2018 року працівником Овідіопольського районного сектору позивача проводилась позапланова перевірка щодо додержання відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. По результатам проведеної перевірки складено акт № 31 від 18.05.2018 року. Позивачем було вручено відповідачу ОСОБА_6 № 28 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (надалі - ОСОБА_6), яким встановлено терміни на усунення виявлених під час позапланової перевірки порушень щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. Позивач посилаючись на не усунення виявлених перевіркою порушень, звернувся до суду для припинення роботи відповідача, але на теперішній час відповідачем здійснюються всі можливі заходи щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. На сьогоднішній день відповідачем проведено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: визначено порядок організації та проведення протипожежних інструктажів, навчання і перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму (наказ від 06.07.2018 року №94 Про заходи щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки ); посадові особи та працівники пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки; вирішується питання щодо проведення вогнезахисного обробляння дерев'яних елементів горищних покриттів (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДД про виділення коштів на проведення вказаних робіт); вирішується питання щодо дозабезпечення приміщень первинними засобами пожежогасіння (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на закупівлю вказаного товару); вирішується питання щодо обладнання приміщення системою протипожежного захисту (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на проведення вказаних робіт); вирішується питання щодо обладнання пожежного резервуару під'їздом з твердим покриттям (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на проведення вказаних робіт); вирішується питання щодо відокремлення пожежонебезпечних та технічних приміщень від приміщень іншого призначення протипожежними перегородками (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на проведення вказаних робіт); вирішується питання щодо заміни ламп розжарювання на енергозберігаючі лампи (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на закупівлю вказаного товару); відремонтовано вимикач; вирішується питання щодо проведення ідентифікації об'єкта підвищеної небезпеки (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на проведення вказаних робіт); вирішується питання щодо обладнання сходових кліток, внутрішніх сходів, коридорів, проходів та інших шляхів евакуації евакуаційним освітленням (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на проведення вказаних робіт, на сьогодні шляхи евакуації обладнані покажчиками Вихід та стрілками); вирішується питання щодо обладнання наявних вогнегасників розтрубами або гнучкими рукавами (направлено відповідне клопотання до управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА про виділення коштів на проведення вказаних робіт); вогнегасникам присвоєно облікові номери; результати огляду вогнегасників реєструються в журналі обліку вогнегасників; приміщення в повному обсязі забезпечені відповідними знаками безпеки. Також, на прохання управління освіти, культури та спорту Овідіопольської РДА з 05.09.2018 року по 10.09.2018 року працівником Овідіопольського районного сектору позивача проводилась повторна позапланова перевірка щодо додержання відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. По результатам проведеної перевірки складено акт №65 від 10.09.2018 року. Відповідачу було вручено ОСОБА_6 № 62 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, відповідно до якого кількість порушень по ОСОБА_6 №28 зменшилась (з 15 порушень усунено 7). Вищевказане спростовує твердження позивача щодо халатного ставлення відповідача до пожежної безпеки (а.с.45-47).

Ухвалою суду 07.08.2018 року даний позов було залишено без руху та надано позивачу термін на усунення недоліків позовної заяви 5 днів з моменту отримання копії ухвали суду.

Ухвалою суду 21.08.2018 року було відкрито провадження по справі №1540/3940/18 за правилами спрощеного позовного провадження (з викликом сторін).

В судове засідання 04.12.2018 року сторони до залу судового засідання №16 Одеського окружного адміністративного суду не прибули, представник позивача та представник відповідача подали до суду клопотання про розгляд справи за їх відсутності, а тому, на підставі положень ч.9 ст.205 КАС України, суд ухвалив рішення, розглянути цю справу в порядку письмового провадження 12.12.2018 року за наявними в справі письмовими доказами та запереченнями.

Дослідивши наявні в справі письмові докази, суд встановив наступні факти та обставини:

Відповідно до п.п.57 п.4 Указу Президента України Про деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 20/2013 від 16.01.2013 року, ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних - ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.

Відповідно до Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (далі - ГУ ДСНС України в Одеській області) затвердженого наказом ДСНС України № 507 від 21.09.2017 року ГУ ДСНС України в Одеській області відповідно до покладених на нього завдань, на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Згідно ч.1 ст.66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Згідно ст.1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

У відповідності до п.п.12 ч.1 ст.67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємстві окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежо-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до ч.1 ст.68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно з ч.2 ст.68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Як встановлено частиною 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають;

Частиною 2 ст.70 - повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Обласним та Київській міській державним адміністраціям: за участю органів місцевого самоврядування сприяти проведенню перевірок; разом з Державною службою з надзвичайних ситуацій забезпечити проведення роз`яснювальної роботи, щодо дотримання вимог техногенної та пожежної безпеки» .

Судом встановлено, що відповідачем у справі є Калаглійська загальноосвітня школа I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 26111010), розташована за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, с.Калаглія, вул.Шкільна,25, яка за своєю діяльністю належить до об'єктів з високим ступенем ризику, згідно критеріїв наведених у постанові Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року №1043.

У період з 14 - 18.05.2018 року, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області № 148 від 30.03.2018 року Про проведення позапланових перевірок на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 14.05.2018 року №35 провідним інспектором Овідіопольського РС ГУ ДСНС України в Одеській області підполковником служби цивільного захисту ОСОБА_1 , головним фахівцем Овідіопольського РС ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_2, т. в.о. головного інспектора Овідіопольського РС ГУ ДСНС України в Одеській області старшого лейтенанта служби цивільного захисту ОСОБА_3, у присутності директора Калаглійської ОСОБА_4 ступенів Овідіопольського району Одеської області ОСОБА_5, здійснено позапланову перевірку за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, село Калаглія, вулиця Шкільна, 25, під час якої перевірено: територію, будівлі та приміщення Калаглійської ОСОБА_4 ступенів Овідіопольського району Одеської області з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеку.

За результатами якої складено Акт №31 від 18.05.2018 року, яким встановлені порушення приписів Кодексу цивільного захисту України №5403-VІ, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки (а.с.13-18).

Як вбачається з акту, під час проведення перевірки території, будівель та приміщень Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області, розташованої за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, село Калаглія, вулиця Шкільна, 25, були виявлені порушення нормативно-правових актів у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту за номерами 1,2,3,4,5,8,9.

Так, зокрема, як зазначено позивачем, порушення визначені за номерами 1,2,3,4,5,8,9 акту №31 від 18.05.2018 року є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Відповідач у своєму відзиві на позов вказав, що позивачем з 05.09.2018 року по 10.09.2018 року повторно проводилась позапланова перевірка щодо додержання відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. Згідно ОСОБА_6 порушень зменшилось (з 15 порушень усунено 7).

Судом встановлено, що головним фахівцем Овідіопольського районного сектору ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_2 у період з 01.11.2018 року по 01.11.2018 року проведено позапланову перевірку Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області, розташованої за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, село Калаглія, вулиця Шкільна, 25, за результатами якої складено акт та винесено припис від 01.11.2018 року за №74 щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, де було виявлено 4 порушення та зазначено: провести вогнезахисну обробку дерев'яних елементів горищних покриттів (крокви, лати), які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності (пропонувалось до виконання 27.10.2017 року); приміщення обладнати системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (пропонувалось до виконання 27.10.2017 року); відокремити у відповідності з вимогами п.4.13 та 4.14 ДБН В.1.1-7-2002 пожежонебезпечні та технічні приміщення (електрощитові, бібліотека, склади тощо) від приміщень іншого призначення протипожежними перегородками I-го типу із заповненням прорізів дверима 2-го типу з нормованою межею вогнестійкості не менше 30хв. (пропонувалось до виконання 27.10.2017 року); сходові клітки, внутрішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації обладнати евакуаційним освітленням із світловим покажчиком Вихід (пропонувалось до виконання 18.05.2018 року), який особисто отримав директор Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області ОСОБА_5 Станом на 04.12.2018 року порушення відповідачем усунуті не були.

З огляду на встановлені в акті порушення, суд приходить до висновку, що подальша робота Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області за наявності виявлених порушень створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей, оскільки впливає: на забезпечення безпеки роботи закладу, безпеки дітей, співробітників та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту; на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі; на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків; на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації, тощо.

При такому становищі діти, викладачі та співробітники Калаглійської ОСОБА_4 ступенів Овідіопольського району Одеської області постійно перебувають в умовах, коли існує реальна загроза втрати життя, отримання травм, шкоди своєму здоров'ю через не виконання та ігнорування керівництвом та посадовими особами відповідача вимог законодавства з питань пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту.

Таким чином з вищевикладеного вбачається, що вказані порушення, визначені в акті перевірки №31 від 18.05.2018 року відповідачем не усунуті у повному обсязі.

З огляду на викладене, суд приймає приписи ст.3 Конституції України, яка визначає, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю і вважає, що позовні вимоги позивача щодо застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є законними, обґрунтованими та відповідають легітимній меті, а отже, підлягають задоволенню на підставі положень ч.1 ст.245 КАС України.

Судові витрати розподілити за правилами ст.139 КАС України.

Керуючись ст.ст.139,242-246,371 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В :

1. Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області у вигляді повного зупинення роботи Калаглійської загальноосвітньої школи I-III ступенів Овідіопольського району Одеської області (Код ЄДРПОУ 26111010) розташованої за адресою: 67812, Одеська область, Овідіопольський район, с.Калаглія, вул.Шкільна,25 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, вказаних в акті перевірки №31 від 18.05.2018 року.

3. Допустити негайне виконання рішення суду.

Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.

Суддя Єфіменко К.С.

.

Дата ухвалення рішення12.12.2018
Оприлюднено14.12.2018
Номер документу78525249
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —1540/3940/18

Ухвала від 15.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Рішення від 12.12.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 04.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 21.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 07.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні