Справа № 761/28212/18
Провадження № 3/761/6143/2018
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 липня 2018 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Кондратенко О.О., розглянула матеріали, що надійшли з Головного Управління ДФС у м. Києві Державної фіскальної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , працюючої директором ТОВ "Альтеза "Торговий дім" (код ЄДРПОУ 37922178, м. Київ, вул. Ольжича, 27/22), проживаючої за адресою: АДРЕСА_1
за ч. 1 ст. 163-1 КпАП України
В С Т А Н О В И В :
18 липня 2018 року головним державним ревізором-інспектором Давиденко П.А. складено протокол № 125 в тім, що ОСОБА_1 працюючи директором ТОВ "Альтеза "Торговий дім", здійснила порядок ведення податкового обліку з порушенням податкового законодавства, а саме: п.п. 44.1, 44.2, п.п.134.1.1, 134.1 ст.134 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено задекларований до сплати податок на прибуток за 2015 рік на загальну суму 86 415, 00 грн. та п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 80 014, 00 грн., в тому числі за жовтень 2015 року у сумі 733, 00 грн., грудень 2015 у сумі 79 281, 00 грн., тобто вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст. 163-1 КпАП України.
Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності (ст. 245 КпАП України).
Згідно п.2 ст. 278 КпАП України, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст. 256 КпАП України, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
Як вбачається з протоколу № 125 про адміністративне правопорушення від 18 липня 2018 року, в ньому відсутній підпис особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Також, у вищезазначеному адміністративному протоколі відсутні відомості про те, що ОСОБА_1, як особі, яка притягується до адміністративної відповідальності роз'яснювалися його права та обов'язки , передбачені статтею 268 КпАП України та ст. 63 Конституції України.
Крім того, в адміністративному протоколі немає жодних записів про те, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності відмовилася від підписання даного протоколу.
Разом з тим, як вбачається з акту про результати документальної позапланової невиїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства від 18 липня 2018 року №456/26-15-14-02-04/37922178, в ньому відсутній підпис директора ОСОБА_1, яка притягується до адміністративної відповідальності.
З урахуванням того, що зазначені обставини мають значення для правильного вирішення справи, суд, відповідно до ст.256 КпАП України, вважає за необхідне повернути адміністративний матеріал для додаткової перевірки.
На підставі викладеного та керуючись ст.256 КпАП України, суд
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний матеріал за ч. 1 ст. 163-1 КпАП України у відношенні ОСОБА_1 повернути до Головного Управління ДФС у м. Києві Державної фіскальної служби України для усунення зазначених в постанові недоліків.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2018 |
Оприлюднено | 18.12.2018 |
Номер документу | 78603561 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Кондратенко О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні