Постанова
від 11.12.2018 по справі 817/38/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 грудня 2018 рокуЛьвів№ 857/1479/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Заверухи О.Б.,

суддів Ніколіна В.В., Рибачука А.І.

за участю секретаря судового засідання Пильо І.І.,

розглянувши у судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу депутата Дубровицької районної ради ОСОБА_1 на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 02 травня 2018 року у справі за позовом депутата Дубровицької районної ради ОСОБА_1 до Дубровицької районної ради, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору голова Дубровицької районної ради Кухарець Микола Миколайович про визнання протиправним та скасування рішення,-

суддя (судді) в суді першої інстанції - Дорошенко Н.О.,

час ухвалення рішення - не зазначено,

місце ухвалення рішення - м. Рівне,

дата складання повного тексту рішення - 02 травня 2018 року,

В С Т А Н О В И В:

02 січня 2018 року депутат Дубровицької районної ради ОСОБА_1 звернувся в суд з адміністративним позовом до Дубровицької районної ради, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення від 21 грудня 2017 року № 237 Про присвоєння рангу та оплату праці голови районної ради .

На обґрунтування позовних вимог зазначає, що оскаржуване рішення є протиправним та таким, що прийняте з грубим порушенням вимог чинного законодавства України та регламенту Дубровицької районної ради Рівненської області, а саме не у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України. Наголошує на порушенні строків скликання сесії та підписанні порядку денного та розпорядження про скликання такої сесії неповноважною на те особою - заступником голови ради.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 02 травня 2018 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено повністю.

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що оскаржуване позивачем рішення було прийняте на сесійному засіданні районної ради після обговорення більшістю голосів від загального складу ради, відкритим поіменним голосуванням, як того вимагають частини 2, 3 ст.59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та п.4 ст.10 Регламенту ради та за вказане рішення одноголосно проголосувало 22 депутати, присутніх на сесії ради. Порушення на один день терміну проведення сесії районної ради не може слугувати самостійною та достатньою підставою для висновку щодо протиправності рішення ради № 237 від 21 грудня 2017 року у разі відповідності його змісту вимогам матеріального закону, а також підтриманого всіма присутніми на сесії районної ради депутатами, за наявності кворуму.

Не погодившись з прийнятим рішенням, депутат Дубровицької районної ради ОСОБА_1 подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким адміністративний позов задовольнити повністю.

Доводи апеляційної скарги обґрунтовує тим, що оскаржуване рішення є незаконним та необґрунтованим, прийняте з порушенням норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи. Зокрема, зазначає, що рішення відповідача від 17 березня 2017 року № 167 Про заяву депутата ОСОБА_1 про дострокове припинення повноважень депутата районної ради на підставі постанови Хортицького районного суду м. Запоріжжя, яка набрала законної сили, втратило свою чинність з 17 березня 2017 року, а тому його протиправно позбавили права голосування на сесії ради.

Відповідачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначено, що у разі неможливості голови районної ради скликати сесію ради такими повноваженнями наділений заступник голови ради згідно Закону України Про місцеве самоврядування в Україні . Вказує, що рішення Хортицького районного суду м. Запоріжжя від 10 жовтня 2017 року, не стосується виникнення у позивача повноважень депутата після їх дострокового припинення, оскільки резолютивна частина не містить загальнообов'язкових приписів стосовно нього.

Особи, які беруть участь у справі в судове засідання не прибули, хоча належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду, а тому у відповідності до ч. 4 ст. 229, ч. 2 ст. 313 КАС України розгляд справи проведено у їх відсутності без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції, 21 грудня 2017 року відповідно до п.4 ч.1 ст.43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.15 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" Дубровицькою районною радою Рівненської області прийнято рішення №237 "Про присвоєння рангу та оплату праці голови районної ради", відповідно до якого районна рада вирішила: 1. Присвоїти ОСОБА_2, голові районної ради, 5 ранг посадових осіб місцевого самоврядування в межах третьої категорії посад. 2. Встановити голові Дубровицької районної ради ОСОБА_2: посадовий оклад згідно із штатним розписом; надбавку за високі досягнення у праці, за виконання особливо важливої роботи в розмірі 50% посадового окладу із врахуванням надбавки за ранг та вислугу років. 3. Здійснювати щомісячне преміювання голови ради ОСОБА_2 за загальні результати роботи в межах коштів, передбачених на преміювання та економію коштів на оплату праці, в розмірі 50% посадового окладу та за фактично відпрацьований час. 4. Надавати голові ради ОСОБА_2 матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та допомогу на оздоровлення в розмірі середньомісячної заробітної плати один раз на рік. 5. Встановити, що преміювання голови районної ради, надання матеріальної допомоги, встановлення надбавок, доплат до посадового окладу та його підвищення згідно з постановами Кабінету Міністрів України здійснюється за розпорядженням голови районної ради. 6. У випадку недостатності коштів на оплату праці коригувати в сторону зменшення або призупинення виплати (а.с.16).

Приймаючи оскаржуване рішення суд першої інстанції прийшов до висновку про безпідставність позовних вимог.

Колегія суддів погоджується з обгрунтованістю такого висновку суду першої інстанції з наступних підстав.

Згідно із частинами 1, 5 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Згідно із ч. 2 та ч. 3 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами. Порядок формування та організація діяльності рад визначаються Конституцією України, цим та іншими законами, а також статутами територіальних громад.

Частиною 1 статті 46 того ж передбачено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Згідно із ч. 3 ст. 46 вищевказаного Закону першу сесію новообраної районної у місті, районної, обласної ради скликає відповідна територіальна виборча комісія не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради у кількості, яка забезпечує повноважність складу ради відповідно до статті 45 цього Закону. Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості не більше п'яти осіб - представників партій (блоків), які набрали найбільшу кількість голосів на виборах. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання голови ради. З часу обрання голови ради він веде пленарні засідання ради відповідно до вимог цього Закону та регламенту ради.

Відповідно до ч. 4 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в України наступні сесії ради скликаються: сільської, селищної, міської - відповідно сільським, селищним, міським головою; районної у місті, районної, обласної - головою відповідної ради.

Частиною 5 тієї ж статті встановлено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Відповідно до ч. 6 вищевказаної статті у разі немотивованої відмови сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті, районної, обласної ради або неможливості його скликати сесію ради сесія скликається: сільської, селищної, міської ради - секретарем сільської, селищної, міської ради; районної у місті, районної, обласної ради - відповідно заступником голови районної у місті, районної ради чи першим заступником, заступником голови обласної ради

12 грудня 2017 року видано розпорядження голови Дубровицької районної ради Рівненської області сьомого скликання № 63 "Про скликання дев'ятнадцятої сесії районної ради", пунктом 1 якого передбачено скликати дев'ятнадцяту сесію районної ради сьомого скликання та 20.12.2017 об 11:00 провести засідання постійної комісії з питань бюджету, 21.12.2017 об 10:00 провести засідання постійних комісій, 21.12.2017 об 11:00 провести пленарне засідання дев'ятнадцятої сесії районної ради в залі засідань районної ради. Відповідно до п.2 даного розпорядження на розгляд дев'ятнадцятої сесії винесено питання, зокрема: 3) про присвоєння рангу та оплату праці голови районної ради. Розпорядження № 63 від 12 грудня 2017 року "Про скликання дев'ятнадцятої сесії районної ради" підписане заступником голови ради О.Задорожним(а.с.17-18).

Враховуючи вищенаведені норми права та фактичні обставини справи, колегія суддів вважає, що твердження позивача про те, що повноваження щодо скликання сесії районної ради є виключною компетенцією голови районної ради, не слід брати до уваги, оскільки у разі неможливості голови районної ради скликати сесію ради такими повноваженнями наділений заступник голови районної ради.

Відповідно до ч. 2 ст. 56 Закону України Про місцеве самоврядування в України заступник голови районної, районної у місті (у разі її створення) ради, перший заступник, заступник голови обласної ради обираються відповідною радою в межах строку її повноважень з числа депутатів цієї ради шляхом таємного голосування і здійснюють свої повноваження до припинення ними повноважень депутата ради відповідного скликання, крім випадків дострокового припинення їх повноважень у порядку, встановленому частинами третьою та четвертою цієї статті.

Згідно із ч. 6 ст. 56 того ж Закону заступник голови районної у місті, районної ради, перший заступник голови обласної ради здійснює повноваження голови відповідної ради за відсутності голови ради на підставі його розпорядження, а також у разі неможливості виконання головою ради своїх обов'язків з інших причин.

З матеріалів справи слідує, що 17 листопада 2017 року видано розпорядження голови Дубровицької районної ради Рівненської області сьомого скликання №69 ос "Про відпустку ОСОБА_2", відповідно до якого голова ради відбуває у щорічну відпустку за період роботи з 19.11.2016 по 19.11.2017 тривалістю 30 календарних днів з 20.11.2017 по 19.12.2017 з виплатою допомоги на оздоровлення. На період відсутності виконання повноважень голови ради доручено Задорожному Олександру Григоровичу, заступнику голови ради(а.с.97).

Колегія суддів зазначає, що станом на 12.12.2017 голова районної ради перебував у відпустці, що підтверджується матеріалами справи, а тому це унеможливлювало скликання ним сесії районної ради, а відтак відповідно до вищевказаних норм права повноваженнями на скликання сесії районної ради був наділений заступник голови районної ради.

Відповідно до ч. 13 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в України пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським, селищним, міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної, обласної ради, загальними зборами громадян. Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Згідно із п. 1 та п. 2 ст. 4 Регламенту Дубровицької районної ради, затвердженого рішенням ради від 18.12.2015 №10, із змінами від 08.04.2016 №35 (далі - Регламент) питання, які виносяться на розгляд районної ради, готують постійні комісії, депутати, працівники виконавчого апарату районної ради, структурні підрозділи районної державної адміністрації та організації і особи, які мають відповідне право згідно з законодавством України(а.с.19-27). Матеріали до питання, що виносяться на розгляд сесії, включають: проект рішення з додатками (якщо вони є), погоджений відповідно до пункту 7 ст. 4, преамбула якого, крім обґрунтування підстав прийняття рішення, повинна містити посилання на законодавчі та нормативні акти із зазначенням номерів статей і підпунктів; висновки та пропозиції постійних комісій; при необхідності - довідку щодо суті питання, підписану керівниками структурних підрозділів, що її готували, яка повинна містити: а) обґрунтування необхідності прийняття рішення; б) обґрунтування відповідності проекту рішення чинному законодавству; в) очікувані наслідки прийняття та застосування рішення (у випадку прийняття рішення, що впливає на соціально - економічну ситуацію в районі); г) у разі внесення проекту рішення, яке потребуватиме матеріальних чи інших витрат за рахунок районного бюджету - фінансово-економічне обґрунтування та пропозиції щодо покриття цих витрат обґрунтування громадської необхідності.

Відповідно до п. 2 ст. 5 Регламенту пропозиції до порядку денного сесії вносяться не пізніше, як за 20 днів до відкриття чергової сесії головою районної ради, постійними комісіями, депутатами, головою районної державної адміністрації, а у виняткових випадках, передбачених п.5 ст.3 даного регламенту - не пізніше як за день до проведення сесії.

Пунктами 3, 4 ст. 5 Регламенту передбачено, що проект порядку денного, сформований відповідно до вимог регламенту, обговорюється і затверджується районною радою більшістю депутатів від складу ради. Обговорення щодо включення питання до порядку денного сесії проводиться за скороченою процедурою.

Відповідно до ч. 3 ст. 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації" проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Згідно із п. 11 ст. 4 Регламенту проекти рішень районної ради оприлюднюються їх розробниками у порядку, визначеному Законом України "Про доступ до публічної інформації", не пізніше як за 20 робочих днів до дати розгляду відповідного проекту рішення на пленарному засіданні районної ради, або подаються у виконавчий апарат ради в електронному вигляді не пізніше 25 робочих днів до дати розгляду відповідного проекту рішення на пленарному засіданні ради для оприлюднення їх на офіційному сайті районної ради www.dubrrada.gov.ua .

З матеріалів справи слідує, що проект рішення районної ради з питання про присвоєння рангу та оплату праці голови районної ради, правомірність якого є предметом судового спору, був підготовлений начальником загального відділу районної ради І.Колода та оприлюднений в мережі Інтернет за адресою www.dubrrada.gov.ua, дата оприлюднення ІНФОРМАЦІЯ_1(а.с.98).

Згідно відомостей про результати відкритого поіменного голосування з питання "Про затвердження порядку денного дев'ятнадцятої сесії районної ради" за запропонований порядок денний одноголосно проголосували 22 присутніх на сесії депутати районної ради(а.с.99).

Враховуючи вищенаведене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що при скликанні дев'ятнадцятої сесії Дубровицької районної ради та формуванні порядку денного сесії зі спірного питання було дотримано приписів Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та Регламенту районної ради.

Щодо твердження позивача про те, що з урахуванням наведених положень закону та регламенту дев'ятнадцята сесія Дубровицької районної ради сьомого скликання повинна була відбутися не раніше 22 грудня 2017 року, а фактично була проведена 21 грудня 2017 року, що свідчить про недотримання встановленого строку проведення сесії районної ради, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

Згідно із ч. 10 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рішення про скликання сесії ради відповідно до частин четвертої, шостої та восьмої цієї статті доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

Аналогічно і у п. 5 ст. 3 Регламенту закріплено вимогу про те, що рішення про скликання сесії районної ради доводиться до відома депутатів персонально і населення не пізніше як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніше як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд районної ради.

Оскаржуване рішення стосується присвоєння рангу та оплати праці голові районної ради, а відповідно до ч. 3 та ч. 4 ст.21 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Кабінетом Міністрів України. Джерелом формування фонду оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування є місцевий бюджет.

Відповідно до Додатку 49 до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 р. №268 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 353) визначено посадові оклади керівних працівників і спеціалістів апарату районних, районних у мм. Києві та Севастополі рад, зокрема і голів районних рад.

Судом першої інстанції встановлено, оскаржуване рішення Дубровицької районної ради від 21.12.2017 №237 "Про присвоєння рангу та оплату праці голови районної ради" з урахуванням складових заробітної плати та її розмірів, відповідає приписам вищевказаної постанови.

Частиною 12 статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.

Згідно із п.1-1 Регламенту районної ради загальний склад Дубровицької районної ради становить 34 депутати(а.с.19).

З наявних в матеріалах справи доказів слідує, що оскаржуване позивачем рішення було прийняте на сесійному засіданні районної ради після обговорення більшістю голосів від загального складу ради, відкритим поіменним голосуванням. За вказане рішення одноголосно проголосувало 22 депутати, присутніх на сесії ради(а.с.99).

Аналізуючи вищенаведене, колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції про те, що порушення на один день терміну проведення сесії районної ради не може слугувати самостійною та достатньою підставою для висновку щодо протиправності рішення ради № 237 від 21.12.2017 у разі відповідності його змісту вимогам матеріального закону, а також підтриманого всіма присутніми на сесії районної ради депутатами, за наявності кворуму.

Щодо твердження позивача про протиправність позбавлення його права голосування на сесії ради та голосування замість нього ОСОБА_7, яка не є депутатом районної ради, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

Згідно із ст. 3 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" депутат місцевої ради є повноважним і рівноправним членом відповідної ради - представницького органу місцевого самоврядування. Депутат місцевої ради відповідно до цього Закону наділяється всією повнотою прав, необхідних для забезпечення його реальної участі у діяльності ради та її органів.

Відповідно до ст. 4 того ж Закону депутат місцевої ради набуває свої повноваження в результаті обрання його до ради відповідно до Закону України "Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів". Повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано. Повноваження депутата місцевої ради, обраного замість того депутата, який вибув, або на повторних виборах, починаються з дня заслуховування на черговому після виборів депутата місцевої ради пленарному засіданні відповідної місцевої ради повідомлення територіальної виборчої комісії про підсумки виборів. Інформація про підсумки виборів доводиться територіальною виборчою комісією до відома відповідної місцевої ради. Спори щодо набуття повноважень депутатів місцевої ради вирішуються судом.

Згідно із ч. 3 та ч. 4 ст. 5 вищевказаного Закону спори щодо дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради вирішуються судом. У разі дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради вибори депутата замість депутата, який вибув, проводяться відповідно до Закону України "Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".

17 березня 2017 року депутат ОСОБА_1 подав відповідачеві письмову заяву про складання повноважень депутата Дубровицької районної ради VII скликання(а.с.148), за результатами розгляду якої Дубровицька районна рада Рівненської області прийняла рішення №167 "Про заяву депутата ОСОБА_1 щодо дострокового припинення повноважень депутата районної ради", яке надійшло до Дубровицької районної виборчої комісії Рівненської області 24 березня 2017 року.

27 березня 2017 року Дубровицька районна виборча комісія Рівненської області розглянула вищевказане рішення та згідно постанови № 2 постановила визнати обраним депутатом Дубровицької районної ради Рівненської області на чергових виборах народних депутатів Дубровицької районної ради Рівненської області 25.10.2015 в багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_7(а.с.164).

13 квітня 2017 постановою Дубровицької районної виборчої комісії Рівненської області №3 ОСОБА_7 було зареєстровано як депутата Дубровицької районної ради Рівненської області, обраного на чергових виборах народних депутатів Дубровицької районної ради Рівненської області 25 жовтня 2015 року в багатомандатному виборчому окрузі(а.с.165).

Постановою Хортицького районного суду м. Запоріжжя від 10 жовтня 2017 року, яка набрала законної сили, у справі №337/2530/17 за позовом ОСОБА_1 до Дубровицької районної ради Рівненської області про визнання протиправним та скасування рішення Дубровицької районного ради Рівненської області сьомого скликання від 17 березня 2017 року за № 167 "Про заяву депутата ОСОБА_1 щодо дострокового припинення повноважень депутата районної ради" позовні вимоги задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення Дубровицької районної ради Рівненської області сьомого скликання від 17 березня 2017 року за № 167 "Про заяву депутата ОСОБА_1 щодо дострокового припинення повноважень депутата районної ради"(а.с.151-156).

Колегія суддів зазначає, що скасування судом рішення Дубровицької районного ради Рівненської області сьомого скликання від 17 березня 2017 року за № 167 "Про заяву депутата ОСОБА_1 щодо дострокового припинення повноважень депутата районної ради" не має наслідком припинення повноважень депутата Дубровицької районної ради ОСОБА_7, повноваження якої у встановленому законом порядку підтверджені відповідним рішенням територіальної виборчої комісії.

Враховуючи вищенаведене, колегія суддів вважає вірним висновок суду про те, що Дубровицька районна рада діяла на підставі, в межах повноважень та у спосіб, визначений чинним законодавством.

За наведених обставин колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, тому оскаржуване рішення слід залишити без змін.

Керуючись ст. 243, ст. 308, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. 316, ч. 1 ст. 321, ст. 322, ст. 325 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу депутата Дубровицької районної ради ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 02 травня 2018 року у справі № 817/38/18 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня її проголошення, а у разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя О. Б. Заверуха судді В. В. Ніколін А. І. Рибачук Повне судове рішення складено 17 грудня 2018 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2018
Оприлюднено19.12.2018
Номер документу78625201
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/38/18

Постанова від 11.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 28.08.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Рішення від 02.05.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 04.04.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні