Ухвала
від 14.11.2018 по справі 554/2722/18
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 14.11.2018 Справа № 554/2722/18

Єдиний унікальний номер справи: №554/2722/18

Провадження № 1-кс/554/11113/2018

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 листопада 2018 року м.Полтава

Октябрським районним судом м. Полтави в складі слідчого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого відділу слідчого управління ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_3 , внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017170000000294 від 07.09.2017 року передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчий відділу слідчого управління ГУ НП в Полтавській області капітан поліції ОСОБА_3 , звернулась до суду із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, посилаючись на те що, у провадженні слідчого управління ГУ НП в Полтавській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017170000000294 від 07.09.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що 21.09.2017 до СУ ГУНП в Полтавській області надійшло повідомлення від співробітників УСБ України в Полтавській області стосовно фактів привласнення бюджетних коштів, передбачених у бюджетах усіх рівнів по функціональній класифікації «Охорона здоров`я», під час постачання до бюджетних закладів регіону медичних виробів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та пов`язаними з ним суб`єктами господарської діяльності на загальну суму близько 60 млн. грн.

Так, згідно зі статтею 12 Закону України «Про ціни та ціноутворення» (далі-Закон), державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб`єктами, які мають монопольне становище на ринку.

Відповідно до статті 13 Закону, державне регулювання цін здійснюється шляхом установлення обов`язкових для застосування суб`єктами господарювання граничних рівнів торгівельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди).

Згідно з підпунктом 2 підпункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби», на медичні вироби, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не повинні перевищувати 10 відсотків, що нараховуються для медичних виробів до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків.

Згідно з Порядком формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», гранична постачальницько-збутова надбавка є максимально допустимим її розміром, який може враховуватися суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, при визначенні ціни товару.

Гранична постачальницько-збутова надбавка не повинна перевищувати її встановленого розміру незалежно від кількості здійснених суб`єктами господарювання операцій з реалізації товару.

При цьому, оптово-відпускна ціна є ціною одиниці імпортованого товару або ціною одиниці товару, що встановлюється в договорі, укладеному між вітчизняним товаровиробником та суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю товаром.

За інформацією ВКЗЕ УСБУ в Полтавській області, за результатами аналізу операцій з постачання товарів за бюджетні кошти, внаслідок завищення постачальницько-збутових надбавок шляхом проведення фінансово-господарських операцій із постачання між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ПП « ОСОБА_4 », НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_5 » та ПП « ОСОБА_6 », сума збитків бюджетним закладам може становити 2,6 млн. грн.

Згідно з довідкою сектору контролю за регульованими цінами ІНФОРМАЦІЯ_6 від 30.03.2018 року за результатами дослідження постачання медичного виробу Центральній поліклініці МВС України НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », внаслідок завищення постачальницько-збутової надбавки шляхом проведення фінансово-господарських операцій із постачання між НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ціна товару неправомірно завищена на 557847,18 грн.

04.05.2018 року за адресою АДРЕСА_1 , проведено санкціонований обшук, в ході якого виявлено та вилучено фінансово-господарську документацію підприємств, як реального сектору економіки, так і підприємств з ознаками фіктивності, які підконтрольні одній особі - ОСОБА_7 (директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), печатки підприємств та ФО-П, мобільні телефони з наліпками назв підприємств та ФО-П, книги обліку доходів підприємств та ФО-П, комп`ютерну техніку, на робочих столах якої виявлено електронні ключі податкової звітності підприємств та ФО-П.

В ході розслідування кримінального провадження встановлено, що ряд підприємств з числа тих, документи яких перебували за вказаною вище адресою, юридично та фактично не перебувають за адресою АДРЕСА_1 , правами власності не володіють, договорів оренди з власниками об`єкту нерухомості не має.

За даними офіційними даними ДФС України електронна податкова звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ПП « ОСОБА_4 », НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_8 », а також ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_2 ) та ряду інших фізичних осіб-підприємців подається до органів ДФСУ з однієї IP-адреси ( НОМЕР_3 ).

Згідно з відповіддю провайдера телекомунікаційних послуг ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (лист № 45 від 29.01.2018 року), ІР адреса НОМЕР_3 є статичною та згідно з договором № StUP845116 від 25.08.2011 року надана ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Дана адреса використовується абонентом з 21.03.2012 року по теперішній час за адресою: АДРЕСА_1 .

Всі це свідчить про те, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_12 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_15 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_16 ), ФОП ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_17 ), ФОП ОСОБА_17 . (РНОКПП НОМЕР_18 ), ФОП ОСОБА_18 (РНОКПП НОМЕР_19 ), ФОП ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_20 ), ФОП ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_21 ), ФОП ОСОБА_21 (РНОКПП НОМЕР_22 ), ФОП ОСОБА_22 (РНОКПП НОМЕР_23 ), ФОП ОСОБА_23 (РНОКПП НОМЕР_24 ), ФОП ОСОБА_24 (РНОКПП НОМЕР_25 ), ФОП ОСОБА_25 (РНОКПП НОМЕР_26 ), бланки, печатки, електронні ключі для подання податкової звітності яких були знайдені в ході обшуку, здійснюється спотвореність торгів під час закупівель за державні кошти, а в їхніх діях вбачається узгодженість, адже СПД з вказаного списку брали участь у торгах на замовлення розпорядників бюджетних коштів, які підпорядковуються ІНФОРМАЦІЯ_8 та ІНФОРМАЦІЯ_9 , щодо здійснення закупівель та поставки медичного обладнання іноземного виробництва (імпортованого товару) до медичних закладів міста та області в період з 01.01.2017 по теперішній час.

Згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_2 ) розташоване по АДРЕСА_2 , а податкова справа перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (код ЄДРПОУ НОМЕР_27 ), розташованій за адресою АДРЕСА_3 . Шляхом проведення слідчих дій встановлено, що ФОП ОСОБА_25 (РНОКПП НОМЕР_26 ) не здійснює діяльність за адресою реєстрації. Електронна податкова звітність ФОП ОСОБА_9 та пропозиції ФОП ОСОБА_9 щодо участі у закупівлях, вхід в аукціони у Єдиній системі електронних публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_11 ( ІНФОРМАЦІЯ_12 ) здійснюється з однієї IP-адреси ( НОМЕР_3 ), що свідчить про протиправність дій ФОП ОСОБА_9 в частині спотворювання торгів під час закупівель за державні кошти щодо здійснення закупівель та поставки медичного обладнання іноземного виробництва.

Враховуючи вищевикладене та те, що іншим шляхом неможливо отримати достовірну інформацію про дані ФОП ОСОБА_9 , а також перевірити факт фіктивності підприємства, провести почеркознавчі експертизи документів, які підписувала ФОП ОСОБА_9 , що має суттєве значення для своєчасного і якісного документування вказаного кримінального правопорушення, а інформація доступна лише у ІНФОРМАЦІЯ_13 (код ЄДРПОУ НОМЕР_28 ), розташованому за адресою АДРЕСА_4 , постала необхідність у вилученні в рамках кримінального провадження оригіналів документів реєстраційної справи ФОП ОСОБА_9 .

Слідчий в судове засідання не з`явився надавши суду заяву про розгляд клопотання без його участі. В заяві слідчий клопотання підтримав прохав задовольнити.

Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, та інші письмові докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні. Іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.

Надати старшому старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 , старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_26 , старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_27 , старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_28 , старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_29 , уповноваженій особі за дорученням про проведення слідчих (розшукових) дій в порядку ст. 40 КПК України оперуповноваженому УСБУ в Полтавській області ОСОБА_30 , дозвіл на тимчасовий доступ до інформації та оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 (код ЄДРПОУ НОМЕР_28 ), розташованої за адресою АДРЕСА_4 , де надати можливість вилучити оригінали всіх документів реєстраційної справи ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_2 ).

Строк дії хвали не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

Розяснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення14.11.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78672182
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —554/2722/18

Ухвала від 14.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 14.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 09.11.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні