Постанова
від 20.12.2018 по справі 343/1801/18
ДОЛИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 343/1801/18

Провадження №: 3/0343/423/18

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 грудня 2018 року м. Долина

Долинський районний суд Івано-Франківської області в складі:

головуючого судді- Андрусіва І.М.,

за участю: секретаря судового засідання- Височанської О.З.,

прокурорів - Попадинець О.В., Сабари Л.В.,

захисника- Бурака Б.В.,

розглянувши матерiали справи, якi надiйшли вiд управління захисту економіки ДЗЕ НП України в Івано-Франківській області про притягнення до адмiнiстративної вiдповiдальностi:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, українки, громадянки України, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, жительки м.Долина, вул. Б. Хмельницького, 13/40 Івано-Франківської області, українки, громадянки України, ІНФОРМАЦІЯ_3, обіймає посаду головного державного інспектора відділу ІТ та обліку платників податків Долинської ОДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківсьбкій області , заміжньої, в минулому до адміністративної відповідальності не притягувась, ІПН: НОМЕР_1,

за ч.2 ст. 172-6, ч.2 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

ВСТ АНОВИВ:

ОСОБА_1, будучи головним державним інспектором відділу ІТ та обліку платників податків Долинської ОДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області, не повідомила Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у майновому стані.

Правопорушення вчинені при наступних обставинах.

Відповідно до наказу № 5-о Долинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області від 29.01.2014 року головного державного ревізора-інспектора відділу податкового аудиту ОСОБА_1 переведено 29 січня 2014 року на посаду головного державного інспектора відділу ІТ та обліку платників податків на час частково-оплачуваної відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею віку 3-років спеціаліста цього ж відділу ОСОБА_2 до дня її фактичного виходу. Посада ОСОБА_1 відноситься до посад державної служби категорії В .

Відповідно до підпункту в п.1 ч.1 ст. 3 Закону, державні службовці є суб'єктами, на яких поширюється дія Закону.

За таких обставин, ОСОБА_1 у відповідності до підпункту в п.1 ч.1 ст. 3 Закону є суб'єктом на якого поширюється дія Закону - державний службовець.

Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону, суб'єкти декларування - особи, зазначені у пункті 1, підпунктах а і в пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов'язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.

Опрацюванням відомостей з Єдиного державного Реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування встановлено, що ОСОБА_1В 17.03.2017 року подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік, 22.03.2018 року подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, а 23.03.2018 року подала виправлену декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Згідно із частиною другою статті 52 Закону у разі суттєвої зміни у майновому стані суб'єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених на 1 січня відповідного року, зазначений суб'єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов'язаний письмово повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції (далі НАЗК). Вказана інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр) та оприлюднюється на офіційному сайті НАЗК.

Відповідно до пункту 6 розділу 2 Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням НАЗК від 10.06.2016 року № 3, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089, суб'єкти декларування письмово повідомляють НАЗК про суттєві зміни у своєму майновому стані відповідно до частини другої статті 52 Закону шляхом подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру через власний персональний електронний кабінет у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна. Зазначене електронне повідомлення подається шляхом заповнення відповідної електронної форми на веб-сайті Реєстру відповідно до технічних вимог до форми. Згідно з пунктом 2 розділу 2 зазначеного порядку повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб'єкта декларування подається через електрону мережу Інтернет з використання програмних засобів Реєстру у власному персональному електронному кабінеті суб'єкта декларування після реєстрації в Реєстрі.

Встановлено, що згідно наявної інформації про реєстрацію права власності на нерухоме майно, яка міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі права власності на нерухоме майно, ОСОБА_1 27.12.2017 року набула права власності на земельну ділянку площею 0,1 га (кадастровий номер 2610200000:29:001:0019, цільове призначення- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарськх будівель і споруд) в м. Болехів по вул. Устияновича, земельна ділянка 46 вартістю 90519,85 грн. (дев'яносто тисяч п'ятсот дев'ятнадцять гривень вісімдесят п'ять копійок) на підставі договору дарування земельної ділянки від 27.12.2017 року, зареєстрованого приватним нотаріусом Долиноького районного нотаріального округу ОСОБА_3 в реєстрі за № 3011.

Тобто, головний державний інспектор відділу ІТ та обліку платників податків Долинської ОДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області ОСОБА_1, яка є суб'єктом декларування та на яку поширюються вимоги ч. 2 ст. 52 вказаного вище Закону, набула у власність нерухоме майно, а саме земельну ділянку площею 0,1 га за вказаною адресою вартістю 90519,85 грн.

Окрім цього, встановлено, що згідно наявної інформації про реєстрацію права власності на нерухоме майно, яка міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі права власності на нерухоме майно. ОСОБА_1 27.12.2017 року набула права власності на незавершене будівництво, об'єкт житлової нерухомості житловий будинок готовністю 6 % та господарські будівлі і споруди, що знаходяться в м. Болехів по вул. Устияновича, 46 вартістю 110300,00 грн. (сто десять тисяч триста гривень нуль копійок) на підставі договору дарування від 27.12.2017 року, зареєстрованого приватним нотаріусом Долинського районного нотаріального округу ОСОБА_3 в реєстрі за № 3006.

Тобто, головний державний інспектор відділу ІТ та обліку платників податків Долинської ОДГП ТУ ДФС в Івано-Франківській області ОСОБА_1, яка є суб'єктом декларування та на яку поширюються вимоги ч. 2 ст. 52 Закону, набула у власність нерухоме майно, а саме незавершене будівництво, об'єкт житлової нерухомості житловий будинок готовністю 6 % та господарські будівлі і споруди, що знаходяться в м. Болехів по вул. Устияновича, 46 вартістю 110300,00 грн.

Ураховуючи, що вартість набутої у власність земельної ділянки та незавершеного будівництва перевищує поріг у 50 прожиткових мінімумів доходів громадян, встановлених на 1 січня 2017 року (80000 гривень), у ОСОБА_1, на виконання вимог ч. 2 с,т. 52 Закону, виник обов"язок у десятиденний термін з моменту набуття у власність вказаного майна письмово повідомити НАЗК про суттєві зміни у майновому стані, тобто з 00.00 год 28.12.2017 року по 23.59 год. 06.01.2018 року.

Опрацюванням відомостей з Єдиного державного Реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, встановлено, що ОСОБА_1В, станом на 07.01.2018 року не повідомила НАЗК про зазначені вище суттєві зміни в майновому стані.

Датою вчинення адміністративних правопорушень, пов'язаних з корупцією, є 00.00 год.07.01.2018 року.

Місцем учинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, передбаченого частиною 2 статті 172-6 КУпАП, є юридична адреса Долинської ОДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області: Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Грушевського, 16, оскільки обов'язок повідомляти НАЗК про суттєві зміни у майновому стані в ОСОБА_1 виник у зв'язку із призначенням її на посаду головного інспектора відділу ІТ та обліку платників податків Долинської ОДНІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області.

Моментом виявлення правопорушення є дата, коли особа, яка вправі складати адміністративний протокол, оцінюючи зібрані докази, доходить висновку про наявність чи відсутність складу правопорушення. У даному випадку датою виявлення правопорушення є дата складання протоколу.

ОСОБА_1 в судовому засіданні свою вину не визнала, оскільки у неї не було умислу на вчиненя даного адміністративного правопорушення. Від підписання протоколу відмовлялась, оскільки працівники Департаменту захисту економіки намагались їй вручити протоколи на вулиці.

Захисник ОСОБА_4 просив закрити провадження по справах, оскільки у ОСОБА_1 не було умислу на вчинення правопорушень.

Прокурор в судовому засіданні протоколи про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-6, ч.2 ст.172-6 КУпАП підтримала, просила притягнути останню до адміністративної відповідальності, та накласти стягнення у вигляді 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Заслухавши думку прокурора, пояснення ОСОБА_1, дослідивши матеріали адміністративної справи, суд приходить до висновку, що винуватість останньої у вчиненні адміністративних корупційних правопорушеннь, передбачених ч.2 ст. 172-6 КУпАП, ч.2 ст. 172-6 КУпАП доведена зібраними матеріалами справи, а саме:

- протоколом № 205 про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією від 25.09.2018 р., в якому викладена суть правопорушення передбаченого ч.2 ст.172-6 КУпАП щодо неповідомлення НАЗК про суттєві зміни в майновому стані, зокрема набуття права власності на земельну ділянку вартістю 90519,85 грн. Від підпису на протоколі ОСОБА_1 відмовилась у присутності двох свідків;

- протоколом № 204 про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією від 25.09.2018 р., в якому викладена суть правопорушення передбаченого ч.2 ст.172-6 КУпАП щодо неповідомлення НАЗК про суттєві зміни в майновому стані, зокрема набуття права власності на незавершене будівництво вартістю110300,00 грн.. Від підпису на протоколі ОСОБА_1 відмовилась у присутності двох свідків;

- копіями скріншоту з Єдиного Державного реєстру декларацій;

- копіями електронної декларації ОСОБА_1 з Єдиного Державного реєстру декларацій за 2016 р., 2017 роки;

- копіями виправленої декларації ОСОБА_1 з Єдиного Державного реєстру декларацій за 2017 рік;

- копією листа від 24.07.2018 року приватного нотаріуса ОСОБА_3 та копія договору дарування земельної ділянки від 27.12.2018 року;

- копією договору дарування незавершеного будівництва від 27.12.2018 року;

- копією Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 23.11.2017 року, виданого Міжрайонним управлінням у Долинському районі та м. Болехові ГУ Держгеокадастру в Івано-Франківській області;

-копією Висновку про вартість об"єкта оцінки від 20.12.2017 року, виданого ТзОВ "ЕКА-Захід";

- копіями наказу Долинської ОДПІ ГУМ в Івано-Франківській області про перевід ОСОБА_1 з 29.02.2014 року на посаду головного державного інспектора відділу ІТ та обліку платників податків;

- копіями попередження від 25.07.2013 року;

- копіями інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру права власності на нерухоме майно від 09.07.2018 року.

Свідок ОСОБА_5 в судовому засіданні дав показання про те, що на неодноразові виклики з"явитись для складання протоколу ОСОБА_1 не з"являлась, а тому вони змушені були приїхати в м. Долина для його складання та вручення. Від отримання та ознайомлення з протоколом ОСОБА_1 відмовилась у присутності двох свідків.

Згідно ст.172-6 ч.2 КУпАП, відповідальність настає за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни в майновому стані.

Згідно ч.2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції у разі суттєвої зміни у майновому стані суб'єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб'єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов'язаний письмово повідомити про це Національне агентство. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства.

Твердження ОСОБА_1 та її захисника щодо відсутності у її діях умислу не заслуговують на увагу, оскільки у відповідності до ст. 1 ЗУ "Про запобігання корупції" корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Аналізуючи здобуті в судовому засiданнi докази, суд приходить до висновку що дії ОСОБА_1 правильно кваліфіковано за ч.2 ст.172-6, ч.2 ст.172-6 КУпАП, оскільки вона несвоєчасно повідомила Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у майновому стані.

Накладаючи стягнення на ОСОБА_1, суд враховує характер i ступінь суспільної небезпеки вчинених нею правопорушень та її особу, зокрема те, що вона правопорушення вчинила вперше, має на утриманні двох малолітніх дітей.

Обставини, які обтяжують чи пом"якшують відповідальність ОСОБА_1 суд не встановив.

Відповідно до ч. 2 ст. 36 Кодексу України про адміністративні правопорушення якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

З урахуванням викладеного суд вважає, що на ОСОБА_1 слід накласти стягнення, яке б вiдповiдало вчиненому правопорушенню та її особі, в межах санкції ч.2 ст.172-6 Кодексу України про адмiнiстративне правопорушення.

На підставі ст.4 Закону України Про судовий збір , керуючись ст.ст.401, 283, 284 КУпАП, Законом України Про запобігання корупції -

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, визнати винуватою у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених:

- ч.2 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накласти стягнення у виді штрафу у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700 (одну тисячу сімсот) гривень 00 коп.

- ч.2 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накласти стягнення у виді штрафу у розмірі сто одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян, що становить 1717 (одну тисячу сімсот сімнадцять) гривень 00 коп.

Відповідно до ст. 36 Кодексу України про адміністративні правопорушення остаточно визначити ОСОБА_1 адміністративне стягнення у видi штрафу в розмірісто одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян, що становить 1717 (одну тисячу сімсот сімнадцять) гривень 00 коп.

Стягнути з ОСОБА_1, на користь держави (отримувач коштів - ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106; код отримувача (за ЄДРПОУ) - 37993783; банк отримувач - Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача № 31211256026001; код класифікації доходів бюджету -22030106) -352 (триста п'ятдесят дві) гривні 40 копійок судового збору.

Штраф має бути сплачений не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

У разі несплати штрафу у встановлений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

Згідно ч.2 ст. 308 КУпАП у порядку примусового виконання постанови, про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з порушника стягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу та зазначеного у постанові про стягнення штрафу, витрати на облік зазначеного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена протягом 10 (десяти) днiв до Івано-Франківського апеляцiйного суду через Долинський районний суд.

Суддя:

СудДолинський районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення20.12.2018
Оприлюднено22.12.2018
Номер документу78719570
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —343/1801/18

Постанова від 28.01.2019

Адмінправопорушення

Івано-Франківський апеляційний суд

Шкрібляк Ю. Д.

Постанова від 20.12.2018

Адмінправопорушення

Долинський районний суд Івано-Франківської області

Андрусів І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні