Постанова
від 17.07.2018 по справі 761/26814/18
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/26814/18

Провадження № 3/761/5978/2018

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 липня 2018 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Кондратенко О.О., розглянула матеріали, що надійшли з Головного Управління ДФС у м. Києві Державної фіскальної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , працюючої головним бухгалтером КП КМР " Телекомпанія " Київ " (код ЄДРПОУ 25195855, місцезнаходження: м.Київ, вул. Хрещатик, 36)

за ч. 1 ст. 163-2 КпАП України

В С Т А Н О В И В :

04 липня 2018 року головним державним ревізором-інспектором відділу камеральних перевірок ГУ ДФС м. Києва Новосілецькою Н.О. складено протокол №1476/26-15-12-00-22/10 в тім, що ОСОБА_1, працюючи головним бухгалтером КП КМР " Телекомпанія " Київ ", здійснила порушення строків подання платіжних доручень до установи банку по сплаті узгодженої суми по декларації з екологічного податку за 1 квартал 2018 року, подання яких передбачено п.250.2 ст.250 та ст.57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI. Граничний термін сплати 20.05.2018 року. Фактично сплачено 23.05.2018 року, тобто вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст. 163-2 КпАП України.

Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності (ст. 245 КпАП України).

Згідно п.2 ст. 278 КпАП України, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ст. 256 КпАП України, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Як вбачається з протоколу № 1476/26-15-12-00-22/10 про адміністративне правопорушення від 04 липня 2018 року, в ньому відсутній підпис особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Також, у вищезазначеному адміністративному протоколі відсутні відомості про те, що ОСОБА_1, як особі, яка притягується до адміністративної відповідальності роз'яснювалися її права та обов'язки , передбачені статтею 268 КпАП України та ст. 63 Конституції України.

Крім того, в адміністративному протоколі немає жодних записів про те, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності відмовилася від підписання даного протоколу.

З урахуванням того, що зазначені обставини мають значення для правильного вирішення справи, суд, відповідно до ст.256 КпАП України, вважає за необхідне повернути адміністративний матеріал для додаткової перевірки.

На підставі викладеного та керуючись ст.256 КпАП України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний матеріал за ч. 1 ст. 163-2 КпАП України у відношенні ОСОБА_1 повернути до Головного Управління ДФС у м. Києві Державної фіскальної служби України для усунення зазначених в постанові недоліків.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя:

Дата ухвалення рішення17.07.2018
Оприлюднено22.12.2018

Судовий реєстр по справі —761/26814/18

Постанова від 26.04.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Щебуняєва Л. Л.

Постанова від 22.01.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Притула Н. Г.

Постанова від 17.07.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Кондратенко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні