Рішення
від 18.12.2018 по справі 260/1167/18
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

18 грудня 2018 року м. Ужгород№ 260/1167/18

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Дору Ю.Ю.,

за участі:

секретаря судового засідання - Гулай М.В.,

представник позивача - Кобзар С.П.,

представник відповідача - не з'явився,

представник третьої особи - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом заступника керівника Тячівської місцевої прокуратури Закарпатської області Варги Юрія Юрійовича в інтересах держави до Виконавчого комітету Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Дубівський комунальний дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 про визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Заступник керівника Тячівської місцевої прокуратури Закарпатської області Варга Юрій Юрійович (далі - позивач, Варга Ю.Ю.) звернувся в інтересах держави до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Виконавчого комітету Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Дубівський комунальний дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 (далі - третя особа, Дубівський ДНЗ №2) в якій просить: визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області щодо тривалого не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дубівський комунальний дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області; зобов'язати Дубівську селищну раду Тячівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,5580 га, на якій знаходиться Дубівський дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області; стягнути з відповідача на користь прокуратури Закарпатської області (код ЄДРПОУ 02909967, банк отримувача - Державна казначейська служба України; код банку - 820172, рахунок отримувача - 35216066018475) судові витрати в сумі 3524,00 грн.

17 грудня 2018 року за вх№12801 представником позивача подано клопотання про уточнення позовних вимог. Відповідно до якого позивач вказує, що у прохальній частині адміністративного позову помилково зазначено про зобов'язання Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,5580 га, на якій знаходиться Дубівський дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, а не виконавчого комітету вказаної селищної ради.

Подане клопотання прийнято судом, оскільки зі змісту позовної заяви вбачається, що позивачем допущено описку, а розгляд справи проводиться у межах зазначених позовних вимог.

Позовні вимоги мотивовано тим, що під час вивчення Тячівською місцевою прокуратурою стану додержання земельного законодавства встановлено, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку під Дубівським комунальним дошкільним навчальним закладом ясла-садок №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, юридична адреса: 90531, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Дубове, вул. Гагаріна, 7 А, відсутні. Вказаний факт підтверджується листом № 02-36/690 від 18.09.2018 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, наданим на запит прокурора. Таким чином, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування ДНЗ та здійснення виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Ухвалою суду від 13 листопада 2018 року відкрито провадження у адміністративній справі та розгляд справи призначено в порядку спрощеного позовного провадження з викликом (повідомленням) сторін, встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов - п'ятнадцять днів з дня вручення йому копії даної ухвали суду. Відповідачем у встановлений строк відзиву не подано.

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

У судовому засіданні 18 грудня 2018 року представник позивача підтримала позовні вимоги у повному обсязі та просила такі задовольнити.

Представник відповідача та представник третьої особи у судове засідання не з'явилися, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином.

Проте, 05 грудня 2018 року на електронну адресу суду надійшла заява від голови Дубівської селищної ради про розгляд справи без їх участі, у поданій заяві, додатково вказує, що позовні вимоги визнає, окрім стягнення судових витрат.

Завідувачем Дубівського ДНЗ №2 10 грудня 2018 року подано клопотання про розгляд справи за їх відсутності.

Відповідно до ч. 1 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Враховуючи подані учасниками справи клопотання, судом проведено розгляд справи.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.

У відповідності до вимог статті 131-1 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Згідно з положеннями статті 23 Закону України Про прокуратуру , представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 23 Закону України Про прокуратуру , прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави.

Згідно з вимогами частини 3 статті 53 КАС України: у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.

Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Як вбачається із матеріалів даної адміністративної справи, за даним позовом прокурор набув статусу позивача, оскільки орган, уповноважений здійснювати функції щодо зобов'язання оформити належним чином право користування земельною ділянкою Дубівського комунального дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 Тячівського району Закарпатської області (далі - ДНЗ) відсутній.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно статті 12 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) до повноважень сільських, селищних, міських рад належить розпорядженнями землями територіальних громад.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні : до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Статтею 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема, щодо надання у користування земельних ділянок та здійснення контролю за додержанням земельного законодавства, використанням та охороною земель.

Підставою для звернення прокурора з вказаним позовом є наступне.

Під час вивчення Тячівською місцевою прокуратурою стану додержання земельного законодавства встановлено, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку під Дубівським комунальним дошкільним навчальним закладом ясла-садок №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, юридична адреса: 90531, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Дубове, вул. Гагаріна, 7 А, відсутні. Зокрема згідно інформації наведеної у листі № 02-36/690 від 18.09.2018 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (а.с.50) наданому на запит прокурора (а.с.49), вказано, що технічна документація на земельну ділянку знаходиться у процесі виготовлення

Отже, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування ДНЗ та здійснення виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Відповідно до статуту Дубівського комунального дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 Тячівського району Закарпатської області, затвердженого рішенням сьомої сесії 7-го скликання Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області від 14 вересня 2016р. №250/16, дошкільний заклад є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, може мати рахунки в органах Державного казначейства, банках.

29.11.1996 року здійснено державну реєстрацію Дубівського комунального дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 Тячівського району Закарпатської області як юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб за № 13191200000000385, про що видане відповідне свідоцтво серії А 01 № 177649 (а.с.23).

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Дубівський комунальний ДНЗ №2 є комунальною організацією (установою, закладом), видом діяльності якої є дошкільна освіта (а.с.18-22).

Згідно з п.п. 1.3-1.4 Статуту Дубівський комунальний ДНЗ №2, засновником дошкільного навчального закладу є Дубівська селищна рада Тячівського району Закарпатської області, яка здійснює фінансування дошкільного навчального закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнаннями і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей (а.с.28).

Відповідно до п. 9.2-9.3 Статуту, дошкільний заклад користується приміщеннями, обладнанням, відведеною територією, розпоряджається ними у межах, передбачених чинним законодавством, Положенням про дошкільний навчальний заклад та Статутом. Будь-які дії щодо майна закладу у тому числі укладання будь-яких правочинів щодо майна, на підставі яких виникають права та обов'язки, дошкільний заклад здійснює відповідно за погодженням із засновником. (а.с.36).

Судом встановлено, що майно закладу належить до комунальної власності територіальної громади селища Дубове в особі Дубівської селищної ради.

Зокрема, відповідно до свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 12.11.2009 та витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно № 24576713 від 25.11.2009 Дошкільний навчальний заклад ясла-сад №2, які розташовані за адресою: Закарпатська область, Тячівський район, смт. Дубове, вул. Гагаріна, 7 А та в цілому складається з майнового комплексу належить територіальній громаді селища Дубове на праві комунальної власності (а.с.25).

Отже, відповідно до вимог чинного законодавства України, земельна ділянка Дубівського ДНЗ №2 повинна бути оформлена на праві постійного користування з обов'язоковою державною реєстрацією цього права.

Статтею 38 Закону України Про дошкільну освіту визначено, що матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до ч. 2 ст. 80 Закону України Про освіту порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

За приписами п. 5 ч. 1 ст. 123 ЗК України, земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті а частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.

У частині 3 ст. 22 Закону України Про освіту передбачено, що заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Статтею 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права. Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.

З урахуванням викладеного, земельна ділянка, якою користується Дубівський ДНЗ №2 повинна перебувати у нього на праві постійного користування.

За приписами статей 124, 125, 126 ЗК України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Однак, в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України Про освіту , правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує Дубівський ДНЗ №2 не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

З огляду на наведене, вказані порушення свідчать про допущену бездіяльність з боку засновника Дубівський ДНЗ №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області.

Відповідно змісту ч. 2 ст. 19 Конституції України, ч. 3 ст. 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, та керуються у своїй у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, кабінету Міністрів України.

Статтею 25 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Приписами п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Статтею 12 ЗК України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності та інші. Відповідно до частин 1, 2 статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Відповідно до ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для усіх потреб. Порядок надання земельних ділянок комунальної власності у користування визначений ст. 123 ЗК України.

Відповідно до вимог ст. 92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння та користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній та комунальній власності без встановлення строку.

Згідно з приписами ст. 126 ЗК України, право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Частинами 1, 3 ст. 3 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень встановлено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до вимог цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації. Проте, в порушення вказаних норм законодавства правовстановлюючі документи на земельну ділянку під Дубівський ДНЗ №2 із часу створення ДНЗ по сьогодні не оформлені.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 5 Закону України Про освіту державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Положеннями ч. 3 ст. 66 Закону України Про освіту передбачено, що сільські, селищні ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, мають право засновувати заклади освіти, реорганізовувати і ліквідовувати їх, забезпечують їх діяльність та розвиток.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Закону України Про дошкільну освіту : органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території; контролюють додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти.

Відповідно до статті 52 Закону України "Про місцеве самоврядування" виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради. Саме до відання виконавчих органів міських рад належить, зокрема, підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад (ст.33 ЗУ "Про місцеве самоврядування).

Таким чином, виконавчий комітет Дубівської селищної ради являючись суб'єктом, який відповідає за матеріально-технічне забезпечення ДНЗ здійснює контроль за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, не виконав покладені на нього вищезазначеними нормами повноваження, не вжив необхідних дій для оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться ДНЗ, допускаючи протиправну бездіяльність.

Згідно рішення 23 сесії VI скликання Дубівської селищної ради №508 від 27.02.2014 Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування із внесеними змінами рішенням 5 сесії VIІ скликання №235/1 від 04.07.2016 надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування територіальній громаді селища в особі Дубівської селищної ради площею 5580 га в смт.Дубове по вул.Гагаріна, 7А для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти.

Інших дій, спрямованих на оформлення правовстановлюючих документів більше не вживалося.

Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 24.03.2016 № 234, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693, визначено певні вимоги до облаштування дошкільного закладу.

Так, п. 2 розділу І Санітарного регламенту визначено, що використання території, будівель, приміщень, споруд, обладнання дошкільних навчальних закладів іншими юридичними та фізичними особами з метою, що не пов'язана з навчально-виховним процесом та життєдіяльністю дітей, забороняється.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, створює передумови до зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування дошкільного закладу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. У зв'язку із цим, діяльність навчального закладу підлягає приведенню у відповідність до законодавства.

Крім того, наявність акта на право постійного користування земельною ділянкою дозволить покращити роботу дошкільного закладу, привести її до вимог діючого законодавства.

Оскільки, виконавчим комітетом Дубівської селищної ради упродовж тривалого часу (більше 10 років із часу створення Дубівського ДНЗ №2) не здійснено належних та достатніх дій і заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться ДНЗ, суд вважає за необхідне зобов'язати відповідача вжити необхідних дій щодо оформлення правоустановлючих документів на земельну ділянку Дубівського ДНЗ №2.

При цьому, слід зазначити, якщо відмова відповідного органу визнається судом протиправною, а іншого варіанта поведінки у суб'єкта владних повноважень за законом не існує, відтак суд має право зобов'язати такий орган влади вчинити конкретні дії, які б гарантували захист прав і свобод позивача. Отже, застосування судами зазначеного способу захисту права не можливо вважати втручанням у дискреційні повноваження такого органу (Постанова Верховного Суду від 22.03.2018 по справі № 823/795/17).

Згідно з статтями 6, 19 Конституції України: органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема щодо оскарження рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

У відповідності до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

З огляду на положення ч. 2 ст. 139 КАС України, судовий збір у даній справі з відповідача стягненню не підлягає.

Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги обставини у справі, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись статтями 6 , 9, 72 -76, 126, 139, 242 -246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов заступника керівника Тячівської місцевої прокуратури Закарпатської області Варги Юрія Юрійовича в інтересах держави (90500, Закарпатська область, м.Тячів, вул.Незалежності, буд.27) до Виконавчого комітету Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (90531, Закарпатська область, Тячівський район, вул.Гагаріна, смт.Дубове, буд.46, код ЄДРПОУ 04349633), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Дубівський комунальний дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 (90531, Закарпатська область, Тячівський район, вул. Гагаріна, смт. Дубове, буд. 7А, код ЄДРПОУ 26395421) про визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області щодо тривалого не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дубівський комунальний дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області.

Зобов'язати виконавчий комітет Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (код ЄДРПОУ 04349633) вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,5580 га, на якій знаходиться Дубівський дошкільний навчальний заклад ясла-садок №2 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини 3 статті 243 КАС України повний текст рішення складено та підписано 19.12.2018 року.

СуддяЮ.Ю. Дору

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2018
Оприлюднено22.12.2018
Номер документу78744277
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/1167/18

Рішення від 18.12.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні