ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 грудня 2018 рокуЛьвів№ 857/1709/18
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючої судді Шевчук С.М.,
суддів Кухтея Р.В., Носа С.П.,
за участі секретаря судового засідання Ігнатищ Л.М.,
представника позивача Янчук В.В.,
представника відповідача Максимчук В.П.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 18 липня 2018 року (рішення ухвалене у м. Рівне судом у складі головуючого судді Дорошенко Н.О., повний текст рішення судом складено 01 серпня 2018 року) у справі № 817/1155/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ОДВ ГРУП" до Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області про визнання протиправним та скасування припису,
В С Т А Н О В И В :
В квітні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ОДВ ГРУП" звернулося до суду з позовом, яким просило визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області №113-ДК/192Пр/03/01/-18 від 10.04.2018.
Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 18 липня 2018 року адміністративний позов задоволено повністю.
Визнано протиправним та скасовано припис Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області № 113-ДК/192Пр/03/01/-18 від 10.04.2018.
Стягнуто на користь позивача товариства з обмеженою відповідальністю "ОДВ ГРУП" з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області судові витрати по сплаті судового збору в сумі 1762,00 грн.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення яким відмовити у задоволенні позову. В обґрунтування апеляційної скарги відповідач вказує, що судом першої інстанції неповно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, судове рішення прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
На підтвердження доводів апеляційної скарги відповідач зазначає, що об'єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України. Підставою для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства у даній справі був наказ Головного управління від 31.01.2018 №113-ДК, згідно якого було визначено провести перевірку дотримання вимог земельного законодавства на земельній ділянці з кадастровим номером 5610100000:01:035:0030, яка розташована за адресою: вул. Київська, 98 у м. Рівне. Таким чином, об'єктом перевірки в даному випадку є не ТзОВ ОДВ ГРУП , як суб'єкт господарювання чи його діяльність, а саме земельна ділянка. Також зазначає, що чинними нормативно-правовими актами не визначено, перевірки у сфері державного контролю за використанням та охороною земель проводяться за обов'язковою участю осіб, які допустили порушення.
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу та зазначив, що відповідач безпідставно вказує, що суд невірно оцінив обставини перевірки суб'єкта господарювання, оскільки з доводів скаржника перевірялася земельна ділянка, а не суб'єкт господароювання. Неправильність такого твердження спростовується листом начальника Відділу у м. Рівному Міськрайонного управління у Рівненському районі від 29.01.2018 № 127/416-18-0.17.2 адресованого начальнику Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області, в якому чітко вказується назва юридичної особи, а саме ТзОВ ОДВ ГРУП .
Ухвалюючи рішення про задоволення адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач не виконав процесуального обов'язку доказування та не підтвердив правомірності його поведінки у спірних правовідносинах. Суд вважає, що проведена відповідачем 15.02.2018 перевірка дотримання вимог земельного законодавства на належній ТОВ "ОДВ Груп" на праві власності земельній ділянці кадастровий номер 5610100000:01:035:0030, та акт № 113-ДК/96/АП/09/01/-18, яким оформлені результати такої перевірки, не відповідають вимогам чинного законодавства. Належні, допустимі та достовірні докази, які підтверджують порушення ТОВ "ОДВ Груп" вимог земельного законодавства, відповідачем не надані, а відтак оскаржений позивачем припис про усунення означених порушень не може бути визнаний обґрунтованим та правомірним.
Перевіривши за наявними у справі матеріалами доводи, викладені у апеляційній скарзі, правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права і правової оцінки обставин у справі у межах, визначених статтею 308 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України), колегія суддів встановила таке.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи і не заперечується сторонами, що відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер витягу 78854444 від 25.01.2017 ТзОВ "ОДВ ГРУП" (ЄДРПОУ 41062755) є власником земельної ділянки, кадастровий номер 5610100000:01:035:0030, площею 0,6 га, за адресою: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, земельна ділянка 98. Форма власності: приватна (а.с.14).
Згідно з Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5603849032018 від 08.02.2018 цільове призначення земельної ділянки: 1.10.5, категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання: для реконструкції будівлі свинарника під виробничий корпус та будівництва адміністративно-побутового корпусу і ремонтної майстерні (а.с.12-13).
Відповідно до Витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на вказаній земельній ділянці за адресою Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 98, розташовані об'єкти нерухомого майна, що перебувають у приватній власності ТОВ "ОДВ ГРУП":
будівля, ремонтна майстерня літ. "2Б-1", об'єкт житлової нерухомості: ні, загальною площею 974.5 кв.м, реєстраційний номер 1155589556101;
будівля, виробничий корпус літ. "У-1", об'єкт житлової нерухомості: ні, загальною площею 998,6 кв.м, реєстраційний номер 1156296856101;
будівля, склад негорючих матеріалів, літ. "2В-1", об'єкт житлової нерухомості: ні, загальною площею 396,7 кв.м, реєстраційний номер 417880856101 (а.с.15-17).
Як встановлено судом, 31.01.2018 Головним управлінням Держгеокадастру у Рівненській області видано наказ № 113-ДК "Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності", яким наказано здійснити державний контроль за дотриманням вимог земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведенні перевірки на земельній ділянці з кадастровим номером 5610100000:01:035:0030, яка розташована за адресою: вул. Київська,98, м. Рівне. Старшим державним інспекторам з 01.02.2018 по 15.02.2018 здійснити зазначений захід державного контролю (а.с.39).
15.02.2018 посадовими особами Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області складено Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства №113-ДК/96/АП/09/01/-1 (а.с.40), в графі якого "Місцезнаходження юридичної чи фізичної особи, які перевіряються" зазначено: вул. Київська, 98, м. Рівне, 33027.
В Акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 15.02.2018 №113-ДК/96/АП/09/01/-18 зазначено, що згідно з даними Державного земельного кадастру та реєстру речових прав на нерухоме майно, земельна ділянка площею 0,6 га (кадастровий номер 5610100000:01:035:0030) перебуває у приватній власності ТОВ "ОДВ ГРУП" (директор ОСОБА_4) з цільовим призначенням для реконструкції будівлі свинарника під виробничий корпус та будівництва адміністративно-побутового корпусу і ремонтної майстерні. Державна реєстрація речового права на нерухоме майно від 23.01.2017 №18704868.
В ході проведення перевірки, з виїздом на місце встановлено, що на даній земельній ділянці розташовано об'єкти нерухомого майна, які функціонально використовуються як об'єкти для здійснення комерційної діяльності (торгівлі), а саме: будівельний маркет "Маяк" та складські приміщення, які використовуються разом з прилеглою територією для зберігання та реалізації будівельних матеріалів (мінвата, фарба, гідроізоляційний матеріал, каналізаційні люки, труби, тощо). Водночас, факт здійснення торгівлі на вказаній земельній ділянці за адресою: вул. Київська, 98 підтверджено фіскальним чеком від 15.02.2018 №47.
Вказані факти свідчать про порушення вимог земельного законодавства ТОВ "ОДВ ГРУП" в особі директора ОСОБА_4, яким не забезпечено використання за цільовим призначенням земельної ділянки площею 0,6 га, а саме п. "а" ч. 1 ст. 91 Земельного кодексу України, відповідальність за яке передбачено ст. 211 Земельного кодексу України та ст. 53 КУпАП.
Означений акт перевірки складений та підписаний старшими державними інспекторами Стельмащуком С.В. та Герасимчуком А.В.
Матеріалами справи стверджено, що у зв'язку з встановленням порушень статті 91 Земельного кодексу України посадовими особами Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області 28.03.2018 складено протокол про адміністративне правопорушення №113-ДК/0000278П/07/01/-18 (а.с.43), за результатами розгляду якого постановою від 10.04.2018 №113-ДК/0000278По/08/01-18 накладено адміністративне стягнення на директора ТОВ "ОДВ ГРУП" ОСОБА_4 у вигляді штрафу в розмірі 255 грн. (а.с.47).
10.04.2018 відповідачем на ім'я керівника ТОВ "ОДВ Груп" складено припис №113-ДК/192Пр/03/01/-18, яким приписано: усунути порушення вимог земельного законодавства, а саме забезпечити використання земельної ділянки площею 0,6 га з кадастровим номером 5610100000:01:035:0030 за цільовим призначенням, що знаходиться за адресою м. Рівне, вул. Київська, 98. Термін виконання припису до 10.05.2018, обґрунтування: ст. 91 Земельного кодексу (а.с.45).
Відповідно до статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.
Приписами статті 188 Земельного кодексу України визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 № 482 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру.
Відповідно до підпункту 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15, Держгекадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності.
Пунктом 7 Положення №15 визначено, що Держгеокадастр здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 №308 затверджено Положення про Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області, відповідно до п. 1 якого Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.
Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон України Про державний контроль за використанням та охороною земель від 19.06.2003 № 963-IV, який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.
Відповідно до статті 4 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель об'єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.
Згідно зі статтею 5 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Отож, відповідно до статей 4, 5 названого Закону, об'єктом перевірки в даному конкретному випадку є не ТОВ ОДВ ГРУП , як суб'єкт господарювання чи його діяльність, а саме земельна ділянка.
Так, згідно положень статті 6 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать зокрема здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.
Відповідно до статті 9 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються шляхом здійснюються шляхом, зокрема, проведенням перевірок.
Статтею 10 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель визначено, що державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:
- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;
- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;
-давати обов'язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов'язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків.
Відтак, до повноважень державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель входить складання актів перевірки щодо об'єктів контролю (земельних ділянок) та внесення власникам земельних ділянок приписів щодо усунення виявлених порушень.
Дослідивши зібрані у страві докази та пояснення представників сторін, колегією суддів встановлено, що відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5603849032018 від 08.02.2018 та витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на земельній ділянці з кадастровим номером 5610100000:01:035:0030 (яка розташована за адресою: вул. Київська,98, м. Рівне за адресою Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 98), розташовані об'єкти нерухомого майна (ремонтна майстерня, виробничий корпус, склад негорючих матеріалів), що перебувають у приватній власності ТОВ "ОДВ ГРУП". Цільове призначення такої земельної ділянки: 1.10.5, категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання: для реконструкції будівлі свинарника під виробничий корпус та будівництва адміністративно-побутового корпусу і ремонтної майстерні (а.с.12-13).
Відтак, станом на дату винесення припису обумовлена земельні ділянка належала до земель, цільове призначення яких є землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, за таким видом використання, як -реконструкції будівлі свинарника під виробничий корпус та будівництва адміністративно-побутового корпусу і ремонтної майстерні. Отож, згідно обумовленого витягу, позивач на дату складання припису мав право використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням виключно для функціонування виробничого корпусу, ремонтної майстерні адміністративно-побутового корпусу.
Натомість, як слідує з матеріалів справи, об'єкти нерухомого майна, розміщені на вказаній земельній ділянці, передані власником земельної ділянки в оренду різним суб'єктам господарювання, таким, як СПД ОСОБА_5 (а.с.97), ТОВ ТБ Маяк (а.с. 92).
Відповідно до фіскального чека від 15.02.2018 №47 (оригінал якого оглянуто в судовому засіданні) на вказаній земельній ділянці (за адресою: вул. Київська, 98) функціонує будівельний маркет МАЯК . Окрім того, зазначені обставини підтверджуються, численними публікаціями в Інтернет мережі, в тому рахунку і на сайті http://mayak-rivne.com/contacts/ .
За наведених обставин, колегія суддів приходить до висновку, що на дату винесення оскаржуваного наказу мало місце використання названої земельної ділянки не за цільовим призначенням, визначеним для функціонування таких об'єктів, як виробничий корпус, ремонтна майстерня адміністративно-побутового корпусу.
Відтак, наведені докази свідчать про порушення ТОВ "ОДВ ГРУП", вимог пп. а ч.1 ст. 91 Земельного Кодексу України в частині того, що позивачем, як власником названої земельної ділянки не забезпечено використання її за цільовим призначенням.
Стосовно ж висновків суду першої інстанції та доводів позивача з приводу того, що акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства №113-ДК/96/АП/09/01/-1 є неналежним доказом виявленого порушення щодо нецільового використання земельної ділянки, оскільки перевірка проводилась за відсутності представника товариства чи уповноваженої ним особи, то колегія суддів зазначає таке.
Порядок планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства, що затверджений наказом Міністерство аграрної політики та продовольства України N 132 від 25.02.2013, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2013 р. за № 412/22944.
Відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 20 січня 2017 року N 24, обумовлений наказ скасовано як такий, що не відповідає Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності"(згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року N 169-р).
Порядок оформлення матеріалів у разі виявлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель регулюється наказом Мінагрополітики від 19.01.2017 № 6, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 лютого 2017 року за № 173/30041, яким затверджена Інструкція з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення.
Однак, зазначена Інструкція не визначає порядку проведення державного контролю за використанням та охороною земель.
Відтак, станом на дату проведення обумовленої перевірки правовідносини щодо порядку проведення перевірки названого об'єкта контролю (землі) не були визначені нормативно -правовими актами.
Відтак, висновки суду про порушення відповідачем порядку проведення перевірки у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель не ґрунтуються на вимогах нормативно -правових актів, адже відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стосовно ж наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 27.12.2016 №353, яким затверджено бланк акту перевірки, то вказаний наказ має статус лише локального акту.
Натомість, для встановлення факту порушення відповідачем порядку проведення перевірки необхідно, щоб така поведінка відповідача суперечила його повноваженням та способу, визначеному Конституцією та законами України.
Проте, вказаний локальний акт не є законом, або нормативно -правовим актом, що пройшов процедуру державної реєстрації та оприлюднення.
Окрім того, колегія суддів зазначає, що наведені у акті перевірки №113-ДК/96/АП/09/01/-1 від 15.02.2018року обставини щодо нецільового використання обумовленої земельної ділянки (на час проведення перевірки об'єкта контролю) підтверджені іншими доказами у справі, що не звільняло відповідача від обов'язку зазначеного в приписі №113-ДК/192Пр/03/01/-18 від 10.04.2018 усувати порушення вимог земельного законодавства.
За наведених обставин, оскаржуваний припис №113-ДК/192Пр/03/01/-18 від 10.04.2018року є таким, що внесено у спосіб та в межах повноважень визначених законом, а відтак підстав для його скасування колегія суддів не вбачає.
Водночас, колегією суддів враховано, що на підтвердження обставин виконання оскаржуваного припису (станом на дату розгляду апеляційної скарги) позивачем подано додаткові докази з приводу приведення у відповідність даних Державного Земельного кадастру щодо цільового використання зазначеної земельної ділянки її фактичному використанню.
Так, відповідно до листа Міськрайонного управління у Рівненському районі та м. Рівному Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області від 13.11.2018року № 28-17-0.17,2-812/116-18 до відомостей з приводу зазначеної земельної ділянки в Державному земельному кадастрі внесено зміни, згідно яких за даними витягу з Державного земельного кадастру №149397308 від 13.12.2018року цільове призначення земельної ділянки кадастровим номером 5610100000:01:035:0030 (яка розташована за адресою: вул. Київська,98, м. Рівне за адресою Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 98), для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості .
Статтею 66 Земельного кодексу України визначено, що до земель промисловості належать землі, надані для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислових, гірничодобувних, транспортних та інших підприємств, їх під'їзних шляхів, інженерних мереж, адміністративно-побутових будівель, інших споруд.
Однак, надання суду апеляційної інстанції доказів з приводу приведення позивачем у відповідність даних Державного Земельного кадастру фактичним даним щодо цільового використання зазначеної земельної ділянки не спростовує, обставин правомірності оскаржуваного припису, який було винесено за даними, які існували на день проведення контрольного заходу.
Враховуючи викладене, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що оскаржуване рішення суду не відповідає дійсним обставинам справи та нормам матеріального і процесуального права, а відтак апеляційну скаргу слід задовольнити, а рішення суду скасувати з прийняттям нового про відмову у задоволенні позову.
Керуючись ст. 308, ст. 315, ст. 317, ст. 321, ст. 325, ст. 328, ст. 329 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області задовольнити.
Рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 18 липня 2018 року у справі № 817/1155/18 скасувати та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні позову Товариству з обмеженою відповідальністю "ОДВ ГРУП" до Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області про визнання протиправним та скасування припису - відмовити.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня проголошення судового рішення. У випадку оголошення судом апеляційної інстанції лише вступної та резолютивної частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Головуюча суддя С. М. Шевчук судді Р. В. Кухтей С. П. Нос Повне судове рішення складено 20 грудня 2018 року.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2018 |
Оприлюднено | 21.12.2018 |
Номер документу | 78747009 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні