Ухвала
від 21.12.2018 по справі 912/3182/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.В'ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,

тел/факс: 22-09-70/24-09-91 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua

У Х В А Л А

21 грудня 2018 року №912/3182/17

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Коваленко Н.М.

при секретарі судового засідання Філіповій А.Г.,

розглянувши справу №912/3182/17 від 22.11.2017

за заявою Головного управління ДФС у Кіровоградській області (далі - ГУ ДФС у Кіровоградській області), 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Адаферон" (далі - ТОВ "Адаферон"), 27605, Кіровоградська область, Кіровоградський район, с. Бережинка, вул. Боженка, 107

про банкрутство

ПРЕДСТАВНИКИ:

від кредитора - участі не брав;

від банкрута - участі не брав.

ВСТАНОВИВ:

Постановою від 21.02.2018 господарський суд визнав ТОВ "Адаферон" банкрутом. Відкрив ліквідаційну процедуру щодо банкрута - ТОВ "Адаферон". Призначив ліквідатором банкрута - ТОВ "Адаферон" арбітражного керуючого ОСОБА_1

Ухвалою від 18.10.2018 господарський суд заяву №01-29/284 від 14.06.2018 ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_1 задовольнив. Припинив обов'язки арбітражного керуючого ОСОБА_1 в якості ліквідатора ТОВ "Адаферон" з 18.10.2018. Призначив ліквідатором ТОВ "Адаферон" арбітражного керуючого ОСОБА_2 Зобов'язав ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_2 після завершення усіх розрахунків з кредиторами подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". (далі - Закон)

До господарського суду ліквідатором, арбітражним керуючим ОСОБА_2 подано звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, а також клопотання №02-01/592 від 07.12.2018 про стягнення грошової винагороди арбітражного керуючого та витрат за результатами ліквідаційної процедури банкрута.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту та ліквідаційного балансу.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку. (ч. 7 ст. 115 Закону)

Ухвалою від 10.12.2018 господарський суд розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, звіту арбітражного керуючого ОСОБА_2 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, а також клопотання №02-01/592 від 07.12.2018 арбітражного керуючого ОСОБА_2 про стягнення грошової винагороди арбітражного керуючого та витрат за результатами ліквідаційної процедури банкрута призначив на 21.12.2018 на 14:30.

Зі змісту звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута вбачається таке.

Вживаючи заходів спрямованих на пошук, виявлення і повернення майнових активів (майна та майнових прав) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання та формування ліквідаційної маси, ліквідатором надіслано запити до наступних контролюючих/реєструючих установ:

- Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (запит №02-01/502 від 23.10.2018);

- Управління Держпраці у Кіровоградській області (запит №02-01/501 від 23.10.2018);

- ОСОБА_3 митниці ДФС (запит №02-01/507 від 23.10.2018);

- Відділу примусового виконання рішень ДВС Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, Фортечного і Подільського відділів державної виконавчої служби ОСОБА_3 міського управління юстиції (запит №02-01/500 від 23.10.2018);

- Головного управління ДФС у Кіровоградській області та Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Кіровоградській області (запит №02-01/510 від 23.10.2018);

- Головного управління статистики у Кіровоградській області (запит №02-01/512 від 23.10.2018);

- Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (запит №02-01/514 від 23.10.2018);

- Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України (запит №02-01/499 від 23.10.2018);

- Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Кіровоградській області та Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницький (запит №02-01/497 від 23.10.2018);

- Державного космічного агентства України (запит №02-01/506 від 23.10.2018);

- Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (запит №02-01/505 від 23.10.2018);

- Державне підприємство "Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин" (запит №02-01/498 від 23.10.2018);

- Управління ДСНС України у Кіровоградській області (запит №02-01/503 від 23.10.2018);

- Державної служби України з безпеки на транспорті (запит №02-01/504 від 23.10.2018);

- Управління з питань цивільного захисту ОСОБА_3 обласної державної адміністрації та Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Кропивницької міської ради (запит №02-01/513 від 23.10.2018);

- Виробничого підрозділу "Одеська дирекція залізничних перевезень" (запит №02-01/509 від 23.10.2018);

- Регіонального відділення Фонду державного майна України по Кіровоградській області (запит №02-01/511 від 23.10.2018);.

Крім того, з метою виконання частини 6 статті 41 Закону арбітражному керуючому ОСОБА_1 направлено листа №02-01/508 від 23.10.2018 з проханням передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, а також матеріальні та інші цінності банкрута.

На виконання вищевказаного листа між арбітражним керуючим ОСОБА_1 та ліквідатором ТОВ "Адаферон" складено акт приймання-передачі документів ТОВ "Адаферон" від 02.11.2018.

За результатами опрацювання відповідей реєструючих/контролюючих органів, які надійшли на момент складання звіту ліквідатора встановлено наступне.

Державне космічне агентство України (лист №5603/10-К4.1/18 від 31.10.2018) повідомляє, що Державне космічне агентство України не надавало ТОВ "Адаферон" ліцензію на право провадження господарської діяльності з розроблення, випробовування, виробництва, експлуатації ракет-носіїв, космічних апаратів та їх складових чистин, наземного комплексу управління космічними апаратами та його складових частин.

Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Кіровоградській області (лист №1011-1.30/5/57 від 30.10.2018) повідомляє, що станом на 30.10.2018 за даним єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, інформація щодо зареєстрованих документів , які дають право на виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта у відношенні ТОВ "Адаферон", відсутня.

Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького (лист № 4062 від 31.10.2018) повідомило, що ніякі дозвільні документи на будівництво, реконструкцію, реставрацію ТОВ "Адаферон" не готувались.

Управління з питань цивільного захисту ОСОБА_3 обласної державної адміністрації листом №34-22/1036/0.34 від 31.10.2018 повідомило, що на обліку відсутня інформація про захисні споруди цивільного захисту які належать ТОВ "Адаферон".

Головне управління ДФС У Кіровоградській області (лист №11358/10/11-28-08-01-21 від 02.11.2018) повідомило, що станом на 01.11.2018 згідно електронної бази даних по ТОВ "Адаферон" (ЄДРПОУ 39331639) відкритих рахунків в установах банків не значиться, і по коду бюджетної класифікації 14010200 "Бюджетні відшкодування з ПДВ грошовими коштами" ІКП не відкривалась. Відомості щодо заробітної плати керівника ТОВ "Адаферон" відсутні, і відомості щодо працюючих робітників також відсутні.

Також Головне управління ДФС У Кіровоградській області повідомило, що по ТОВ "Адаферон" з 23.12.2014 по 29.12.2014 проведено документальну позапланову невиїзну перевірку, за результатами якої складений акт від 12.01.2015 №1/11-23-22-02/39331639. На підставі висновків акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 23.01.2015 №0000132202 з податку на додану вартість на загальну суму 2 320 240,00 грн, яка платником не сплачена (рахується недоїмка).

Державне підприємство "Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин" листом №1076/8-11 від 01.11.2018 повідомило, що ТОВ "Адаферон" не зареєстровано в Єдиному державному реєстрі тварин як власник тварин.

Головне управляння статистики у Кіровоградській області листом №03.1-16/1172-18 від 02.11.2018 зазначає, що станом на 01.11.2018 за 2015-2017рр. ТОВ "Адаферон" фінансову та статистичну звітність не подавало.

Управлінням Держпраці у Кіровоградській області листом №01-22-09/492918 від 01.11.2018 повідомлено, що за банкрутом великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не реєструвалися, підіймальні споруди, парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, атракціони, об'єкти нафтогазового комплексу та інші об'єкти на обліку не перебувають.

Головний сервісний центр МВС України в листі №31/20086 від 31.10.2018 зазначив, що станом на 30.10.2018 у базі даних Єдиного державного реєстру МВС зареєстрованих за банкрутом транспортних засобів не значиться і раніше не значилось.

Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області листом №33-11-0.2-8482/2-18 від 02.11.2018 повідомило, що станом на 29.12.2012 земельних ділянок зареєстрованих за ТОВ "Адаферон" на території Кіровоградської області не виявлено.

Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Кропивницької міської ради листом №01-22/719 від 05.11.2018 повідомило, що на обліку в управлінні з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення за юридичною особою ТОВ "Адаферон" захисні споруди цивільного захисту не знаходяться.

Відділ примусового виконання рішень ДВС Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області (лист №12292/02126 від 05.11.2018) та Фортечний відділ державної виконавчої служби ОСОБА_3 міського управління юстиції (лист №55159 від 06.11.2018) повідомили, що за результатами перевірки Автоматизованої системи виконавчого провадження виконавчі документи за якими боржником/стягувачем є ТОВ "Адаферон" на виконання до відділах не перебувають.

ОСОБА_3 митниця ДФС листом №37/10/11-70/18 від 06.11.2018 повідомила, що боржник не перебуває на обліку в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами.

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Кіровоградській області листом №1587-22 від 12.11.2018 повідомило, що інформація щодо обліковування на балансі ТОВ "Адаферон" державного майна в регіональному відділенні відсутня.

Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області листом №01-6353/01-31 від 08.11.2018 повідомила, що ТОВ "Адаферон" на обліку не значиться.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом №11/01/35139 від 26.11.2018 повідомила, що: станом на 13.11.2018 інформація про реєстрацію випусків цінних паперів ТОВ "Адаферон" відсутня; ТОВ "Адаферон" будь які ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) в Комісії не отримувало; ТОВ "Адаферон" не здійснювало реєстрацію випусків цінних паперів інститутів спільного інвестування.

Згідно інформації наданої Держспоживслужбою України (лист №603-17-12/9268 від 11.06.2018) та Державною службою України з безпеки на транспорті (лист №603-17-12/16934 від 30.10.2018) за ТОВ "Адаферон" не обліковуються: трактори, сільськогосподарська техніка, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини та інші механізми.

Крім того, з метою формування ліквідаційної маси ліквідатором видано наказ №2 від 26.11.2018 про проведення інвентаризації та проведено інвентаризацію основних засобів, дебіторської заборгованості, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, готової продукції, цінних паперів і документів та розрахунків з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 28.11.2018. За результатами інвентаризації встановлено відсутність майнових активів, які можна включити до ліквідаційної маси банкрута.

Також, ліквідатором отримано витяг №57755933 від 06.12.2018 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, а також Інформаційну довідку №148358503 від 06.12.2018 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна.

Згідно відомостей Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у боржника відсутнє рухоме/нерухоме майно/земельні ділянки, в тому числі яке/які є предметом застави (іпотеки).

Виїздом за місцезнаходженням ТОВ "Адаферон" встановлено, що керівні органи управління підприємства боржника (керівник ТОВ "Адаферон" та інші посадові особи), а також інші особи відповідальні за ведення бухгалтерського обліку, подання статистичної звітності та адміністративних даних за місцезнаходженням боржника - відсутні; підприємницька діяльність підприємством - банкрутом не здійснюється.

Працюючі робітники на підприємстві відсутні.

На момент визнання підприємства банкрутом фінансово-господарська діяльність не здійснювалась.

Документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов'язковому зберіганню - відсутні.

Відсутність бухгалтерської та іншої документації банкрута стало підставою неможливості з'ясування наявності та стягнення дебіторської заборгованості банкрута.

Майнові активи та грошові кошти для подальшого ведення фінансово-господарської діяльності у підприємства-банкрута відсутні.

Ліквідатором складено ліквідаційний баланс ТОВ "Адаферон" станом на 07.12.2018, який направляється на розгляд та затвердження до Господарського суду Кіровоградської області.

За протоколом засідання комітету кредиторів від 07.12.2018 вирішено погодити звіт ліквідатора №02-01/591 від 07.12.2018 та ліквідаційний баланс ТОВ "Адаферон" станом на 07.12.2018, а також звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому, здійснення та відшкодування його витрат за результатами ліквідаційної процедури на загальну суму 27 027,32 грн.

Тобто, відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону, звіт ліквідатора схвалений комітетом кредиторів боржника (банкрута).

Визнані судом вимоги кредитора ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області в сумі 3 099 905,25 грн не задоволені за недостатністю майна, відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону, вважаються погашеними.

Інші кредитори у встановленому Законом порядку із заявами про грошові вимоги до банкрута не зверталися.

Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

У відповідності до статті 115 Закону арбітражним керуючим ОСОБА_2 складено звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат за результатами ліквідаційної процедури ТОВ "Адаферон" в період з 18.10.2018 по 07.12.2018 на суму 27 027,32 грн, з яких: 25 384,09 грн - грошова винагорода та 1 643,23 грн - витрат.

Вказаний звіт містить відповідні розрахунки оплати послуг арбітражного керуючого, до нього додані належні докази здійснення та відшкодування його витрат, понесених в ліквідаційній процедурі. (т. 3 а.с. 84-92)

За таких обставин, господарський суд вважає за необхідне затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2, здійснення та відшкодування його витрат за результатами ліквідаційної процедури щодо ТОВ "Адаферон" на загальну суму 27 027, 32 грн.

До господарського суду 07.12.2018 ліквідатором, арбітражним керуючим ОСОБА_2 подано клопотання №02-01/592 від 07.12.2018 за яким останні просить стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби України у Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, код ЄДРПОУ 39393501) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (25006, м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 35, ІПН НОМЕР_1, р/р 26202052900801 в ОСОБА_3 філії ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 323583) грошову винагороду арбітражного керуючого та витрати, які здійснені арбітражним керуючим при виконанні повноважень ліквідатора ТОВ "Адаферон" у період з 18.10.2018 по 07.12.2018 на загальну суму 27 027,32 грн, з яких: 25 384,09 грн - грошова винагорода, а 1 643,23 грн - витрати.

Вказане клопотання, зокрема, обґрунтовано тим, що Головне управління ДФС у Кіровоградській області є єдиним кредитором у справі, а тому оплата грошової винагороди ліквідатора повинна здійснюватися саме за рахунок такого кредитора. Ліквідатором ТОВ "Адаферон" на адресу Головного управління ДФС у Кіровоградській області вручено лист №02-01/584 від 30.11.2018 з вимогою здійснити оплату грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора ТОВ "Адаферон" в сумі 25 384,09 грн, а також витрат, здійснених арбітражним керуючим при виконанні ним повноважень ліквідатора ТОВ "Адаферон".

Вказаний лист на сьогодні залишено без відповідного реагування.

Розглядаючи вказане клопотання, господарський суд вважає за необхідне зазначити таке.

Згідно з частинами 1, 4, 7 ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Європейський Суд з прав людини (рішення від 28.03.2006 за заявою № 31443/96 у справі "Броньовський проти Польщі") зазначив, що принцип верховенства права зобов'язує державу поважати і застосовувати запроваджені нею закони, створюючи правові й практичні умови для втілення їх в життя.

Статтею 98 Закону передбачено право арбітражного керуючого (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користуватися усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Згідно приписів ч. 1 ст. 115 Закону про банкрутство арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Відповідно до ч. 2 ст. 115 Закону - грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.

У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника у зв'язку з відсутністю таких коштів, то оплата послуг арбітражного керуючого, зокрема ліквідатора, має здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.

Законом передбачено декілька джерел для здійснення оплати послуг арбітражного керуючого/розпорядника майна, керуючого санацією ліквідатора/, разом з тим Закон не містить заборони здійснювати таку оплату за рахунок коштів кредиторів.

При цьому, відмова від авансування, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на виплату винагороди арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті ст. 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема, Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов'язкову працю 1930 року ратифіковану Україною 10.08.1956 року, Конвенції Міжнародної організації праці №105 про скасування примусової праці 1957 року ратифіковану Україною 05.10.2000 року), резолюції Економічної і ОСОБА_4 ООН (ЕКОСОС) 1996 року тощо) та суперечить ст. 43 Конституції України.

У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника у зв'язку з відсутністю таких коштів, то оплата послуг арбітражного керуючого, зокрема ліквідатора, має здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.

Крім того, законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в залежність від обсягу його діяльності (за умови достатності та відповідності цих дій вимогам Закону про банкрутство), від розміру задоволених вимог кредиторів у справі, майнового стану кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів роботи арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Тобто, не виявлення ліквідатором в процедурі ліквідації боржника його майна, інших активів та грошових коштів, за умови встановленого судом факту повноти та належності виконання ним своїх обов'язків у цій процедурі, жодним чином не впливає на оплату його послуг. (вказана правова позиція зазначена в постанові Верховного Суду від 04.10.2018 у справі №916/1503/17).

Як вбачається із матеріалів справи, заявлена до оплати ліквідатором сума складає передбачений та встановлений ст. 115 Закону - розмір оплати послуг арбітражного керуючого за весь період виконання ним обов'язків ліквідатора у даній справі, витрати арбітражного керуючого, при виконанні повноважень ліквідатора банкрута, підтверджені належними та допустимими доказами.

Крім того, як вбачається із матеріалів справи, в ході розгляду даного клопотання судом не було встановлено обставин, які б свідчили про заперечення або оскарження дій (бездіяльності) ліквідатора банкрута, арбітражного керуючого ОСОБА_2

За таких обставин, господарський суд дійшов висновку, що клопотання №02-01/592 від 07.12.2018 ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_2 є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Під час проведення ліквідаційної процедури, керуючись статтею 41 Закону ліквідатором здійснювалися всі можливі ліквідаційні заходи стосовно провадження у справі про банкрутство, але майнових активів банкрута, що підлягають включенню до ліквідаційної маси не виявлено.

Після завершення ліквідаційної процедури майно у банкрута відсутнє, продовження його підприємницької діяльності є неможливим.

Виходячи з вищевикладеного, на підставі ст. 46 Закону звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню господарським судом.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Провадження у даній справі підлягає закриттю відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону в зв'язку з затвердженням звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

За викладених обставин, на підставі ч. 4 ст. 83 Закону вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ст. 2, 40, 45, 46, 83, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 3, 12, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Звіт ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_2 та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Адаферон" (код ЄДР 39331639) затвердити.

2. Ліквідувати юридичну особу - банкрута Товариство з обмеженою відповідальністю "Адаферон" (код ЄДР 39331639).

3. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2, здійснення та відшкодування його витрат за результатами ліквідаційної процедури банкрута в сумі 27 027,32 грн., з яких: 25 384,09 грн - грошова винагорода та 1 643,23 грн - витрат, затвердити.

4. Клопотання №02-01/592 від 07.12.2018 ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_2 задовольнити.

Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби України у Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, код ЄДРПОУ 39393501) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (25006, м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 35, ІПН НОМЕР_1, р/р 26202052900801 в ОСОБА_3 філії ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 323583) грошову винагороду арбітражного керуючого та витрати, які здійснені арбітражним керуючим при виконанні повноважень ліквідатора ТОВ "Адаферон" у період з 18.10.2018 по 07.12.2018 на загальну суму 27 027,32 грн., з яких: 25 384,09 грн. - грошова винагорода та 1 643,23 грн. - витрати.

Наказ видати.

5. Провадження у справі закрити.

Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття.

Ухвала може бути оскаржена до Центрального апеляційного господарського суду в порядку встановленому Господарським процесуальним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Примірники ухвали надіслати кредитору, банкруту, ліквідатору - арбітражному керуючому ОСОБА_2, Міській раді міста Кропивницького, Головному управлінню статистики у Кіровоградській області, сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області.

Суддя Н.М. Коваленко

Повідомити учасників справи про відсутність у суду технічної можливості надавати інформацію про веб-адресу судового рішення у Єдиному державному реєстрі судових рішень, одночасно з врученням (надсиланням/видачі) копії повного або скороченого такого рішення до затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/sud5013.

Повідомити учасників справи про можливість ознайомитись з електронною копією судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень за його веб-адресою: http://reyestr.court.gov.ua.

Дата ухвалення рішення21.12.2018
Оприлюднено22.12.2018
Номер документу78749147
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —912/3182/17

Ухвала від 21.12.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 10.12.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 01.08.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 15.06.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 05.06.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 23.05.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 08.05.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 12.03.2018

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні