ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОЗОВУ
21 грудня 2018 рокуСправа № 280/5386/18 м.Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Дєткові Р.О., розглянувши у м.Запоріжжі матеріали адміністративного позову
Товариства з обмеженою відповідальністю "ВП "Аккумпром" (69001, м.Запоріжжя, бул.Шевченка, буд.22, кв.25; код ЄДРПОУ 39996257)
про визнання протиправним та скасування наказу,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ВП "Аккумпром" (далі - позивач) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати наказ про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача №3755 від 07.11.2018.
Представником позивача подано заяву про забезпечення позову, в якій представник позивача просить суд: забезпечити позов про визнання протиправним та скасування наказу про проведення докумен тальної невиїзної позапланової перевірки шляхом заборони відповідачу виносити податкові повідомлення-рішення за ре зультатом документальної невиїзної позапланової перевірки яка відбулася у ТОВ "ВП "Аккумпром" на підставі наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача №3755 від 07.11.2018.
Заява вмотивована представником позивача наступним: "...Зважаючи на те, що підставою до заявленого позову містять очевид ні ознаки протиправності оскаржуваного рішення, а воно прийнято за для вчинення незаконних дій то зважаючи на те, що не застосування судом заходу забезпечення позову може істотно ускладнити та унеможливити виконання рішення суду так як на розгляд справи потребується певний час за який від повідач складе акт перевірки, який більш за все вже складений але ще не надійшов до позивача, а по тім і податкові повідомлення-рішення, і при задоволенні позову позивач буде змушений вчиняти ще велику кількість дій які вже вчиняв по іншим справам посилання на які містяться в цій заяві...".
Дослідивши матеріали адміністративної справи суд вважає, що заява про забезпечення позову представника позивача не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч.1-ч.2 ст.150 КАС України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову. Забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: 1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або 2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.ди забезпечення позову.
Згідно з ч.4 ст.150 КАС України подання позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, якщо суд не застосував відповідні заходи забезпечення позову.
Як зазначено у ч.1 ст.154 КАС України, заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи.
Про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову суд постановляє ухвалу (ч.5 ст.154 КАС України).
Представником позивача в обґрунтування заяви про забезпечення позову не наведено та не надано доказів у підтвердження того, що: невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або очевидними є ознаки протиправності рішення суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням.
При відсутності у матеріалах адміністративного позову документів (доказів), які свідчать про здійснення відповідачем протиправних дій, суд вважає заяву про забезпечення позову представника позивача не обґрунтованою.
Приймаючи до уваги викладене, суд відмовляє у задоволенні заяви про забезпечення адміністративного позову.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.150-154, 241-243, 248 КАС України, суд,
УХВАЛИВ:
Відмовити у задоволенні заяви представника позивача про забезпечення адміністративного позову.
Ухвалу про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову може бути оскаржено. (ч.8 ст.154 КАС України).
Ухвала набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.256 КАС України.
Ухвала оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.294, 295 КАС України.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2018 |
Оприлюднено | 22.12.2018 |
Номер документу | 78759291 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні