Рішення
від 19.12.2018 по справі 1340/4942/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 1340/4942/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 грудня 2018 року м.Львів

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого - судді Мричко Н.І.,

за участю секретаря судового засідання Мусій С.В.,

представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідачів ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Техніка для бізнесу до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним і скасування рішень, зобов'язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю Техніка для бізнесу (надалі ТзОВ Техніка для бізнесу , Позивач) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (надалі ГУ ДФС у Львівській області, Відповідач 1), Державної фіскальної служби України (надалі ДФС України, Відповідач 2) у якій просило суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області № 657402/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 03.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 22 від 03.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області № 657447/22396671 від 19.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної № 820 від 13.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 820 від 13.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач обгрунтовує позовні вимоги тим, що Відповідачем 1 протиправно, не маючи належних правових підстав, прийняті рішення № 657402/22396671 від 19.04.2018 та № 657447/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації податкових накладних № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017. На думку Позивача, названі рішення підлягають скасуванню як протиправні, а податкові накладні ТзОВ Техніка для бізнесу № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017 підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в день її подачі.

Відповідач ГУ ДФС у Львівській області подав відзив на позовну заяву, згідно з яким просив суд відмовити у задоволенні позову ТзОВ Техніка для бізнесу повністю. Вказав на те, що після надходження накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводиться перевірка відповідності таких критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації відповідно до вимог Податкового кодексу. Відповідно, реєстрація податкових накладних № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017 була зупинена, оскільки така підпадала під дію підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податків, одночасно запропоновано Позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатніх для реєстрації податкової накладної. Посилаючись на Постанову КМУ № 177, вважає, що наявні підстави для прийняття комісією контролюючого органу рішень № 657402/22396671 від 19.04.2018 та № 657447/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної, оскільки надані платником податків копій документів не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної (арк. справи 27-28 том 2).

Відповідач ДФС України відзив на позовну заяву не подав.

21.11.2018 представник позивача подав відповідь на відзив ГУ ДФС у Львівській області (арк. справи 33-35 том 2).

Ухвалою від 25.10.2018 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду в порядку загального позовного провадження.

Ухвалою від 05.12.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю з підстав викладених у позовній заяві та відповіді на відзив. Просив позов задовольнити повністю.

У судовому засіданні представник відповідачів проти позову заперечив з підстав викладених у відзиві на позовну заяву поданого Відповідачем 1. Просив у задоволенні позову відмовити повністю.

З'ясувавши зміст спірних правовідносин, дослідивши долучені до матеріалів справи докази, суд встановив такі обставини та відповідні їм правовідносини.

На виконання вимог Податкового кодексу України, ТзОВ Техніка для бізнесу подано на реєстрацію податкові накладні: № 22 від 03.07.2017 року на загальну суму 43300,80 грн, в тому числі ПДВ на суму 7216,80 грн. (арк. справи 141 том 1) та № 820 від 13.07.2017 року на загальну суму 83018,40 грн., в тому числі ПДВ на суму 13836,40 грн. (арк. справи 15 том 1).

Реєстрацію вказаних податкових накладних було зупинено відповідно до квитанцій з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України № НОМЕР_1 від 28.07.2017 (арк. справи 16 том 1) та № НОМЕР_2 від 28.07.2017 (арк. справи 142 том 1). Як на причини зупинки реєстрації названих податкових накладних вказано на те, що такі відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄДПН, за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 8528 (монітори), та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ та/або таблицю даних платника податків.

18.04.2018 по кожній з податкових накладних Позивачем подано Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій з додаванням копій документів, по яких придбавався товар з кодом УКТЗЕД 8528 (монітори), серед яких були копії документів які підтверджують як придбання так і реалізація таких товарів. (арк. справи 17 та арк. справи 143 том 1).

19.04.2018 Комісією ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (надалі Комісія ДФС) прийняті рішення: № 657402/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 22 від 03.07.2017 (арк. справи 166 том 1) та № 657447/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 820 від 13.07.2017 (арк. справи 39 том 1).

ТзОВ Техніка для бізнесу не погоджується з рішеннями Комісії ДФС № 657402/22396671 від 19.04.2018 та № 657447/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017, вважає такі протиправними та такими, що підлягають скасуванню в судовому порядку.

При вирішенні спору, суд застосовує наступні норми права.

У відповідності до пункту 74.2. статті 74 Податкового кодексу України (надалі ПК України) в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно із пунктом 74.3 статті 74 ПК України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних № 1246 від 29.12.2010 (надалі Порядок № 1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (надалі платник податку) відповідно до вимог ПК України, в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Положеннями пункту 13 Порядку № 1246 встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (надалі квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно із підпунктом 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 1 Вичерпного переліку документів Наказу № 567, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567(надалі Критерії):

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З аналізу наведених норм законодавства слідує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

У відповідності до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Підпунктом 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 ПК України.

Суд встановив, що на виконання умов договору поставки № 3003-2 від 30.03.2016 ТзОВ Техніка для бізнесу (Постачальник) реалізувало ТзОВ Приватінвест (Покупець) товар (монітори, ноутбуки, пам'ять та вентилятор для корпусу) на підставі видаткових накладних: № 0307/00023 від 03.07.2017 (на загальну суму 43300,80 в тому числі ПДВ 7216,80 грн.) та № 1307/00026 від 13.07.2017 (на загальну суму 83018,40 грн. в тому числі ПДВ 13836,40 грн.).

За фактом реалізації товару за видатковою накладною № 1307/00026 від 13.07.2017, ТзОВ Техніка для бізнесу складено податкову накладну № 820 від 13.07.2017. За фактом реалізації товару за видатковою накладною № 0307/00023 від 03.07.2017, ТзОВ Техніка для бізнесу складено податкову накладну № 22 від 03.07.2017. Вказані податкові накладні при їх реєстрації були заблокованими.

За результатами обробки вказаних вище податкових накладних з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України 28.07.2017 отримано квитанції № НОМЕР_2 та № НОМЕР_1 в яких вказано однаковий результат обробки: Документ прийнято. Реєстрація зупинена . Причиною зупинки реєстрації по обидвох податкових накладних вказано те, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарам згідно з УКТ ЗЕД: 8528 та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ та/або таблицю даних платника податків.

Суд зазначає, що за кодом УКТ ЗЕД який вказаний в квитанціях - 8528, у податкових накладних ТзОВ Техніка для бізнесу вказано монітори . Тобто, Відповідач 1 зупинив реєстрацію податкових накладних через те, що вважав невідповідним обсяг постачання моніторів (які постачало ТзОВ Техніка для бізнесу контрагенту ТзОВ Приватінвест ), обсягам їх попереднього придбання.

На виконання підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, 18.04.2018 по кожній з вказаних податкових накладних Позивачем подано Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним з додаванням копій документів, по яких придбавався товар з кодом УКТЗЕД 8528 (монітори), серед яких були копії документів які підтверджують як придбання так і реалізація таких товарів, а саме: щодо податкової накладної № 22 від 03.07.2017 Позивачем подано: по реалізації: договір поставки, рахунок на оплату, видаткова накладна, довіреність, ТТН, банківська виписка, та по придбанні: договір, вантажно - митні декларації, CMR, договір перевезення, картка рахунку, банківські виписки. Щодо податкової накладної № 820 від 13.07.2017 Позивач подав: по реалізації: договір поставки, рахунок на оплату, видаткова накладна, довіреність, ТТН, банківська виписка, та по придбанні: договір, вантажно - митні декларації, CMR, договір перевезення, картка рахунку, банківські виписки.

Водночас, 19.04.2018 Позивачем отримані рішення Комісії ДФС № 657402/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкової накладної № 22 від 03.07.2017 та рішення № 657447/22396671 від 19.04.2018 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкової накладної № 820 від 13.07.2017.

Згідно з постановою Кабінету міністрів України від 29.03.2017 № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У Рішеннях Комісії від 19.04.2018 № 657402/22396671 та № 657447/22396671 про відмову в реєстрації податкових накладних зазначено: платником податків не подано копій документів: Договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків. Додаткова інформація: ненадання копій документів по операціях з придбання/постачання товарів за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_3 .

Щодо відсутності зовнішньоекономічних контрактів та банківських виписок, представник позивача у судовому засіданні вказав на те, що такі документи подавалися Позивачем в електронній формі разом із поясненнями (по придбанні товарів з кодом УКТ ЗЕД 8528 (моніторів), саме по якому і відбувалася зупинка в реєстрації ПН). Такі обставини підтверджуються матеріалами справи та не спростовані представником відповідачів у судовому засіданні.

Щодо іншого, суд вважає, що комісією ГУ ДФС у Львівській області лише процитовано норму законодавства без будь-якої конкретизації обставин справи, зокрема, посилання на конкретний документ, якій складений з порушенням законодавства та з яким саме порушенням він складений.

Крім цього, суд вважає за необхідне звернути увагу на те, що зупинка в реєстрації податкових накладних відбулася через сумніви в обсягах придбання і поставки товарів з кодом УКТ ЗЕД 8528 (монітори), а відмова в реєстрації - через ненадання документів по інших товарах - тих, по яких не вимагалося надання пояснень і копій документів (Код УКТ ЗЕД НОМЕР_3 - ноутбуки).

З урахуванням наведених обставин, суд вважає, що в межах прийнятого рішення про зупинення реєстрації податкових накладних № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017, Позивач надав достатні документи для реєстрації таких в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що рішення комісії ГУ ДФС у Львівській області від 19.04.2018 № 657402/22396671 та № 657447/22396671 про відмову в реєстрації податкових накладних № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних не відповідають положенням законодавства, а відтак є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо позовних вимог Позивача зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних , суд вважає, що такі є похідними та підлягають до задоволення, з огляду на наступне.

Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже враховуючи те, що рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області від 19.04.2018 № 657402/22396671 та № 657447/22396671 про відмову у реєстрації податкових накладних № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017 є протиправними та підлягають скасуванню тому, відповідно, з урахуванням положень пунктів 19, 20 Порядку № 1246, суд дійшов висновку про задоволення позову і в частині зобов'язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Беручи до уваги вищенаведене, повно та всебічно проаналізувавши надані докази, а також доводи стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог ТзОВ Техніка для бізнесу повністю.

Щодо судових витрат, суд вважає, що такі слід стягнути на користь Позивача, з огляду на таке.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

Під час звернення до суду ТзОВ Техніка для бізнесу сплачено судовий збір в сумі 7048,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 13413 від 19.10.2018 (арк. справи 12 том 1).

Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (код ЄДРПОУ 39462700, місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35) № 657402/22396671 від 19.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної № 22 від 03.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (код ЄДРПОУ 39462700, місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35) № 657447/22396671 від 19.04.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної № 820 від 13.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) зареєструвати податкові накладні № 22 від 03.07.2017 та № 820 від 13.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління державної фіскальної служби у Львівській області (код ЄДРПОУ 39462700, місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35), Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Техніка для бізнесу (код ЄДРПОУ 22396671, місцезнаходження: 79041, м. Львів, вул. Городоцька, 154) судовий збір за подання адміністративного позову, в сумі 7048 (сім тисяч сорок вісім) гривні 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 20.12.2018.

Суддя Мричко Н.І.

Дата ухвалення рішення19.12.2018
Оприлюднено22.12.2018
Номер документу78759900
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним і скасування рішень, зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —1340/4942/18

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 06.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Рішення від 19.12.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні